Ätmit ovat..

Fyysisesti joko hentoisia pulkkanaruja, tai armottomia läskejä..

Psyykkisesti joko vähä-älyisiä jankuttajia tai sitten putkiaivoisia asseja..

Olenko väärässä?

73

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Väärin meni.

      • Kuinka niin?

        Ai niin, sitten on nää mielenterveyspotilaat..eli mielisairaat.

        Sori, unohin,


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kuinka niin?

        Ai niin, sitten on nää mielenterveyspotilaat..eli mielisairaat.

        Sori, unohin,

        Eip mitään. Unohdit myös alkoholisoituneet ätnit.


      • Partakaweri kirjoitti:

        Eip mitään. Unohdit myös alkoholisoituneet ätnit.

        Juopoilla naisilla on kova kysyntä johtuen siitä että juoppoja äijiä löytyy kymmenkertainen määrä..About.


      • Partakaweri kirjoitti:

        Eip mitään. Unohdit myös alkoholisoituneet ätnit.

        Vaivaako muuten allergia/ astma nyt pahastikin kun koivut pölisee?

        Miun pää on niin tukossa, että hyvä kun joku ajatus sieltä pääsee läpi puskemaan..🤧..ja senkin niistän tänne palstalle..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Vaivaako muuten allergia/ astma nyt pahastikin kun koivut pölisee?

        Miun pää on niin tukossa, että hyvä kun joku ajatus sieltä pääsee läpi puskemaan..🤧..ja senkin niistän tänne palstalle..

        Mulla on niin hyvät allergialääkkeet, että aika hyvin pärjäilen. Ainoastaan silmät vetistää välillä niin maan perkeleesti.


      • Partakaweri kirjoitti:

        Mulla on niin hyvät allergialääkkeet, että aika hyvin pärjäilen. Ainoastaan silmät vetistää välillä niin maan perkeleesti.

        Musta taas tuntuu että koko päänuppi olis turvonnut vähintään tuplaten, mutta peilissä näyttää tavalliselta, mitä ny paperitupot on työnnettynä nokkaan..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Musta taas tuntuu että koko päänuppi olis turvonnut vähintään tuplaten, mutta peilissä näyttää tavalliselta, mitä ny paperitupot on työnnettynä nokkaan..

        Saako koivuja ampua? Mikä vithun oikeus niillä on työntää lisääntymispölyjään mun sisuksiin? Hä?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Saako koivuja ampua? Mikä vithun oikeus niillä on työntää lisääntymispölyjään mun sisuksiin? Hä?

        Koivun raiskaama. Tiedän tunteen.


      • rytmimunat kirjoitti:

        Koivun raiskaama. Tiedän tunteen.

        No kuule ajattelin ihan samaa sanaa, koivuraiskarit.. siittiöpölyt, kerpele..

        Sattana.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Musta taas tuntuu että koko päänuppi olis turvonnut vähintään tuplaten, mutta peilissä näyttää tavalliselta, mitä ny paperitupot on työnnettynä nokkaan..

        Kestine aamuun ja iltaan sekä Montelukast iltaan ja olo on hyvä.

        Sun kannattaisi hankkia joku allergianenäsuihke.


    • Anonyymi

      Mistä tuo halu suoltaa loukkauksia muutenkin sorrettujen ja syrjittyjen ihmisten päälle?

      • Mitä ihmeen loukkauksia? Ja miten niitä syrjitään?


      • Oman elämän sisällönpuute ja halu preferoida itsensä muuksi kuin kohderyhmään kuuluvaksi. Sehän on ainoastaan kolmannen persoonan ulostulo. Haasteellin käyttäytyminen on helpoin tie, useimmiten rakentava kanssakäyminen on ylitsepääsemättömän vaikeaa ja verkossa on helppo toteuttaa ja kompensoida omia henkilökohtaisia ongelmia. 🖖


      • Jascal kirjoitti:

        Oman elämän sisällönpuute ja halu preferoida itsensä muuksi kuin kohderyhmään kuuluvaksi. Sehän on ainoastaan kolmannen persoonan ulostulo. Haasteellin käyttäytyminen on helpoin tie, useimmiten rakentava kanssakäyminen on ylitsepääsemättömän vaikeaa ja verkossa on helppo toteuttaa ja kompensoida omia henkilökohtaisia ongelmia. 🖖

        Kyseisessä tapsuksessa sanoisin jotta mahdoton..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kyseisessä tapsuksessa sanoisin jotta mahdoton..

        Virtuaalipuolison virtalähde epäkunnossa? Varaosaa odotellessa ainoa tapa saada huomiota on provosoida niitä jotka eivät muuten huomioisi. 😏


      • Jascal kirjoitti:

        Virtuaalipuolison virtalähde epäkunnossa? Varaosaa odotellessa ainoa tapa saada huomiota on provosoida niitä jotka eivät muuten huomioisi. 😏

        Kyllä mun frouva on ihan todellinen, kuules jäpikkä nyt☝️


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kyllä mun frouva on ihan todellinen, kuules jäpikkä nyt☝️

        Sitten kun molemmat näkee livenä samaan aikaan voi uskoa, muutehnan voi tapahtua isä sisäkkönä. 😋


      • Jascal kirjoitti:

        Sitten kun molemmat näkee livenä samaan aikaan voi uskoa, muutehnan voi tapahtua isä sisäkkönä. 😋

        Epäily ja kyseenalaistaminen on terveen lapsen merkki. ☝️

        ..vaikka päässä olisikin berberiapina.


    • Anonyymi

      Naisetkin on pulkanaruja ja lihavia. Naisilla ei ole lihaksia, tuskin saavat 10 punnerrusta. Mut läski mies saa naisia ja kauniita naisia se varmaan harmittaa sinua.

      • Anonyymi

        Naisten kohdalla ei yleensä arvostetakaan lihaksia, päinvastoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten kohdalla ei yleensä arvostetakaan lihaksia, päinvastoin.

        Mitä enemmän läskiä, sitä enemmän on rakastettavaa =)


    • Anonyymi

      ätmit on tavallisia normaaleja miehiä niin ei ätmi sille mitään voi että on pieni palkka niin pieni palkkakoo tekee läskin tai pulkannarun mutta yleensä ätmistä nainen saa kunnon miehen itselleen

      • Voivoi Välis..

        Sie oot vajukki. Sorppa.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Voivoi Välis..

        Sie oot vajukki. Sorppa.

        ätmin ainoa vika on että on matalapalkka alalla mutta muuten ätmi on mukava


    • Anonyymi

      Ootsie vähän tyhmä? ATM on komea ja älykäs.

      Sinä sen sijaan olet niin vähä-älyinen, että myötähäpeän määrä on suuri.

    • Anonyymi

      Onkos se sitten hienompaa että tuollaiset ominaisuudet omaavat naiset saavat miestä ainoastaan pillunsa avulla? Nostaako se tasoa?

      • Anonyymi

        Laskee ainakin niiden miesten tasoa joilla ei ole mitään kriteerejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laskee ainakin niiden miesten tasoa joilla ei ole mitään kriteerejä.

        Eihän se sellaiselle miehelle merkitse, rojut torveen vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se sellaiselle miehelle merkitse, rojut torveen vaan.

        Edelleen noloa miessukupuolelle tuo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen noloa miessukupuolelle tuo.

        Eikä ole, vaan naiselle joka antaa pillua ja kuvittelee että ne komeat miehet kiinnostuisivat muusta. Ruman naisen paneminen on kuin muuttoauto, ei sillä autolla ole mitään merkitystä kunhan tekee tehtävänsä. Kaunis nainen on kuin urheiluauto, sillä ajellaan huvikseen ja halutaan esitellä muille.


    • No minusta osa voi olla ihan provoilevia narskujakin, mitkä kirjoituksillaan vaan alistaa kiusallaan. Todelliset hissukat ja muut tuskin edes täällä kirjoittelis kovin pitkään...

      Jotenkin tuntuu, että tänne noista joistain vajaaälyisemmän kuuloisista taitaa olla ihan vaan provoilevia outouksia...
      Vähän niinkuin se viinamieskin....

      Mä oon jo luovuttanut profiloinnin.... voi niin olla vaikka mitä....

      • Oikeastihan nämä Braun ja Philips -tyypit ja Niveaa silmään tähtientiirailijat ovat palstan älykköjä. Vedettävät vaan meitä hölmömpiä. Sellaista mieltä olen ollut jo kauan.


      • Thymallus kirjoitti:

        Oikeastihan nämä Braun ja Philips -tyypit ja Niveaa silmään tähtientiirailijat ovat palstan älykköjä. Vedettävät vaan meitä hölmömpiä. Sellaista mieltä olen ollut jo kauan.

