Kenen kanssa

Anonyymi

haluaisit harrastaa seksiä sinkuista?

88

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En taida kertoa.

• Lillilaruulillis :p

• Partakaweri kirjoitti:

Lillilaruulillis :p

Heh. :)

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Miksi lillis?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi lillis?

En minä, vaan Jan :D

• Partakaweri kirjoitti:

Mitä minä?

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Etkö tosiaan?

• Jan1 kirjoitti:

Mitä minä?

Niin että haluaisit keksiä Lilliksen kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

Etkö tosiaan?

En tiedä, en ole tavannut.

• Partakaweri kirjoitti:

Niin että haluaisit keksiä Lilliksen kanssa.

Jassoo.

• Jan1 kirjoitti:

Jassoo.

Etkö sitten haluaisi?

• Partakaweri kirjoitti:

Etkö sitten haluaisi?

Palaa ensimmäiseen vastaukseeni.

• Partakaweri kirjoitti:

tätä kutsumanimeä en muuten lisääkään profiiliin... :D

• Anonyymi

Miksi pitää valita sinkuista? Saako valita varatun? Onko silloin ihan sika?

• Kyllä pitäis ensin tutustua vähän paremmin

• Niin tai jos tämä nyt koskee kaikkia maailman sinkkuja...............niin............ööööö..........en osaa päättää edelleenkään.

• Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

Niin tai jos tämä nyt koskee kaikkia maailman sinkkuja...............niin............ööööö..........en osaa päättää edelleenkään.

No perhana sentään! Kaikki maailman sinkkunaiset käy sinuun nyt kuumana. Paas valiten joku nyt!

Tai mikä ettei vaikka pari kolmekin samoin tein.

Ihan kiinnostaisi kuulla kyllä.

• Panisin Thylleröltä tajun kankaalle☝️

Siis jos olisin sinkku..

Ja sitten Pujikselta.

Ja säälistä Partikseltakin.. 😄

• Wwuwuw kirjoitti:

Panisin Thylleröltä tajun kankaalle☝️

Siis jos olisin sinkku..

Ja sitten Pujikselta.

Brutaalia. :)

• Jan1 kirjoitti:

Brutaalia. :)

Meikä on tosikova panomiesten panomies.. Semmosta reikää, eikä tappia olekaan jota en panemassa kävis.. Näin on.👊

• Wwuwuw kirjoitti:

Meikä on tosikova panomiesten panomies.. Semmosta reikää, eikä tappia olekaan jota en panemassa kävis.. Näin on.👊

*Pakittaa selkää kääntämättä pois paikalta*

'Semmosta reikää, eikä tappia olekaan jota en panemassa kävis..'

*juoksee*

• Jan1 kirjoitti:

*Pakittaa selkää kääntämättä pois paikalta*

'Semmosta reikää, eikä tappia olekaan jota en panemassa kävis..'

*juoksee*

Joo..

Lyhtypylväätkin käydään läpi nylkyttäen..

Minkäs kuule teet kun tää li..li..no mikä pillu se nyt oli.. libido on niin hurrrja. ☝️

• Wwuwuw kirjoitti:

Joo..

Lyhtypylväätkin käydään läpi nylkyttäen..

Minkäs kuule teet kun tää li..li..no mikä pillu se nyt oli.. libido on niin hurrrja. ☝️

Hmph. 🙄😳😬

• Wwuwuw kirjoitti:

Siis jos olisin sinkku..

Ja sitten Pujikselta.

Toivottavasti sanoit tuon naisena

• Anonyymi kirjoitti:

No perhana sentään! Kaikki maailman sinkkunaiset käy sinuun nyt kuumana. Paas valiten joku nyt!

Tai mikä ettei vaikka pari kolmekin samoin tein.

Ihan kiinnostaisi kuulla kyllä.

No,
        Tuskin täällä on kaikki maailman sinkkunaiset.

• Wwuwuw kirjoitti:

Siis jos olisin sinkku..

Ja sitten Pujikselta.

Täytyy myöntää että tämä ei tullut aivan puskista. Olemmehan sielunsisaret :)

Se on vähän sillä tavalla, että jos yläpäät käy samaa tahtia, niin alapäätkin toimii hyvin yhteen. Parhaat ovat aina varattuja :)

• Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

No,
        Tuskin täällä on kaikki maailman sinkkunaiset.

