Jättääköhän moni lapsensa kotiin? Niin minä aion tehä.
Koulut aukastaan
11
168
Vastaukset
- Anonyymi
Saat pitää lastasti pari vuotta kotona.
- Anonyymi
Niin nythän on taistelu elämästä ja kuolemasta!!Hallitus testaa!!!
- Anonyymi
Oletko kysynyt lapseltasi, mitä hän haluaa? Veikkaan, että haluaa mennä kouluun niin kuin aika moni muu koululainen. Koulu on lapsia varten.
- Anonyymi
Kyllä, halu jäädä kotiin.
- Anonyymi
Lapset nyt haluaa sitä ja tätä. Järkevä aikuinen päättää asiat.
- Anonyymi
Eikö tämän päätöksen ole tehnyt eduskunta🤔Jos jää kotia pitää anoa lupa tai on luvaton poissaolo.
- Anonyymi
Tässä maassa on tyhmiä ja tyhjästä panikoivia liikaa.
Koulupakkoa ei meillä ole mutta oppivelvollisuus kyllä on.
Järjestä kotiopetus tai rikot lakia. Sossu vie muuten lapsesi järkeviin olosuhteisiin.
Syksyllä ja ensi talvena korona varmaan onkin kiltti ja mukava asia.
Vai kuinka ? - Anonyymi
Valitettavasti se kotiin jääminen edellyttää Yksityistä opettajaa kotiin, tai sosiaalitoimi on oven takana!
Hei voimmehan naapuriperheiden kanssa yhdessä palkata opetusta koteihin👍 - Anonyymi
Varmaan monissa perheissä ympäri Suomen jää lapsia kotiin loppu kevääksi.
Luulen että asiassa myös opettajat ja rehtorit tulevat vastaan asiassa.
Syksystä ei vielä kukaan tiedä, nyt on tilanne mikä on. - Anonyymi
Meillä ei lapset mene kouluun ja se jo koulun kanssa sovittu asia eikä ollut ongelmaa sen suhteen.
- Anonyymi
Pieni muistutus.
Korona ei mihinkään katoa tästä maailmasta kesän aikana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman451399Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761295Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86953- 75838
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee185830- 10822
Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20801- 82781
Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17710- 50705