Onko minuutesi ohut?

Anonyymi

Paljastaako käytöksesi keskustelupalstalla jotakin olennaista myös aidosta puolestasi, siitä millainen oikeasti olet? Linkki on vanha, mutta luettavissa.

https://www.ts.fi/lukemisto/1073980039/Viettelevat valloittavat valheelliset pelimiehet

-flowersreally-

32

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huh

Kuulostaa kammottavalta.

Kaikista helpointa on vain istua aloillaan. Asiat katsos kun tapahtuvat itsestään.

(hirn)

• Mjoo

En ajattele koskaan millaisen kuvan minusta täällä joku saa, ja että onko tämä saatu tulos jokinlainen oleellinen otos minusta.

Aitous on jotenkin niin eilistä.

(hihitystä)

• Anonyymi

Ketä nyt epäillään pelimieheksi?

• Anonyymi

Game changer eli varallisuuden poistaja toisilta tuollainen olisi.

Olen aika tyytyväinen kyllä uuteen Braunin partajyrisijä-koneeseen, isän kanssa lankapuhelimen välityksellä juttelimme erilaisista koneista... Philips vai Braun....

Ihmisten paikkojen olentaminen voi olla vaikeaa jos käyttää vain pyörettävää lankapuhelinta.
        Mitä hallitus nyt kuvittelee jälleen.

• "Paljastaako käytöksesi keskustelupalstalla jotakin olennaista myös aidosta puolestasi, siitä millainen oikeasti olet? Linkki on vanha, mutta luettavissa."

Kaikkien käytös paljastaa paljonkin keskustelupalstalla, sen ei tarvitse liittyä millään tavalla tuohon vanhaan linkkiin. Jokainen teko ja valinta kertoo paljon, jotkut ovat kuin avoin kirja, toisilla ehkä se mystiikka säilyy.

• Anonyymi

Jotkut ovat myös kieroja kuin korkkiruuveja.

• Minuus, identiteetti. Joo, se todellinen minuus on ollut haussa jo vuosia, muttei siksi, että olisin kärsinyt donjualismista.

Äiti on ollut ja on yhä läheinen. Eikä mun tarvitse valehdella mitään, ei edes niitä kuuluisia sanomisen jättämisiä, mitä siinä pitkässä n. 18 vuotta kestäneessä suhteessa piti mielestään tehdä.

Mutta uskon, että joskus sen jälkeenkin olen ihastunut ihastumisen tunteeseen ja romantisoinut suhdetta. Samoin on tehnyt kanssani olleet naiset, mutta ei se minusta ole ollut mitään pelimies tai pelinainen juttua, vaan jotain muuta vaillejäämisen aiheuttamaa tunnesokeutta.

• Anonyymi

Oletko sinäkin tyhmä kuin älytön yli-professori yliopistosta,

• Olen oma itseni, koska ei ole mitään salattavaa, eikä myöskään minkäänlaisia ihmeellisiä tavoitteita.

• Anonyymi

Jankutus ei aita tavoitteet nähty.
        Asiat hoidettu

.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jankutus ei aita tavoitteet nähty.
        Asiat hoidettu

.

Istumalla makaamalla ei sivellin yee jeejee

• Anonyymi

Salamyhkäisesti sumuisten silmälasien takaa latelet..

• Arvioisin että jonkin verran keskimääräistä paksumpi.

Käytös paljastaa aina jotain, mutta onko se olennaista tai aitoa?

• Jutussa tämä kohta tuntui tutuimmalta:
        "- Iskemisellä saavutetaan maskuliinisuuden kannukset. Jollei missään vaiheessa lähde peliin mukaan, niin jää helposti sivustakatsojaksi elämässä."

• Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

Jutussa tämä kohta tuntui tutuimmalta:
        "- Iskemisellä saavutetaan maskuliinisuuden kannukset. Jollei missään vaiheessa lähde peliin mukaan, niin jää helposti sivustakatsojaksi elämässä."

et kai sinä oo ätmi?

• Anonyymi kirjoitti:

et kai sinä oo ätmi?

En oikein usko noihin markkina-arvoteorioihin. Ihminen määrittelee itse itsensä.

Tällä kohtaa määrittelen itseni vapaaehtoiseksi sivustakatsojaksi näissä ihmiselämän hiekkalaatikkoleikeissä ja itse asiassa näin on ollut suurimman osan elämästäni.

Koskaan en ole pelejä pelannut ja naisten iskeminen kuulostaa jo terminäkin joltain Pekka ja pätkä elokuvan teemalta.

Mitä sinä ymmärrät tuolla sanalla ätmi ja mitä sinä olet?

• Anonyymi

ei ole katsoin alkkareiden sisälle kyllä se aikamoinen poika on

• Anonyymi

katsoin uudestaan ei se mikään ihan pikku riikkinen ole kullä se iso poika on

• "Hän ottaa selville, mitä nainen haluaa. Ja niin hänestä tulee juuri se kauan etsitty unelmien prinssi.

Naiset haluavat tulla ymmärretyksi. Tuntea on avainsana useimpiin lukkoihin. Kun unelmien prinssi kertoo käyneensä katsomassa sairasta isoäitiään tai ostaneensa nukkekodin lahjaksi kummitytölleen, harva nainen pystyy vastustamaan moista herkkyyttä ja huomaavaisuutta."

Onhan sitä tuollaista käytöstä vähän tälläkin keskustelupalstalla ollut havaittavissa. Väittäisin että osa meistä useinkin kirjoittaa mieluummin sen mitä muut haluavat kuulla kuin todelliset ajatuksensa, eivät ainakaan rekattuna niitä laita tänne.

• Anonyymi

Lyhytaikaista se, että "mitä nainen haluaa". Jos haluaa koukuttaa naisen tai miehen kunnolla, pitää ottaa selvää se, mitä toinen tarvitsee... :)

• Anonyymi kirjoitti:

Lyhytaikaista se, että "mitä nainen haluaa". Jos haluaa koukuttaa naisen tai miehen kunnolla, pitää ottaa selvää se, mitä toinen tarvitsee... :)

Nykymaailmassa nainen harvemmin enää tarvitsee miestä, niinhän ne täälläkin kaikki naisoletetut aina toitottaa etteivät tarvitse miestä mihinkään.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Nykymaailmassa nainen harvemmin enää tarvitsee miestä, niinhän ne täälläkin kaikki naisoletetut aina toitottaa etteivät tarvitse miestä mihinkään.

Jokainen tarvitsee aina jotain. Se on lähtökohta.

• Anonyymi kirjoitti:

Jokainen tarvitsee aina jotain. Se on lähtökohta.

Eikös se ole sitten toisen tekemistä riippuvaiseksi itsestään? minä en ainakaan haluaisi semmoista että joku joutuisi riippuvuussuhteessa minuun olemaan enkä tietenkään myös toisinpäin tahtoisi olla.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Eikös se ole sitten toisen tekemistä riippuvaiseksi itsestään? minä en ainakaan haluaisi semmoista että joku joutuisi riippuvuussuhteessa minuun olemaan enkä tietenkään myös toisinpäin tahtoisi olla.

Mitä luulet, että tarkoitin koukuttamisella?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä luulet, että tarkoitin koukuttamisella?

Varmaan sitä tavallaan riippuvaiseksi tekemistä mutta se ei kuitenkaan ehkä ole sama asia kuin oikeasti riippuvainen mistä minä tuossa puhuin. Sinä ehkä sitten tarkoitit jotain tunnetason koukutusta jossa tuntee olevansa riippuvainen siitä toisesta mutta ei esim. taloudellisesta riippuvaisuutte.

• Anonyymi

Miehiä on helppo pelata:)

• Ei ole pelimiehen vikaa, supliikkia joskus vahingossa osaan vetää. Ohutta on lähinnä sormet tai ranteet. 😌

• Anonyymi

Ihan niinku mä linkkaisin jotain turkkaria.

Tai pelimiesjuttuja.

Sen verta ohut olen.

-flowersreally-

• Anonyymi

Kuule ihan täydestä menee joogahömpötyksen ja muiden mantrojen kanssa. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule ihan täydestä menee joogahömpötyksen ja muiden mantrojen kanssa. :)

No mitä tuokin nyt paljasti sinusta.

-flowersreally-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitä tuokin nyt paljasti sinusta.

-flowersreally-

No mitä, sun mielestä? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitä, sun mielestä? :)

Hedelmällisempää jos mietit tykönäsi.

-flowersreally-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      25
      2416
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      113
      2041
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1667
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1523
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1457
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1065
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      1006
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      965
    9. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      949
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      947
    Aihe