Mutta jos kuvitelisi.... äh, sinulta taitaa puuttua mielikuvitusta?

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta jos kuvitelisi.... äh, sinulta taitaa puuttua mielikuvitusta?

Aivan omiksi tarpeiksi riittää, mutta sanotaan niin että ei ole tapana tällaisilla tunnepuolen jutuilla kovinkaan paljon leikitellä. Ei sovi herkälle.

• Anonyymi

Saako harrastaa vaan villiä esileikkiä, vai onks pakko harrastaa myös sinkkuseksiä?

[minä vaan kysyn]

• Anonyymi

Musiikki: Peppu Normaali: https://www.youtube.com/watch?v=VrV85JmKljk
      Ei se asia siitä että palkattu korpputoinut ylikomaario polttivat maan tasalle omakotilalonne, ei se siitä helposti muutu...

Jos vain henkilöinä jotkut hallitsevat kaikkia copyright-oikeuksia kaikkiin on helpompaa kuin joku teosto vaikka hallitsisi D

• Anonyymi

Tarja Halonen, Aira Samulin ja Miina Äkkijyrkkä (ehkä Paula Koivuniemi ja Hannele Laurikin menisi)

• Wuppis on sellanen tyttö johon työmiehellä kelpaa paineensa purkaa..

:D

• Homo☝️

• Anonyymi

Osin varattuna ei seksiä voisi kuvitella mutta eroottisen öljyhieronnan voisin antaa muutamalle.

AsianVierestä

• Kuvitella voi mitä vaan osin varattuna/varattuna, toinen asia on mitä lähteä konkreettisesti toimeenpanemaan.

• Miten ollaan osin varattuna?

• Anonyymi

Älä kerro jos petät

• Anonyymi
        Lillis2020 kirjoitti:

Miten ollaan osin varattuna?

Elämässä on tiettyjä velvoitteita joita ei voi muuttaa.
        Tuo tarkoittaa etten ole täysin vapaa menneestä elämästä,

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Elämässä on tiettyjä velvoitteita joita ei voi muuttaa.
        Tuo tarkoittaa etten ole täysin vapaa menneestä elämästä,

AsianVierestä

Aaa. got it :)

• Anonyymi
        Lillis2020 kirjoitti:

Miten ollaan osin varattuna?

Mielikuvituksessa. Imaginary girlfriend.

AsianVierestä

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Kuvitella voi mitä vaan osin varattuna/varattuna, toinen asia on mitä lähteä konkreettisesti toimeenpanemaan.

Ei se hieronta pahaa tee, jos oikealla asenteella sen tekee ja voi ottaa vastaan.
        Sehän on fysioterapiaa ja avaa myös mielessa olevia jumipaikkoja.

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielikuvituksessa. Imaginary girlfriend.

AsianVierestä

Disse voisi kirjoittaa ihan omalla nimimerkillä.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se hieronta pahaa tee, jos oikealla asenteella sen tekee ja voi ottaa vastaan.
        Sehän on fysioterapiaa ja avaa myös mielessa olevia jumipaikkoja.

AsianVierestä

Ei varmaan teekkään, mutta jos den hieronnan tekee joku jota voisi u know. Niin aika tukalaa olisi olla hierottavana tai hieroa. :D

En kyllä pystyisi rentoutumaan, joten hieronta ei tuottaisi kuin kiusallisen olon.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Ei varmaan teekkään, mutta jos den hieronnan tekee joku jota voisi u know. Niin aika tukalaa olisi olla hierottavana tai hieroa. :D

En kyllä pystyisi rentoutumaan, joten hieronta ei tuottaisi kuin kiusallisen olon.

Ymmärrän . Joskus se voi tuntua sellaiselle jos aistit ja vastaanottimet ovat jostain syystä lukkotilassa. Tilanne voi kehittyä vallan oudoksi, Suomessa nähtäisiin pieni maanjäristys alueella jossa ei pitäisi olla seismologista toimintaa.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän . Joskus se voi tuntua sellaiselle jos aistit ja vastaanottimet ovat jostain syystä lukkotilassa. Tilanne voi kehittyä vallan oudoksi, Suomessa nähtäisiin pieni maanjäristys alueella jossa ei pitäisi olla seismologista toimintaa.

