Jos miehen hiukset on leikattu takaraivosta millin lyhyeksi, en voisi koskaan kiinnostua. Se on kauhean näköistä. Takahiukset eivät saa olla liian lyhyet, vaan niissä täytyy olla vähän pituutta. Minä en muodista välitä, vaan siitä , mikä on hyvännäköistä.
Miehen takahiukset
61
266
Vastaukset
Tarviikin muistaa lähipäivinä höylätä takaa kaljuksi.
Wwuwuw kirjoitti:
Sulla setä se onkin ihme kampaus..😮
Mikä ihmeen kampaus? Päässä on erittäin uhanalainen magotin poikanen eikä sitä voi häätää.
Sehän on erittäin monipuolinen, sen saa sivulle, eteen, taakse, pystyyn.Jascal kirjoitti:
Mikä ihmeen kampaus? Päässä on erittäin uhanalainen magotin poikanen eikä sitä voi häätää.
Sehän on erittäin monipuolinen, sen saa sivulle, eteen, taakse, pystyyn.Hehhehee..
No siinäpän sitä sitten haarukoi ukot minkälaisen ”äjäyksen” sulle takatukallaan antavat. 😆
Mun takatukan päättää mun hoviparturi. Se on arkinen taiteilija joka miettii värit ja muodot. On kiva nähdä kun joku omistautuu työlleen noin. 😊👌- Anonyymi
Olen tyylitietoinen. Siilitakaraivoiset diskataan pois. Mutta makunsa kullakin.
Anonyymi kirjoitti:
Olen tyylitietoinen. Siilitakaraivoiset diskataan pois. Mutta makunsa kullakin.
Hyvä tietää mikä on itselle tärkeää. 😊
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Hyvä tietää mikä on itselle tärkeää. 😊
Muoti vaihtuu, tyyli pysyy. En seuraa muotia tyylin kustannuksella.
Anonyymi kirjoitti:
Muoti vaihtuu, tyyli pysyy. En seuraa muotia tyylin kustannuksella.
Hieno juttu. Ja ihan päätit siitä julkisesti ilmoittaa? Vähän mietin vaan, että miksi? 😃
Disse kirjoitti:
Hieno juttu. Ja ihan päätit siitä julkisesti ilmoittaa? Vähän mietin vaan, että miksi? 😃
Jotkut tykkää 80-luvun takatukasta, jääneet koukkuun ja kaipailevat 40-vuotta vanhoja hirvityksiä. 😂
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Ihan sen takia, koska jotkut siilitakaraivoiset ovat olleet kiinnostuneita. Mutta minua ei sellaiset miehet vedä eikä kiinnosta. Se kiinnittää negatiivisella tavalla huomiota. Kunnon pitkätukkakin on vetävämpi.
- Anonyymi
Jascal kirjoitti:
Jotkut tykkää 80-luvun takatukasta, jääneet koukkuun ja kaipailevat 40-vuotta vanhoja hirvityksiä. 😂
Ennemmin ne 40 vuoden takaista "hirvitykset", kuin tämän päivän siilituukkaiset ja siilitakaraivoiset miehet. Tänään tai eilen oli juttu Iltasanomista miehistä, jotka ovat lyhyt hiuksista tai pitkähiuksisia. Eri Makuja tietysti on, mutta minun ja monien naisten mielestä pitkähiuksiset olivat paremman näköisiä ja vetävämpiä kuin lyhythiuksiset. Siinä oli naisten kommentteja perässä. Todennäköisesti lyhythiuksisista pitävät olivat vanhempia mammoja tai konservatiivisia liike_elämän ihmisiä. Kumpienkaan mielipide ei minua kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennemmin ne 40 vuoden takaista "hirvitykset", kuin tämän päivän siilituukkaiset ja siilitakaraivoiset miehet. Tänään tai eilen oli juttu Iltasanomista miehistä, jotka ovat lyhyt hiuksista tai pitkähiuksisia. Eri Makuja tietysti on, mutta minun ja monien naisten mielestä pitkähiuksiset olivat paremman näköisiä ja vetävämpiä kuin lyhythiuksiset. Siinä oli naisten kommentteja perässä. Todennäköisesti lyhythiuksisista pitävät olivat vanhempia mammoja tai konservatiivisia liike_elämän ihmisiä. Kumpienkaan mielipide ei minua kiinnosta.
Mä taas inhoan pitkätukkaisia miehiä. Ovat epäsiistejä ja yleensä hiukset on hoitamattomia hiirenhäntiä, yök. Siisti pitää olla!
- Anonyymi
Jascal kirjoitti:
Onkohan tullut mieleen ollenkaan, että moni nainen ei pidä nykyajan miesten hiustyylistä? Sitähän täällä valitetaan, kun naiset eivät halua näiden miesten seuraa. Tietysti heitäkin on, joille tuollainen ei vaikuta, mutta minuun vaikuttaa. Pakit tulee tuollaisella tukalla.
