Olemme asuneet 4 vuotta yhdessä miehen omistamassa asunnossa. Otti minulta avaimet pois viikon varoituksella ja nyt vaatii heti tavaroiden pois viemistä. Kuinka kauan minulla on aikaa viedä tavarat pois?
Kuinka nopeasti tavarat pitää viedä pois
12
102
Vastaukset
- Anonyymi
Sopimus kysymys paljolti, mitähän seuraavaksi?
- Anonyymi
Jos vaatii heti tavaroiden viemistä , eikä pysty. Onko jokin lakipykälä.
- Anonyymi
Kannattaisi kysyä lakimieheltä mielipidettä tähän soppaan. Täytyy sanoa, että kylläpäs miehellä on hirveä hoppu päästä sinusta eroon. Aika toope täytyy sanoa, kun kohtelee sinua tuolla tavalla.
- Anonyymi
Niinpä, eikä mitään riitoja ole ollut. Hyvin on mennyt ja äkisti tällaista...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soita jo tänään siihe lakipuhelimeen, niin saat avun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on sama kun heitteillejättö! Saisipa se vielä pykälästä.
- Anonyymi
Jätä se sika!
- Anonyymi
Luulis nyt, että siinä on kuukausi aikaa , kun olet ollut vakituinen asukas siinä asunnossa ja vielä avovaimona. Aika törkeä tyyppi.
- Anonyymi
Juuri äsken huusi mulle puhelimeen, että jos en heti hae tavaroita, pistää ne jätesäkkeihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri äsken huusi mulle puhelimeen, että jos en heti hae tavaroita, pistää ne jätesäkkeihin
Kuulemma pitäisi jo viikon varoitusajalla tajuta
- Anonyymi
https://www.lakipuhelin.fi/?gclid=Cj0KCQjwtLT1BRD9ARIsAMH3BtVNaTPxgnQ47xvXI2fAtEplAHdnHb6YSyXLBmUze1nC6o2_dozxrjcaAg8BEALw_wcB
Soita tuohon lakipuhelimeen, niin saat varman vastauksen. Itse en suostu esim. juuri tuostakin syystä asua kenenkään kanssa, ettei vaan tule heitetyksi ulos asunnosta. Tykkään tosiaan asua yksin, se on turvallisempaa. Ihan törky juttu tuo. - Anonyymi
Ystävättäreni muutti miehen kanssa asumaan hänen omakotitaloonsa ja kahden vuoden kuluttua mies sanoi ysätävättärelleni, että nyt on rakkaus loppunut. Ystävättäreni joutui muuttamaan pikaisesti pois oman isänsä luo kuudeksi kuukaudeksi ennen kuin sai lapsensa kanssa vielä oman vuokrakämpän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511248Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä14892- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 39832