AsianVierestä

No olishan ne lukossa, jos jommin kummin iholle käy tyypin kädet, jonka koskettelu saa aikaan muitakin mielihaluja. Intiimiä.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

No olishan ne lukossa, jos jommin kummin iholle käy tyypin kädet, jonka koskettelu saa aikaan muitakin mielihaluja. Intiimiä.

Tuo onkin pyyteettömässä öljyhieronnassa se mukavin osa-alue.
        Katsella kun toinen nauttii.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Et kai sinä nyt puhu eroottisesta hieronnasta alkujaankin? :D

Mä puhun ihan klassisesta hieronnasta.

• Anonyymi kirjoitti:

Disse voisi kirjoittaa ihan omalla nimimerkillä.

AsianVierestä

Minä voisin vittuilla sulle ihan tälleenkin. Että joku muu siellä puskasta viskoo...

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo onkin pyyteettömässä öljyhieronnassa se mukavin osa-alue.
        Katsella kun toinen nauttii.

AsianVierestä

Niin eli sä puhut eroottisesta hieronnasta? Pyyteetön rakkaus. Just joo, jumatsuikka. Voiko sellaisessa pyyteettömässä hieronnassa käydä ja kumppanille sanoa, se oli pyyteetöntä vaikka laukesin? :D

Hierontaa vaan. Puhtaasti. Siitä ei saa suuttua.

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Minä voisin vittuilla sulle ihan tälleenkin. Että joku muu siellä puskasta viskoo...

Jep, samaa palstalla ollut jo kaksi vuotta. Tuossa oli ketju pahimmista kiusaajista, tuo on yksi kiusaamisen taso. Mitä vähemmän tervettä tyydytystä tuollainen ihminen olisi vailla? Veikkaan nahkavitosta.

AsianVierestä

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Niin eli sä puhut eroottisesta hieronnasta? Pyyteetön rakkaus. Just joo, jumatsuikka. Voiko sellaisessa pyyteettömässä hieronnassa käydä ja kumppanille sanoa, se oli pyyteetöntä vaikka laukesin? :D

Hierontaa vaan. Puhtaasti. Siitä ei saa suuttua.

Miksi ei, Jos nautit ilman rakastumisen tunteita etkä jää kiinni, ei siitä oma suhde huonone. Muutut vain aktiivisemmaksi jos tykkäisit? Naiset eivät ehkä tuohon kykene vai voisivatko laueta ilman mitään ihastumista?

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Jep, samaa palstalla ollut jo kaksi vuotta. Tuossa oli ketju pahimmista kiusaajista, tuo on yksi kiusaamisen taso. Mitä vähemmän tervettä tyydytystä tuollainen ihminen olisi vailla? Veikkaan nahkavitosta.

AsianVierestä

Niin. Se on yksi haittapuoli olla rekkaamaton ja allekirjoittaa kuitenkin, kuka tahaansa voi käyttää samaa allekirjoitusta.

Mä suhtaudunkin skeptisesti kaikkiin rekkaamattomirn viesteihin ja tässä syy.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi ei, Jos nautit ilman rakastumisen tunteita etkä jää kiinni, ei siitä oma suhde huonone. Muutut vain aktiivisemmaksi jos tykkäisit? Naiset eivät ehkä tuohon kykene vai voisivatko laueta ilman mitään ihastumista?

AsianVierestä

Hmm. Rinnastan tuon uskottomuuteen ja/tai maksulliseen seksiin, ehkä siksi ei. Voihan baaristakin tuolla verukkeella pokata kenet vaan tunteettomaan seksiin siis eroottiseksi hierojaksi. Se ettei jää kiinni, ei tee siitä sen reilumpaa kumppania kohtaan, joka voi kokea ajatuksen tasolla jo tuollaisen pettämiseksi.

Tuo täytyy jotenkin selitellä itselle sallituksi, mutta onko se sitä kumppanin mielestä?

Miksei naiset kykene? Riippuu kai naisesta. Onko ne irtonumerot useinkaan ihastuksia?

Ihastus on jo tunteilua toista kohtaan, jolloin kaikki intiimi ilmanmuuta vaikuttaisi lisää tunteisiin. Joko tai suuntaan tai toiseen. Usein kuitenkin vaan vahvistaa tunteita.

• Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Sikäli onkin eri juttu juu ottaa hieronta joltain jota kohtaan ei tunteile, kun joltain jota kohtaan tunteilee.

Miksipä muuten kohtuu varma tapa saada joku puolelleen, jopa omakseen on harrastaa seksiä tämän kanssa. Vaikka vain eroottista hierontaa tarjoten. Ihmiset tuppaa janoamaan lisää sitä mistä saavat mielihyvää.

Että on eroa ja eroa kuka hieroo ja onko pohjalla tunteita.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Hmm. Rinnastan tuon uskottomuuteen ja/tai maksulliseen seksiin, ehkä siksi ei. Voihan baaristakin tuolla verukkeella pokata kenet vaan tunteettomaan seksiin siis eroottiseksi hierojaksi. Se ettei jää kiinni, ei tee siitä sen reilumpaa kumppania kohtaan, joka voi kokea ajatuksen tasolla jo tuollaisen pettämiseksi.

Tuo täytyy jotenkin selitellä itselle sallituksi, mutta onko se sitä kumppanin mielestä?

Miksei naiset kykene? Riippuu kai naisesta. Onko ne irtonumerot useinkaan ihastuksia?

Ihastus on jo tunteilua toista kohtaan, jolloin kaikki intiimi ilmanmuuta vaikuttaisi lisää tunteisiin. Joko tai suuntaan tai toiseen. Usein kuitenkin vaan vahvistaa tunteita.

Pettämisen voi kuvailla. Onko mielestäsi enemmän väärin ihastua ja rakastua toiseen ollessaan jo suhteessa, ajatella häntä usein vai onko pahempi jos saat hieronnan missä laukeat etkä pode mitään tunteita sen jälkeen kun hieronnasta lähtisit pois? Kumpi häiritsee enemmän arkielämää se oman puolison kanssa? Negatiivisemmin vaikuttaa...

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pettämisen voi kuvailla. Onko mielestäsi enemmän väärin ihastua ja rakastua toiseen ollessaan jo suhteessa, ajatella häntä usein vai onko pahempi jos saat hieronnan missä laukeat etkä pode mitään tunteita sen jälkeen kun hieronnasta lähtisit pois? Kumpi häiritsee enemmän arkielämää se oman puolison kanssa? Negatiivisemmin vaikuttaa...

AsianVierestä

Kyllä te jaksatte täällä joka päivä laukeilla. 🤮

• Anonyymi

Kerro lisää.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Sikäli onkin eri juttu juu ottaa hieronta joltain jota kohtaan ei tunteile, kun joltain jota kohtaan tunteilee.

Miksipä muuten kohtuu varma tapa saada joku puolelleen, jopa omakseen on harrastaa seksiä tämän kanssa. Vaikka vain eroottista hierontaa tarjoten. Ihmiset tuppaa janoamaan lisää sitä mistä saavat mielihyvää.

Että on eroa ja eroa kuka hieroo ja onko pohjalla tunteita.

Mukava testata sinua ja moraaliasi:)
        Olen itsekin samoilla linjoilla. Sinkkuna voi mennä hierontaan, se tuntuu lähinnä terapialta.
        Tarve syödä, juoda, nukkua...muutama vielä unohtui.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Arvasin, että kysyt tuota.

Mun vastaus, sekä että. Omatuntoni on herkkä. Asia ei kuitenkaan ole noin mustavalkoista. Ihastuminen ei aina johda tekoihin jotka loukkaa. Ja ihastumista ei aina voi hallita tunteena, mutta tekojaan voi.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Arvasin, että kysyt tuota.

Mun vastaus, sekä että. Omatuntoni on herkkä. Asia ei kuitenkaan ole noin mustavalkoista. Ihastuminen ei aina johda tekoihin jotka loukkaa. Ja ihastumista ei aina voi hallita tunteena, mutta tekojaan voi.

Hmm...tunnet minut jo peloittavan hyvin.
        https://www.youtube.com/watch?v=XTMJ73H0Kt8

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mukava testata sinua ja moraaliasi:)
        Olen itsekin samoilla linjoilla. Sinkkuna voi mennä hierontaan, se tuntuu lähinnä terapialta.
        Tarve syödä, juoda, nukkua...muutama vielä unohtui.

