Hyviä miehiä on max 10% miehistä, suurin osa naisista joutuu tyytymään B ja C luokan miehiin. Mutta ei hätää , aina voi ruveta salarakkaaksi. Ehkä mies eroaa vaimostaan ja lapsistaan, yleensä ei eroa mutta onhan toivossa hyvä elää...
Ei ole naisilla helppoa
30
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ukkomies kaikenlaista kertoo salarakkaalleen ja tämä typerys uskoo...
- Anonyymi
Mä olen palstasalarakas eli eräänlainen julkku.
- Anonyymi
Lmao maapallo on täynnä miehiä edelleen, mä en ikinä edes katsoisi ukkomiestä yleensä ovat rumia. Sinkku miehet on hot 🔥. Ei ole olemassa B,C ihmisiä. Humanitaarisenä ajattelen kaikkien olevan tasa-arvoisia joku joka on sun mielestä hot on mun silmissä ei viehättävä. Rumat ihmiset yleensä ajattelee noin että on rumia. Uskon että kaikille on jotain tarjottavaa jollekin toiselle.
- Anonyymi
P.s Moni luuseri elää parisuhteessa vaikka on onneton musta se kertoo heikkoudesta ettei osaa elää unelmaansa vaan tyytyy väärin päätöksiin. Se ei tee sitä ihmistä haluttua vaan yksinkertaisesti tyhmän. Lapset kärsii aina tuollaisissa ihmissuhteissa.
- Anonyymi
olenko hot edelleen, kysyy T ? haluan sinua, ja tulen aina haluamaan, voi voi, yö tulee etkä ole vierelläni. )= toivon että käpertyisit viereeni ja paijattaisiin koko yö toinen toisiamme. =)
🔥🔥 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P.s Moni luuseri elää parisuhteessa vaikka on onneton musta se kertoo heikkoudesta ettei osaa elää unelmaansa vaan tyytyy väärin päätöksiin. Se ei tee sitä ihmistä haluttua vaan yksinkertaisesti tyhmän. Lapset kärsii aina tuollaisissa ihmissuhteissa.
onneton? minusta voisi löytää onnen, 🔥🔥
- Anonyymi
Maailma on täynnä miehiä, silti Suomi on täynnä katkeria vanhojapiikoja koska eivät ole löytäneet tarpeeksi tasokasta miestä itselleen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailma on täynnä miehiä, silti Suomi on täynnä katkeria vanhojapiikoja koska eivät ole löytäneet tarpeeksi tasokasta miestä itselleen...
No aina voi lähteä rajan toiselle puolelle :), ota säkin rauhassa kuule ei tää elämä ole nyt niin vakavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olenko hot edelleen, kysyy T ? haluan sinua, ja tulen aina haluamaan, voi voi, yö tulee etkä ole vierelläni. )= toivon että käpertyisit viereeni ja paijattaisiin koko yö toinen toisiamme. =)
🔥🔥Ei ole mistään kirjaimista kyse, aakkoset on hallussa jo 😅. Ei ollut sulle ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onneton? minusta voisi löytää onnen, 🔥🔥
En ymmärrä asiaasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No aina voi lähteä rajan toiselle puolelle :), ota säkin rauhassa kuule ei tää elämä ole nyt niin vakavaa.
Ei minulla mitään hätää ole, katkerilla vanhoillapiioilla se hätä tuntuu olevan kun jatkuvasti ruikuttavat kohtaloaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai katkeria. Viihdyn sinkkuna.
Sukarin Toivossa? 🤔
Joo, siinä sitä onkin tosi hyvä mies, joka alkaa salasuhteilla ja jättää perheensä.
Kyllä. Aloittaja on todella hänet ansainnut.- Anonyymi
Rumat miehet on c miehiä tai d miehiä jotka eivät kelpaa naisille. Naiset mielummin sinkkuja jos eivät saa a miestä
- Anonyymi
Kyse ei ole A miehen saannista miksi jotkut eivät ymmärrä ettei kaikilla ole aikaa seurusteluun
- Anonyymi
Rumat naiset saavat vain c ja d miehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse ei ole A miehen saannista miksi jotkut eivät ymmärrä ettei kaikilla ole aikaa seurusteluun
Mihin kaikki aika menee?
- Anonyymi
Onneksi mulla on g-mies.
Olen tyytyväinen valintaani.
- Anonyymi
Niin onko epäluotettava ihminen hyvä ihminen? Ulkoiset seikat ja hyvä toimeentulo harvemmin takaavat hyvän ihmisen statusta? Vaatimukset oltava tähän oltava oikeanlaisen.
- Anonyymi
Jutellaanko me tänään irl???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon sitä todella. Olisi jo aika sille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten toteutamme jutustelun, tänään? Onko toiveita?
- Anonyymi
Entä,kun aionkin pysyä sinkkuna.
On vain miehiä. Sitten on nainen helmitaulun kanssa pisteyttämässä. 😘
- Anonyymi
Ei naisilla ole niinkään vaikeaa mitä miehillä, kysykää vaikka Harmaaritarilta!
Meillä naisilla on ainakin se 10% priima tavaraa tavoilteltavana!
Miehien on valittava armaansa noin 1% :sta, kunnollisia naisia kun on niin vähän.
Me loput naisista ollaan; lorttoja, huoria ja femakkoja eli feministisikoja yh-äidit,
siis pelkkää pohjasakkaa!
Miesten pitää visuusti välttää meikäläisiä: kysykää vaikka Harmaaritarilta. Tätä samaa agendaahan tämäkin aloitus taas on.
Jossain kohtaa, kun mitta tulee täyteen femakko viimein kääntyy hyökkääjää kohti ja puolustautuu. Ihan yks lysti, jos henki menee; ei ainakaan pekkänä nynnynä uhrina odota kohtaloaan! Vai vielä pitäis salarakkaaksi heittäytyä!
Eikö noille matcomiehille yks nainen riittäisi; siitä 1% valio porukasta.
trollikka
Täällä mä nyt odotan sitä Amatsooni taistelijatartasi paikalle!No siis suomalaiset naiset on tommosia, toisin kuin aasialaiset naiset, joita tänne pitäis maahanmuutattaa..
Kysy vaikka.. 😄
- Anonyymi
Vaimoaan pettävä mieskö kuuluu hyviin miehiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693