https://www.iltalehti.fi/mieli/a/ab375524-6dc5-40df-8487-a7fb1e0aa058
Luullaanko sinua paljon nuoremmaksi mitä olet?
Oletko liian nuorekas
34
58
Vastaukset
- Anonyymi
Kurppa tuo on, meikkaamalla saa ihmeitä aikaan.
- Anonyymi
Itse asiassa olen, minua luullaan noin 7 vuotta nuoremmaksi mitä olen. Nuorekas ulkonäkö, hyvät geenit, henkisesti olen kyllä ikääni vastaavalla tasolla. Kiva kun naiset pitävät.
- Anonyymi
Tuskinpa tuota kukaan tosissaan luulee nuoremmaksi, ainakaan lärvän perusteella.
- Anonyymi
Kädet ja kaula paljastaa ihmisen iän.
Sano sinä. 😂
Minä heitin ikäveikkaukseksi pelkän otsikkokuvan perusteella 48 vuotta.
Oli itselleni yllätys, ettei k.o. nainen ollutkaan kuuskymppinen. ; )- Anonyymi
Sama!
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Itse veikkasin ~50. Toisaalta henkinen kypsymättömyys voi vaikuttaa arvioon livenä.
Todennäköisesti tämä on juuri sellainen ihQ pissis -tapaus.
Partakaweri kirjoitti:
Itse veikkasin ~50. Toisaalta henkinen kypsymättömyys voi vaikuttaa arvioon livenä.
Tavallaan kyllä. Eräs kaverini on sellainen sählääjä ja huuliveikko, että häntä luulisi alle kolmikymppiseksi etenkin, kun hän on myös hyvin hoikka. Puheetkaan ei ole kuin viisikymmentä täyttäneellä. ; )
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti tämä on juuri sellainen ihQ pissis -tapaus.
Tod. näk. kiroilee kuin merimies ja puhuu ihqudaa-kieltä stadi-ässällä.
"Neljän lapsen äiti kohtaa usein asiakaspalvelutilanteissa ja työelämässä tytöttelyä ja muuta alentavaa käytöstä nuorekkaan ulkonäkönsä vuoksi.
Toukokuussa 40 vuotta täyttävä Tia Andersson kertoo, että ihmiset luulevat häntä usein noin kymmenen vuotta ikäistään nuoremmaksi."
Mistähän ne aina löytää näitä itsensä nuorekkaiksi tuntevia kurppia? Minä ainakin kuvan perusteella katsoin että n. 45 vuotias nainen siinä ja tekstin mukaan onkin vasta 40 täyttämässä.- Anonyymi
No nuori nais myyjä kysy papereita kun ostin olutta ja kysyin siltä minkä ikäiseksi se luulee minua. Sanoi noin 28 vaikka olen yli 40.
- Anonyymi
Saanko arvata? Olet melko lyhyt ja hoikka?
Joskus minua luullaan nuoremmaksi kuin mitä oikeasti olen.
- Anonyymi
Niin meikkaamallla tekee ihmeitä, hallusinaatioitakin, teemustakin tulee tuulikki, ja keijosta tulee kristiina alta aikayksikön.
Mutta niitä värejä ei kannata syödä eikä laittaa silmiin. Anonyymi kirjoitti:
Niin meikkaamallla tekee ihmeitä, hallusinaatioitakin, teemustakin tulee tuulikki, ja keijosta tulee kristiina alta aikayksikön.
Mutta niitä värejä ei kannata syödä eikä laittaa silmiin.Ei ole tapanani vaihdella sukupuolta. Olen kotoisin vanhanaikaisen väestön paikkakunnalta, ja olen itsekin vanhanaikainen.
Ei, kyllä minä varmaan ihan ikäiseltäni näytän. Ja hyvä niin.
- Anonyymi
Todellq pitkiä nimiä, kunj tarkistin tuota Muammar Gaddafin historiaakin Libyasta... nimenä voisi ehkä: Sanna Eino Eerikki Kristiina etunimenäkin jo tuollainen.
Eino Elina Tommi Eeerikki etunimenä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellq pitkiä nimiä, kunj tarkistin tuota Muammar Gaddafin historiaakin Libyasta... nimenä voisi ehkä: Sanna Eino Eerikki Kristiina etunimenäkin jo tuollainen.
Eino Elina Tommi Eeerikki etunimenä.Mikä tarve jollakin on keksiä noita miehennimi-naisennimi -yhdistelmiä?
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tarve jollakin on keksiä noita miehennimi-naisennimi -yhdistelmiä?
En tiedä, mutta lienee parempi kun ohittaa vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tarve jollakin on keksiä noita miehennimi-naisennimi -yhdistelmiä?
Näyttää kertovan palstailijoiden nimiä vihjeinä.
- Anonyymi
Missä tilanteissa näitä luuloja esitetään?
Pomo kysyi kerran että olenko edes 30 täyttänyt, vaikka olin silloin 44v.
W. - Anonyymi
Muistan, kun ylioppilaskirjoitusten jälkeen matkustin linjurilla Turusta Ruskolle, niin kuljettaja otti minulta 11-vuotiaan maksun.
Terveisin: Puolireuho- Anonyymi
Hauska juttu.
- Anonyymi
Joskus nuorena ravintolaan mennessä kysyttiin ikää. Vaan ei ole enää viime aikoina kysytty.
No enpä ole, vaikka monta kertaa on nuoremmaksi luultu mitä olen. Luulen, että se on mun muu olemus mikä vaikuttaa. Henkisesti minusta ei tule koskaan fossiilia, eikä ehkä totisen aikavaakaan. Pieni metkupelle ja pilke silmäkulmassa hautaan asti.
- Anonyymi
Mikähän siinä on että nuorelta näyttäminen on niin tärkeää, aivan kuin se tekisi paremmaksi kuin muut. Ajatellaan nyt vaikka jos mies harmaantuu tai kaljuuntuu nuorena.
- Anonyymi
Nuorelta näyttäminen ei ole oleellista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuorelta näyttäminen ei ole oleellista.
Ja kuitenkin suurin osa ihmisistä varmastikin haluaisi näyttää nuoremmalta.
- Anonyymi
Tätä 43 vuotiasta naista voisi luulla teiniksi.
https://i.dailymail.co.uk/1s/2020/02/11/10/24593614-7990463-Daughter_Meilani_has_followed_in_the_steps_of_her_mother_and_kee-a-3_1581415658933.jpg- Anonyymi
Onko tämäkin luuseri-eunukki kuin kaskenpolttaja?
- Anonyymi
ton naisen ei tarvitse muuta kuin pussata niin mies kuin mies on hänen hän on tumma tosi nätti nainen kelpais minulle eli tykkään
- Anonyymi
pakko katsella uudestaan hänen kuviaan kun on nätti misu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu463516- 1362525
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti172494Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151973- 161436
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731337- 1061324
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1531043- 931027
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21969