AsianVierestä

Kyllä mua nyt testaillaan. :)

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Anteeksi, olet ihan mukava.

AsianVierestä

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

No tuossa on kuppi. Seuraavaksi virtsanäyte.

• Anonyymi kirjoitti:

No tuossa on kuppi. Seuraavaksi virtsanäyte.

Justiinsa.

• Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi, olet ihan mukava.

AsianVierestä

Täytyy koittaa tehdä sitten pikainen parannus. :)

• Sopivan, sellaisen kanssa minkä tunnen hyvin. Ja kummankin tekee mieli toista. Enpä varatun kanssa rupeiskaan, että sinkkuhan se ois oltava. 😊

• Anonyymi

Oletko pitkänhuiskea komistus? :)

T. Soile-Mirjami :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Disse on palstan Danny DeVito.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. 190 cm pitkä, 17 cm sulka päässä!
        Peilistä pitää vähän sivusta vilkasta, kun muuten häikäsöö silmiä... ☝️

• Anonyymi kirjoitti:

Se näytteli mun kaksoisveljeä! 😬

• Anonyymi kirjoitti:

Minä olen lyhyempi. Sori vaan.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Minä olen lyhyempi. Sori vaan.

Niin mutta olet nainen, ei lasketa.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin mutta olet nainen, ei lasketa.

Ei se siihin kuulu. 190cm naisiakin on.

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Kyllä. 190 cm pitkä, 17 cm sulka päässä!
        Peilistä pitää vähän sivusta vilkasta, kun muuten häikäsöö silmiä... ☝️

Ihana oot 🥰❣️

• Anonyymi kirjoitti:

Ihana oot 🥰❣️

Niin... tiedän. 😌

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Niin... tiedän. 😌

Ei kerrota muille mitään ❤️

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kerrota muille mitään ❤️

Myöhäistä... moni jo samaa mieltä...🤔

• Ai kilttimieskö se mus ihanaks sanoo. Oi miten kilttiä. 😃

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Myöhäistä... moni jo samaa mieltä...🤔

Eiku ...🥰😘

• Anonyymi kirjoitti:

Eiku ...🥰😘

Eikunkeiku. 😃

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Eikunkeiku. 😃

Heh 🌹❣️

• Anonyymi

Tämähän riippuu aivan täysin tämän tyttökaverin minulle antamista käteisististä sveitlaisiltä slaisilta ja Cayman-saarilta, paljonko tällä rumalla kainottarella on käteistä rahaa siirtrellä turvaan ja saada hyvää seksiä Minulta :D

• Anonyymi

Tuollaisess olisi kyllä ideaa: palsan Missi-Kilpailu -kuvineen ketä äänestät, ja pisteet.

• Anonyymi

Minä luulin herääväni aamulla virkeänä, näin hauskoja unia, sitten katsoin itseäni peiliin: kammottavasti hiukset kaikki pystyssä, kuin joku Sting, kun kylvyn jälkeen laitoin naisten kasvovoidetta ehkä sitä meni myös hiuksiinkin.. nooh ei haittaile, hassua sinänsä.

• Anonyymi

Oli todella hauska unikin, mistä pyörisessä tuoi tuollainen ismo alanko tai billy idol -vastaava päähän tyynystä: olin: taksikuskin renkinä ajelemassa ja jotain, sitten uni katkesi ja tuli uusi uni, en muista kaikkea, mutta hauskaa katsoa peilistä sitten että minkälaisissa seikkailuissa on unen aikana tullut oltuakaan: hiukset aivan pörrössäkin, kun aamiaisena tuijottaa itseeään peiliin.

• Anonyymi

Minä en minun majavaani vilauttele! Se nukkuu.

• Anonyymi

Ikiunta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikiunta?

Toinen saa nukkua niin pitkään kuin hänestä vaan siltä tuntuu. Ei luulisi kommentaattoria haittaavan!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      54
      1658
    2. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      13
      1403
    3. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      174
      1366
    4. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      76
      1294
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      292
      1257
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      17
      1185
    7. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      61
      938
    8. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      935
    9. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      33
      913
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      347
      825
    Aihe