Palsta on herännyt

Anonyymi

Muuteen aamuun tylsän ja yksinäisen viikonlopun jälkeen. Oliko paljonkin ihmiskontakteja viikonlopun aikana.

19

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Livenä 0 😠😡

• Anonyymi

Yksi ihmiskontakti. Ei ole ollut tylsää eikä yksinäistä. Aamu tosin on ollut pirun kylmä, vaikka aurinko paistaa. Ja tiedoksi, viikonloppu ei ole vielä ohi!

xLiner

• Anonyymi

Vottu minä oon heränny jo 5.10!

• Anonyymi

Täällä oli -7 astetta pakkasta. Nyt alkaa lämpenemään. Istuttelin orvokkeja äsken, saas nähä kestääkö ne!

• Anonyymi

Onpa surkeaa, teidän pitäis nyt mennä oikeesti hakemaan joku nainen treffeille.

• Anonyymi

Miksi? Toi ukko on oikein hyvää seuraa.

xLiner

• Anonyymi

Vaarallista puuhaa. Siinä voi joutua suhteeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaarallista puuhaa. Siinä voi joutua suhteeseen.

Ja saattaa nähdä vielä sen toisen jos sopii treffit!

• Anonyymi

Oli! Ei tarvii nähdä enää yhtäkään ihmistä!!

• Anonyymi

Miksi ääliöt ei pysy kodeissaan epidemia aikana! Tolkuttomasti väkeä la liikkeellä (itse siis tarkkailin työnäkökulmasta). Huolestuttavaa!

• Puolison lisäksi putkimies, sillä loisti rekkamiehen hymy..ai niin ja likinäköinen huoltomies kävi myös.

• Anonyymi

Oletko sä naimisissa?!

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko sä naimisissa?!

Never.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Never.

Ei se oo sitten mikään puoliso. Se on huijari.

• Luojan kiitos ei ollut ihmiskontakteja. 😂 Tylsää tosin ei ole ollut, löytyy seurapiiri Sony mikä haluaa muutakin kuin netflix ja chill. 😜 Dyson on hiukan mustasukkainen Boschille, masentuneena surkuttelee kun hiplailen enemmän Boschia. Repussa Hewlett Packard nauttii emachinesin seurasta, sähkökitarat nauttivat toisistaan eivätkä ole moksiskaan jos akustinen saa enemmän huomiota. Tiskiharja roikkuvat tyytyväisinä tietäen että joskus on sen toisen vuoro. Vessaharja selvästi ajattelee please, älä tee sitä. Piano kaipaa puhdistusta. Kamera on jostakin suuttunut kun peilikuva näyttää paremmalta kuin kamerakuva. Aurinko paistaa, linnut visertävät, sänky ehdottaa aamupäiväunia geelityynyt silmissä. Lakut ja suffelit yrittävät ehdotella härskejä suuhun tulemisia.

• Anonyymi

Kuka torvelo nukkui tänä aamuna yli puoli kuuden?

• Anonyymi

Ei ole ollut yksinäistä viikonloppua tällä kertaa, vanhempani ovat viikolopun vietossa luonani. Ja huomenna töihin mennessäni mä palautan heidät kotiinsa takaisin.
      Olin muuten jo kuuden aikaan koiran kanssa pihalla, se kävi aamu pissillä, oli muuten kylmä aamu siihen aikaan.
      Kahdeksan aikoihin lähdin koiran kanssa lenkille, melkein tunti ulkona, ja puoliks pakastettuna palasin lopulta kotiin. Oikeesti siellä oli kylmempi mitä lämpömittari näytti, ja mulla oli kyllä ulkoilu vaatteet yllä, ei kuitenkaan talvista toppapukua.
      Nyt ulkona pihalla voi jo hyvinkin käydä käyskentelemässä koiran kanssa, 13°c ja auringon paisteessa jopa lämpimämpääkin.
      trollikka

• Anonyymi

Ette saa naisia jos ette käy baareissa. Tinderist saa yhden yön seuraa mut sellaiset naiset voi olla koronassa. Aiotteko tosiaan olla sinkkuna loppuelämänne?

• Anonyymi

Naisettomuus masentaa. Pitää kai mennä huoriin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      247
      10782
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      127
      6903
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      95
      5563
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      4840
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      40
      4114
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      3589
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3444
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3372
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      19
      2804
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      54
      2559
    Aihe