kemi on paska

Poismuuttaja

Kemi on paska paikka asua...Ei saa kadullakaan kulkea rauhassa kun heti on jos jonkinmoista kyylääjää perässä...on vissin nii mummottumassa tää keskusta.Mielipiteitä??Onneks pääsee pois.

16

1564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pattijoki

      No, käy kattelemassa maailmaa... Itse kierrelleenä ei voi sanoa kuin että kyllä ihmiset ovat samanlaisia kaikkialla maailmassa, niin afrikassa, amerikassa kuin thaimaassa. Joissain asioista puhutaan suoraan, joissain annetaan ymmärtää...

      Että minäkin tein n 20 vuoden kierroksen maailmalla autojen ja laivojen parissa ja tänne sitä palasi, somaan pieneen kaupunkipahaseen, jossa on kuitenkin kaikki asiat OK, ei se suuressa maailmassa ole sen helpompaa... Ihminen ei vain usko, haaveet vievät voiton, kunnes oppii tuntemaan oman sisimpänsä ja löytää paikkansa.

      Jos ahistaa, pakkaa laukku ja suuntaa etelään. Aloita vaikka tampereelta, on myös samantyylinen kaupunki, sieltä helsinkiin ja sieltä tukholmaan, sieltä Pattayalle, sieltä New yorkiin, sieltä Nairobiin ja sitten takas Kuopioon. Ja kas, huomaatkin, että ihmiset suomessa ovatkin aika kivoja, oikeastaan Kemin on ihan kiva rauhallinen paikka asua, kaukana maailman melskeistä mutta kuitenkin pois pääsee, jos päätä pakottaa...

      • ...

        Haluttaisi kiertää maailmaa, mutta uskon että jos ei täältä osaa onnea löytää tai nähdä sitä niin ei se löydy muualtakaan. Viisasta tekstiä muuten edelliseltä!


      • lapsus

        no kemissä on aika tyhmää porukkaa että älykkäämpiä löytyy muualta suomesta


      • Erkki666

        Ihan totta puhut, vaikka en ole kovin pitkällä kierroksella käynytkään. Periaatteessa peli on hyvin pientä täällä Kemi-Torniossa, mutta myös hyviä puolia on paljon. Siinäpähän jokainen punnitsee asiat omalta kohdaltaan.


    • NIIN ON

      Kyllä täällä pikkupaskassa kaikki toisten jutut käsitellään ja kertoillaan vääristettynä eteenpäin.ja toisaalta eihän täällä edes asu enään muita ko ihan teinejä opiskelioita ja kuoleman partaalla olevia.saapa nähä millo tää autioituu lopullisesti?onnea matkaan toivottavasti palaat ettei kemi autioidu kokonaan ;)

    • P.Ajusaari

      No joo, yritä jätkä ryhdistäytyä äläkä ole kommunistinen naukumaija! Jos vituttaa Kemi, hyppää junaan, reilu tunti ja olet uudessa kaupungissa. Ei aikaansaamattomia marisijoita täällä tarvitakaan.

    • itkeä

      Ei ole Tornio sen parempi!

    • alemmuuskompleksi

      Ketjun aloittajalla on kompleksi.....siis....

    • Jihaaaa

      Tuo kemi vs.tornio on tuttu asetelma joka paikassa, myös politiikassa ja yksi syy miksi alue ei menesty kun yhteistyötä ei haluta tehdä.Hyvää joulua kemi-tornion junteille tasapuolisesti.

    • Tonrio

      Minä asun tonriosa. Tällä asuu älykstä prukkaa. Mnä tykään asua täälä.

      • RioDeTor

        "Minä asun tonriosa."

        Mnäkin asu. Joos vaika voipi ola niiinkin, jota tästä Gemiin viellä mutan. Ei mulla muta.


    • H.Ö.P.Ö.H.Ö.P.Ö

      "kemissä on aika tyhmää porukkaa"

      Siitäköhän se johtuu, että niin viihdyn Kemissä.
      Sokeiden maassa yksisilmäinen on kunkku.

    • jihaaaaa

      lapin matkailu polkee hurjaa tahtia, kun turisteja tulee koko ajan lisää.kemi-tornion asukkaat ja poliitikot kisailevat sillä välin hiekkalaatikolla kumpi on surkeampi kylä tornio vai kemi.

    • Anonyymi

      Joo kömi on paska paikka Kölnissä ei oo mitään,

    • Anonyymi

      eikö jopa kemiässä ole lentoasema ja junasema toisin kuin navetta törniössä🤣

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3269
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2278
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1504
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1345
    Aihe