Hei haluisin tietää missä vika. Ollaan oltu yhessä 4vuotta. Kolme lasta meillä on ja ollaan avoliitossa. Meidän arki on tosi ihanaa mutta mies ei halua kosia.. Olen miettinyt itse kosivani mutta tiiän ettei mies suostuisi naimisiin.. Rakastamme toinen toistamme mutta miks en pääse pukeutumaan häämekkoon?
Mies ei halua
9
121
Vastaukset
- Anonyymi
lopeta jo tarinoiden keksiminen ja hauskuuta ittees jollain muulla
- Anonyymi
Miksi ei halua naimisiin? Vaikuttaa sitoutumiskammoiselta. Tuskin rakastaa sinua. Avoliitossa on helpompi jättää sinut.
- Anonyymi
Ei rakasta sinua eikä lapsia.
- Anonyymi
Kyllä hän silti sinua ja lapsiaan rakastaa. Jotkut miehet voi olla sitoutumiskammoisia, haluavat luikertaa helpommin eroon jos yhteiselämä ei suju. Pitävät vaan takaporttia avoinna.
Kehäpäätelmä: naimisiin haluamatonta nimitetään "sitoutumiskammoiseksi". Naimisiin haluttomuuden syyksi selitetään sitoutumiskammo.
- Anonyymi
Koska naimisiin menemisen jälkeen välittömästi nainen muuttuu toiseksi ihmiseksi. Ilkeäksi narsistiksi. Mies ei sen jälkeen ole mitään, hänellä ei ole mitään oikeuksia vain velvollisuuksia ja on täys paska. , nainen saa lihoa vuodessa 15kg ja lopettaa kotityöt ja olettaa miehen tekevän aivan kaikki..
Lausuntoni perustuu fakta kokemukseen. - Anonyymi
Tähän nyt sanoisin sen verran, että miksi on pakko päästä naimisiin? Sinulla on rakastava mies ja arkenne on ihanaa niinkuin sanoit. Mitä enemmän se avioliitto toisi? On meitä naisiakin jotka eivät ikinä halua naimisiin. Nykyään on enemmän sääntö kuin poikkeus elää yhdessä avoliitossa, ei se sitä rakkautta himmennä vaikka näin olisi.
- Anonyymi
Toi hääpukuun pukeutumishalu avioliiton motiivina ei kuulosta fiksun aikuisen ajattelulta
- Anonyymi
Avoliitossa kannattaa miettii miten omaisuus jaetaan eron tullessa, se kai se ykköspointti on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101683Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818