Muuteen aamuun tylsän ja yksinäisen viikonlopun jälkeen. Oliko paljonkin ihmiskontakteja viikonlopun aikana.
Palsta on herännyt
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Livenä 0 😠😡
- Anonyymi
Yksi ihmiskontakti. Ei ole ollut tylsää eikä yksinäistä. Aamu tosin on ollut pirun kylmä, vaikka aurinko paistaa. Ja tiedoksi, viikonloppu ei ole vielä ohi!
xLiner - Anonyymi
Vottu minä oon heränny jo 5.10!
- Anonyymi
Täällä oli -7 astetta pakkasta. Nyt alkaa lämpenemään. Istuttelin orvokkeja äsken, saas nähä kestääkö ne!
- Anonyymi
Onpa surkeaa, teidän pitäis nyt mennä oikeesti hakemaan joku nainen treffeille.
- Anonyymi
Miksi? Toi ukko on oikein hyvää seuraa.
xLiner - Anonyymi
Vaarallista puuhaa. Siinä voi joutua suhteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaarallista puuhaa. Siinä voi joutua suhteeseen.
Ja saattaa nähdä vielä sen toisen jos sopii treffit!
- Anonyymi
Oli! Ei tarvii nähdä enää yhtäkään ihmistä!!
- Anonyymi
Miksi ääliöt ei pysy kodeissaan epidemia aikana! Tolkuttomasti väkeä la liikkeellä (itse siis tarkkailin työnäkökulmasta). Huolestuttavaa!
Puolison lisäksi putkimies, sillä loisti rekkamiehen hymy..ai niin ja likinäköinen huoltomies kävi myös.
- Anonyymi
Oletko sä naimisissa?!
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Never.
Ei se oo sitten mikään puoliso. Se on huijari.
Luojan kiitos ei ollut ihmiskontakteja. 😂 Tylsää tosin ei ole ollut, löytyy seurapiiri Sony mikä haluaa muutakin kuin netflix ja chill. 😜 Dyson on hiukan mustasukkainen Boschille, masentuneena surkuttelee kun hiplailen enemmän Boschia. Repussa Hewlett Packard nauttii emachinesin seurasta, sähkökitarat nauttivat toisistaan eivätkä ole moksiskaan jos akustinen saa enemmän huomiota. Tiskiharja roikkuvat tyytyväisinä tietäen että joskus on sen toisen vuoro. Vessaharja selvästi ajattelee please, älä tee sitä. Piano kaipaa puhdistusta. Kamera on jostakin suuttunut kun peilikuva näyttää paremmalta kuin kamerakuva. Aurinko paistaa, linnut visertävät, sänky ehdottaa aamupäiväunia geelityynyt silmissä. Lakut ja suffelit yrittävät ehdotella härskejä suuhun tulemisia.
- Anonyymi
Kuka torvelo nukkui tänä aamuna yli puoli kuuden?
- Anonyymi
Ei ole ollut yksinäistä viikonloppua tällä kertaa, vanhempani ovat viikolopun vietossa luonani. Ja huomenna töihin mennessäni mä palautan heidät kotiinsa takaisin.
Olin muuten jo kuuden aikaan koiran kanssa pihalla, se kävi aamu pissillä, oli muuten kylmä aamu siihen aikaan.
Kahdeksan aikoihin lähdin koiran kanssa lenkille, melkein tunti ulkona, ja puoliks pakastettuna palasin lopulta kotiin. Oikeesti siellä oli kylmempi mitä lämpömittari näytti, ja mulla oli kyllä ulkoilu vaatteet yllä, ei kuitenkaan talvista toppapukua.
Nyt ulkona pihalla voi jo hyvinkin käydä käyskentelemässä koiran kanssa, 13°c ja auringon paisteessa jopa lämpimämpääkin.
trollikka - Anonyymi
Ette saa naisia jos ette käy baareissa. Tinderist saa yhden yön seuraa mut sellaiset naiset voi olla koronassa. Aiotteko tosiaan olla sinkkuna loppuelämänne?
- Anonyymi
Naisettomuus masentaa. Pitää kai mennä huoriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022236- 1041664
- 821337
- 1281333
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘611091Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis611067- 511027
- 36952
- 33824