Miehet lapsellisia

Anonyymi

62

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaa, minä kyllä oon ostanut

• Anonyymi

Naisten omasta mielestään "tuoksu" voi olla monille miehille inhottava löyhkä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Montako pisaraa pitää olla? Mikä on plutoniumin kriittinen massa? Montako vihreää kuulaa tarvitsee syödä jotta ylittää kriittisen massan näissä atomeissa?

• Anonyymi

Voisi tietysti ajatella koko jutun olevan paradoksaalinen. Nainen pyytää seksihalukasta miestään käymään kaupasta tampooneja sen jälkeen kun on kieltäytynyt ystävällisesti seksistä. Mies miettii että pitääkö vielä kiellon jälkeen ne "tulpatkin" hakea. Molemmat aihepiirit liittyvät samaan aihepiiriin, lisääntymiseen. Miehelle voi olla hankalaa valita se oikeaksi koettu merkki ja malli. Ei sitä kehtaa siinä tamponihyllyn edustalla vertailla lukien paketteja...yöside runsaaseen vuotoon, tamponeja montaa erilaista. XL vai mini, kumman otan? No jos ostaa väärän tulee sanomista, tietysti ostaa väärän. Miehen tiedostaessa mitä nainen käyttää, voi ostaa. Tuo menee jo henkilökohtaisen hygienian puolelle joten varminta on jos nainen ostaa ihan itse. Ostaa varastoon, vähän mitä vessapaperia. Sata pakettia tampaxeja, riittää vähäksi aikaa. Voi jakaa vaikka sisarille, ei lopu kesken.
        Kuinka moni mies muuten tietää mitä merkkiä ja tyyppiä se oma nainen käyttää? Ei ole ihan sama ostos mitä auton sytytystulpat, ne on vielä helppoja ostaa.

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisi tietysti ajatella koko jutun olevan paradoksaalinen. Nainen pyytää seksihalukasta miestään käymään kaupasta tampooneja sen jälkeen kun on kieltäytynyt ystävällisesti seksistä. Mies miettii että pitääkö vielä kiellon jälkeen ne "tulpatkin" hakea. Molemmat aihepiirit liittyvät samaan aihepiiriin, lisääntymiseen. Miehelle voi olla hankalaa valita se oikeaksi koettu merkki ja malli. Ei sitä kehtaa siinä tamponihyllyn edustalla vertailla lukien paketteja...yöside runsaaseen vuotoon, tamponeja montaa erilaista. XL vai mini, kumman otan? No jos ostaa väärän tulee sanomista, tietysti ostaa väärän. Miehen tiedostaessa mitä nainen käyttää, voi ostaa. Tuo menee jo henkilökohtaisen hygienian puolelle joten varminta on jos nainen ostaa ihan itse. Ostaa varastoon, vähän mitä vessapaperia. Sata pakettia tampaxeja, riittää vähäksi aikaa. Voi jakaa vaikka sisarille, ei lopu kesken.
        Kuinka moni mies muuten tietää mitä merkkiä ja tyyppiä se oma nainen käyttää? Ei ole ihan sama ostos mitä auton sytytystulpat, ne on vielä helppoja ostaa.

AsianVierestä

Miksi ei mies kehtaisi lukea niitä paketin selosteita? Onko kyse siitä, ettei kehtaa lukea nimenomaan tamponipaketteja, vai eikö kehtaa lukea kaupassa minkään tuotteen selosteita?

On se nyt aika naurettavaa, että jos nainen on vaikka sairaana eikä voi siksi mennä itse kauppaan, tai jos mies on muutenkin menossa, niin ei voi sitten tarvittavaa tamponipakettia tuoda samalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Älypuhelimet on keksitty ajat sitten. Kuva puhelimeen malliks entisestä pakkauksesta niin ei siinä tarvi muistella kokoja ja pisaramerkintöjä. Senku nappaa hyllystä samanlaisen tuotteen.

