Ihastunut työkaveriin

Anonyymi

Melkeimpä rakastunut. En vain uskalla sanoa mitään sillä pelkään että se ei toimi ja joudutaan olemaan pienessä paikassa. Itkettää jos en sano, itkettää jos sanon.. Onko neuvoja?
Uskoisin että hänkin voisi olla kiinnostunut

12

998

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko aloittaja nainen?

      • Anonyymi

        Joo olen nainen :)


    • Anonyymi

      Jos mies on fiksu, niin ei nosta siitä meteliä. Sitä paitsi, hän saattaa olla vielä pahemmin rakastunut sinuun.

      • Anonyymi

        Mistä päättelet näin? Kannattaako mun tehdä aloitetta


    • Anonyymi

      Joudutteko olemaan tekemissä paljon?

      • Anonyymi

        Joo, pieni tiimi on. 5-10 henkeä, ja siellä ei pakoon pääse jos ei toimi (ellei ota lopareita)
        Tämä mies kertoi ekalla tapaamisella juttelun päätteeksi että on eronnut viime vuonna tyttöystävästään.. Ei ole kuulemma muille töissä kertonut.


    • Anonyymi

      Tekeekö mies aina aloitteen jos on kiinnostunut?

      • Anonyymi

        Tekee. Se on maskuliinisuutta mitä tarvitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekee. Se on maskuliinisuutta mitä tarvitaan.

        Haista ny jo vittu.

        Sori mutta MASKULIINISUUS ei ole sitä että anelee aina naiselta jos nainen ei osaa tulla vastaan ja osoittaa kiinnostusta.

        MASKULIINISUUS on omillaan toimeen tulemista eikä toisilta lupien kyselemistä.

        Naiset keksivät aina tekosyitä miksi miehen pitää tehdä aloite kun itse pelkäävät kaikkea mahdollista, mutta eivät myöskään itse osaa iskeä tai osoittaa kiinnostusta.

        Se on vitun SÄÄLITTÄVÄÄ.

        Fiksu maskuliininen mies ei sellaisille naisille tee aloitetta. PISTE.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haista ny jo vittu.

        Sori mutta MASKULIINISUUS ei ole sitä että anelee aina naiselta jos nainen ei osaa tulla vastaan ja osoittaa kiinnostusta.

        MASKULIINISUUS on omillaan toimeen tulemista eikä toisilta lupien kyselemistä.

        Naiset keksivät aina tekosyitä miksi miehen pitää tehdä aloite kun itse pelkäävät kaikkea mahdollista, mutta eivät myöskään itse osaa iskeä tai osoittaa kiinnostusta.

        Se on vitun SÄÄLITTÄVÄÄ.

        Fiksu maskuliininen mies ei sellaisille naisille tee aloitetta. PISTE.

        Kyllä se on vaan niin, että kun mies tekee aloitteen, niin se on kaikille winwin. Itse tein naisena aikoinaan aloitteen ja koko kymmenvuotisen suhteen ajan elin epäilyksessä halusiko mieheni minua alunperinkään, vai oliko niin nössö, että otti ensimmäisen jolle kelpasi.

        Eipä tuo suhde onnistunut, vaikka hyvä isä on lapsilleen.

        Kyllä se vain niin on, että yleensä nainen on niin valikoiva, että kun mies uskaltaa tehdä aloitteen, niin se on varmaa, että suhde on alkujaankin molempien tahto. Kun taas nainen iskee peräkammarin pojan, niin ikuinen epäilys kalvaa, halusiko mies oikeasti hänet vai ei.


        Tosin naisen on suotavaa osoittaa kiinnostus, ettei menetä hyvää miestä.


    • omaan kuormaan paskominen tuottaa vain ongelmia

    • Anonyymi

      Mieti maailma, jossa ei olisi työpaikkaa, muita ihmisiä, arjen haasteita tms.

      Mieti, jos kaikki mielikuvituksessasi keksimäsi oikeat- ja tekosyyt olisivat poissa, niin haluaisitko vain haaveilla tyypistä, vai haluaisitko kertoa tunteesi ja saada mahdollisesti jonkin reaktion häneltä ?

      Jos korona veisi sinut kahden viikon ajaksi hengityskoneeseen nukutuksessa, mitä tekemättömiä asioita katuisit?

      Jos keskityt esteisiin, niitä löytyy aina. Jos päätät elää. Oikeasti elää täysillä, tee valinnat sen mukaan, ilman häpeilyä tai tekosyitä. Tsemppiä!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe