useamman naisen kanssa yhtä aikaa. Mitä miehet saavat siitä?
Miehet s.ksiviesteilevät
21
<50
Vastaukset
Terveen ja hyvän olon.
- Anonyymi
Tervettä?
- Anonyymi
Oikeastaan epävarman olon. Olen tehnyt huomion.
Anonyymi kirjoitti:
Tervettä?
Elimistössä kaikki vilkastuu, stressi vähenee, kuona-aineet poistuu, solut aktivoituvat, harmaat aivosolut saa enemmän sähkökäyriä, verenkierto paranee. Paisuvai... Jätetään se loppu kirjoittamatta.
- Anonyymi
Jascal kirjoitti:
Elimistössä kaikki vilkastuu, stressi vähenee, kuona-aineet poistuu, solut aktivoituvat, harmaat aivosolut saa enemmän sähkökäyriä, verenkierto paranee. Paisuvai... Jätetään se loppu kirjoittamatta.
No nyt selvisi kaikille, että olet se palstan ikivanha patu.
Anonyymi kirjoitti:
No nyt selvisi kaikille, että olet se palstan ikivanha patu.
Say what? 😂 Muinainen fossiili jonka ruumis prakaa alta, sehän on jo tiedostettu ja hyväksytty että elämän kiertokulku toimii ja joskus maadun ydinjätteksi. 😘🤗
- Anonyymi
Jascal kirjoitti:
Say what? 😂 Muinainen fossiili jonka ruumis prakaa alta, sehän on jo tiedostettu ja hyväksytty että elämän kiertokulku toimii ja joskus maadun ydinjätteksi. 😘🤗
No joo, mutta tuttu mies olet. Seepra raidoistakaan.
Anonyymi kirjoitti:
No joo, mutta tuttu mies olet. Seepra raidoistakaan.
Oliko tuo jokin loukkaus yritys? 😘
- Anonyymi
Jascal kirjoitti:
Vaimon kanssa keskustelut vilkastuu 😂
- Anonyymi
Jascal kirjoitti:
Oliko tuo jokin loukkaus yritys? 😘
Kättely-yritys korona-aikana pitkän jälleennäkemisen ilosta!
Anonyymi kirjoitti:
Vaimon kanssa keskustelut vilkastuu 😂
Siitä vain vaimosi kanssa "keskustelemaan" 😜
- Anonyymi
Jascal kirjoitti:
Mä häpeäsin jos olisin tollasessa parisuhteessa. Lähtisin äkkiä ulos. Queens don't follow. 😏
- Anonyymi
Jascal kirjoitti:
Joudut puhumaan omasta puolestasi 😝
Anonyymi kirjoitti:
Joudut puhumaan omasta puolestasi 😝
Tarvitsee lainata Lea Lavenia: Ei oo, ei tuu, ehkä tippu lämpöö mutta alttarilla en sano juu
Ei mua hilpeet Hildat vie minnekkään, avioelämä on kyllä nou tänk juu.
Kiitos, tässähän ihan liikuttuu ajatukselle että joku sietäisi ja katsoisi päivää pidemmälle. 😂
- Anonyymi
Eksä teki yhdessäollessa tuota ja paljon muuta. Kävin eilen treffeillä erään miehen kanssa ,haukkui eksäänsä koko ajan,päätin että en jaksa tutustua. Eli taas todettu,sinkkuna parempi elämä😂🌻
Siinä ei ole treffikumppanien päässyt exästänsä yli. Mahdollisesti hiukan katkeroitunut entiseen parisuhteeseen. Ihan hyvä että et jaksanut tutustua, myöhemmin olisi kuullut kuinka paljon parempi olet monessa asiassa exään verrattuna kunnes äkkiä tuleekin exä teki näin ja noin.
- Anonyymi
Jascal kirjoitti:
Siinä ei ole treffikumppanien päässyt exästänsä yli. Mahdollisesti hiukan katkeroitunut entiseen parisuhteeseen. Ihan hyvä että et jaksanut tutustua, myöhemmin olisi kuullut kuinka paljon parempi olet monessa asiassa exään verrattuna kunnes äkkiä tuleekin exä teki näin ja noin.
Näinpä ja olen jo tottunut,etten löydä mitään järkevää. Eli pysyn sinkkunaisena. Miehiä on tuttavina ja ystävinä. Väittävät,että olen ihan kiva ja ok näköinen,mutta miksi sitten ei löydy normaaliin suhteeseen ketään...Kyllä minä pärjään yksin,ei siinä. Sellainen suhde olisi mukava,että asuttais omissa ja nähtäis kun jaksaa ja silti ois luottamus. Ei taida onnistua nykyään.
Anonyymi kirjoitti:
Näinpä ja olen jo tottunut,etten löydä mitään järkevää. Eli pysyn sinkkunaisena. Miehiä on tuttavina ja ystävinä. Väittävät,että olen ihan kiva ja ok näköinen,mutta miksi sitten ei löydy normaaliin suhteeseen ketään...Kyllä minä pärjään yksin,ei siinä. Sellainen suhde olisi mukava,että asuttais omissa ja nähtäis kun jaksaa ja silti ois luottamus. Ei taida onnistua nykyään.
Voisin kuvitella ettei tuo aivan mahdoton yhtälö ole löytää ihmistä vierellensä joka haluaisi myös pysytellä omissa. Varmasti suurin osa toivoo yhteiseltä elämältä yhteistä asuntoa ja kulujen jakamista. Silmät ja mieli avoimena, ehkä nurkan takaa tulee juuri sellainen yksilö vastaan.
- Anonyymi
Naisetkin seksiviesteilevät. Eilenkin sain parilta naiselta sekisviestejä.
- Anonyymi
Mitäkö saavat? Kynsilleen saavat!
- Anonyymi
Olen nainen ja lopettanut viestittelyn kokonaan. Puhelimessa on edelleen soitto-ominaisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022246- 1041674
- 1281343
- 821337
- 1171246
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘631102Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis621082- 511027
- 36962
- 33834