Kuinka nopeasti tavarat pitää viedä pois

Anonyymi

Olemme asuneet 4 vuotta yhdessä miehen omistamassa asunnossa. Otti minulta avaimet pois viikon varoituksella ja nyt vaatii heti tavaroiden pois viemistä. Kuinka kauan minulla on aikaa viedä tavarat pois?

12

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sopimus kysymys paljolti, mitähän seuraavaksi?

• Anonyymi

Jos vaatii heti tavaroiden viemistä , eikä pysty. Onko jokin lakipykälä.

• Anonyymi

Kannattaisi kysyä lakimieheltä mielipidettä tähän soppaan. Täytyy sanoa, että kylläpäs miehellä on hirveä hoppu päästä sinusta eroon. Aika toope täytyy sanoa, kun kohtelee sinua tuolla tavalla.

• Anonyymi

Niinpä, eikä mitään riitoja ole ollut. Hyvin on mennyt ja äkisti tällaista...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Soita jo tänään siihe lakipuhelimeen, niin saat avun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on sama kun heitteillejättö! Saisipa se vielä pykälästä.

• Anonyymi

Jätä se sika!

• Anonyymi

Luulis nyt, että siinä on kuukausi aikaa , kun olet ollut vakituinen asukas siinä asunnossa ja vielä avovaimona. Aika törkeä tyyppi.

• Anonyymi

Juuri äsken huusi mulle puhelimeen, että jos en heti hae tavaroita, pistää ne jätesäkkeihin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri äsken huusi mulle puhelimeen, että jos en heti hae tavaroita, pistää ne jätesäkkeihin

Kuulemma pitäisi jo viikon varoitusajalla tajuta

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ystävättäreni muutti miehen kanssa asumaan hänen omakotitaloonsa ja kahden vuoden kuluttua mies sanoi ysätävättärelleni, että nyt on rakkaus loppunut. Ystävättäreni joutui muuttamaan pikaisesti pois oman isänsä luo kuudeksi kuukaudeksi ennen kuin sai lapsensa kanssa vielä oman vuokrakämpän.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      141
      1775
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      40
      1678
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      63
      1430
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1315
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      216
      1197
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      279
      1123
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      70
      1093
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      979
    9. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      955
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      898
    Aihe