Ihastunut työkaveriin

Anonyymi

Melkeimpä rakastunut. En vain uskalla sanoa mitään sillä pelkään että se ei toimi ja joudutaan olemaan pienessä paikassa. Itkettää jos en sano, itkettää jos sanon.. Onko neuvoja?
Uskoisin että hänkin voisi olla kiinnostunut

12

1081

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko aloittaja nainen?

• Anonyymi

Joo olen nainen :)

• Anonyymi

Jos mies on fiksu, niin ei nosta siitä meteliä. Sitä paitsi, hän saattaa olla vielä pahemmin rakastunut sinuun.

• Anonyymi

Mistä päättelet näin? Kannattaako mun tehdä aloitetta

• Anonyymi

Joudutteko olemaan tekemissä paljon?

• Anonyymi

Joo, pieni tiimi on. 5-10 henkeä, ja siellä ei pakoon pääse jos ei toimi (ellei ota lopareita)
        Tämä mies kertoi ekalla tapaamisella juttelun päätteeksi että on eronnut viime vuonna tyttöystävästään.. Ei ole kuulemma muille töissä kertonut.

• Anonyymi

Tekeekö mies aina aloitteen jos on kiinnostunut?

• Anonyymi

Tekee. Se on maskuliinisuutta mitä tarvitaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekee. Se on maskuliinisuutta mitä tarvitaan.

Haista ny jo vittu.

Sori mutta MASKULIINISUUS ei ole sitä että anelee aina naiselta jos nainen ei osaa tulla vastaan ja osoittaa kiinnostusta.

MASKULIINISUUS on omillaan toimeen tulemista eikä toisilta lupien kyselemistä.

Naiset keksivät aina tekosyitä miksi miehen pitää tehdä aloite kun itse pelkäävät kaikkea mahdollista, mutta eivät myöskään itse osaa iskeä tai osoittaa kiinnostusta.

Se on vitun SÄÄLITTÄVÄÄ.

Fiksu maskuliininen mies ei sellaisille naisille tee aloitetta. PISTE.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haista ny jo vittu.

Sori mutta MASKULIINISUUS ei ole sitä että anelee aina naiselta jos nainen ei osaa tulla vastaan ja osoittaa kiinnostusta.

MASKULIINISUUS on omillaan toimeen tulemista eikä toisilta lupien kyselemistä.

Naiset keksivät aina tekosyitä miksi miehen pitää tehdä aloite kun itse pelkäävät kaikkea mahdollista, mutta eivät myöskään itse osaa iskeä tai osoittaa kiinnostusta.

Se on vitun SÄÄLITTÄVÄÄ.

Fiksu maskuliininen mies ei sellaisille naisille tee aloitetta. PISTE.

Kyllä se on vaan niin, että kun mies tekee aloitteen, niin se on kaikille winwin. Itse tein naisena aikoinaan aloitteen ja koko kymmenvuotisen suhteen ajan elin epäilyksessä halusiko mieheni minua alunperinkään, vai oliko niin nössö, että otti ensimmäisen jolle kelpasi.

Eipä tuo suhde onnistunut, vaikka hyvä isä on lapsilleen.

Kyllä se vain niin on, että yleensä nainen on niin valikoiva, että kun mies uskaltaa tehdä aloitteen, niin se on varmaa, että suhde on alkujaankin molempien tahto. Kun taas nainen iskee peräkammarin pojan, niin ikuinen epäilys kalvaa, halusiko mies oikeasti hänet vai ei.

Tosin naisen on suotavaa osoittaa kiinnostus, ettei menetä hyvää miestä.

• omaan kuormaan paskominen tuottaa vain ongelmia

• Anonyymi

Mieti maailma, jossa ei olisi työpaikkaa, muita ihmisiä, arjen haasteita tms.

Mieti, jos kaikki mielikuvituksessasi keksimäsi oikeat- ja tekosyyt olisivat poissa, niin haluaisitko vain haaveilla tyypistä, vai haluaisitko kertoa tunteesi ja saada mahdollisesti jonkin reaktion häneltä ?

Jos korona veisi sinut kahden viikon ajaksi hengityskoneeseen nukutuksessa, mitä tekemättömiä asioita katuisit?

Jos keskityt esteisiin, niitä löytyy aina. Jos päätät elää. Oikeasti elää täysillä, tee valinnat sen mukaan, ilman häpeilyä tai tekosyitä. Tsemppiä!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      101
      2294
    2. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      222
      1940
    3. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      176
      1752
    4. Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta

Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.
      Maailman menoa
      101
      1316
    5. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      38
      1230
    6. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1108
    7. Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?

😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo
      Luterilaisuus
      277
      832
    8. 90kW kulutus

Joku kirjoitti sellaisesta tehomaksuaiheen yhteydessä. Tuollainen kulutushan vaatisi pääsulakkeiden kooksi jo vaikka mit
      Maailman menoa
      180
      691
    9. Mietin sua liikaa

Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli
      Ikävä
      47
      675
    10. Vanhemmassa miehessä

on sellaista elämän mukana tullutta viehättävää charmia. Hän paranee iän myötä niinkuin hyvä viini tai juusto! Tuli tuo
      Ikävä
      51
      670
    Aihe