Hellou vuosi toisensa jälkeen negatiivisena pysyvä foorumi 😀 eksyin vahingossa tänne hetkeksi lueskelemaan eikä mikään muuttunut. Toisaalta on kieltämättä keskustelun sävy kaunistunut 😀
ihana päivä tänään 🥰 aurinko paistaa ja hyvä mieli 😍 suomalainen luonto on upea 😍 tässä teille kuva ihanasta luontokohteesta 💝
https://aijaa.com/NyKJBm
Upea päivä
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pyöräily on mielestäni hieno ulkourheilulaji hyvillä keleillä.
- Anonyymi
Ei kuaan tänne vahingossa eksy, ihan tarkoituksella olet tullut negatiivisuudesta huolimatta. Taitaa se negatiivisuus kuitenkin kiehtoa täällä.
Yes, kannattaa asennoitua elämään myönteisesti, ja katsella ympärillä olevaa upeaa luontoa. Näen paljon hienoja yksityiskohtia.
Mjoo
Kieltämättä jokin on muuttunut, mutta syytä tähän en osaa sanoa.
(naurua)- Anonyymi
Ainakaan täällä ei enää pyöriskele se yksi kirjoitusten häiritsijä, joka ei osannut ottaa kantaa mihinkään aiheeseen, mutta jolla oli pakkomielle kirjoitusten häirintään.
Upeaa aurinkoista päivää varjostaa tummat pilvet, mahtaakohan myöhemmin tulla vettä vai vieläkö jaksaisi lunta puskea? Pilvet kyllä liikkuvat hitaasti joten lumen mahdollisuus on olematon.
Foorumi vaikuttaa ihan positiiviselta. 😉- Anonyymi
Pitäisi käydä ulkoilemassa... mökeille pitäisi hakea luoteja eräästä armeijan treenipaikasta, ja mukavaa pyöräilyä, pitkiä matkoja sinänsä.
- Anonyymi
Teetkö niistä ongenpainoja?
Jostain ampuradan penkastako niitä kaivat? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teetkö niistä ongenpainoja?
Jostain ampuradan penkastako niitä kaivat?Maalitauluja ja luoteja lisää armeijalta, mutta todella niin pyöräily on kyllä hyvä laji sinänsä saa happea eikä hengitä autojen juttuja, urheilua samalla.
- Anonyymi
Asiallisella käytöksellä pärjää. -Likinäkörillitäti
- Anonyymi
Asiallisuus -se se vasta on tylsää!
Hyvä päivä. Fillarointi piristää. :)
- Anonyymi
Tosi hyvä vapaa päivä. Katiskat tarkastettu :)
Minulla on noin 7 hyvää päivää joka viikko.
- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Varmaan
Siis olen tästä satavarma.
(hirn)Reino Tuulikki "kiikutuoli" Annukka Samanlainen, sukunimenä olisi "Samqnlainen".
Funeau kirjoitti:
Varmaan
Siis olen tästä satavarma.
(hirn)Mjoo
No siis tää setti ei ole koskaan rakentanut päähäni muuta kuin "löysäilyä".
Löysäily on sitä että jättää olennaisimmat osat sanomatta - eli jakamatta.
(hihitystä)- Anonyymi
Ja rahaa tulee siitä roskasta.
- Anonyymi
Ole vain jälki-istunnossa ja suu kiinni.
Kyllä
On muuten aivan sairaan upea päivä - ja myös ollut sellainen.
(reps)Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa.
Tuonne pitäs päästä melomaan
- Anonyymi
Itse menen varmaankin mökeille harrastelemaan ensi viikolla, kun olen saanut hommat tehtyö valmiiksi kaupungissa, sitten mökeille harrastelemaan kaikenlaista.
- Anonyymi
Tuo oli kyllä huvittava henkilö tuo Muammar Gaddaf, kuoli kiinniottotilanteessa, hirvittävän pitkä oikea nimi kyllä tuolla oli. Sanna-Eerikkiä pidempi nimi.
- Anonyymi
Laulussa sanotaan: Ole pienistä hetkistä onnellinen.
- Anonyymi
Sen laulun sanoja on kiva noudattaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu615163Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti183252- 1422705
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett162328- 1291835
- 151673
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1601461Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731397Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1071318- 951297