Joko on kevitsassa koronaa? Ruokala ainakin on suljettu eikä ole informoitu asiasta mitenkään
Koronaako kevitsassa
13
130
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikka tällä hetkellä ei saa selkeää vastausta kysymykseen niin se on vain ajan kysymys milloin.
Toinen aalto lähtee liikkeelle niin tod.näk. sitten on kaivoksellakin - Anonyymi
On muuten ihmiset kärtysiä ja pahalla päällä nykyään.
- Anonyymi
Koronan vaaroista tiedotettu selkeästi. Siitä huolimatta porukka käyttää huumaus aineita entistä enemmän. Ainakin kotosalla.
Stressiä pukkaa muutenkin, kannattaisko mielummin tehä elämäntapa remontti kun vielä on mahdollisuus.- Anonyymi
Mitä huumausaineita? Mistä niitä saa?
- Anonyymi
Kevitsassa korona virus epäily!!
- Anonyymi
Joukko latistuminen kevitsassa yleisissä tiloissa.Jeeeee. Tästä se lähtee. Kyllä siellä nyt pelätään.
- Anonyymi
Työmatkabussissa kuulemma myöhemmin sairastunut matkustanut viime viikolla.
- Anonyymi
Joukossa latistuu, yksinään terävöityy.
- Anonyymi
Soppiiko tämä 🐒 tänne? ei se kuiten koronaa levitä.
- Anonyymi
rouville rauhotustat eli kulhia vipuvarteenn
- Anonyymi
Se nyt tuli viimeinkin korona kevitsaan!
- Anonyymi
Niin tuli tännekin,Käväsin Euroopassa ja koronassa nyt. Jospa tästä vielä hengissä seleviäis.
Aika kova versio liikkeellä.
- Anonyymi
Paskalla käynti vapauttaa koronan pelosta.
Varsinki Riipissä. Siellä ei tartte pyyhkiä.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943358
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232782Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1102397- 401794
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411535- 281330
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201306- 951191