Haluaisin löytää naisen itselleni, kumppanin jonka kanssa rakentaa yhteistä tulevaisuutta.
Mulla on muutamia naiskavereita, mutta kaveri asteelle jääneet. Mitähän mä teen väärin, kun ei nuo yritykset enempään johda...
Mitä teen väärin?
Anonyymi
6
64
Vastaukset
- Anonyymi
Hörönlörön. Älä päästä naista lähellekään.
Nimimerkki: nainen rantasaunan penkin alta - Anonyymi
Naisen kanssa on jo todella vaikea rakentaa yhdessä edes kirjosiepon pesimäpönttöä. Pysy poika lujana. Älä lankea.
- Anonyymi
Ei mitään hätää! Nyt on hyvä taktiikka.
- Anonyymi
Et tee mitään väärin, olet vaan ruma eikä naiset halua ruman kanssa seurustella.
- Anonyymi
Käytkö usein yökerhossa tai bileissä juomassa viinaa?
t. viinamies Hyvin vaikea sanoa teetkö mitään väärin. Esittele naiskaverisi toisilleen jos et ole näin jo tehnyt. Katso ovatko platonisia vai herättääkö tilanne heissä tunnetiloja. 😏
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841369- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370818- 142769
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76622
- 56604