En viitsi enää laittautua

Anonyymi

miesten takia. Voi elää perunasäkissä naama noessa tukka naapussa. Mitä laittautumisesta saisi? Ei mitään. Se on uusi tyyli nyt.

80

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos ei ole kroppa tikissä niin turha laittautua

• Anonyymi

Ei maksa vaivaa tikissäkään. Mutta sähän olet se kenet jo tunnetaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei maksa vaivaa tikissäkään. Mutta sähän olet se kenet jo tunnetaan.

tottakai maksaa. se tekee vain hyvää.

• muista iltalääkkeet

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

muista iltalääkkeet

Hahahah kaikki tietää, ei toi auta.

• Anonyymi kirjoitti:

Hahahah kaikki tietää, ei toi auta.

kaikki todellakin tietää että nyt kannattaisi niitä lääkkeitä otella

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

Ottele keskenäsi.

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

Tolla nikillä saat taas kaikki patoumasi ulos.

• Anonyymi kirjoitti:

Ottele keskenäsi.

ei ole tarvetta, sä tunnut olevan vain sekaisin.

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

ei ole tarvetta, sä tunnut olevan vain sekaisin.

Heheheh täällä nauretaan. Jatka pliide.

• Anonyymi kirjoitti:

Heheheh täällä nauretaan. Jatka pliide.

täällä ei naureta.

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

täällä ei naureta.

Tralalalalaaaaa!

• Laittaudu tai ole laittautumatta itsesi vuoksi. Kohtahan joku mies voi innostua toisen kasvopesusta ja hiuksien laitosta niin kannattaa olla varovainen. 😉

• Nainenhan meikkaa vain itseään varten. Omaksi ilokseen. Sitä voisi harrastaa enemmänkin.

• Anonyymi

Ei tule sellaista miestä mikä pystyisi muuttamaan mitään, koska en välitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tule sellaista miestä mikä pystyisi muuttamaan mitään, koska en välitä.

Hyvä. Nyt olet varmaan sitten siinä pisteessä että olisitkin valmis rakkauteen kun on itsetunto kohdillaan. Miehet ehkä tulee pörräämään ympärilläsi juuri tuon takia kun et välitä.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Hyvä. Nyt olet varmaan sitten siinä pisteessä että olisitkin valmis rakkauteen kun on itsetunto kohdillaan. Miehet ehkä tulee pörräämään ympärilläsi juuri tuon takia kun et välitä.

Eipä kiinnosta sittenkään. Rupean syömään vähän topakammin, että lihon ja paisun niin suureksi ettei varmasti kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä kiinnosta sittenkään. Rupean syömään vähän topakammin, että lihon ja paisun niin suureksi ettei varmasti kiinnosta.

Niin että uhraat sitten terveytesi samalla, kunhan vaan kukaan ei kiinnostu..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin että uhraat sitten terveytesi samalla, kunhan vaan kukaan ei kiinnostu..

Hörönlörön se siinä mene. Parikyt kiloo plussaa vielä näillä jaloilla kantaa. Laihana olisin ollu nätti, mutta tajusin ettei sillä oikeasti ole merkitystä. Ei ole. Nyt voin elellä itelleni kun sen päätöksen olen tehnyt. Epäsiisteys vapauttaa naistakin.

• Anonyymi

Haluaisinkin naisen joka ei meikkaa . Meikatut naiset on jotenkin liian itseään esille tuovia mutta eivät ole parempia kun muut.

• Anonyymi

On oppi mennyt perille. Käyttäydyt juuri niin ettei kukaan tule lähelle. Onko sulla mies ;)

• Anonyymi

Mikä oppi? Ei vaan jaksa kiinnostaa. Aion syödä tähän 20 kg lisää ja olla vaan. Miestä ei ole eikä tule jos minä päätän.

• Anonyymi

Ostin kaupata eilen kaksi pussia kierresuolanaksuja ja kolme levyä suklaata ja sokerijuomat. Pastaa ja makaronia, luulis painon lähtevän ylöspäin pikkuhiljaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä oppi? Ei vaan jaksa kiinnostaa. Aion syödä tähän 20 kg lisää ja olla vaan. Miestä ei ole eikä tule jos minä päätän.