        No älyköistä tiedä? Mutta koittavat hämmentää vaan. Ja niitä hämmentäjiä löytyy. 😀

        Ei vaan kannata isoja välittää, jos kovin kummallisia lähtevät esittämään. Olipa sitten vähän huonolahjainen tai trolli, niin sama lääke.... ignooraus. Se toimii..


      • Disse kirjoitti:

        No älyköistä tiedä? Mutta koittavat hämmentää vaan. Ja niitä hämmentäjiä löytyy. 😀

        Ei vaan kannata isoja välittää, jos kovin kummallisia lähtevät esittämään. Olipa sitten vähän huonolahjainen tai trolli, niin sama lääke.... ignooraus. Se toimii..

        Ei kukaan täyspäinen jaksa jankata samaa tuubaa päivästä toiseen.. jotenkin täytyy nyrjähtänyt olla..

        Aatteleppa suhdetta semmosen kanssa?

        Miten menee?

        No Braunilla ajelin naamaa ja taas meni Niveaa silmiin..öhöhö.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei kukaan täyspäinen jaksa jankata samaa tuubaa päivästä toiseen.. jotenkin täytyy nyrjähtänyt olla..

        Aatteleppa suhdetta semmosen kanssa?

        Miten menee?

        No Braunilla ajelin naamaa ja taas meni Niveaa silmiin..öhöhö.

        Hitto... katos pitkä sepustus taivaantuuliin! 😤

        Mutta sama oliko vajukki tai täyspäinen trolli, pitäis vaan ignoorata. Ainoa, että kun trollille vittuilee, niin siinä vittuilee toisaalta vähän vajukille samalla, sitähän se trollikin haluaa... kässäsitkö?

        Täällä jotkut dissaa jotain ätmejä, sanoo niiyä ties miksi ja saavat sillä alistettua ja vielä paremmin kun tekeytyvät ätmiks... silloin saa muutkin siihen dissaamiseen mukaan.


      • Disse kirjoitti:

        Hitto... katos pitkä sepustus taivaantuuliin! 😤

        Mutta sama oliko vajukki tai täyspäinen trolli, pitäis vaan ignoorata. Ainoa, että kun trollille vittuilee, niin siinä vittuilee toisaalta vähän vajukille samalla, sitähän se trollikin haluaa... kässäsitkö?

        Täällä jotkut dissaa jotain ätmejä, sanoo niiyä ties miksi ja saavat sillä alistettua ja vielä paremmin kun tekeytyvät ätmiks... silloin saa muutkin siihen dissaamiseen mukaan.

        No kuule kässään..😄

        Itse ne itseään lokeroi kutsumalla itseään alemman tason miehiksi.. ja naisia vihaamalla.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No kuule kässään..😄

        Itse ne itseään lokeroi kutsumalla itseään alemman tason miehiksi.. ja naisia vihaamalla.

        No kaikki ei sitä tosiaankaan ole irl.

        Mutta joku kompleksi jokatapauksessa vaivaa. Ja ne kellä se on todellisempi, nää litistää jutuillaan lisää. 🙄

        Mutta eihän sille mitään voi....


      • Disse kirjoitti:

        No älyköistä tiedä? Mutta koittavat hämmentää vaan. Ja niitä hämmentäjiä löytyy. 😀

        Ei vaan kannata isoja välittää, jos kovin kummallisia lähtevät esittämään. Olipa sitten vähän huonolahjainen tai trolli, niin sama lääke.... ignooraus. Se toimii..

        Oikeastihan emme tiedä heistä(kään) mitään, minkälaisia ovat tosielämässä, mutta ainakin he ovat ymmärtäneet palstan annin ja sisällön. Kyllä monesti tuntuu itsestäkin ihan samalta. Melkolailla sama mitä Brauneja ja Merkuriuksia täällä jankkaa, mutta itellä nyt sattuu olemaan ajalle mielenkiintoisempiakin käyttökohteita.


      • Thymallus kirjoitti:

        Oikeastihan emme tiedä heistä(kään) mitään, minkälaisia ovat tosielämässä, mutta ainakin he ovat ymmärtäneet palstan annin ja sisällön. Kyllä monesti tuntuu itsestäkin ihan samalta. Melkolailla sama mitä Brauneja ja Merkuriuksia täällä jankkaa, mutta itellä nyt sattuu olemaan ajalle mielenkiintoisempiakin käyttökohteita.

        No omassa päässäkin osaa liikkua vaikka mitä, mutta jotkut löytää vaan toisenlaisen väylän sen ulostuomiselle.... ei sitä voikaan tietää.

        Mutta.... niinkuin oon aina sanonut. Vain itseeme voidaan vaikuttaa. Täällä kaikki on lukijan vastuulla.

        Voitolle voi päästä siis vain itsensä kanssa. 😃


      • Disse kirjoitti:

        No omassa päässäkin osaa liikkua vaikka mitä, mutta jotkut löytää vaan toisenlaisen väylän sen ulostuomiselle.... ei sitä voikaan tietää.

        Mutta.... niinkuin oon aina sanonut. Vain itseeme voidaan vaikuttaa. Täällä kaikki on lukijan vastuulla.

        Voitolle voi päästä siis vain itsensä kanssa. 😃

        Ne haavat saattoi muuten sittenkin kuolla. Hidas puuhan se on alkamaan, mutta ainakin tällä hetkellä kuvittelen, että niiden käsiteltyjen silmut pysyy pienempinä kuin noiden muiden. Kylmiä taas lupailee, niin ei näe kunnolla edistymiseroja.


      • Thymallus kirjoitti:

        Ne haavat saattoi muuten sittenkin kuolla. Hidas puuhan se on alkamaan, mutta ainakin tällä hetkellä kuvittelen, että niiden käsiteltyjen silmut pysyy pienempinä kuin noiden muiden. Kylmiä taas lupailee, niin ei näe kunnolla edistymiseroja.

        Niin... mä taistelen pensasaitaan kasvaneiden vaahteroitten kanssa. Poika laski koko pensasaidan (siperianherne) alas, mutta pyysin jättämään muut kasvit pitkiksi. Mä ensin meinasin, että revin ne juurineen jollain taljalla tms. Mutta nyt sjattelinkin, että odotan niihin lehdet ja sit töppäsen Roundoppia niihin. Se menee lehtivihreän kautta ja tappaa kasvin juurineen.... ei ehkä jää sitä alkuakaan. 😃

        Malttia...😊


      • Disse kirjoitti:

        Niin... mä taistelen pensasaitaan kasvaneiden vaahteroitten kanssa. Poika laski koko pensasaidan (siperianherne) alas, mutta pyysin jättämään muut kasvit pitkiksi. Mä ensin meinasin, että revin ne juurineen jollain taljalla tms. Mutta nyt sjattelinkin, että odotan niihin lehdet ja sit töppäsen Roundoppia niihin. Se menee lehtivihreän kautta ja tappaa kasvin juurineen.... ei ehkä jää sitä alkuakaan. 😃

        Malttia...😊

        Oon kokeillut sitä siveltävää puutarharounduppia tuollaisiin napaan asti yltäviin vaahterantaimiin. Nimenomaan lehtiin sivelemällä. Eivät kuolleet, muutama lehti saattoi ruskistua. Ne puutarhurin aineet on aivan litkua. Eivät tehoa puuvartisiin. Noissa maajussin versioissa on aivan eri määrät tehoainetta.

        Vaahtera ja monet muut on helppoja poistettavia, kun eivät tuota juuri- tai kantoversoja. Toisin on tämä haapa ja pajunsukuiset.


      • Thymallus kirjoitti:

        Oon kokeillut sitä siveltävää puutarharounduppia tuollaisiin napaan asti yltäviin vaahterantaimiin. Nimenomaan lehtiin sivelemällä. Eivät kuolleet, muutama lehti saattoi ruskistua. Ne puutarhurin aineet on aivan litkua. Eivät tehoa puuvartisiin. Noissa maajussin versioissa on aivan eri määrät tehoainetta.

        Vaahtera ja monet muut on helppoja poistettavia, kun eivät tuota juuri- tai kantoversoja. Toisin on tämä haapa ja pajunsukuiset.

        Aha! No sit marssin oikeita aineita hakemaan. 😃👌


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei kukaan täyspäinen jaksa jankata samaa tuubaa päivästä toiseen.. jotenkin täytyy nyrjähtänyt olla..

        Aatteleppa suhdetta semmosen kanssa?

        Miten menee?

        No Braunilla ajelin naamaa ja taas meni Niveaa silmiin..öhöhö.

        Pieruhuumorikin naurattaa vuosikymmenestä toiseen :)


    • Anonyymi

      Jaa en minäkään saanut kun 3500 kuukaudessa nettona niin onko se matala palkka.

      t kiltti ja kunnollinen ätmi

      • Kuka mitään palkasta puhui?


