Tarkoitan ihan oikeasti aikuisia 40 v ja ylöspän. Kiinostaisi tietää kun baaritkin kiinni. Mansikkanokka tulevana vkl? Nuoruus mieleen ja rantakännit. Tulijoita?
Missä kemissä voisi kohdata naisia?
43
584
Vastaukset
- Anonyymi
Täiköntorilla?
- Anonyymi
Mene nettiin, sieltä ne nykyisin löytyy
- Anonyymi
Mä kohtaan mielummin livenä. En ole ns. netti tyyppiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Live on parempi ja toiseksi ne tinterit voipi olla pettymyksiäki joskus. Käy niinku Salkkareissa Karille että se olikin ollu äitinsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin. Ei muuta ku hellua ettiin. Se alakaa kiirus ollee ku helluntaiki kohta tulloo. Jos ei..... nii ei koko kesänä. Onnea mettästykseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitikö tuo ns. tuohon vielä kirjottaa siis nyt meni.... Eiiiii.
- Anonyymi
Jotain meni pieleen. Mielipiteesi oli väärä.
- Anonyymi
Mielipide väärä vai eri mieltä? Saa nyt nähdä. Ehkä olen vkl mansikkanokalla keräämässä nuotioon puita? Eihän siellä muuten tarkene istua juomassa. Perjantai? Vai la? kumpi parempi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielipide väärä vai eri mieltä? Saa nyt nähdä. Ehkä olen vkl mansikkanokalla keräämässä nuotioon puita? Eihän siellä muuten tarkene istua juomassa. Perjantai? Vai la? kumpi parempi?
Mistä mie tunnen sinut jos teitä risunkerrääijiä onkin usiampia.
- Anonyymi
Jos ei netti kelpaa, niin jäät kyllä soittelemaan nyrkki-kyllikkiä.
- Anonyymi
Nuoruus mieleen ja rantaKÄNNIT? Kasva aikuiseksi.
- Anonyymi
Ootellaan että AulaPub aukeaa.. Sieltä löytyy heh heh...
- Anonyymi
Muistetaan se 2 metrin turvaväli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistetaan se 2 metrin turvaväli.
Tuo oli hyvä :)
- Anonyymi
Pitäsköhän lähtö jo että olis varmasti käsi ovenkahavassa het ensimmäisenä.
- Anonyymi
Täikön torilla voit ehdottaa vieterieläimen antamaa huimaa kyytiä mielitietyllesi.
- Anonyymi
Melko varmasti heitä ilmestyy kun kerron näillä sivuilla nimesi ja osotteesi?
Mahdollisesti monenlaista ihmistä menisi kattomaan, löytäisitkö heillekin?
Saattaisi hyvinki käydä niin, ettei kukaan enää jonkii aikaa olisi internetissä kun ne parhaammat olisi siellä?
Ehkä paras menetelmä olisi sellaiselle, joka olisi muuttamassa jonkun viikon kuluttua? Toisaalta ehkä samalla niitä ääniäkin tulisi kunnallisvaaleissa tai eduskuntavaaleissa, jos olisit niihin ehdolla? Kohteliaasti rohkea näkyy, kuuluu?- Anonyymi
Siis
Melko varmasti heitä ilmestyy kun kerrot (ei kerron) näillä sivuilla nimesi ja osotteesi?
- Anonyymi
Missä tahansa, vaikka jonkin marketin jonossa, tai astia, kodinkone, kenkäosastolla. Voi heitä tacata rautakaupassakin. Käy kyssyy joltain että voitko auttaa kun... siitä se saattaa lähtä romanssi.
- Anonyymi
Tac tac.
- Anonyymi
Mene K-citymarkettiin ja ota sinkkukori kainaloon kerää jotain pientä ja kaunista, sekä joku kukka sinne koriin. Kiertele pari tuntia, jos ei onnistu, niin voit lopettaa haaveilemisen. Aikasi on mennyt ohi.
- Anonyymi
Onko Koronan märässä päässä sinkkukoreja?
Tää muuten toimii ja erityisesti silloin, kun olet vieraalla paikkakunnalla. Toki tärppää kotikunnassakin ja ei saa olla liian ronkeli.
- Anonyymi
Kyllä kemissä on puutteessa eläviä naisia, tulisivat vain rohkeasti esille, itse olen vajaa kuusikymppinen mies ja haluaisin ikäiseni tai vanhemman naisen seuraa silloin tällöin.
- Anonyymi
Ai kamala. Heti seksi mielessä. Ei jatkoon.
- Anonyymi
Aloitus on vain ehdotus. Saa kertoa muitakin ideoita. Osa vastauksista on niin taattua kemiä. v.ttu.lla kyllä osataan. Kuitenkin sinkku olisi seuraa vailla. Mielummin sitä omaa vanhaa ikäluokkaa. Voihan tämä kuulostaa oudolta kun vanha ei ole nuorten likkojen perässä.
