Meikitön testipäivä

Anonyymi

Miehet säikähtivät! Voiko olla näin, että miehet eivät enää aikoihin ole nähneet meikitöntä naista sillä he olivat kuin hoomoilaset? Kyllä, nainen ilman meikkiä näyttää paljaalta kalkkunalta. Kyllä, etenkin talven jälkeen. Mikä ihme se on?

37

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tykkään kalkkunasta

      • Anonyymi

        😂😅😂


      • Olet kyllä mahtava


    • Haahaaa!!! Kiinni jäit... ei tään syksyn ja mahdollisen kevään välissä ollut talvea! ☝️😁

      • Anonyymi

        Kyllä on kevättalven kalpeaa kalkkunaa 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on kevättalven kalpeaa kalkkunaa 😂

        No sitä vähän hikoilee ja tomus naamaan, niin saa kivan tekorusketuksen. Aurinkokin ottaa sit paremmin. 😃👌


    • Huolestuuhan siinä yhteisö jos ihan erilaisena paikalle pölähtää. Olisit itsekin ihmeissäsi jos joku päivä kaikki miehet olisi vetäneet meikit naamaan, voisi tulla jopa vähän surrealistinen olo.

      • Anonyymi

        Tuijotusta voisi silti hillitä. Katsoa voi vaivihkaa. Kaverimies sanoi todella törkeästi; ”näytät avaruusolennolta” ja nauroi.

        Ei miehillä edes oleteta olevan meikkiä, mutta naisella on kyllä kumpikin oletusarvo olemassa.

        Miksei voisi olla ilman ehostusta? Pesisi vain hiukset. Jotenkin näyttää siltä (reaktiot), että miehet kumminkin odottavat kevyttä pakkelia ja puleerausta. Luonnontilainen nainen on Oho..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuijotusta voisi silti hillitä. Katsoa voi vaivihkaa. Kaverimies sanoi todella törkeästi; ”näytät avaruusolennolta” ja nauroi.

        Ei miehillä edes oleteta olevan meikkiä, mutta naisella on kyllä kumpikin oletusarvo olemassa.

        Miksei voisi olla ilman ehostusta? Pesisi vain hiukset. Jotenkin näyttää siltä (reaktiot), että miehet kumminkin odottavat kevyttä pakkelia ja puleerausta. Luonnontilainen nainen on Oho..

        Niin no sitä minäkin vähän olen ihmetellyt että aina täällä palstallakin melkein kaikki miehet vakuuttelee "luonnonkauniina on nainen kauneimmillaan" vaikka kyllähän se totta on että sopiva ehostus tekee edustavammaksi.

        Aina voi olla miten tse huvittaa.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Niin no sitä minäkin vähän olen ihmetellyt että aina täällä palstallakin melkein kaikki miehet vakuuttelee "luonnonkauniina on nainen kauneimmillaan" vaikka kyllähän se totta on että sopiva ehostus tekee edustavammaksi.

        Aina voi olla miten tse huvittaa.

        Itseruskettavat keksitty, eikä tarvii olla kalkkuna.. Taas joku katkera mies kommentoimassa, mene vaikka lenkille niin voit sinakin saada väriä naamaan ja hyvän mielenkin😎🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseruskettavat keksitty, eikä tarvii olla kalkkuna.. Taas joku katkera mies kommentoimassa, mene vaikka lenkille niin voit sinakin saada väriä naamaan ja hyvän mielenkin😎🤗

        Älä häntä sentään komenna. Tuo kaveri on sanonut aina, että meikki on ihan jees. Mun ystävät ovat selvästi valehdelleet, että luonnonkaunis ok...no nyt kun on näin niin on otsaa sanoa alieniksi:(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä häntä sentään komenna. Tuo kaveri on sanonut aina, että meikki on ihan jees. Mun ystävät ovat selvästi valehdelleet, että luonnonkaunis ok...no nyt kun on näin niin on otsaa sanoa alieniksi:(

        No sepäs se kun ei haluttais että oma nainen meikkaa niin muut ei katselis perään.itse kun tiirailee silmät vilkkuen meikattuja naisia😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseruskettavat keksitty, eikä tarvii olla kalkkuna.. Taas joku katkera mies kommentoimassa, mene vaikka lenkille niin voit sinakin saada väriä naamaan ja hyvän mielenkin😎🤗

        Eihän itseruskettavaa saa naamaan laittaa?


      • Noh enpä ole säikäyttänyt ketään kun ei pistä meikkiä.



      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän itseruskettavaa saa naamaan laittaa?

        Tottakai saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai saa.

        Miten paljon??


    • Jaa. Jos meikki vaan ei ole koskaan oma juttu? Minusta ihminen on kauneimmillaan meikittömänä itsenään. Meikki voi jotakin piirrettä korostaa, silmiä tms. Mutta kauneus on aitoa, ei millään tehtyä.

      • Tai sitten pitää puhua tehdystä kauneudesta erikseen.


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Tai sitten pitää puhua tehdystä kauneudesta erikseen.

        Tai tehdystä pituudesta erikseen, korkkareilla. Ilman kenkiä jotkut naiset siis bimbot kävelevät varpaillaan mikä on todella koomisen naurettavan näköistä mutta luonnollinen olotila on mennyt meikeillä ja korkkareilla.


    • Anonyymi

      Aika vaisun näköisiä naiset ovat usein ilman meikkiä, samanoloisia kuin miehetkin. Naisilla on sentään tuo mahdollisuus halutessaan koristautua kun taas mies joutuu aina kärsimään mitättömän näköisestä naamataulustaan.

      • Anonyymi

        Kukaan ei tiedä mitään jos mieskin sipaisee naamaan rusketusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei tiedä mitään jos mieskin sipaisee naamaan rusketusta.

        Sinähän käyt välillä solariumissa. Nyt ei taida tarvita


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei tiedä mitään jos mieskin sipaisee naamaan rusketusta.

        Tai vähän väriä kulmiin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei tiedä mitään jos mieskin sipaisee naamaan rusketusta.

        Miksi miestenkin pitäisi olla yhtä hölmöjä kuin naisten?


      • Anonyymi

        Olen sitä mieltä, että miehetkin voivat jotakin pientä meikkiä käyttää. En tarkoita, että pitäisi näyttää Mötley Crue bändiin kuuluvalta, vaan miehet voisivat hoitaa ihoa, pestä ihonpuhdistajalla ja käyttää suojakwrroimista päivä-tai kosteusvoidetta. Ja laittaa kevyesti peiteväriä punoittaviin kohtikn, esimerkiksi nenäpieliin. Kylmakarvat voisi harjata siisteiksi vaikka puhtaalla hammasharjalla. Ja jos on ihan mitättömät tai harvat kulmakarvat, niihin voisi varovasti laitta vähän väriä kulmakynällä aukkokohtiin, ja harjata lopuksi. Ja kaiken vielä häivyttää sormilla luonnolliseksi. Eikä kukaan huomaa mitään, on vain siistin näköistä. Eikä varmasti näytä myöskään Hanoi Rocksilta. Ja miehille on myös miehille tarkoitettu meikkisarja Bulldog, josta löytyy peiteväri. Kuulostaa monimutkaiselta, mutta ei ole. Ja myös huulivoidetta voi käyttää.


    • Aika outoa..

      Taidat kuvitella..🤔

      Ellet sitten normaalisti kulje älyttömät pakkalikerrokset naamassa? Jaa, ja jos on kovin blondi, niin kyllähän vaaleat kulmat ja ripset muuttaa ulkonäköä kun ne meikkaa tummiksi..

    • rumankin voi meikata kauniiksi

    • Anonyymi

      Naiset käyttää meikkiä koska ovat rumia ja meikillä saavat just siedettävän naaman että kehtaavat ulkona käydä.

      • Anonyymi

        Missä navetassa asut?? Kaikki meikkiä käyttävät naiset rumia ole.. Katkeran lerpan rutinaa.


    • Itse aloitin meikkaamisen vasta täysi-ikäisyyden kynnyksellä, ja nykyisinkään en arkisin meikeillä lutraa, vaan käytän ainoastaan erilaisissa juhlissa ja yöelämässä. Toki siitä on saanut maksaa ison hinnan eli sen, että aina säännöllisin väliajoin tulee joko pärstäkertoimen haukkujia tai mieheksi luulijoita vastaan. Enkä voi sanoa, etteikö se olisi aina jonkinmoinen "kolaus", mutta ei se silti riitä syyksi muuttaa arkilookiani meikilliseksi. Onpahan muuten pari kertaa haukuttu pärstää myös meikattuna, joten ei se meikkikään ole mikään automaattinen suojamuuri nälvimistä vastaan.

    • Johtuu siitä kun ihmiset ovat tottuneet näkemään sinut meikattuna. Jos olisit useammin luonnontilassa, kukaan ei huomaisi eroa.

    • Anonyymi

      On niitä naisia jotka eivät meikkaa.
      Olin sellaisen kanssa pitkän tovin. Ainoan kerran meikkasi omissa häissä, sen jälkeen ei sipaisun sipaisua millään siveltimellä, ei huulipunaa tai kynsilakkaa.
      Kelpasi oikein hyvin ilmankin ja kelpaa vieläkin.

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        No en sano mitään.


      • Anonyymi

        Kuulostaa siltä, että et olisi halunnut erota?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa siltä, että et olisi halunnut erota?

        Ovet ovat auki vielä kahteen suuntaan. Siltoja ei ole poltettu takaa eikä edestä.
        Miksi pitäisi. Hyvä olo, se on tärkeintä. Kuka haluaisi erota? Emme olleet kiinni liimalla toisissamme, otamme nyt välillä aikuista etäisyyttä.

        AsianVierestä


    • Anonyymi

      Minä olen joka tavalla outo ja omituinen, myös sillä tavoin että en koskaan eläissäni ole meikannut!
      Olen nainen aikuisen iässä, ja todellakaan en ikinä ole opetellut meikkaamaan. En ole omistanut enkä omista minkään sortin meikkejä. En edes osaisi käyttää niitä!
      Ja kuitenkin olen seurustellut 14-vuotiaasta alkaen, jo silloin olimme yhdessä yli vuoden. Meikittömyyteni ei ole ketään pelästyttänyt eikä estänyt kumppania löytämästä.
      Nuorempana vietin hyvinkin vilkasta seuraelämää, ja 23-vuotiaana menin naimisiin ja olen nyt kahden lapsen äiti. Kyllä se on ihan muusta kuin meikkipurkista kiinni kiinnostuuko toinen osapuoli vai ei. Enkä ole ollut kenen tahansa vietävissä enkä patja, päin vastoin. Kriteerit on aina olleet selvillä ja pidetty. Riippuu täysin minkälaista seuraa hakee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1405
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1127
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      957
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      857
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      79
      807
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      733
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      723
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe