Mikään ei ole pahempaa kuin yksipuolinen rakkaus

Anonyymi

Toista kohtaan, jonka tunteet on mitä ilmeisemmin tulkinnut vääriin. Luopuisin jo ihan rauhassa tästä tunteesta, jos vain pystyisin, mutta se kun vain pitää otteessaan.
On se kiva leikkiä toisen tunteilla, siitä saa varmasti hyvän olon. Se toinen osapuoli voi vain kärsiä suunnattomasti toisen leikistä.
Ihmiset ovat julmiaja piittamattomia. Se on huomattu monta kertaa.

25

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totta turiset.....
      <3

• Anonyymi

RISTO! Olet taas muuttunut miehestä lampaaksi! Häpeä!

• Anonyymi

Jos toinen ei ole tietoinen tunteistasi niin silloin on aika törkeää syyttää leikkimisestä.

• Anonyymi

Tässä tapauksessa kohde tietää tunteeni, mutta ei kerro mitään omistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä tapauksessa kohde tietää tunteeni, mutta ei kerro mitään omistaan.

Ja sinähän olet häneltä varmaan suoraan asiaa kysynyt? Eli olet hoitanut oman osuutesi täydellisesti. Nyt tuo moukkako ei sitten vastaa vai?

• Anonyymi

Jos minulle tarkoitit viestin niin uskon että sinun tunteet ovat aidosti vihan tunteita minua kohtaan.. halveksit minua niin paljon että et edes vaivautunut kertoo miten loukkasin sinua.....en tarkoittanut täällä vaan irl.... täällä olen kyllä loukannut sinua.....myönnän.... koska haluan todella paljon että päästät minut pois näistä tunteista jotka sinä herätit minussa.....haluan vain olla oma itseni ja hallita omia tunteita niin kuin ennenkin... ennen kuin sinuun tutustuin...... ymmärrätkö edes miten kauheaa on tuntea jotain näin epämiellyttävää tunnetta jota ei koskaan ennen ollut... siinä syy miksi en koskaan ole voinut sinua vastaan asettuu.. sillä olen täysin sinun vallassa. Täysin sinun vietävänä.. jos voisin jotenkin puolustautua niin olisin jo sinua satuttanut mutta kun n pysty... miksi en pysty olenhan mä ennenkin tehnyt pahoja asioita... sen takia en pysty koska minä välitän sinusta todella paljon.. jos sinua sattuu niin usko pois se sattuu myös minua.... jos sinulla on vaikeeta haluan auttaa.. onko tämä mitään muuta kuin välittämistä...ja ihan tosissaan en oo koskaan osannut välittää kenestäkään....mä haluan vain olla taas se sama ihminen kuin ennenkin..... mutta sä et päästä muo otteesta...saat kaikki konstit käyttöön kunhan tuhoat minun tunteeni ja palautat minut entiselleen... mitään muuta en pyydä

• Anonyymi

Moderaattori pistää sadulle parastaan 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moderaattori pistää sadulle parastaan 😂

Taitaa olla risto satuilemassa, kuten joka aloituksessaan tekee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla risto satuilemassa, kuten joka aloituksessaan tekee.

Risto on reipas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Risto on reipas.

Inhottaa tuollaiset nettiharhaiset, jotka roikkuvat täysin vieraissa ihmisissä. Ellei ole trolleja, ne taas on täysin yhdentekeviä joutavanjauhajia :-)

• Anonyymi

Se on paskinta kun ihastut ihmiseen joka on aivan erilainen kuin itse. Se on paha, kun olet ikä sokea ja ihastut naiseen joka elänyt ja kokenut asioita joista sinulla ei ole mitään tietoa.

• Anonyymi

Mut eikö se ole hyväkin, ettei ole joka suhteessa samanlainen... molemmat voivat oppia toisiltaan?

• Anonyymi

Ei ne suhteet onnistu aina vaikka mies olisi se kokeneempi osapuoli tai samanikäinen. Kemiat ja tunne ja samanlainen arvomaailma ja jonkinverran yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Se ei silloin ikää katso. Luota itseesi ja ota se mikä sinulle kuuluu :).

• Anonyymi

Onko kyse toiminnasta irl vai palstalla? Ei täällä ota pirullakaan selvää keneltä nämä viestit on? Eihän tätä palstakaipailua nyt haudanvakavana voi käydä.

• Anonyymi

Tunteet saa selville vain irl. Ehkä toinen vielä epävarma, miettinyt asiaa lyhyemmän aikaa.

• Anonyymi

Ei kannata nähdä enää vaivaa. Minuun ei vedota pitämällä tunteitaan piilossa. Unohda koko juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata nähdä enää vaivaa. Minuun ei vedota pitämällä tunteitaan piilossa. Unohda koko juttu.

Minä en oo pitänyt tunteita piilossa rakastan häntä ja vain ainoastaan häntä.. kukaan ei vedä hänelle vertaa..tekisin kirjaimellisesti mitä tahansa hänen vuoksi...

• Anonyymi

Rakkaus on ihana asia ja voimakkaita tunteita ei kehen tahansa tavallisesti kohdista.
      Se on niin kumma juttu kun se oikea tulee kohdalle, häntä vain rakastaa vaikka järki sanoisi ihan muuta. Rakkautta ja rauhaa.

• Anonyymi

Tämä se on totta. Minkäs teet?

• Anonyymi

Tunteiden vaan täytyy valitettavasti olla molemminpuolisia, muuten mitään suhdetta ei synny.

• Anonyymi

Tarviiko aina syntyä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarviiko aina syntyä?

Öö no mitä sä siitä "rakkaastas" odotat sitten?

• Anonyymi

Sama fiilis.

T. Sanna

• Anonyymi

Se kun asioita ei selvitä kunnolla. Miehet varsinkin välttelee näitä asioita. Miks naisen pitää aina olla se aktiivinen??

• Anonyymi

Mä luovutan. Jo yli kaksi vuotta hän on hurmannut minut ihanilla magneettisilmillään. Päästän hänestä irti, olen tullut siihen tulokseen ettei häntä kiinnosta. Teen kaikkeni, että pääsen hänestä irti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      58
      741
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      109
      732
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      43
      626
    4. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      199
      518
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      516
    6. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      70
      496
    7. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      484
    8. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      48
      476
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      36
      440
    10. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      77
      418
    Aihe