..housuissa.. tekis mieli lähtee naarasjahtiin mut se saattais päättyy tuoppijahtiin.. ellei satu käymään hyvä tuuri.. toisaalta ylihuomenna pitäis lähtee etelä-savoon bilettää mökille..
nyt soi plondin hardest part.. tänkin tahdis olis kiva jyskyttää..
nyt on kevättä
12
489
Vastaukset
- oma hoito
Onkos Sulla Pervokki mitään muuta mielessä kuin jyskyttäminen?
- quistis
tarttuu!!!Iske pervokki sieltä savotar.Savolaiset on kovin tulisia:o))) Tää perustuu tietoon:o)
- Doe-10
Tämä tieto perustuu kokemukseen:))
- sydänystävä
Doe-10 kirjoitti:
Tämä tieto perustuu kokemukseen:))
että on kokemusta savottarista..hmmmm ;)))
- Doe-10
sydänystävä kirjoitti:
että on kokemusta savottarista..hmmmm ;)))
Tunnen YHDEN savottaren aika hyvin ja aika tulinen tyttö onkin;))Mutta myös kiltti:)
- sydänystävä
Doe-10 kirjoitti:
Tunnen YHDEN savottaren aika hyvin ja aika tulinen tyttö onkin;))Mutta myös kiltti:)
pippuria löytyy varmaan tältä henkilöltä ;))
Mutta hän osaa myös pehmoilla ;) ..yrittää.. jos sieltä lähistöltä löytyis jotain tyttöi.. on nimittäin paikka jonkin verran syrjässä..
- Doe-10
sydänystävä kirjoitti:
pippuria löytyy varmaan tältä henkilöltä ;))
Mutta hän osaa myös pehmoilla ;)löytyy riittävästi;))Mutta osaa olla myös niiin ihanan hellä;))
- sydänystävä
pervokki kirjoitti:
..yrittää.. jos sieltä lähistöltä löytyis jotain tyttöi.. on nimittäin paikka jonkin verran syrjässä..
löytyy tyttölöitä ja varo vaan se on menoa sitten kans ;))
- sydänystävä
Doe-10 kirjoitti:
löytyy riittävästi;))Mutta osaa olla myös niiin ihanan hellä;))
osaa olla kun on hyvä opettaja ja oppivainen oppilas ;))
- Doe-10
sydänystävä kirjoitti:
osaa olla kun on hyvä opettaja ja oppivainen oppilas ;))
ja oppivainen oppilas ovat täydellinen pari:)))
Hups! Eikait miu-miu ole kuuntelemassa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530
