Jos vaihtaisit sukupuolta

Anonyymi

Minkä nimen valitset?

21

<50

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heidi

    • Anonyymi

      Erkki

    • Vaihtaisin? No suvussa jo yksi Jani on samalla sukunimelläkin, niin varmaan sitten ottaisin Jan tai Jaan Kristian nimet käyttöön. Mitkä mun vanhemmat mulle olisi antaneet jos olisin sukupuolielimiltäni syntynyt poikana.

      Serkun kanssa sama etunimi ei ehkä mallaa, vaikka tykkään Jani nimestä. Ehkä lempinimenä sitten. Kuten nytkin.

      • Jan Kristian, onpa kaunis nimi. Miten musta tuntuu, että oisit sitten joko Janne tai Krisu, ehkä kuitenkin Krisu 🤔
        Ja useimmiten kuitenkin ihan Jan Kristian. Se on niin kaunis nimi.


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Jan Kristian, onpa kaunis nimi. Miten musta tuntuu, että oisit sitten joko Janne tai Krisu, ehkä kuitenkin Krisu 🤔
        Ja useimmiten kuitenkin ihan Jan Kristian. Se on niin kaunis nimi.

        Kiitos. Kyllä minäkin siitä tykkään. Rimmaa sukunimeni kanssakin ihan mukavasti, kuten nykyinenkin nimeni.

        Sointuu kai kuuluisi sanoa. Kuitenkin. :)

        Eiii Janne, kyllä kieltäisin kutsumasta sillä nimellä. Krisu vielä menee. :D


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Jan Kristian, onpa kaunis nimi. Miten musta tuntuu, että oisit sitten joko Janne tai Krisu, ehkä kuitenkin Krisu 🤔
        Ja useimmiten kuitenkin ihan Jan Kristian. Se on niin kaunis nimi.

        Jaan olisi viroksi juhannus muistaakseni. Olen syntynyt jussina, että sikäli sekin kävisi. :)


      • Jan1 kirjoitti:

        Jaan olisi viroksi juhannus muistaakseni. Olen syntynyt jussina, että sikäli sekin kävisi. :)

        No sitten olet Jaan Kristian, aka
        Krisu 🧞‍♂️, keskikesän ilo ja valo

        ....🧚‍♀️....


      • Jan1 kirjoitti:

        Kiitos. Kyllä minäkin siitä tykkään. Rimmaa sukunimeni kanssakin ihan mukavasti, kuten nykyinenkin nimeni.

        Sointuu kai kuuluisi sanoa. Kuitenkin. :)

        Eiii Janne, kyllä kieltäisin kutsumasta sillä nimellä. Krisu vielä menee. :D

        😄😄 no ei sit.... paitsi ehkä joskus 😁😉


    • Anonyymi

      Mä olisin miehenä joku jykeväleukainen Jyri. Kaikki Jyrit, jotka tiedän ovat atleettisia, vähintään rauhanturvaajia tai muita gladiaattoreita. Joo, olisin Jyri.

    • Suvi- Tuuli
      Meri-Tuuli
      Suvi-Ilta
      Ilta-Tuuli

      • Tai sitten joku kukka.. kuten Orvokki..lempinimi Orkku..😮

        Lilja☝️

        Sini on kanssa kaunis nimi.


      • Anonyymi

        Että bofooria tuulipussissa piisaa 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Että bofooria tuulipussissa piisaa 😂

        Sini-Ilta.


      • Täh, siis olenko käsittänyt tähän asti aivan väärin? Olen nimittäin aina luullut sinua naispuoliseksi kirjoittajaksi.


      • palstalutka kirjoitti:

        Täh, siis olenko käsittänyt tähän asti aivan väärin? Olen nimittäin aina luullut sinua naispuoliseksi kirjoittajaksi.

        Okei, no nyt luin tuon profiilikuvauksen ja tajusin: olet siis tosiaan naiskirjoittaja, joka nyt vaan sattuu provoilemaan miehenä.


    • Anonyymi

      Eskogreetta ja Greettaesko vuoropäivinä.
      Hannugreetta ja Greettahannu myös vuoropäivinä.
      Ja nämä vuotokuukausina.

    • 404 Page Not Found

      (ihan mahdoton kysymys)

    • Anonyymi

      Timo

      Yön Timoista en tiedä mitään, mutta päivä-Timoista kaiken tarvittavan.

      😁

    • No tietenkin olisin ollut Roope 🥰

      • Minä esitin Roope-setää kerran ja pukeuduin vappupäivänä,
        kuulemma olin taikurinäköinen viiksieni ja parran kera. Tein ne omista hiuksista. Ja pistin punavalkoruudullisen silinterin päähän ja selkään hyymiön ja muuten oli mustissa. Aikas ihonmyötäisissä.
        Sisaren tyttärelle esitin itseni Roope-setänä ja ikävintä oli se tykkäsi Roopesta enemmän kuin minusta.
        Itse tykästyin Roopeen.


    • Anonyymi

      Karen, ja kulkisin toppahousuissa kesät, talvet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1280
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      68
      831
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      770
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      698
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      658
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe