Mitä nainen maksaa

Anonyymi

Oletteko koskaan laskeneet kuluja naisesta?

57

54

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jotain tähtitieteellisen ja alehintasen väliltä.

Itse ajan Audilla.

😁👌

• Anonyymi

Niinpä, meinasin just kommentoida, että ne miesten lelut, ne vasta kalliita onkin....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, meinasin just kommentoida, että ne miesten lelut, ne vasta kalliita onkin....

Juurikin näin.

(Hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta mies ostaa ne itse itselleen. Ilman naista se onnistuu. Muuten joutuisi ostaa naisellekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta mies ostaa ne itse itselleen. Ilman naista se onnistuu. Muuten joutuisi ostaa naisellekin.

Äläs nyt! Mulle ei autoa ole ostanut kukaan muu kuin Faijani, synttäri lahjaksi. Senkin mä myin ja rahat käytin elämiseen ekan miesystäväni kanssa.
        Se oli asia josta hiivatin monella oli mielipide asiaan!
        Sain auton lahjaksi ja se oli minun nimissäni... käsittääkseni silloin myös omistin sen ja sain tehdä sen suhteen; mitä itse halusin.
        Minun muut autoni olen hankkinut ihan omilla rahoillani, enkä siihen miehen rahoitusta tarvitse, ja niin teen jatkossakin. Jos ei mulla autoa olis, pyöräilisin tai kulkisin jalan, kävellen tai juosten... riipuen kiireestä!

Ylen mukavaa ett taas päivä jolloin muijaväki saa kuulla olevansa kivirekenä.
        Minäkin olen sinkku ja ilman äijääkin pärjää ihan varmasti, omin voimin.
        Hyvää ja onnellista elämää toivotan kaikille vinkujille.
        trollikka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äläs nyt! Mulle ei autoa ole ostanut kukaan muu kuin Faijani, synttäri lahjaksi. Senkin mä myin ja rahat käytin elämiseen ekan miesystäväni kanssa.
        Se oli asia josta hiivatin monella oli mielipide asiaan!
        Sain auton lahjaksi ja se oli minun nimissäni... käsittääkseni silloin myös omistin sen ja sain tehdä sen suhteen; mitä itse halusin.
        Minun muut autoni olen hankkinut ihan omilla rahoillani, enkä siihen miehen rahoitusta tarvitse, ja niin teen jatkossakin. Jos ei mulla autoa olis, pyöräilisin tai kulkisin jalan, kävellen tai juosten... riipuen kiireestä!

Ylen mukavaa ett taas päivä jolloin muijaväki saa kuulla olevansa kivirekenä.
        Minäkin olen sinkku ja ilman äijääkin pärjää ihan varmasti, omin voimin.
        Hyvää ja onnellista elämää toivotan kaikille vinkujille.
        trollikka

Äläs nyt. Olis sullakin ollut mies apuna kun volvon ostit niin olisit säästynyt ylihintaisen volvon ostamiselta. Nainen tulee kalliiksi jopa itselleen kun ei ole miestä neuvomassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äläs nyt. Olis sullakin ollut mies apuna kun volvon ostit niin olisit säästynyt ylihintaisen volvon ostamiselta. Nainen tulee kalliiksi jopa itselleen kun ei ole miestä neuvomassa.

Volvon??, olen itse ammatiltani autoinsinööri, en tarvii miestä mihinkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Volvon??, olen itse ammatiltani autoinsinööri, en tarvii miestä mihinkään.

Insinöörien taidot tiedetään..rajoittuu teorian osaamiseen kirjasta luettuna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs vika mun Volvossani on, pelaa ihan hyvin... joo on se vanha kärry jo äijien mielestä.
        Sorry nyt vaan seon mun asiani millä ajan ja miten halvalla, ei tarvitse viedä vuosihuoltoon, jollei ole odellista tarvetta.
        Edellinen kun oli pakko viedä syyniin ja makssaa maltaita siitä, vaikka siin ei vikoja olis ollutkaan.
        Kyllä katsastus maksut vaikka joka vuos tulevat halvemmaksi, mitä kilometri tai vuos´syynit, jos aikoo takuu ajan pitää voimassa.
        Oikeesti, mua ei edes riepo antaa koiran hypätä vanhan auton takapenkille, kun kuskaan sitä mukanani (ja tassut saattaa olla kuraset), mutt onhan sielläkin penkin suojus,
        trollikka

• Anonyymi

Perhe , on yhteiskuntaa eniten rasittava yhtälö .

• Mjaa

Onko perhe yhtälö?

Mun tekis aivan sairaasti mieli grillaa.

😁

• Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

Mjaa

Onko perhe yhtälö?

Mun tekis aivan sairaasti mieli grillaa.

😁

Nyt on muuten perskuleen hyvä grillaussää. Aamulla oli yksitoista astetta lämmintä ja nyt on kaksiastetta viileähköä räntäsateen kera.

• Anonyymi

Minä olen kallis misukki 😛

• Anonyymi

Eiköhän se ole nykyisin niin, että miehet tulee kalliiksi naisille eikä toisin päin? Toki poikkeuksiakin löytyy.

