Moi,
Mites muiden sinkkujen seksielämä sujuu korona-aikoina. Itselläni on ollut täysin nolla monta viikkoa. En tiedä menetänkö siinä mitään, mutta kun nyt ei ole tilaisuuksia tulla tilaisuuksia, niin alan pikkuhiljaa unohtaa fyysisen läheisyydenkaipuun.
Nettijutut ei oo siinä mielessä mua varten, koska kipinän syttyminen livenä on mulle jo puoli ruokaa, vaikka se ei johtaisikaan sen pidemmälle.
Sinkkujen seksielämä koronakaranteenissa
4
251
Vastaukset 4
- Anonyymi
Tuhmat amerikkalaiset -sivusto: https://www.naughtyamerica.com/
- Anonyymi
Tapasin tinderistä naisen viikko sitten. Hyvin meni ja oli toisetkin tapaaminen torstaina ja on kolmannet tulossa. Pitää olla aktiivinen itse, ei naisetkaan kyräile kotona seinää tuijottain toivoen että mies tulee oven taa vaan kyllä naiseton aktiivisia.
Hyvinhän se sujuu, jos kerran vuoteen tai harvemmin/ei ollenkaan tee mieli niin ei siinä duettoa tarvii, sooloartistina voi vetää. 😋😋😋
- Anonyymi
Oma käsi..tai siis näin naisena sormet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521040
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍113994Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust35954Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7854- 89806
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.3674Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it189622Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista25617- 73597
- 57593