• Miehet lapsellisia? Aloitusta kun tulkitsee niin ei vain miehet. 😂😋
      Joku kun kertoo olevansa itsenäinen sinkkunainen, niin ei saa sukkiakaan jalkaan ilman miehen apua. Iltalehden artikkeleissa itsenäinen sinkkunainen stereotyyppisesti ei osaa saati kykene mihinkään. 😜

• Anonyymi

Miksi et jo tajua olevasi tyhmä vaikka itse luulet olevasi viisas?

Etkö näe ulkopuolelle, miten toiset ihmiset Sinut näkevåt, oletko sosiopaatti?

• Anonyymi

Näin sivusta katsottuna näyttää lähinnä tyhmältä lietsonnalta, että yrität väkisin kuvitella tuon aloittajan olevan joku tuntemasi henkilö.

• Anonyymi

ja sosiopaattikin vielä, huh huh... anonyymit sosiopaatit. Ja anonyymit sosiopaatit tekotunnistelijat.

• Anonyymi

Miehille vielä ohjeita. Kyllä noilla jo siellä kaupassa jo pärjää.
      Tamponihyllyllä voi jopa sovittaa, kutsuu vain naismyyjän paikalle.

Kolme muistisääntöä tamponin käyttäjälle
      Muista aina poistaa edellinen tamponi ennen uuden asettamista. Tamponi ei voi kadota tai hävitä emättimestä muualle kehoon, ja sen voi poistaa sormin, jos naru on vahingossa kulkeutunut emättimen sisään.
      Vaihda tamponi 4-8 tunnin välein. Käytä aina pienintä vuotomäärääsi vastaavaa tamponikokoa. Sopivan koon löydät itsellesi kokemuksen kautta. Opit tuntemaan vuotopäiväsi jo muutaman kuukautiskierron jälkeen ja arvioimaan minkä kokoista tamponia kannattaa käyttää.
      Voit käyttää tamponin lisäksi Vuokkoset pikkuhousunsuojaa tuomaan varmuutta puhtauteen. Suositusten mukaan tamponia ei tulisi käyttää läpi vuorokauden, vaan vaihdellen terveyssiteen kanssa.

AsianVierestä

• Anonyymi

"Muista aina poistaa edellinen tamponi ennen uuden asettamista. Tamponi ei voi kadota tai hävitä emättimestä muualle kehoon"

Tämä ohje on ilmeisesti tarkoitettu niille fiksuille naisille?

AsianVierestä

• Kuukuppi on kätevä, joskin sottaista.

• Aika tyhmä tyyppi tuo Nyman. Mitähän tuossa oli edes vitsikästä? Joo, tällä kertaa kyllä voi tuntea myötähäpeää tuosta Nymanin "vitsistä" joka kai ei edes naurattanut ketään.

• Joo, en ole törmännyt vielä mieheen joka ei ostaisi kun nätisti pyytää.

• Anonyymi

Minä voi vaikka poistaa jos kysytään.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Minä voi vaikka poistaa jos kysytään.

AsianVierestä

Epäilemättä. 😂

Kuukautiset on kyllä sellainen maanvaiva..

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Epäilemättä. 😂

Kuukautiset on kyllä sellainen maanvaiva..

Ymmärsit syvällisemmän viestin:)

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ymmärsit syvällisemmän viestin:)

AsianVierestä

Mahdollisesti. 😉

• Minä olen... eikä siinä mitään. Menin sitten itse. Olihan kahvimaitokin loppu. Sitä vaan, että unohdin sitten siinä kiireessä ja kiukuspäissäni tuoda hänelle ne kahvimaidot 🤭 😂

• Lillis2020 kirjoitti:

Minä olen... eikä siinä mitään. Menin sitten itse. Olihan kahvimaitokin loppu. Sitä vaan, että unohdin sitten siinä kiireessä ja kiukuspäissäni tuoda hänelle ne kahvimaidot 🤭 😂

Heh, huomenta. 🤗

Ehkä se oli ihan hyvä opetus, kiireessä ja kiukuspäissä unohtuu. Ei kannata suututtaa naista. 😬😁👍

• Jan1 kirjoitti:

