Moi,
Mites muiden sinkkujen seksielämä sujuu korona-aikoina. Itselläni on ollut täysin nolla monta viikkoa. En tiedä menetänkö siinä mitään, mutta kun nyt ei ole tilaisuuksia tulla tilaisuuksia, niin alan pikkuhiljaa unohtaa fyysisen läheisyydenkaipuun.
Nettijutut ei oo siinä mielessä mua varten, koska kipinän syttyminen livenä on mulle jo puoli ruokaa, vaikka se ei johtaisikaan sen pidemmälle.
Sinkkujen seksielämä koronakaranteenissa
4
163
Vastaukset
- Anonyymi
Tuhmat amerikkalaiset -sivusto: https://www.naughtyamerica.com/
- Anonyymi
Tapasin tinderistä naisen viikko sitten. Hyvin meni ja oli toisetkin tapaaminen torstaina ja on kolmannet tulossa. Pitää olla aktiivinen itse, ei naisetkaan kyräile kotona seinää tuijottain toivoen että mies tulee oven taa vaan kyllä naiseton aktiivisia.
Hyvinhän se sujuu, jos kerran vuoteen tai harvemmin/ei ollenkaan tee mieli niin ei siinä duettoa tarvii, sooloartistina voi vetää. 😋😋😋
- Anonyymi
Oma käsi..tai siis näin naisena sormet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855010- 473262
- 1003220
- 1992453
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj312240- 1332019
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171653Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51599- 1781590
- 201566