Miksi haluat pilata terveytesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi haluat pilata terveytesi?

Ei kait se siitä mene? Ulkonäkö vaan muuttuu. Helpottaa kun ei tarvii olla kaunis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki teot mitkä pitävät miehet loitolla ja estävät ulkonäkö paineet on opittuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki teot mitkä pitävät miehet loitolla ja estävät ulkonäkö paineet on opittuja.

Juu, sorry nyt en ymmärrä, mut enää ei tarttee sitäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet ovat oppineet,-että naisen pitää olla jotain tiettyä, mutta entäpä kun ykskaks ei olekaan? Se on sitten nieltävä. Saan tulla likaiseksi, takkuiseksi, ylipainoiseksi ja karvasääreksi jos haluan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ostin kaupata eilen kaksi pussia kierresuolanaksuja ja kolme levyä suklaata ja sokerijuomat. Pastaa ja makaronia, luulis painon lähtevän ylöspäin pikkuhiljaa.

Minä ostin kaa oli kaks pussia 3€. Prismassa on nyt 6kpl fazerin sinistä kympillä. Ne menee heittämällä. Nam nam ja hyvää viikonloppua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ostin kaa oli kaks pussia 3€. Prismassa on nyt 6kpl fazerin sinistä kympillä. Ne menee heittämällä. Nam nam ja hyvää viikonloppua.

Nam. Voin syödä kerralla ehkä kolme? Kuus voisi olla liian imelää. Mut niin hyvää!

• Jätä säärikarvatkin ajamatta. Sekin on turhaa nyhtämistä, kukaan niitä jalkoja kuitenkaan ei katsele.

• Anonyymi

Joo nyt en oo ajanu. En kainaloita, p.settä enkä sääriä. Tuntuu itse asiassa hyvältä. Luonnollisemmalta ja vapaammalta, omalta itseltä.

• Anonyymi

Ja tähän kun kasvais vielä parta ja tuuheat kulmakarvat.

• Trimmeri tulossa. 😋😜

• Anonyymi kirjoitti:

Joo nyt en oo ajanu. En kainaloita, p.settä enkä sääriä. Tuntuu itse asiassa hyvältä. Luonnollisemmalta ja vapaammalta, omalta itseltä.

Oikein. Niin kun ihminen luotiin karvoineen kaikkineen.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja tähän kun kasvais vielä parta ja tuuheat kulmakarvat.

Samaa toivon itsellenikin. 😄

• Jascal kirjoitti:

Trimmeri tulossa. 😋😜

Tuolla se paikoillaan nököttää puutarhavajassa. 👍

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Samaa toivon itsellenikin. 😄

Tsemppiä. Ehkä se siitä humahtaa.

• Jan1 kirjoitti:

Tuolla se paikoillaan nököttää puutarhavajassa. 👍

Tuon oman trimmerin,mallia kaikki karvat kerralla pois. 😏

• Anonyymi kirjoitti:

Tsemppiä. Ehkä se siitä humahtaa.

Saapa nähdä. Jos tuleekin joulupukki.. 😄

• Jan1 kirjoitti:

Oikein. Niin kun ihminen luotiin karvoineen kaikkineen.

Luotiin ilman vaatteita ja. 😱😏

• Jascal kirjoitti:

Tuon oman trimmerin,mallia kaikki karvat kerralla pois. 😏

Olen varannut piilopaikan valmiiksi, mistä mua ei löydetä. 😋

• Jascal kirjoitti:

Luotiin ilman vaatteita ja. 😱😏

Ja?

• Jan1 kirjoitti:

Olen varannut piilopaikan valmiiksi, mistä mua ei löydetä. 😋

Alan metsästää kaikkia trimmerillä, jokainen täysin paljaaksi. 😂 Hei naapuri, tuoksuuko tämä rätti mielestäsi kloroformilta? *sursur*

• Jascal kirjoitti:

Alan metsästää kaikkia trimmerillä, jokainen täysin paljaaksi. 😂 Hei naapuri, tuoksuuko tämä rätti mielestäsi kloroformilta? *sursur*

Ilkiö! 😤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

." En kainaloita, p.settä enkä sääriä." Huh, kasvaako jollain naisella karvoja p*rseessäkin. Olen aina luullut että vain miehet on karvap'rseitä. Mutta kaipa ne tummat ja tuliset on aika karvaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

." En kainaloita, p.settä enkä sääriä." Huh, kasvaako jollain naisella karvoja p*rseessäkin. Olen aina luullut että vain miehet on karvap'rseitä. Mutta kaipa ne tummat ja tuliset on aika karvaisia.

Totta kai naisilla kasvaa karvaa per.eessä. Kurkkaahan joltain, jolta olet saanut terät veks.

• Anonyymi

Minä en oo vuosiin mitäön karvoja,ajellu.

• Jan1 kirjoitti:

Ja?

Vaatteet poltetaan ja kuljetaan kuin konsanaan, tekniikkakin tuhotaan ja aletaan roikkua puissa.

• Sehän vois olla vallan suloinen näky. 😃

• Anonyymi

En usko, että minkään miehen silmään, mutta se siinä onkin idea. Ei vaan jaksa enää kun ei näillä asioilla ole mitään merkitystä.

• Anonyymi kirjoitti:

En usko, että minkään miehen silmään, mutta se siinä onkin idea. Ei vaan jaksa enää kun ei näillä asioilla ole mitään merkitystä.

Minusta sitä on kaunis, vaikka ois nuhjuinen. 😊

Sitä on miyä on. 😀

Jos laittautunut nainen on kaunis, on se sitä laittautumattakin.... niin se on. Ja vaikka vetäisisi perunasäkin päällensä ja hiiltä naamaan, sekä imurilla hiukset pystyyn, mikä siinä muuttuis? Tyyli? Silti on kaunis. 😃

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Sitä on miyä on. 😀

Jos laittautunut nainen on kaunis, on se sitä laittautumattakin.... niin se on. Ja vaikka vetäisisi perunasäkin päällensä ja hiiltä naamaan, sekä imurilla hiukset pystyyn, mikä siinä muuttuis? Tyyli? Silti on kaunis. 😃

No toi kannustaa, että annan siks mennäkin.

• Disse kirjoitti:

Sitä on miyä on. 😀

Samaa mieltä. 👍

• Anonyymi kirjoitti:

No toi kannustaa, että annan siks mennäkin.

Rennosti vaan just niin, niinkuin itselle on hyvä. Ei muita tarvii miellyttämällä miellyttää, miellyttää vaan upealla persoonallaan. 😁👌

• Jan1 kirjoitti:

Samaa mieltä. 👍

Komppiylävitonen! 🖐

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Rennosti vaan just niin, niinkuin itselle on hyvä. Ei muita tarvii miellyttämällä miellyttää, miellyttää vaan upealla persoonallaan. 😁👌

Ei todella tarvii. Tämä on nyt ihmiskoe. Katotaan parin kuukauden kuluttua.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei todella tarvii. Tämä on nyt ihmiskoe. Katotaan parin kuukauden kuluttua.

Hyvä se on välillä mennä epämukavuusalueelle ja lyödä nyrkkiä pöytään. 😊👌

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Hyvä se on välillä mennä epämukavuusalueelle ja lyödä nyrkkiä pöytään. 😊👌

Mä pidän tästä tilanteesta jo nyt :D

• Anonyymi kirjoitti:

Mä pidän tästä tilanteesta jo nyt :D

Hyvä. 😊👌

• Disse kirjoitti:

Komppiylävitonen! 🖐

Läp.

• Disse kirjoitti:

Sitä on miyä on. 😀

Oletpa sinä ihana kiltti🥰

• valtakunta kirjoitti:

Oletpa sinä ihana kiltti🥰

No helppo olla, kun niin vaan koen asian. 😊

• Anonyymi

Eikö sitä voi laittautua itseään varten.
      T.J

• Anonyymi

Ei. Miks hemmetissä? En mä itteäni kattele!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei. Miks hemmetissä? En mä itteäni kattele!

Ok.

Se hyvä.

J

• Anonyymi

Minä laittaudun,vaikken miehiä varten. Mutta en varmaan ketään enää löydä. Sama se.

• Anonyymi

Lopeta se.

• Ei toisten takia kannatakaan laittautua. Itse laittaudun itseni vuoksi. Tulee hyvä olo siitä.

• Anonyymi

Olet vain oppinut sen. Voit oppia toisenlaiseen, laittamattomuuden hyvään oloon.

• Anonyymi kirjoitti:

Olet vain oppinut sen. Voit oppia toisenlaiseen, laittamattomuuden hyvään oloon.

Miksi ihmeessä pitäisi? Minähän nautin siitä. Minulle laittautuminen ei käsitä mitään irtoripsiä, överimeikkejä yms. vaan ihan huoliteltua, neutraalia ja kevyttä ehostusta. En todellakaan halua siitä pois opetella.

• Anonyymi
        Lillis2020 kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitäisi? Minähän nautin siitä. Minulle laittautuminen ei käsitä mitään irtoripsiä, överimeikkejä yms. vaan ihan huoliteltua, neutraalia ja kevyttä ehostusta. En todellakaan halua siitä pois opetella.

Mut jostain olet tuon oppinut. Ole kerrankin luonnontilassa. Epäsiisteys tekee hyvää. Anna mennä vähän yli. Mut sä pelkäät jotain?

• Anonyymi
        Lillis2020 kirjoitti:

Anna hiusten olla, anna kasvojen olla, vähennä suihkua..jne.

• Anonyymi kirjoitti:

Mut jostain olet tuon oppinut. Ole kerrankin luonnontilassa. Epäsiisteys tekee hyvää. Anna mennä vähän yli. Mut sä pelkäät jotain?

Kukin tyylillään. Mä en epäsiistinä viihdy, niin miksi ihmeessä tekisin oloni inhottavaksi? Yök. Ei kiitos.
        Enhän minä myöskään viihdy ylipainoisena, joten siksi pidän myös huolta itsestäni liikkumalla riittävästi. Voin hyvin kun huolehdin itsestäni. Se on opittua kyllä, ja hyvä niin. Osaan siis tehdä oloni mukavaksi omalla tavallani. Älä yritä tuputtaa toisille omia juttujasi. Tee sä vaan sun juttujasi, niin mä teen mun. ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Anna hiusten olla, anna kasvojen olla, vähennä suihkua..jne.

Eiköhän tämä keskustelu päättynyt nyt tähän.

• Anonyymi
        Lillis2020 kirjoitti:

Eiköhän tämä keskustelu päättynyt nyt tähän.

Epäsiisteys pukee sinua kultsi.

• Anonyymi kirjoitti:

Epäsiisteys pukee sinua kultsi.

Niin,sinähän sen tiedät.

• Anonyymi

Nyt on aika hyviä kelejä harrasteisiini, avaruuden objektien katseluunkin on ja pyöräilyynkin, kirkkaat yötaivaat.

Sitten kun pyöräilen paljon: pitää laittaa naamaan sellaista kosteusvoidetta, tyttöjen kosmetiikkajuttua, sitä ei kannata laittaa vahingossa samalla silmiin kirpaisee pahastikin.

• Kun vaan pidät huolta kunnostasi, sitä ei kannata menettää kuntoa ja saat olla onnellinen pitkää terveydestään.
      Minulla on kunto mennyt se näkyy että kaikki vaatii ponnisteluja .🙄

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      56
      4406
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      18
      2901
    3. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      140
      2633
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      2093
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      15
      1553
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      115
      1467
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1377
    8. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      160
      1106
    9. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1087
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      21
      1038
    Aihe