    • Anonyymi

      Ei seksin puute tai kokemattomuus, mitenkään laihduta tai lihota. Ei vaikuta älyyn tai palkkatasoon. Eikä mihinkään muuhun. Ei mitään riippuvuus suhdetta näillä. Päin vastoin ilman seksiä tai nopeella itsetyydytyksellä aikaa jää kuntoiluun ja työasoihin. Tää on mun valitsemani tie. Tehkää ite mitä tykkäätte, Ja jos väität että oisin jotenkin eroíkoinen, niin miksi syntyvyys sitten laskee. 20 vuotta sitten oisin ollut poikkeava, nyt normaali. Niin se aika vaan kehitty. Nyt on uusi vuosituhat.

      • Sulla meni nyt syy-seraussuhteet väärinpäin..


    • Anonyymi

      Aina löytyy syytä haukkua. Vaikka voisi kehua.kukaan meistä ei olisi yhtään mitään ilman muita.ytmit ei pärjäis ilman ätmejä että miettikää sitä.maailmassa arvot tulee menemään nurinperin.ne jotka alempana ovat ylenevät.ja ylemmät alenevat.mitäs siitä sanotte.ilman sairaanhoitajia siivoojia ja viljelijöitä esim.ei maailma pyörisi.eikä pyöri.taudit tulee ja tappaa.jos ei ätmi hoida niin siihen itserakkaat rikkaat kuolette.mites sitten suu pannaan..😺

      • Anonyymi

        Jatkan.jos minun täytyisi hoitajana päättää kumman pelastan .rikkaan lihavan pohatan tai köyhän heikon niin arvatkaa kumman tekisin?


      • Anonyymi

        No moniko ätmi on vaikkapa sairaanhoitaja, tuskinpa kovinkaan moni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan.jos minun täytyisi hoitajana päättää kumman pelastan .rikkaan lihavan pohatan tai köyhän heikon niin arvatkaa kumman tekisin?

        Jatkan vielä.toisella tallissa kolme tuliterää autoa iso kartano veneet ja ulkomaanasunnot.toisella pieni kaksio ja auton rämä.molemmat tekee täyttä työpäivää ja täydestä sydämmestä.mikä toisen oikeuttaa moninkertaiseen palkkaan toiseen verrattuna..tämä rikas lukaalinsa siivouttaa pienellä palkalla tai henkensä säilyttää .esim.tehohoidossa.hävetkää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä.toisella tallissa kolme tuliterää autoa iso kartano veneet ja ulkomaanasunnot.toisella pieni kaksio ja auton rämä.molemmat tekee täyttä työpäivää ja täydestä sydämmestä.mikä toisen oikeuttaa moninkertaiseen palkkaan toiseen verrattuna..tämä rikas lukaalinsa siivouttaa pienellä palkalla tai henkensä säilyttää .esim.tehohoidossa.hävetkää!

        Mitäs tekee työtä mistä saa paskaa palkkaa, jollei osaa tehdä mitään mistä tienaa enemmän niin turha ruikuttaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs tekee työtä mistä saa paskaa palkkaa, jollei osaa tehdä mitään mistä tienaa enemmän niin turha ruikuttaa.

        Ööö..

        Ei se palkka tai paska duuni ätmiyteen liity..

        Ätmihän on sitä paitsi työtön, tai tukitöissä pakon edessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs tekee työtä mistä saa paskaa palkkaa, jollei osaa tehdä mitään mistä tienaa enemmän niin turha ruikuttaa.

        Oletpa tyhmä.kouluttauduttu mekin ollaan.sinunko koulusi on jotenki ylempiarvoinen? Ja kukako sen määrittää.haitko itse kouluun vaan palkan takia vai sydämmen kutsumuksesta? Että tahdot auttaa muita vai että saat rahaa mainetta ja mammonaa.kysyn vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa tyhmä.kouluttauduttu mekin ollaan.sinunko koulusi on jotenki ylempiarvoinen? Ja kukako sen määrittää.haitko itse kouluun vaan palkan takia vai sydämmen kutsumuksesta? Että tahdot auttaa muita vai että saat rahaa mainetta ja mammonaa.kysyn vaan.

        Jos haluaa enemmän rahaa niin sitten pitää tehdä asioita mistä sitä saa, eikä ruikuttaa että muista hommista saa vähemmän.


    • Anonyymi

      Kuvaa aikas suurta osaa naisista, paitsi että suurimmaksi osaksi ovat läskejä.

