Haluaisin tietää miksi kaikki sinkut itkevät yönsä? olen itse sinkku ja seurustellut muutamia kertoja, kerran olen ollut rakastunut ja se rakkaus siihen tyttöön ei häviä. sinkkuna oleminen on haaste yksinäisyydelle ja kaipaamiselle, koska sinkku ei tunne rakkautta ja silti yrittää etsiä sitä... olen huomannut et jos YRITTÄÄ ETSIÄ sitä rakkautta niin käy paskamaisesti.Sinkun ja parisuhteen ero on suuri mutta ennekuin suinpäin hakee ihmisen josta yrittää välittää ja jota yrittää rakastaa niin kannattaa elää tarpeeksi kauan sinkkuna!! monta kertaa on käynyt sillä tavalla et ihmiset luulee rakastavansa toisiaan ja sitten menevät naimisiin ja vuoden päästä eroavat kun huomaavat että se ei ollutkaan se oikea. Ennen etsin rakkautta ja sainkin sitä mutta itse en pystynyt rakastamaan koska tunsin että minulla on sydämmessäni se ainoa ja yksi ihminen... Jos voisin muuttaa aikaa niin jättäisin tekemättä sen asian jonka takia menetin hänet, eli en olisi sanonut että se on poikki nyt. nyt tiedän että hän on ehkä se ainoa ja oikea minulle mutta....koska olen sinkku niin... Eli sinkut. älkää etsikö, vaan katsokaa sillä tämä on vain elämää ja etsiminen pahentaa asioita. "etsi niin et löydä, odota niin se tulee luoksesi".
T:Teme22 "sinkku"
Sinkku, elämä, miksi?
Teme
2
297
Vastaukset
- heidi 82
ja hieman lisäystä tähän...jos sopii???
olen itse ainakin sen huomannut, että kun etsii jotain , sitä SUURTA rakkautta ehkä, niin usein tajuaa aamulla heräävänsä taas "sen ei-oikean" vierastä, ja pettyy taas itseensä, niinkuin on tehnyt tuhansia kertoja aiemminkin...
eli ei kannata etsiä, odota niin se tulee luoksesi, toivottavasti... - Vilandra
Vilandra tässä moi ! olen pohtinu samoja asioita mistä kirjoitit .Asustelen lapissa ja 20wee [email protected]...
Olen samaa mieltä kanssasi monestakin asiasta
kirjoita minulle tuohon osoiteeseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275