Tämä on aika koomista kun jopa kolmekymppiset on nuoria pimuja. Voi mun nimi tätä ikää. Kyllä sellainen nuori kävisi hetken hupina. Tarkoitus olisi löytää jotain pysyvämpää ja mieluusti mukavaa seuraa.- Anonyymi
Mukavaaa ku miehet ehottellee.
- Anonyymi
Mee markettiin katot semmosia joilla ei ole sormusta ja kysyt keitätkö päiväkahvit jos tuun?
- Anonyymi
Kohtaha sinne pääset oota vielä jonkin aikaa, mille terassille aiot suunnata, tullaa tyttöjen kaa kahtoon sua.
- Anonyymi
Minulla on punainen ruusu nestuukitaskussa. Siitä tunnistatte tytöt miut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on punainen ruusu nestuukitaskussa. Siitä tunnistatte tytöt miut.
Meitä on kolomen likan porukka meillä on aina hellehattu, aurinkolasit ja sandaalit säälläkusäällä ja tietysti varpaankynnet kirkkaan punaiset. Siitä sie sitte tunnet meiät. Kovasti nauretaan eikä anneta suunvuoroa toisille jos jotku jottai komnentoi niin käsveskalla huitastaan päi pläsiä että siitäs sait.
Kiva olisi tavata tuu jutteleen katotaan miten ilta jatkuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meitä on kolomen likan porukka meillä on aina hellehattu, aurinkolasit ja sandaalit säälläkusäällä ja tietysti varpaankynnet kirkkaan punaiset. Siitä sie sitte tunnet meiät. Kovasti nauretaan eikä anneta suunvuoroa toisille jos jotku jottai komnentoi niin käsveskalla huitastaan päi pläsiä että siitäs sait.
Kiva olisi tavata tuu jutteleen katotaan miten ilta jatkuu.Ette varmana lyö! Juoksen karkuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ette varmana lyö! Juoksen karkuun.
Ei tietenkää lyyä jos myöntelet joka asiaan me ei hyväksytä ei sannaa. Eikö niin? Et sie juokse meitä on kolome ja sitt me lassotettaan sut.
- Anonyymi
Siulle tullunna paljo hyvvii neuvoi vai mitä.
- Anonyymi
Ei ja ei nyt on tullut "veihtimies" Kemiin ja naiset laukkaa perään.
https://www.seiska.fi/klubi/Uutiset/Toni-Nieminen-muutti-pois-kotoaan-Makisankari-majailee-tyokaverinsa-nurkissa-kuvat - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.seiska.fi/klubi/Uutiset/Toni-Nieminen-muutti-pois-kotoaan-Makisankari-majailee-tyokaverinsa-nurkissa-kuvatMissä se on? Syöny kuormasta? "Työkaverin" muuttanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.seiska.fi/klubi/Uutiset/Toni-Nieminen-muutti-pois-kotoaan-Makisankari-majailee-tyokaverinsa-nurkissa-kuvatNo onko se mäkimies jossain täällä ei ole vastaantullu ja mitä se tänne, onko hällö uusi vaimo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onko se mäkimies jossain täällä ei ole vastaantullu ja mitä se tänne, onko hällö uusi vaimo?
Ei ole uutta vaimoa, kun ei ole entisestäkään vielä eronnu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onko se mäkimies jossain täällä ei ole vastaantullu ja mitä se tänne, onko hällö uusi vaimo?
Palanderin kans tornios ottanu vähän kiisseliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palanderin kans tornios ottanu vähän kiisseliä.
Ai Palanderin kans. Voi eiii.
- Anonyymi
Kohta pääset ens viikolla avaavat, onhan kiva ku pääset livenä taas kahteleen tyttösiä, muista kuitenki turvaväli.
- Anonyymi
Muista olla aktiivksena älälkä issesseen istuskele, kerro sitten täällä miten kävi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista olla aktiivksena älälkä issesseen istuskele, kerro sitten täällä miten kävi.
Huh mikä murre, issekseen. Olen tämän keskustelun aloittaja ja ihan varmasti yritän ainakin tehdä tuttavuutta. Kesäkuun eka viikko ei taida onnistua. Mun mailmassa on jotain tärkeämpää kuin mahdolliset naiset. Melko varmasti lasten viikko.
Harmittaa kun vuosien juttu on ohi. Hän kuitenkin ymmärsi että lasten kanssa tärkeysjärjestyksessä jää toiseksi. Se on näin vanhana vähän ikävää tämmöinen. Toisaalta ymmärrän erittäin hyvin jos naisella on lapsi/lapsia. Silloin tiedän mikä hänelle on tärkeintä.
Mä olen omastakin mielestä vähän outo sekoitus. Toisaalta pinnallinen ja toisaalta erittäin syvällinen. Haluaisin pitää rennosti hauskaa ja löytää jonkun kenen kanssa on hyvä olla. Mahdottomia haaveita mutta sellaista on ainakin joskus joksikin aikaa löytynyt. No nyt on sentään kesä ja mieli toiveita täynnä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774432Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112343- 1681527
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211311
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721159Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81136- 641062
- 35956