Pystyisitkö (nainen) seurustelemaan miehen kanssa jolla on hyvinhoidetut n. 20cm pitkät rastat? Pidätkö rastoja miehillä hyvännäköisinä, jos ovat hyvin hoidetut ja puhtaat
Mies jolla rastat
10
364
Vastaukset
- Anonyymi
rastat ei ole kivat miehellä, pitkä tukka ja poninhäntä sopii kyllä.
- Anonyymi
Vihoviimene otus jolla rastat! Yök!
- Anonyymi
Todellakin! Rastamiehet on mun salainen pahe ;)
Otan varmaan eläkkeelle päästyä itsekin rastat kun ei tarvi enää työnantajien tai muittenkaan ihmisten mielipiteistä välittää.
Ei äitiäkään haittaa näköjään, kun koetti mulle kerran järjestää sokkotreffit rastapojan kanssa. - Anonyymi
No en yleensä, mutta jos olisi unelmamies niin vittuako olisi väliä vaikkei olisi hiuksia ollenkaan
- Anonyymi
No en erityisesti rastoja fanita kenelläkään. Tuntuu järjettömältä että kukaan sellaista jatkuvaa ekstrapainoa haluaa kantaa päässään. Niskanikamien pullistuman ja kulumien riski. Rastat saa olla kellä on mutta ei ne nyt mikään hot ole. Tai kesällä kantajalleen kyllä.
- Anonyymi
Ne sen enempää paina.
- Anonyymi
Voisin ja olen seurustellutkin. :)
- Anonyymi
Hyi hitto, ja vielä pahempi mies "man bunnyllä"
Näyttää lähinnä päältä suljetulta jätesäkiltä- Anonyymi
Riippuu täysin miehestä....
- Anonyymi
Todellakin, mutta onhan ne valkoisella vähän feikit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882