      • Anonyymi

        Ja mitenkö tähän kuului? Aika onneton täytyy olla että nimettömänä toisia läskiksi haukkuu.jos näkisimme toisemme niin vois herätys olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitenkö tähän kuului? Aika onneton täytyy olla että nimettömänä toisia läskiksi haukkuu.jos näkisimme toisemme niin vois herätys olla.

        Miten nimi liittyy siihen että ihmiset ovat läskejä?


    • Anonyymi

      Mitäs alottaja tähän. Väännä nyt jotakin terävää.

      • Mihin?


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mihin?

        Niinpä. Että mihinnn??


    • Taidan fyysisesti kuulua nykyään luokkaan "armoton läski", mutta henkisesti olen vähintäänkin "hentoinen pulkkanaru". Kenties psykofyysinen kokonaisuuteni voisi olla jossain lähellä normaalia.

      Toisaalta en välttämättä pidä luonnehdinnasta "armoton" ylipainon yhteydessä, sillä en ymmärrä miten ne liittyvät yhteen. Tietysti jos ajatellaan asiaa käänteisesti esimerkiksi askeesin kautta, voisi ihminen tietysti olla armottoman kova itselleen ja siksi näännyttää itsensä langanlaihaksi. Tällöin häntä voitaisiin luonnehtia armottomaksi kukkakepiksi. Kenties samalla päättelyllä päästään armottomaan läskiinkin. Tässä tapauksessa läski olisi kohdellut omaa kehoaan armottoman piittaamattomasti ja päästänyt läskin turpoamaan vailla mitään vastuuta siitä. Kenties "armoton läski" saattaa sittenkin tarkoittaa jotain.

      Itse en kuitenkaan ole ollut kehoani kohtaan armottoman piittaamaton, vaikkakin kurin suhteen lepsu. "Joka sokeria säästää, se läskiä vihaa", ei ole kohdallani ihan ottanut tuulta, vaan kohdallani on toiminut: "Parempi pulla suussa kuin kymmenen uunissa". Joka tapauksessa, mitä painooni ja kehonkoostumukseeni tulee, olen antanut armon käydä oikeudesta. Tässä mielessä ylipainossani ei ole mitään armotonta, vaan pikemminkin asia päinvastoin.

      Mitä tulee puolestaan henkiseen pulkkanaruuni, selittää se armon ylipainon suhteen. Henkisen rautakangen puute selittää siten fyysisen olemukseni.

      Olen näin ollen läski pulkkanarun jatkona.

      • Huomautan ettei kaikki armottomat läskit ja pulkkanarut ole suinkaan ätmejä, vaikka kaikki ätmit sellaisia ovatkin. Älkäämme sortuko kehäpäätelmään.

        Ätmiys on oma valinta.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Huomautan ettei kaikki armottomat läskit ja pulkkanarut ole suinkaan ätmejä, vaikka kaikki ätmit sellaisia ovatkin. Älkäämme sortuko kehäpäätelmään.

        Ätmiys on oma valinta.

        Ätmiltä kyllä näytät tuossa kuvassasi.ei pahalla..anteeksi erehdykseni.hyvää yötä.aamu aikainen odottaa reipasta sydämmentyöntekiää!pysykää terveinä!


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Huomautan ettei kaikki armottomat läskit ja pulkkanarut ole suinkaan ätmejä, vaikka kaikki ätmit sellaisia ovatkin. Älkäämme sortuko kehäpäätelmään.

        Ätmiys on oma valinta.

        Tietenkään en tarkoittanut olevani ätmi, sillä en edes tiedä mitä se tarkoittaa, mutta lähdin liikkeelle niiden määrittelyyn kuuluvista olennaisista fyysisistä ja psyykkisistä tekijöistä. Yksi ynnä yksi ei välttämättä aina ole kaksi.

        Halusin vain laajentaa esiinnostettuja ilmaisuja "armoton läski" ja "pulkkanaru" omakohtaisen kokemuksen valtavalla painolla.


    • Anonyymi

      Meni sitten luu kurkkuun.näin niillä yleensä menee..kyllä sen näkee kuka työtä tekee sydämmen tai kuka mammonan palvelemisesta.

    • Anonyymi

      Oon lähes satakiloine ätmi ja nostan 140 kg painoja ja jalkaprässissä 360 kg enkka. Pistätkö paremmaksi

    • Anonyymi

      Unohdat meidät masentuneet miehet joihin kuvaukset ei välttämättä sovi.

    • Anonyymi

      Tuollainen nimittely ylipäätään on väärin.

    • Anonyymi

      Ihan sama, suominainen on alempaa rotua.

    • haha tyypillinen vassari

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe