Miten oppisin kärrynpyörän?

Anonyymi

Moikka, oon siis 11v. eli neljännellä luokalla ja en vielkää osaa kärrynpyörää tai edes käsilläseisontaa (en edes seinää vasten) :'(
En ole uskaltanut harjoitella kunnolla ainakaan kässärii sisällä...kesällä oon harjoitellut kärrynpyörää ja kässärii ulkona mut eipä oo onnistunut... :'( KAIKKI kaverit osaavat ne jo ja sisko myös. Haluisin osata kässärin ja kärrynpyörän mut mul ei oo kovin hyvä kehonhallinta ehkä...koulussakin tehdään niitä liikuntatunnilla enkä ole sielläkään uskaltanut tehdä niitä kun pelkään että kaverit nauravat tai jotain...oon siis aina keksiny liikka tunneilla jonku tekosyyn olla tekemättä voimistelu juttuja. Onko vinkkejä miten oppisin tekemään tulevan kesän aikana käsilläseisonnan ja kärrynpyörän?? Auttakaa pliis ku täs on viel ainaki viisi vuotta kärsittävänä liikuntatunneilla :'( Voiko niitä edes oppia yhden kesän aikana?? Auttakaaaaaa... :'((((

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suosittelen pyytämään tolta siskoltas apua :) En usko että se nauraa ja jos nauraa niin se ei ainakaan oo yhtä paha kuin se että luokkalaiset nauraa. Suosittelen kans et osallistut liikkatunnilla koska siel on ainaki hyvät harjottelumahikset. Mäkään en osaa tehä kärrynpyörää tai seistä käsillä ja oon 08/11v joten ei sulla ole vielä kiire :) Oon myös liikuntatunnilla pyytänyt opelta apua ja se on auttanu. Eikä kukaan nauranu :) Kannattaa muuten hakea googlesta "miten oppia seisomaan käsillä?" koska siellä on oikeesti hyviä harjotuksia. Niillä mäkin olen yrittänyt opetella. Oon myös kokenu paremmaksi opetella ensin seisomaan käsillä ja sitten kun sen on oppinut kannattaa aloittaa kärrynpyörän harjoittelu. Toivottavasti en vastaa liian myöhään.
      Tsemppiä harjoitteluun :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1412
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1193
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe