Minkä nimen valitset?
Jos vaihtaisit sukupuolta
21
81
Vastaukset
Heidi
- Anonyymi
Erkki
Vaihtaisin? No suvussa jo yksi Jani on samalla sukunimelläkin, niin varmaan sitten ottaisin Jan tai Jaan Kristian nimet käyttöön. Mitkä mun vanhemmat mulle olisi antaneet jos olisin sukupuolielimiltäni syntynyt poikana.
Serkun kanssa sama etunimi ei ehkä mallaa, vaikka tykkään Jani nimestä. Ehkä lempinimenä sitten. Kuten nytkin.Jan Kristian, onpa kaunis nimi. Miten musta tuntuu, että oisit sitten joko Janne tai Krisu, ehkä kuitenkin Krisu 🤔
Ja useimmiten kuitenkin ihan Jan Kristian. Se on niin kaunis nimi.Lillis2020 kirjoitti:
Jan Kristian, onpa kaunis nimi. Miten musta tuntuu, että oisit sitten joko Janne tai Krisu, ehkä kuitenkin Krisu 🤔
Ja useimmiten kuitenkin ihan Jan Kristian. Se on niin kaunis nimi.Kiitos. Kyllä minäkin siitä tykkään. Rimmaa sukunimeni kanssakin ihan mukavasti, kuten nykyinenkin nimeni.
Sointuu kai kuuluisi sanoa. Kuitenkin. :)
Eiii Janne, kyllä kieltäisin kutsumasta sillä nimellä. Krisu vielä menee. :DLillis2020 kirjoitti:
Jan Kristian, onpa kaunis nimi. Miten musta tuntuu, että oisit sitten joko Janne tai Krisu, ehkä kuitenkin Krisu 🤔
Ja useimmiten kuitenkin ihan Jan Kristian. Se on niin kaunis nimi.Jaan olisi viroksi juhannus muistaakseni. Olen syntynyt jussina, että sikäli sekin kävisi. :)
Jan1 kirjoitti:
Jaan olisi viroksi juhannus muistaakseni. Olen syntynyt jussina, että sikäli sekin kävisi. :)
No sitten olet Jaan Kristian, aka
Krisu 🧞♂️, keskikesän ilo ja valo
....🧚♀️....Jan1 kirjoitti:
Kiitos. Kyllä minäkin siitä tykkään. Rimmaa sukunimeni kanssakin ihan mukavasti, kuten nykyinenkin nimeni.
Sointuu kai kuuluisi sanoa. Kuitenkin. :)
Eiii Janne, kyllä kieltäisin kutsumasta sillä nimellä. Krisu vielä menee. :D😄😄 no ei sit.... paitsi ehkä joskus 😁😉
- Anonyymi
Mä olisin miehenä joku jykeväleukainen Jyri. Kaikki Jyrit, jotka tiedän ovat atleettisia, vähintään rauhanturvaajia tai muita gladiaattoreita. Joo, olisin Jyri.
Suvi- Tuuli
Meri-Tuuli
Suvi-Ilta
Ilta-Tuuli- Anonyymi
Että bofooria tuulipussissa piisaa 😂
Täh, siis olenko käsittänyt tähän asti aivan väärin? Olen nimittäin aina luullut sinua naispuoliseksi kirjoittajaksi.
palstalutka kirjoitti:
Täh, siis olenko käsittänyt tähän asti aivan väärin? Olen nimittäin aina luullut sinua naispuoliseksi kirjoittajaksi.
Okei, no nyt luin tuon profiilikuvauksen ja tajusin: olet siis tosiaan naiskirjoittaja, joka nyt vaan sattuu provoilemaan miehenä.
- Anonyymi
Eskogreetta ja Greettaesko vuoropäivinä.
Hannugreetta ja Greettahannu myös vuoropäivinä.
Ja nämä vuotokuukausina. 404 Page Not Found
(ihan mahdoton kysymys)- Anonyymi
Timo
Yön Timoista en tiedä mitään, mutta päivä-Timoista kaiken tarvittavan.
😁 No tietenkin olisin ollut Roope 🥰
Minä esitin Roope-setää kerran ja pukeuduin vappupäivänä,
kuulemma olin taikurinäköinen viiksieni ja parran kera. Tein ne omista hiuksista. Ja pistin punavalkoruudullisen silinterin päähän ja selkään hyymiön ja muuten oli mustissa. Aikas ihonmyötäisissä.
Sisaren tyttärelle esitin itseni Roope-setänä ja ikävintä oli se tykkäsi Roopesta enemmän kuin minusta.
Itse tykästyin Roopeen.
- Anonyymi
Karen, ja kulkisin toppahousuissa kesät, talvet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää422210Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten652068Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211940HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363891684Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1041655Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241484Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821102Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75935
- 27899