Huomasin että on hirveänkin hyvä tämä nivea soft -kasvovoide, kun pesen saippualla ja tuota voidetta sitten auttaa paljon ja nopeasti jos kasvot kuivavat. :I
Aina hieno juttu minkä joskus tytöt kertoivat
42
<50
Vastaukset
Tytöt eivät kertoneet vedestä, hedelmistä, marjoista ja kasviksista? Tytöt unohtivat myös mainita ruutuajan kuivattavan ihoa.
- Anonyymi
Haha niin joo hedelmiä kaikkia kylvyn ja saippua voisi laittaa naamalle kaikenlaisia hedelmiä.
Onkin uusi idea jotkut laittavat kurkku-viipaleitasilmiin, entä jos laittaisi persikan puolikkaita silmien päälle ammeesta jo ylösnoustuissaankin. Anonyymi kirjoitti:
Haha niin joo hedelmiä kaikkia kylvyn ja saippua voisi laittaa naamalle kaikenlaisia hedelmiä.
Onkin uusi idea jotkut laittavat kurkku-viipaleitasilmiin, entä jos laittaisi persikan puolikkaita silmien päälle ammeesta jo ylösnoustuissaankin.Kannattaa ihan suuhun laittaa, kaikki muut kuin saippua. Vedet täytyy juoda, hedelmät, marjat ja kasvikset syödä. Ravinto kulkee vatsalaukkuun ja aivoissa pieni velho lähettää pienen menninkäisen vatsaan kertomaan minimaalisille kentaureille että nyt niitä ihoa uusivia ja parantavia ainesosia levitykseen.
Jascal kirjoitti:
Kannattaa ihan suuhun laittaa, kaikki muut kuin saippua. Vedet täytyy juoda, hedelmät, marjat ja kasvikset syödä. Ravinto kulkee vatsalaukkuun ja aivoissa pieni velho lähettää pienen menninkäisen vatsaan kertomaan minimaalisille kentaureille että nyt niitä ihoa uusivia ja parantavia ainesosia levitykseen.
Varastomiehillä vatsalaukussa on siniset farkkupuolihaalarit. Päävetovastuutyypillä on kynä korvan takana. Aivoissa olevalla päätyypillä pitkä parta. 😃👌
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Varastomiehillä vatsalaukussa on siniset farkkupuolihaalarit. Päävetovastuutyypillä on kynä korvan takana. Aivoissa olevalla päätyypillä pitkä parta. 😃👌
Antrax-voide voisi olla hyvä kasvo voide jääkäreille kun anthraxia iskee kasvoihin voiteena, voi tulla siitä immuuniksikin kun oikein laittaa :D
Anonyymi kirjoitti:
Antrax-voide voisi olla hyvä kasvo voide jääkäreille kun anthraxia iskee kasvoihin voiteena, voi tulla siitä immuuniksikin kun oikein laittaa :D
Mutta elä nyt voitele silmiäs sillä. 😀
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Mutta elä nyt voitele silmiäs sillä. 😀
Minun kasvohan on herätesä aina kuin Ismo Alanko villintyessään, sitten aamupukeissani pörröäissäni ihnisä parkeelleta katse: ei ei mitäänuutta vain pahaa jotain.
Mutta todella niin takahampi irtosi, ei mitään kipuja, viisaudenhammas, luultavasti söin sen. Anonyymi kirjoitti:
Minun kasvohan on herätesä aina kuin Ismo Alanko villintyessään, sitten aamupukeissani pörröäissäni ihnisä parkeelleta katse: ei ei mitäänuutta vain pahaa jotain.
Mutta todella niin takahampi irtosi, ei mitään kipuja, viisaudenhammas, luultavasti söin sen.No eipähän karannut kalsiumit. 😃👌
Jan1 kirjoitti:
Hehe, nyt pääs hörönauru. :D
No tällä kaverilla taitaa olla noi partakoneet ja niveat aika villiintyneitä. 😀
Mä sain omasta vaatehuoneesta yhden avohyllykön kodinhoitohuoneeseen, sitten tytön huoneesta lipaston tilalle. Tosin piti irroittaa naulakko ja ovi, että sopi. Mutta nyt vaan myllätä vaatteet uusiksi sielläkin... tosin en tiedä kerkeenkö tänään. 🤔
Tein just ruokaa lisää näille huimille. Jos söis, huilsis ja sit kantais tytön entisen sängyn autotalliin... sit vois alkaa niputtaa toista isompaa rimpsessasänkyä. 😀 Pari seinälaatikkoa vielä seinään, niin alkais ollakin se huone isommiltaosin siinä. 😅
Ja huomenna jo töihin taas....🙄 Ei tää nyt kovin vauhdikkaasti suju, mutta pitää koettaa jaksaa...Disse kirjoitti:
No tällä kaverilla taitaa olla noi partakoneet ja niveat aika villiintyneitä. 😀
Mä sain omasta vaatehuoneesta yhden avohyllykön kodinhoitohuoneeseen, sitten tytön huoneesta lipaston tilalle. Tosin piti irroittaa naulakko ja ovi, että sopi. Mutta nyt vaan myllätä vaatteet uusiksi sielläkin... tosin en tiedä kerkeenkö tänään. 🤔
Tein just ruokaa lisää näille huimille. Jos söis, huilsis ja sit kantais tytön entisen sängyn autotalliin... sit vois alkaa niputtaa toista isompaa rimpsessasänkyä. 😀 Pari seinälaatikkoa vielä seinään, niin alkais ollakin se huone isommiltaosin siinä. 😅
Ja huomenna jo töihin taas....🙄 Ei tää nyt kovin vauhdikkaasti suju, mutta pitää koettaa jaksaa...Heh, ei sentään seinää tarvinut poistaa? 😂
Sulla ei ole tekemisen puutetta. Ei ole kyllä mullakaan, mutta mä vaan välillä jumitan käsijarrua pohjassa. Ihan tarkoituksella. Mutta on mun pakko ainakin pyykit pestä ja petivaatteet vaihtaa. Muuten ei hyvä hytky. 😁
Huilaa nyt sen verran, ettei ihan mee riehumiseen vapaa.Jan1 kirjoitti:
Heh, ei sentään seinää tarvinut poistaa? 😂
Sulla ei ole tekemisen puutetta. Ei ole kyllä mullakaan, mutta mä vaan välillä jumitan käsijarrua pohjassa. Ihan tarkoituksella. Mutta on mun pakko ainakin pyykit pestä ja petivaatteet vaihtaa. Muuten ei hyvä hytky. 😁
Huilaa nyt sen verran, ettei ihan mee riehumiseen vapaa.No pitäis edes se sänky saada kasattua. 🙄
Just hörpin isoa kupillista kahvetta. Tää kitusiin ja toimintaan takas. 😀
Apteekissakin pitäis kipaista käydä... käviskö pyörällä? 😀 Ois vähän kivaa mullekin? 😊Disse kirjoitti:
No pitäis edes se sänky saada kasattua. 🙄
Just hörpin isoa kupillista kahvetta. Tää kitusiin ja toimintaan takas. 😀
Apteekissakin pitäis kipaista käydä... käviskö pyörällä? 😀 Ois vähän kivaa mullekin? 😊No sast luvan kasata sängyn, lapselle kuitenkin tulee. 😋
Mäpä nukuin kauneusunet, kyllä on taas niin nätti. Nenä oli turpea, hiukset pystyssä ja toinen housunpuntti oli kivunnut polven yläpuolelle. Toinen piilotteli nilkkaa.
