ja kaataa ne sänkyyn? Minä en ole äiti, mutta palvelu kelpaisi 😛
Kuka keittää minulle kahvit
54
<50
Vastaukset
Miksi haluat että kahvit kaadetaan sänkyyn? 😳
- Anonyymi
Eikö se ole tapana?
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se ole tapana?
Niin, no en tiedä, mulle on kyllä aina mukiin kaadettu 🙄
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Niin, no en tiedä, mulle on kyllä aina mukiin kaadettu 🙄
No senkin voi kaataa sängyssä.
Anonyymi kirjoitti:
No senkin voi kaataa sängyssä.
Joo 🤯, minulta kaatui joskus iso puolen litran muki kahvia sänkyyn. Pitikin ottaa se siihen viereen kun yömyöhään kirjoitin esseetä... tuli melkoinen siivo 😒Onneksi suurin osa kaatui peitolle eikä patjalle. Se yö meni valvoessa, mutta ainakin tehtävä oli reippaasti etuajassa valmis....🙄
Eikö kuppi kelpaa?
- Anonyymi
Vanhanaikaista. Aamusta ei meillä päin kupitella.
- Anonyymi
kaataa sänkyyn kahvia no lähdetäänkö sitten uusien patjojen ostolle ja lakana pyykki talkoot alkaa miksi ei kahvia voi juoda
- Anonyymi
Koska äitisnpäivänä ne kaadetaan sänkyyn. Se on ollut jo Snelmannin ajoilta traditio. Ettekö te lue historiaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska äitisnpäivänä ne kaadetaan sänkyyn. Se on ollut jo Snelmannin ajoilta traditio. Ettekö te lue historiaa?
kyllä äityli voi suuttua jos pannullisenkin kaataa patjalle niin harva siitä ilostuu ja kyllä äiti ilahtuu enemmän jos keittää sille kahvit ja kutsuu valmiiseen kahvipöytään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tietysti korkeastikoulutetuilla voi olla eri juttu eli kaatavat kahvia patjalle ja pissaa tyynylle mutta duunariperheissä on eri juttu eli kutsutaan valmiiseen kahvipöytään
Mä keitin itse itselleni kahvit, mutta nekin oli jo juotu sillä välin kun kävin suihkussa. Enkä ehtinyt siitä kupillista saamaan. :)
Jos on yksin, varmemmin ei jää ilman ainakaan kahvia.- Anonyymi
Totta kai keitit itsellesi, koska sinähän olet isä?
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai keitit itsellesi, koska sinähän olet isä?
Heh, kyllä mä äiti olen.
Olen onnellinen äitiydestäni, vanhemmuudestani. Mulla on kaksi upeaa lasta.
Henkilökohtaisesti olisin ihan yhtä onnellinen lapsistani, vaikka olisin isäkin. En usko, että tunteisiin vaikuttaa kauheasti onko isä vai äiti. Äitinä toki kokee raskauden ihmeet, kun lapsi kasvaa ja elää sisälläsi. Syntymän.
Mutta ei isänkään tunteet pölyä ole. Ne voi olla vahvempiakin, kun äidillä.- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Heh, kyllä mä äiti olen.
Henkilökohtaisesti olisin ihan yhtä onnellinen lapsistani, vaikka olisin isäkin. En usko, että tunteisiin vaikuttaa kauheasti onko isä vai äiti. Äitinä toki kokee raskauden ihmeet, kun lapsi kasvaa ja elää sisälläsi. Syntymän.
Mutta ei isänkään tunteet pölyä ole. Ne voi olla vahvempiakin, kun äidillä.Nyt en ymmärrä.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Heh, kyllä mä äiti olen.
Mutta ei isänkään tunteet pölyä ole. Ne voi olla vahvempiakin, kun äidillä.Isä elikkä äiti?
Lillis2020 kirjoitti:
Höh 😔
Joo. Keiteltiin uudet kahvit, sain sitten minäkin mukillisen. :)
Hyvää äitienpäivää. 💐- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Mitä et ymmärrä?
Luulin, että olet isä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt en ymmärrä.
Hän on nainen, joka haluaisi olla mies.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Okei. Ei haittaa.
OK.
Jan1 kirjoitti:
Joo. Keiteltiin uudet kahvit, sain sitten minäkin mukillisen. :)
Hyvää äitienpäivää. 💐No hyvä 😊
Kiitos, hyvää vanhempainpäivää 🤗🧞♂️
....🧚♀️....Lillis2020 kirjoitti:
No hyvä 😊
Kiitos, hyvää vanhempainpäivää 🤗🧞♂️
....🧚♀️....Kiitos. Vanhempainpäivä onkin mukavempi termi. 🤗🧚♀️
🧞♂️Anonyymi kirjoitti:
Hän on nainen, joka haluaisi olla mies.
Oikeasti mä haluan olla vain ihminen. Mutta sukupuolittuneessa maailmassa koen kuuluvani enemmän miesjoukkueeseen. Ja tykkään nähdä itsessäni enemmän miestyypillisiä piirteitä ulkonäössä. Siksi korostan niitä piirteitä mitkä omimmalta tuntuu.
Sopii paremmin yksiin mun sisälläni asuvan henkiolennon pirtaan. 😉Jan1 kirjoitti:
Oikeasti mä haluan olla vain ihminen. Mutta sukupuolittuneessa maailmassa koen kuuluvani enemmän miesjoukkueeseen. Ja tykkään nähdä itsessäni enemmän miestyypillisiä piirteitä ulkonäössä. Siksi korostan niitä piirteitä mitkä omimmalta tuntuu.
Sopii paremmin yksiin mun sisälläni asuvan henkiolennon pirtaan. 😉Oikeasti sinä olet ihminen, et vain ihminen, sinussa on paljon muutakin, ehkä pieni 👽 myös mutta se henkiolentokin on havaittavissa. 🤗
Jascal kirjoitti:
Oikeasti sinä olet ihminen, et vain ihminen, sinussa on paljon muutakin, ehkä pieni 👽 myös mutta se henkiolentokin on havaittavissa. 🤗
Jokin elävä organismi kummiskin. 😋
https://youtu.be/uiAlyD4wNE4
- Anonyymi
Välttääkö äitienpäivä-aamiaiseksi 20 kertaa lattialle pudonnutta hedelmäsalaattia 🤣
https://www.youtube.com/watch?v=IwmZbL1xbp0 Demostroi tilanne itse. Läikyttele kahvia tipottain keittiöstä makkariin. Sitten siihen sänkyynkin. Tarjottimelle voileipä, missä on voita molemminpuolin, makkarasta haukattu ja juustosiivuna iso köntti, mistä haukattu myös. Sitten piirrät kortin itsellesi pimeessä vessassa vasemmalla kädellä ja asetat senkin tarjottimelle, kun oot dipannut sitäkin vähän kahvissa.
Sitten vaan pesusinetta silmiin js sänkyyn. Karjaiset hyvää äitienpäivää ja säikähdät sitä siis itse.... katsotaan jääkö kahvikupillisesta juotavaa? 😬- Anonyymi
Hassu! Etenkin kortti-ohje 😂😻
Anonyymi kirjoitti:
Hassu! Etenkin kortti-ohje 😂😻
No sekin on osa demostrointia. Se kun tehdään mustalla tinneritussilla vessan maton päällä.... tussikin jätetään niille sijoilleen. Kaikki aamusäikäytyksen edeltävät toimet keittiössäkin jätetään niille sijoilleen. Sopivia ja sopimattomia työkaluja yhden voileivän valmistukseen on käytettävä monia... 😃
Multa tullaan tänään hakemaan pilkkeitä liiteristä. Eräs seremoniamestari, mun poika herätti mut yövuoron jälkeisiltä unilta just... 😬
Tämä yksi äiti vissiin viedään metsään savustumaan. Niin se kehitys kulkee. 😃- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No sekin on osa demostrointia. Se kun tehdään mustalla tinneritussilla vessan maton päällä.... tussikin jätetään niille sijoilleen. Kaikki aamusäikäytyksen edeltävät toimet keittiössäkin jätetään niille sijoilleen. Sopivia ja sopimattomia työkaluja yhden voileivän valmistukseen on käytettävä monia... 😃
Multa tullaan tänään hakemaan pilkkeitä liiteristä. Eräs seremoniamestari, mun poika herätti mut yövuoron jälkeisiltä unilta just... 😬
Tämä yksi äiti vissiin viedään metsään savustumaan. Niin se kehitys kulkee. 😃Heheh heh saat aikaan naurua. Näkee, että kokemusta spesiaalipäivistä isolla kädellä 😂 kait se jotenkin noin etenee se mystisten tapahtumien kulku. Jaa äiti savustetaan ohnou 😄😅
Anonyymi kirjoitti:
Heheh heh saat aikaan naurua. Näkee, että kokemusta spesiaalipäivistä isolla kädellä 😂 kait se jotenkin noin etenee se mystisten tapahtumien kulku. Jaa äiti savustetaan ohnou 😄😅
Joo. Vuosien vankka kokemus isänpäivästä.
Äiteistä en ole varma, mutta isän herättämiseen käytetään päälle pomppaamista. Se onkin haastavaa hillitä yön yli täyttynyt rakko siinä vaikeessa. Ehkä kaikista eniten siinä on näytteleminen kovalla, kun esivalmisteluja käydään sängyn ympärillä. Mahdollinen kaksikko suhisee kovaäänisesti ja kohde käydään tutkimassa face to face, että nukkuu... (saattavat tökätä voin rasvoittamalla etusormella silmää testin vuoksi) siinä vaan on pidettävä nukkuva pokkansa. 😀- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Joo. Vuosien vankka kokemus isänpäivästä.
Äiteistä en ole varma, mutta isän herättämiseen käytetään päälle pomppaamista. Se onkin haastavaa hillitä yön yli täyttynyt rakko siinä vaikeessa. Ehkä kaikista eniten siinä on näytteleminen kovalla, kun esivalmisteluja käydään sängyn ympärillä. Mahdollinen kaksikko suhisee kovaäänisesti ja kohde käydään tutkimassa face to face, että nukkuu... (saattavat tökätä voin rasvoittamalla etusormella silmää testin vuoksi) siinä vaan on pidettävä nukkuva pokkansa. 😀Vain isä voi kertoa tuon! 😂🥰🤣
Jotenkin hurmaavaa.
Niin, vanhempaa varten tekevät! Voisormin 😅
Hyväntuulen hetkikuvauksia sulla, talleta ne muistojen koppaan tiukasti. Anonyymi kirjoitti:
Vain isä voi kertoa tuon! 😂🥰🤣
Jotenkin hurmaavaa.
Niin, vanhempaa varten tekevät! Voisormin 😅
Hyväntuulen hetkikuvauksia sulla, talleta ne muistojen koppaan tiukasti.Joo. Ne on hauskoja hetkiä. Tärkeintä on, että saavat huomioida.
Minäkin kävin ruukkuruudun reppukyydissä moottoripyörällä maalle viemässä omalle äidille eli mummille. 😊❤️
Ja kortin missä toivotettiin mun ryhmärämältä äitienpäivää mummille. 😬👌
Ehkä olisi kannattanut jo illalla valmiiksi hommautua semmoiseen sänkyyn että aamulla on kahvintuoja paikalla.
- Anonyymi
Onko tämä vinoilua?
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä vinoilua?
Miten niin? jos haluaa kahvit petiin pitää varmistaa että siellä pedin lähellä on sitten muitakin aamulla paikalla kuin se kahvinjuoja, mahdollisuudet petikahveihin paranee huomattavasti silleen.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Miten niin? jos haluaa kahvit petiin pitää varmistaa että siellä pedin lähellä on sitten muitakin aamulla paikalla kuin se kahvinjuoja, mahdollisuudet petikahveihin paranee huomattavasti silleen.
Yrität tunkea aloittajaa vieraaseen sänkyyn eikä omassa saisi olla.
Anonyymi kirjoitti:
Yrität tunkea aloittajaa vieraaseen sänkyyn eikä omassa saisi olla.
Olishan se aloittaja toki voinut kahvikokin omaankin sänkyyn tilata.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Olishan se aloittaja toki voinut kahvikokin omaankin sänkyyn tilata.
Mjaa.
Kelpaako murukahvi?
- Anonyymi
Jos se ei yskitä niinku näkkärinmurut :)
Anonyymi kirjoitti:
Jos se ei yskitä niinku näkkärinmurut :)
Ei yskitä, etenkään kuumaan veteen liuotettuna
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Ei yskitä, etenkään kuumaan veteen liuotettuna
Pitää olla hyvin liotettua ettei kellu rämmäleitä, jotka voisivat hikotuttaa. :) joskus joutunut hankaamaan servettiin kieltä.
Murukahvi on itse asiassa hyvää 😄
Jäin vähän koukkuun siihen aikanaan kun oikein aktiivisesti harrastin melontaa 😁Lillis2020 kirjoitti:
Murukahvi on itse asiassa hyvää 😄
Jäin vähän koukkuun siihen aikanaan kun oikein aktiivisesti harrastin melontaa 😁Sekoititko melalla?
- Anonyymi
Kahvi tulee kaataa sänkyyn naisen rinnoille, niin saadaan alkaa riisumaan naista.
Kannattaa kaataa jääkylmää kahvia, niin nainen kirkuu seksikkäästi ja pääsee lämmittämään naista, kun nainen alkaa palella. Onko sulla kahvinkeittimessä ajastin? Se voisi keittää sulle kahvit.
Minulle ei tarvitse koskaan keittää kahvia. Tee kelpaa oikein hyvin. Tänään oli hyvää English Breakfast tea:tä tarjolla.
Hyvää äitienpäivää! :D- Anonyymi
Ei ole koko keitintä 😯
Minulla on yleensä kylmä kahvi purkissa, koska itse asiassa pidän vain siitä
Hyvää mammanpäivää juu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 24710802
- 1276923
- 955593
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324870- 404144
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303649- 613454
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323392Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru202829- 572618