Palsta on herännyt

Anonyymi

Muuteen aamuun tylsän ja yksinäisen viikonlopun jälkeen. Oliko paljonkin ihmiskontakteja viikonlopun aikana.

19

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Livenä 0 😠😡

• Anonyymi

Yksi ihmiskontakti. Ei ole ollut tylsää eikä yksinäistä. Aamu tosin on ollut pirun kylmä, vaikka aurinko paistaa. Ja tiedoksi, viikonloppu ei ole vielä ohi!

xLiner

• Anonyymi

Vottu minä oon heränny jo 5.10!

• Anonyymi

Täällä oli -7 astetta pakkasta. Nyt alkaa lämpenemään. Istuttelin orvokkeja äsken, saas nähä kestääkö ne!

• Anonyymi

Onpa surkeaa, teidän pitäis nyt mennä oikeesti hakemaan joku nainen treffeille.

• Anonyymi

Miksi? Toi ukko on oikein hyvää seuraa.

xLiner

• Anonyymi

Vaarallista puuhaa. Siinä voi joutua suhteeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaarallista puuhaa. Siinä voi joutua suhteeseen.

Ja saattaa nähdä vielä sen toisen jos sopii treffit!

• Anonyymi

Oli! Ei tarvii nähdä enää yhtäkään ihmistä!!

• Anonyymi

Miksi ääliöt ei pysy kodeissaan epidemia aikana! Tolkuttomasti väkeä la liikkeellä (itse siis tarkkailin työnäkökulmasta). Huolestuttavaa!

• Puolison lisäksi putkimies, sillä loisti rekkamiehen hymy..ai niin ja likinäköinen huoltomies kävi myös.

• Anonyymi

Oletko sä naimisissa?!

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko sä naimisissa?!

Never.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Never.

Ei se oo sitten mikään puoliso. Se on huijari.

• Luojan kiitos ei ollut ihmiskontakteja. 😂 Tylsää tosin ei ole ollut, löytyy seurapiiri Sony mikä haluaa muutakin kuin netflix ja chill. 😜 Dyson on hiukan mustasukkainen Boschille, masentuneena surkuttelee kun hiplailen enemmän Boschia. Repussa Hewlett Packard nauttii emachinesin seurasta, sähkökitarat nauttivat toisistaan eivätkä ole moksiskaan jos akustinen saa enemmän huomiota. Tiskiharja roikkuvat tyytyväisinä tietäen että joskus on sen toisen vuoro. Vessaharja selvästi ajattelee please, älä tee sitä. Piano kaipaa puhdistusta. Kamera on jostakin suuttunut kun peilikuva näyttää paremmalta kuin kamerakuva. Aurinko paistaa, linnut visertävät, sänky ehdottaa aamupäiväunia geelityynyt silmissä. Lakut ja suffelit yrittävät ehdotella härskejä suuhun tulemisia.

• Anonyymi

Kuka torvelo nukkui tänä aamuna yli puoli kuuden?

• Anonyymi

Ei ole ollut yksinäistä viikonloppua tällä kertaa, vanhempani ovat viikolopun vietossa luonani. Ja huomenna töihin mennessäni mä palautan heidät kotiinsa takaisin.
      Olin muuten jo kuuden aikaan koiran kanssa pihalla, se kävi aamu pissillä, oli muuten kylmä aamu siihen aikaan.
      Kahdeksan aikoihin lähdin koiran kanssa lenkille, melkein tunti ulkona, ja puoliks pakastettuna palasin lopulta kotiin. Oikeesti siellä oli kylmempi mitä lämpömittari näytti, ja mulla oli kyllä ulkoilu vaatteet yllä, ei kuitenkaan talvista toppapukua.
      Nyt ulkona pihalla voi jo hyvinkin käydä käyskentelemässä koiran kanssa, 13°c ja auringon paisteessa jopa lämpimämpääkin.
      trollikka

• Anonyymi

Ette saa naisia jos ette käy baareissa. Tinderist saa yhden yön seuraa mut sellaiset naiset voi olla koronassa. Aiotteko tosiaan olla sinkkuna loppuelämänne?

• Anonyymi

Naisettomuus masentaa. Pitää kai mennä huoriin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2236
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1664
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1337
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      128
      1333
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      61
      1091
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      61
      1067
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1027
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      952
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      824
    Aihe