• Anonyymi

Kortsut maksaa koska nainen ei anna paljaalla se on kuluerä kumit.

• Anonyymi

Elarit 18vuoden ajalta tulis kalliimmaks ku pari pakettia kumeja.

Moni nainen kyllä käyttää hormonaalista ehkäisyä, mutta kumi on hyvä olla uuden kumppanin kanssa välissä kun toisen tautitilannetta ei voi koskaan varmaksi tietää.

Kumit tulee halvemmaksi kun HIV.

• Anonyymi

Naisesta aiheutuu paljon kuluja, ja siksi ei köyhät saa naisia.

• Anonyymi

Kyllä aiheutuu. Itse olen kallis yksilö.

• Anonyymi

Miehestä aiheutuu paljon kuluja, ja siksi ei rikkaat saa miestä.

• En ole laskenut mutta rahaa on mennyt paljon eikä se haittaa jos on kiva nainen jonka kanssa viihtyy.

• Anonyymi

Oikhea asenne!

• Anonyymi

Etkö sinä ole löytänyt työssä käyvää naista?

• Kela on laskenut minimitoimeentulon.

• Anonyymi

Vaimo tuli helkkarin kalliiksi, elämäni huonoin sijoitus

• Anonyymi

Kyllä kulutustottumukset on nähtävissä jo seurustelun alussa. Valitsee toisenlaisen kumppanin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kulutustottumukset on nähtävissä jo seurustelun alussa. Valitsee toisenlaisen kumppanin.

Ei hän edes ollut tuhlaavainen, mutta silti tuli loppujen lopuksi helkkarin kalliiksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei hän edes ollut tuhlaavainen, mutta silti tuli loppujen lopuksi helkkarin kalliiksi.

Älä sano, että avioehtosopimus jäi tekemättä ja varallisuuseroja oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan ne kalliita avioliitto ja ammattiliitto maksut ja hieman erinlaisia. Ammattiliitosta kun eroat, lopuu jäsenmaksut siihen.
        Avioliitosta erotessa tulet vasta jälkikäteen tietämään jäsenmaksujen osuuden; vastineeksi vapaudestasi.
        trollikka

• Anonyymi

Lailailai!

• Anonyymi

Mies tuli helkkarin kalliiksi , elämäni huonoin sijoitus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä te haette noita luuserinaisia ,työttömiä , ehkä alkoholisoituja.
        Minun vaimoni on hyvin kouluttautunut ja tienaa enempi , kun minä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan ne kalliita avioliitto ja ammattiliitto maksut ja hieman erinlaisia. Ammattiliitosta kun eroat, lopuu jäsenmaksut siihen.
        Avioliitosta erotessa tulet vasta jälkikäteen tietämään jäsenmaksujen osuuden; vastineeksi vapaudestasi.
        trollikka

Miksi olet tehnyt lapsia, kun niistä et piittaa.

• Anonyymi

nainen se vie miehestä kaiken eli miehen koko ja tilin imee veren miehestä vie miehen sielun ja elämän halun ja ottaa ihmisarvon ja vie sydämmen eli sen nainen maksaa niin hikipisaratkin se ottaa

• Anonyymi

Mies se vie naisesta kaiken eli naisen koko ja tilin imee veren naisesta juo ja tupakoi ,vie naisen sielun ja elämän halun ja ottaa ihmisarvon ja vie sydämmen eli sen mies maksaa niin hikipisaratkin se ottaa

• Anonyymi

Ei se paljon maksa jos osaa tehdä avioehdon. Muuten rahoistasi ja omaisuudestasi lähtee puolet vaimolle eron sattuessa. Jos omistat kesämökin joka maksaa 500000 euroa niin vaimolle puolet.

• Anonyymi

kyllä nainen vie kaiken siitä se alkaa kun toisia treffejä suunnittelee ja kuukauden päästä mies on vain pelkkä ruumis tai räsynukke kuin muumio niin ei voi kun toivoa että nainen olis naisista kivoimmasta päästä eli huolehtii ja pitää hyvänä räsynukestaan

• Anonyymi

Eikä lähde puolia omaisuudesta.

Avioerossa avioliitonaikana kertynyt varallisuus puolitetaan siinä tapauksessa jos avioehtoa ei ole. Avioliiton aikanahan molemmat osapuolet ovat yhdessä kerryttäneet omaisuutta. Ennen avioliittoa keräytynyt varallisuus on kummankin eroavan puolison omaa varallisuutta, kuten myös on asianlaita perintö-, jäämistö- ja lahjoitusomaisuuden osalta.

• Anonyymi

Avioehto tuli tehtyä , juoppo äijä ei saanut mitään, pidin kotoa saamani perinnön, mökki ja maatila metsineen jäi minulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä lähde puolia omaisuudesta.

Avioerossa avioliitonaikana kertynyt varallisuus puolitetaan siinä tapauksessa jos avioehtoa ei ole. Avioliiton aikanahan molemmat osapuolet ovat yhdessä kerryttäneet omaisuutta. Ennen avioliittoa keräytynyt varallisuus on kummankin eroavan puolison omaa varallisuutta, kuten myös on asianlaita perintö-, jäämistö- ja lahjoitusomaisuuden osalta.

Lue avioliittolaki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lue avioliittolaki

Kuinka monta kertaa avioliittolain toinen ja kolmas luku pitää lukea. Ei se lukemalla muuksi muutu ja puolisot saavat pitää omaisuutensa, joka oli olemassa ennen avioliiton solmimista.

• Anonyymi

Ei tule kuluja.

Kannattaa valita akka, jolla on parempi liksa kuin itsellä ja rikkaat vanhemmat. Mieluiten myös ainoa lapsi.

• Anonyymi

Tapoihini ei kuulu käydä huorissa, joten en tiedä. Mihinkä laskelman lopputulokseen olet päätynyt omien huorinkäymistesisi laskelmien taselaskelmassa.

• Anonyymi

Huorissa käymällä naiset tulee vielä halvaksi. Kaikkein kalleimmaksi tulee vaimo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huorissa käymällä naiset tulee vielä halvaksi. Kaikkein kalleimmaksi tulee vaimo.

Mikäs kristillisiä arvoja puolustava persu se siellä on. Oliko äitisikin huora joka tuli maksamaan isukillesi aamukrapulan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs otit työttömän luuserin, oma vika.

• Anonyymi

Huonosti on naiset valittu jos niistä kuluja tulee.

Omissa suhteissa on aina tavannut mennä ihan 50-50 menot. Kummatkin hoitaa omat henkkoht ostoksensa omilla rahoillaan. Yhteiset hoidetaan joko vuorotellen (esim. ruokakauppa) tai puoliksi (esim. isommat hankinnat kuten sänky, tv etc).
      Treffeillä sama periaate - joko maksetaan vuorotellen tai puoliksi.

Useammin on saanut naisen kanssa väitellä siitä, että antaa välillä mun maksaa ne ruokaostokset. Oon vissiin löytänyt harvinaisen hyviä tyyppejä, kun ei yksikään ole hinkunut siivellä eläjäksi.

• Anonyymi

Näinhän se yleensä on, mutta nuo muut kirjoittajat ovat naisen hakeneet kaljabaarista, työttömän syrjäytyneen naisen.

• Anonyymi

Huoria käyttämällä saa parhaiten ja varmimmin vastinetta rahalle, eli nuoren ja kauniin naisen ja juuri ne palvelut joita haluaa.

Vaimo on paljon huonompi kun se keksii alkaa pihtaamaan etkä saa välillä rahallesi vastinetta moneen viikkoon.

• Anonyymi

Osta se huora vain omaan käyttöön, et sinä vaimoa edes tarvitse , koska esinestät kaikki muut ihmiset ja varmaan lasket hyödyn ystävistäsikin, jos sulla niitä edes on.

• Anonyymi

Oletko muslimi?

• Anonyymi

Myy se edelleen, niin saat rahoillesi vastinetta.
        Ota rahaa, etkä kameleita.....

• Minkälainen ihminen laskee kuluja puolisostaan - kuin lemmikistä?

Joo, Jesse maksaa nyt tämän ja tämän verran. Ensin hankintakulut, Sitten ylläpitokulut. Hoitokulut. Sitten sairauskulut ja vakuutusmaksut. Eikä se hautaaminenkaan ilmaista ole.

Laitetaanko käteisellä vai osamaksulla?

• Anonyymi

Luotolla käykö Visa ?

• Anonyymi

En käy ilotalossa.

• Anonyymi

En ole laskenut mutta kyllähän nuorena meni tolkuton määrä rahaa yökerhoissa ja muissa ravaamiseen. Ehkä siellä olisi ilman naisiakin tullut joskus käytyä mutta ei läheskään siinä määrin. Voisikohan tästä saada jotain hyvitystä? Epäreiluahan se siihen nähden on että naiset saavat sieltä seuraa saman tien eikä heidän tarvitse edes ottaa kalliita rohkaisuryyppyjä.

• Anonyymi

Kyllä olen laskenut ja kalliiksi tuli.
      Jos unohdan laskuista seurusteluajan ja lasken vain avioliiton aikaisen seksin, niin yhden seksikerran hinta oli aika tarkalleen 10 000 euroa.

• Anonyymi

Kuluja ei tule kovin paljon enempää kun sinkkuna. No naiselle pitää ostaa synttäri ja joululahjat joka vuosi. Naisten päivänä kukkia mutta niin kuuluukin eikä siinä mietitä rahan kulutusta koska naiselle pitää ostaa kukkia. Myös juhlapyhät ja matkusteluista tulee kuluja ja joskus pitää yllägttää ja viedä nainen reissuun, ei siinä raha mietitä jos rakasta kumppaniaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      117
      6081
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      3929
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3305
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      474
      2764
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      272
      1783
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1443
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1406
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1356
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      161
      1300
    10. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1278
    Aihe