- Anonyymi
Jascal kirjoitti:
Juurihan sanoin, että tyyli menee minulla muodin ohi. Olkoon vaikka 100 vuoden takainen muoti, jos se näyttää paremmalta kuin nykymuoti, niin se on ainakin minun mieleen. Tietysti se on miesten oma asia, mistä tykkäävät. Eiväthän he naisia varten hiuksiin leikkaa, vaan toisia miehiä varten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä taas inhoan pitkätukkaisia miehiä. Ovat epäsiistejä ja yleensä hiukset on hoitamattomia hiirenhäntiä, yök. Siisti pitää olla!
Siisti pitää tietysti olla. Ovatko naiset epäsiistejä, kun monilla on pitkät hiukset? Kyllä se hiusten pesu ja hiusten tasoittaminen koskee myös miehiä hiusten pituudesta riippumatta. Minua lyhythiuksiset miehet eivät sytytä yhtään.
Anonyymi kirjoitti:
Juurihan sanoin, että tyyli menee minulla muodin ohi. Olkoon vaikka 100 vuoden takainen muoti, jos se näyttää paremmalta kuin nykymuoti, niin se on ainakin minun mieleen. Tietysti se on miesten oma asia, mistä tykkäävät. Eiväthän he naisia varten hiuksiin leikkaa, vaan toisia miehiä varten.
Ihan itseään varten leikkaavat, kalju oli tyyliä 3150 ennen ajanlaskun alkua, hiukset tuli muotiin 700 ennen ajanlaskun alkua. Pitkillä peruukeillakin on pidempi historia kuin muotiin tulleilla hiuksilla. Jos ei tyyliä tajuu, ei ole tyylitajuu. 😂 Nykymuoti alkaa olemaan 90-luvun potta, eli olet sittenkin muotitietoinen ja seuraat muotia koska pottahan muistuttaa sitä itseään ja on huomattavan pitkä joka puolelta.
Anonyymi kirjoitti:
Siisti pitää tietysti olla. Ovatko naiset epäsiistejä, kun monilla on pitkät hiukset? Kyllä se hiusten pesu ja hiusten tasoittaminen koskee myös miehiä hiusten pituudesta riippumatta. Minua lyhythiuksiset miehet eivät sytytä yhtään.
Itseasiassa ovat, minkä teet asialle? Peset ja kampaat heidän hiukset?
- Anonyymi
Jascal kirjoitti:
Ihan itseään varten leikkaavat, kalju oli tyyliä 3150 ennen ajanlaskun alkua, hiukset tuli muotiin 700 ennen ajanlaskun alkua. Pitkillä peruukeillakin on pidempi historia kuin muotiin tulleilla hiuksilla. Jos ei tyyliä tajuu, ei ole tyylitajuu. 😂 Nykymuoti alkaa olemaan 90-luvun potta, eli olet sittenkin muotitietoinen ja seuraat muotia koska pottahan muistuttaa sitä itseään ja on huomattavan pitkä joka puolelta.
En ole koskaan ollut valtavirran mukana kulkija, enkä juokse muotivirtausten perässä. Pidän siitä, mistä itse haluan, ja joka minua miellyttää. En edes viihdy sellaisten ihmisten seurassa, jotka ovat laumasieluja. Arvostan yksilöllisyyttä.
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan ollut valtavirran mukana kulkija, enkä juokse muotivirtausten perässä. Pidän siitä, mistä itse haluan, ja joka minua miellyttää. En edes viihdy sellaisten ihmisten seurassa, jotka ovat laumasieluja. Arvostan yksilöllisyyttä.
Mieti niitä yksilöllisiä ei valtavirran mukana kulkevia jotka eivät ole laumasieluisia. Tänään kenelläkään ei ole kaljua, heti kun hän leikkaa kaljuksi tulee vain kaljuja vastaan. Sama skenaario käy sen irokeesin ja takatukan kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä, saat pitää itselläsi ne hilseilevät ja haisevat liimaletit.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Ja miehetkin ihan julkisesri ovat päättäneet ilmoittaa jatkuvasti tällä palstalla naisten ulkonäösta ja jopa iästäkin kommentteja. Vanhoiksi kurpiksi nimittelevät, ja ylipainosta jauhetaan, ja vaikka mistä. Mutta naiset eivät saisi ilmoitella mitään julkisesti omasta maustaan, ja mikä ei silmään näytä hyvältä. Miehillä on vaun yksin tällainen etuoikeus. Niinkö?
- Anonyymi
Jascal kirjoitti:
Ja jotkut miehet ovat jääneet koukkuun ihmiskunnan historian alkuajoille, ja kaipaavat senaikaisia hiusmalleja naisille. 😂😂😂😂😁😁😁
Anonyymi kirjoitti:
Ja jotkut miehet ovat jääneet koukkuun ihmiskunnan historian alkuajoille, ja kaipaavat senaikaisia hiusmalleja naisille. 😂😂😂😂😁😁😁
Kuinka alkuajoille? Onko hiukset erotettavissa muista karvoituksista? 😂 Henkilökohtaisesti pidän pitkistä hiuksista, mutta olen myös nähnyt silmää miellyttävää lyhythiuksista, sivusta ajettua ja kokonaan siiliä. Joihinkin kasvonpiirteisiin sopii erilaiset hiustyylit, tosin vielä en ole kenelläkään nähnyt mummoutuvaa/täti hiustyyliä joka oikeasti sopisi. 😁
- Anonyymi
Jascal kirjoitti:
Kuinka alkuajoille? Onko hiukset erotettavissa muista karvoituksista? 😂 Henkilökohtaisesti pidän pitkistä hiuksista, mutta olen myös nähnyt silmää miellyttävää lyhythiuksista, sivusta ajettua ja kokonaan siiliä. Joihinkin kasvonpiirteisiin sopii erilaiset hiustyylit, tosin vielä en ole kenelläkään nähnyt mummoutuvaa/täti hiustyyliä joka oikeasti sopisi. 😁
Aabrahamin aikoihin, jolloin naisilla oli pitkät hiukset, samoin Jeesuksen aikoina. Karvat kuin karvat, niinpä niin. Se minkälaisia niitä pitää, on valittavissa. Minulla on pitkät hiukset, ja pidän miehillä pidemmistä hiuksista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aabrahamin aikoihin, jolloin naisilla oli pitkät hiukset, samoin Jeesuksen aikoina. Karvat kuin karvat, niinpä niin. Se minkälaisia niitä pitää, on valittavissa. Minulla on pitkät hiukset, ja pidän miehillä pidemmistä hiuksista.
Lisään vielä, että minäkin pidän naisilla pitkistä hiuksista. Olen vanhanaikainen tässä asiassa. Samoin pidän miehillä pidemmistä hiuksista. Nykyajan kummalliset kampaukset miehillä eivät ole minun makuuni. Onhan liikemiehet 1900-luvun leikkauksineen siistejä, muuta en pidä siitä tyylistä. Pidempi on paremman näköistä. En itse kiinnostu koskaan sellaista miehistä. Mutta toisiian vartenhan liikemiehet pukeutuvat kin ja leikkaavat hiuksensa.
Jascal kirjoitti:
Minkälainen se on ?
- Anonyymi
Minä leikkaan kosta itse en vielä kun ilmaston viileneminen estää sen.
Jos katsoo jännittäviä elokuvia, terroristeistakin... niin joku shakaali tai robot, oikein palkkamurhaajia ja jännittäviä elokuvia.
Shakaali 1973 on alkuperäinen tuosta sen jutusta. - Anonyymi
Mulla noin sentin pituinen pystytukka , eikä ne tyttelit takaraivoani katteleet ku jyystäsin :)
- Anonyymi
Sukaritopin tukka😃
- Anonyymi
Minä trimmaan yleensä 15mm kokonaan hiukset siinä vaiheessa kun korvia alkaa karvat kutittelemaan.
Jos on pitkät hiukset ihminen on karvakorva ja hiukset silmillä... armeijaihmisillä oli hyviä sanontoja miesten pitkistä hiuksista. - Anonyymi
Pinnallinen ihminen olet ja ilmeisesti monen kanssa aikaa viettänyt?
Jos tykkäät jostain luonteenpiirteiden mukaan, niin voithan sanoa että leikataanko tukka erilailla.- Anonyymi
Minä olen nainen, ja minulla on erittäin lyhyt siilitukka. Toivottavasti et ole pinnallinen, vaan olet kiinnostunut muista asioista kuin hiusteni mallista. Itse pidän siilitukasta.
- Anonyymi
Kyllä Jussi Halla-ahon tyyli on ihan paras.
Wwuwuw kirjoitti:
Pyrskhhh..😄
Jussi oli muuten nuorena ihan nätti poika. Katso kuva hikipediasta..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Jussi oli muuten nuorena ihan nätti poika. Katso kuva hikipediasta..
Totta puhut. Niin oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta puhut. Niin oli.
Mutta vanhempana kauneus katoaa, ja rumuus senkun lisääntyy.
- Anonyymi
Onneksi on kunnon takatukka, niin saan naisia. :-)
https://www.pedestrian.tv/content/uploads/2017/09/mullet-101-544x397.jpg- Anonyymi
Aloittajan ihannemies!
- Anonyymi
Miehellä ei saa olla ollenkaan takatukkaa. Se tulee ajella armeijan mallilla jämptisti lyhyesti ja muotoon. Max kuukauden saa ehkä pituutta kasvaa.
- Anonyymi
Eikä tarvitse miestenkään vaatia naisilta Jeesuksen aikaista pitkää tukkaa naisilta. Nyt eletään vuotta 2020 jkr., ja naisilla pitää olla lyhyt ja jämpti siilitukka, eikä mikään satoja vuosia vanha esihistoriallinen malli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä tarvitse miestenkään vaatia naisilta Jeesuksen aikaista pitkää tukkaa naisilta. Nyt eletään vuotta 2020 jkr., ja naisilla pitää olla lyhyt ja jämpti siilitukka, eikä mikään satoja vuosia vanha esihistoriallinen malli.
Pitkät hiukset naisilla ovat perua vanhoilta uskonnollisilta ajoilta. Raamatussa sanotaan, että pitkät hiukset on annettu naisille hunnuksi vaatteen sijasn, mitä monet pitävät konservatiivisissa maissa. Mutta ei ole oikeudenmukaista vaatia naisilta tuhansia vuosia vanhaa uskonnollista hiusmallua, kun miehet kauhistelevat 40-50 vuoden takaisia malleja miehillä. Samoin liikemiehet leikkaavat 1900-luvun malliset hiukset itselleen, mutta useimmat vastivat naisilta tuhansia vuosia vanhas hiusmallia Aabrahamun ajoilta.
- Anonyymi
Minulla on 7 millin lyhyet hiukset
Jaa. MacGyver? Ei kyllä pystyisi kasvattamaan hiuksia enää niin pitkiksi. Päällä saa olla pituutta enemmän, mutta niskassa, ohimoilla ja korvien päällä ei 1 cm enempää.
- Anonyymi
Aika hieno kone kun ostin Braunin partakoneen, on tehokas, veljellä on Philips kolmiterä, uusia koneita parran leikkuuseen nuo.
Anonyymi kirjoitti:
Aika hieno kone kun ostin Braunin partakoneen, on tehokas, veljellä on Philips kolmiterä, uusia koneita parran leikkuuseen nuo.
Ajeletko hiuksetkin Braunilla?
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Ajeletko hiuksetkin Braunilla?
En ajele Braunilla otsatukkaanikaan..... on hyvä tehokas kone, veljellä on philipsin uusi malli myös tuossa braunissa on myös samankaltainen 3-teräinen juttu
- Anonyymi
Siis ei Hitler jugendia.Oletko juutalainen?
otsatukka naisella ja lyhyt tätitukka on myös kamalaa
- Anonyymi
Olen täsmälleen samaa mieltä. Kerrankin joku, joka on samaa mieltä. Minäkin olen nainen, ja olen ihmetellyt naisia, jotka pitävät otsatukkaa. On ihan kauhean näköinen. Jollain lailla vielä menee, jos se on suortuvia kevyesti, mutta paras on ilman otsatukkaa. Ja mielestäni esimerkiksi Robert Plant oli nuorena 1970 luvun alussa hyvännäköinen pitkissä hiuksissaan.
- Anonyymi
Naista voin etoa vääränlaiset hiukset, tai silmien väri.
Mutta se vasta kamalaa onkin, jos mies olisi työtön. - Anonyymi
Saastaiset ministerit sairastuttabvat kansalaisia.
Aika tyytyväinen olen kyllä partakoneeseen Braunin uusi,. - Anonyymi
Mullapa sitä on tuuhea takatukka sekä kalju samaan aikaan samassa päässä. Olenhan Andrea Pirlo.
- Anonyymi
Hyviä partakoneita sitten: partojen ajamisen kilpailu, kun veljellä oli uusi hieno Philips, minä ostin Braunin.
- Anonyymi
Tuo Pieni Talo Preerialla on aivan hauska sarja varmasti.
Joku Shaali, miljoonien palkkamurhaa-elokuvat eivät ole niin hauskoja. - Anonyymi
Hyvä, jääpähän enemmän kaljuja miehiä meille niistä pitäville naisille, kun te pitkätukkia ihannoivat jätätte ne rauhaan! ;)
- Anonyymi
Samaa mieltä. Kalju on paras niin kuin eräällä tuntemallani komistuksella.
Ja oon sitä mieltä, että Jumala loi muutaman täydellisen pään (kuten hänellä) ja loput luoja peitti hiuksilla :)
Etenkin jos on sikaniska..🤭
- Anonyymi
Rumin mlelestäni on nämä niiskuneiti homo kloonit. Sivut kaljut ja joku helvetin karvanappula päälaella. Näitä klooneja piisaa. Omasta mielestähän he luulevat olevansa taivaan lahja naisväelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302305
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292218Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121579Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett131474Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701241- 1001145
- 171087
- 90941
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon19838Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks128822