Heh, huomenta. 🤗

Ehkä se oli ihan hyvä opetus, kiireessä ja kiukuspäissä unohtuu. Ei kannata suututtaa naista. 😬😁👍

Heh, ehkä niin 😄, ja moikka (ei vissin passaa sanoa huomenta enää) 🤗

• Lillis2020 kirjoitti:

Heh, ehkä niin 😄, ja moikka (ei vissin passaa sanoa huomenta enää) 🤗

Huomentapäivää. Tulin just kaupasta, arvaas ostinko mitään kauppalistan ohi? 😜😂

🤗

• Jan1 kirjoitti:

Huomentapäivää. Tulin just kaupasta, arvaas ostinko mitään kauppalistan ohi? 😜😂

🤗

Ostit tiettykin... karkkia...
        👀
        👅💦

....🧚🏼‍♀️....

• Lillis2020 kirjoitti:

Ostit tiettykin... karkkia...
        👀
        👅💦

....🧚🏼‍♀️....

Kkrrhöm. Juu, karkkia, pizzaa, suklaata... 🤤😝

👀
        👅💦

🧞‍♂️💫

• Jan1 kirjoitti:

Kkrrhöm. Juu, karkkia, pizzaa, suklaata... 🤤😝

👀
        👅💦

🧞‍♂️💫

😂😂 nonnii.... se on sellainen pitsasunnuntai sitten 😋

• Lillis2020 kirjoitti:

😂😂 nonnii.... se on sellainen pitsasunnuntai sitten 😋

Heh, voi kuule olla ettei tämän mässäilyn jälkeen tee mieli vilkaistakaan karkkeihin, pizzoihin tai suklaisiin. Täytyy työntää vaaka lipaston alle piiloon. 😅

Nälkäisenä ei pitäisi koskaan lähteä kauppaan. Oli jo take away chinese mielessä... Kadun toisella puolella, mutta sain pideltyä pintani. 💪😁

• Jan1 kirjoitti:

Heh, voi kuule olla ettei tämän mässäilyn jälkeen tee mieli vilkaistakaan karkkeihin, pizzoihin tai suklaisiin. Täytyy työntää vaaka lipaston alle piiloon. 😅

Nälkäisenä ei pitäisi koskaan lähteä kauppaan. Oli jo take away chinese mielessä... Kadun toisella puolella, mutta sain pideltyä pintani. 💪😁

Hihhhiiii.... joo, on kyllä ihan vihoviimeinen juttu mennä nälkäisenä kauppaan 😂

• Lillis2020 kirjoitti:

Hihhhiiii.... joo, on kyllä ihan vihoviimeinen juttu mennä nälkäisenä kauppaan 😂

Joku ostolukitus, ettei saa hyllystä irti herkkuja. Alkolukko tyyliin. 😂

• Oli kyllä vähän harkitsematon kommentti Nymannilta. Toki sen verran itsekkin noita kotiin kantaneena niin kyllä ohjeet tuotteesta pitää olla tarkemmat kuin kahvia ostaessa. Ei siellä hyllyllä viitsi pidempään olla kuin tarvetta. On mulla joskus ollut paketista valokuva niin ei ole tarvinut arvailla.

• Anonyymi

Onnettomat räpeltäjät te olette ”huihui se on nyt siinä tuo tamponihylly hihhihhih”, asia on edelleen miehille lapsellisen jännä paikka niin kuin itse v*ttukin, tamponin päämaja.

• Anonyymi

Olisi parempi kun ette edes puhuisi.

• Anonyymi

Tuo vaikka puutarharukkaset.

• Anonyymi kirjoitti:

Onnettomat räpeltäjät te olette ”huihui se on nyt siinä tuo tamponihylly hihhihhih”, asia on edelleen miehille lapsellisen jännä paikka niin kuin itse v*ttukin, tamponin päämaja.

Ei sen ostaminen minulle sen jännempää ole kuin muidenkaan tuotteiden. Minä en vain viitsi kaupassa oleskella yhtään kauempaa kuin on tarve. Siksi haluan etukäteen tietää mitä tuon.

• Anonyymi
        M184 kirjoitti:

Ei sen ostaminen minulle sen jännempää ole kuin muidenkaan tuotteiden. Minä en vain viitsi kaupassa oleskella yhtään kauempaa kuin on tarve. Siksi haluan etukäteen tietää mitä tuon.

Seliseli. Aina kun aihe lävähtää eetteriin, ovat aikuiset miehet hohhailemassa ja hihittämässä.

• Anonyymi
        M184 kirjoitti:

Älä enää koskaan osta tamponeja. Kuulut siinä riskiryhmään.

• Anonyymi kirjoitti:

Höh, toinen nyt sentään ostaa niitä.

• Anonyymi
        Lillis2020 kirjoitti:

Höh, toinen nyt sentään ostaa niitä.

Hörönlörön mitään osta!

• Anonyymi kirjoitti:

Seliseli. Aina kun aihe lävähtää eetteriin, ovat aikuiset miehet hohhailemassa ja hihittämässä.

Itse nyt vain ajattelin antaa vinkin miten tuosta ostoksesta selviää helpommin. Itse olen välillä keitellyt peunoita samalla kun viereisellä levyllä on kuukuppi ollut porisemassa eli ei nämä asiat minua mitenkään hetkauta.

• Anonyymi
        M184 kirjoitti:

Itse nyt vain ajattelin antaa vinkin miten tuosta ostoksesta selviää helpommin. Itse olen välillä keitellyt peunoita samalla kun viereisellä levyllä on kuukuppi ollut porisemassa eli ei nämä asiat minua mitenkään hetkauta.

Mutta siitä pitää puhua pälpättää niin kuin asia olisi löydetty eilen. Erittäin lapsellista. Normaalisti mistään kuulukin keitosta ei tarvitse edes mainita.

• Anonyymi

Sinisilmäinen ei ole yleensä johtotehtäviin soveltuva henkilö, mutta itse huonekalujen siirtoja, haluan siirrellä nojatuoleja erilaisiin asentoihin ja katsoamitä niiden alta löytyy :D

• Minkäs teet, kun on siniset silmät ja laumanjohtajan ominaisuudet. 😂

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Minkäs teet, kun on siniset silmät ja laumanjohtajan ominaisuudet. 😂

Siniset silmät on orjuden merkki, kellään korkealla johtajalla ollut sinisiä silmiä miehillä :D
        Mutta Hitler olikin vain pikkupoika.

Oikeasti ei ole väliä ollenkaan ihmissuhteissakaan silmien väristä... muu olemus sen määrää, onko Jennifer Lopez ruma?.....

Yleensä korkeammat johtajamiehet ovat ruskearilmäisiä uroksia.

• Anonyymi kirjoitti:

Siniset silmät on orjuden merkki, kellään korkealla johtajalla ollut sinisiä silmiä miehillä :D
        Mutta Hitler olikin vain pikkupoika.

Oikeasti ei ole väliä ollenkaan ihmissuhteissakaan silmien väristä... muu olemus sen määrää, onko Jennifer Lopez ruma?.....

Yleensä korkeammat johtajamiehet ovat ruskearilmäisiä uroksia.

No poikkeus vahvistakoon säännön. :)

Useammassa sukupolvessa jo sinisilmiä, ehkä senkin 'säännön' voisi rikkoa naimalla nappisilmiä sukuun.

• Anonyymi

Aloitus on lapsellinen, mutta niin on linkattu artikkelikin.

Samassa taloudessa asuvat voivat aivan hyvin ostella toisilleen tarvikkeita, joita eivät itse käytä. Samalla ne tamppoonit nappaa kaupassa koriin kuin muutkin taloustavarat. Mikäli rouvalla on tietty merkki mitä käyttää, siitä on toki hyvä olla tarkat speksit tai kuva mukana, jottei tule hutiostos.

Olen omassa elämässä kokenut, että useimmiten naiset tapaavat shopata itse tuollaiset intiimitarvikkeet. Joskus harvoin sairastellessa on tullut pyyntö tuoda suojia, mutta ne kerrat voin laskea yhden käden sormin.

• Anonyymi

Joo niin ostaa itse eikä miesten tarvii tässäkään jeesustella tekevänsä mitään urotyötä siinä!

• Anonyymi

Olemme kaikki yhtä lapsellixis samaan aikaan.

• Anonyymi

Viisas ihminen ei puhu per.erättien ostosta mitään.

• Anonyymi

Onneksi ei taevitse näistä asioista välittää ja tiedän olevani voimakas. Erakkona ilman seksiä ei kovin moni mies ainakaan pysty elämään. Jos on pakko, niin oma käsi ja se on parempi kuin nainen aina. Nykymaailmassa on naisien fyysinen (ylipainoa) henkinen (tylyys, kovuus, rakkaudettomuus) viehättävyys kadonnut joten ei kiinnosta. Hautaan asti seksittömänä ka yksinäisenä aion pysyä. Parempi niin!

IkisinkkuerakkoM43v

• Anonyymi

Tytöt ovat ihastuttavia.

• Anonyymi

Ihan sama, ostaako nainen partavaahtoa tai mies tamponeja. Jos joku ei pysty tai halua, edelleen ihan sama. En myöskään tarvitse vastaavaa informaatiota kenestäkään, mutta ihan sama vielä sekin, jos joku tuosta tosissaan taikka piruuttaan twiittaa. *relax*

Taitaa olla jonkun sortin fleimailua koko twiitti, koska luulisi arvaavan, että juuri tämän tyyppisistä asioista nousee valtavimmat someaallot (sen elintärkeän kysymyksen ohella, saako puljun nimi olla "Uros"). Jopa pandemian aikana.....

• Anonyymi

Kerrot sairaudestasi , olet itsekäs , mitään hyvää ei tulevaisuus voi sinulle tuoda tuon sairauden runnellessa olemustasi.

• Anonyymi

Aivan hassua ja mukavaakinhan on, tyttöjen osallistuminen hassuihin höpötyksiin palstalla.

Pyörivä pallo, valaistu maapallo suuri sellainen voisi olla hyvä lahja joillekin, jotta näkee minkälaisia valtioita missäkin sijaitsee pallolla.

• Anonyymi

Valollinen pyöriteltävä maapallo missä näkee kaikki valtiot ja jutut ;:D

Ei tarvitsisi ihmetellä että onko Porvoo Helsingin pääkaupunki jne...

• Kyllä minä tampooneja olen naiselle ostanut. Niitä on vaan niin julmettu määrä erilaisia, että siinä hyllyllä tahtoo mennä sormi suuhun.

• Anonyymi

Ajoittain on tullut ihailtua naisten kykyä tunnistaa lennosta lempituotteensa miljoonien samannäköisten pakettien joukosta. Eksä joskus kauppareissulla pyysi hakemaan saippuaa, varmaan 10min pyörin siellä Prisman pesuainehyllyköllä löytämättä tutun näköstä purkkia kunnes eksä tuli kattomaan mikä kestää. Eksä ei ees pysähtyny kattomaan hyllyjä, nappas vaan oikean purkin ja ukon ohimennessään mukaan. Omalaatuinen supervoima mutta kauppareissut oli sen ansiosta nopeita.

• Eikös tommosesta siteestä vois värkätä naamaan koronasuojan?

• Side sukkahousujen sisään ja solmitaan ukon pään ympärille☝️

• Wwuwuw kirjoitti:

Side sukkahousujen sisään ja solmitaan ukon pään ympärille☝️

Ei leviä koronat, ei tosin henkikään niin kulje.. mutta no, kaikkea ei voi saada.

• Wwuwuw kirjoitti:

Ei leviä koronat, ei tosin henkikään niin kulje.. mutta no, kaikkea ei voi saada.

Tampoonit tietysti nenään.. Pitikö tätä edes sanoa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      41
      2760
    2. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      56
      2588
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      49
      2222
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      335
      1940
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      137
      1682
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1515
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1348
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1207
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      42
      1126
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1086
    Aihe