Muusit tein ja hyvää oli muusiperuna. Jauhelihapihviä lätkin tehden, salaattia ja höyrytettyjä kasviksi. Nyt on napa täynnä. 😌
Nyt pitää vielä vaihtaa yhdet petivaatteet. Kiva homma, kun sängyssä on n. 40 pehmolelua. 😅Jan1 kirjoitti:
No sast luvan kasata sängyn, lapselle kuitenkin tulee. 😋
Mäpä nukuin kauneusunet, kyllä on taas niin nätti. Nenä oli turpea, hiukset pystyssä ja toinen housunpuntti oli kivunnut polven yläpuolelle. Toinen piilotteli nilkkaa.
Muusit tein ja hyvää oli muusiperuna. Jauhelihapihviä lätkin tehden, salaattia ja höyrytettyjä kasviksi. Nyt on napa täynnä. 😌
Nyt pitää vielä vaihtaa yhdet petivaatteet. Kiva homma, kun sängyssä on n. 40 pehmolelua. 😅No mä sain sängyn kasattua. Oli helkkarinmoinen urakka, toi on joku levitettävä malli ja hiton vaikea kasata, mutta tehty. 😅
https://aijaa.com/8vQru0
Ja sitten parit Eket-laatikot nikkaroitiin ja täräytettiin seinälle...
https://aijaa.com/P690G0
Nyt on huoneeseen isommat laitettu. Ehkä muutamia koristeita ja pimennysverhot. Sitten tulee siskolta yks palli, mistä saa kamulle petin. Joku taulukin seinälle, niin hipoo täydellisyyttä.
Niin, no vielä mä ehkä neuvon tyhjentämään turhat krääsät pois ja meikit koreihin ja kirjoituspöydän laatikoihin ja se meikkipeili ja valo. 🤔 Mutta ne jää myöhemmäs... nyt on muuta hommaa.... seuraavat vapaat oon yksin, niin voin remuta tätä olohuonetta ja muuta maalauskohdetta kuntoon. Sais kesäks nää pakettiin... sitten en urakoi näin paljoa.... ehkä. 😁Disse kirjoitti:
No mä sain sängyn kasattua. Oli helkkarinmoinen urakka, toi on joku levitettävä malli ja hiton vaikea kasata, mutta tehty. 😅
https://aijaa.com/8vQru0
Ja sitten parit Eket-laatikot nikkaroitiin ja täräytettiin seinälle...
https://aijaa.com/P690G0
Nyt on huoneeseen isommat laitettu. Ehkä muutamia koristeita ja pimennysverhot. Sitten tulee siskolta yks palli, mistä saa kamulle petin. Joku taulukin seinälle, niin hipoo täydellisyyttä.
Niin, no vielä mä ehkä neuvon tyhjentämään turhat krääsät pois ja meikit koreihin ja kirjoituspöydän laatikoihin ja se meikkipeili ja valo. 🤔 Mutta ne jää myöhemmäs... nyt on muuta hommaa.... seuraavat vapaat oon yksin, niin voin remuta tätä olohuonetta ja muuta maalauskohdetta kuntoon. Sais kesäks nää pakettiin... sitten en urakoi näin paljoa.... ehkä. 😁Hyvältä näyttää. Mukavan hillityt sävyt. 👌
Kova ukko olet telmuamaan. Hatunnosto.
🧢
😄
Se onkin sitten valmista kättensä tyltä mukava katsella jokusen vuoden, eikä ole kiirusta myllätä hetkeen mitään sisätiloissa. Hieno homma. 😃
Sinne on nyt sitten emäntä ehdokaskin hienoa kuhtua kylään, kun paikat on nätisti ja siististi mallillaan. Varmana tekee vaikutuksen, jos on yhtään ns. koti-ihminen.
Muista nyt sitten huiliakin, vaikka nautitkin touhuta. Että vaikka biisissä sanotaan, nukutaan kun on kuoltu niin ennen sitäkin olis bueno. 😃
https://youtu.be/6MReeYAcEUM
Sataako savossa? Täällä sataa..Jan1 kirjoitti:
Hyvältä näyttää. Mukavan hillityt sävyt. 👌
Kova ukko olet telmuamaan. Hatunnosto.
🧢
😄
Se onkin sitten valmista kättensä tyltä mukava katsella jokusen vuoden, eikä ole kiirusta myllätä hetkeen mitään sisätiloissa. Hieno homma. 😃
Sinne on nyt sitten emäntä ehdokaskin hienoa kuhtua kylään, kun paikat on nätisti ja siististi mallillaan. Varmana tekee vaikutuksen, jos on yhtään ns. koti-ihminen.
Muista nyt sitten huiliakin, vaikka nautitkin touhuta. Että vaikka biisissä sanotaan, nukutaan kun on kuoltu niin ennen sitäkin olis bueno. 😃
https://youtu.be/6MReeYAcEUM
Sataako savossa? Täällä sataa..No toivottavasti ei hetkeen tarvitse isompia myllätä. Tosin kohtahan nää ampaisee maailmalle ja sit saa haahuilla ihan itekseen pitkin torppaa. 😀
Oikeastaan sitten mä voisin miettiä tosissaan myyntiä. Vois joko muuttaa maalle, tai ottaa pienempi kämppä jostain, mutta sit ois hulpakampi myydäkin. 😬👌
No voipihan siitä joku nainenkin ilahtua, mutta eipä noi ole edellisetkään liioin mitään tuumineet... 😊 Suht siistiä täällä on aina ollut. 😊
No mä välillä oon vauhissa, sit saatan olla pitkään öllötellenkin. Mutta käytän hanakkaan ajan kun kulkee. 😀
Täällä paistaa Arska ja parikymmentä liki auringonpuolella. Ei huano ollenkaan. Meinasin aamulla parkasta pyörällä töihin, jos ei sada. 😊👌Disse kirjoitti:
No toivottavasti ei hetkeen tarvitse isompia myllätä. Tosin kohtahan nää ampaisee maailmalle ja sit saa haahuilla ihan itekseen pitkin torppaa. 😀
Oikeastaan sitten mä voisin miettiä tosissaan myyntiä. Vois joko muuttaa maalle, tai ottaa pienempi kämppä jostain, mutta sit ois hulpakampi myydäkin. 😬👌
No voipihan siitä joku nainenkin ilahtua, mutta eipä noi ole edellisetkään liioin mitään tuumineet... 😊 Suht siistiä täällä on aina ollut. 😊
No mä välillä oon vauhissa, sit saatan olla pitkään öllötellenkin. Mutta käytän hanakkaan ajan kun kulkee. 😀
Täällä paistaa Arska ja parikymmentä liki auringonpuolella. Ei huano ollenkaan. Meinasin aamulla parkasta pyörällä töihin, jos ei sada. 😊👌No sittenhän se talo on myyntiä vaille tehty. Ei ollenkaan huono ajatus tuo myyminenkään, maalle muutto tai pienempi kämppä. Kaikki kuulostaa mun korvaan hyvälle.
Itekkään en yksin enkä kaksinkaan mitään isoa työleiriä ja kustannuserää kaipaa. Mieluiten asuisin jossain pienemmässä, mutta viihtyisässä kämpässä (rivari tai kerrostalo), mikseipä mummonmökkikin ja vapailla pääsis reissaamaan. Eikä olis mitään isoa pihaa tms. työleiriä huollettavana.
Ihan riittävästi olen kans saanut tehdä pihahommia ja remppoja. Voisi loppuelämän pyhittää elämysmatkailulle. 😁
Tekis toki töitä, tienaa ja kustantaa kaikki normi kulut kuten muutkin, mutta on vapaa kulkemaankin. 😁👍
Juu mä tiiän sut. 👌
Laita se teidän keli tännekin, kiitos.Jan1 kirjoitti:
No sittenhän se talo on myyntiä vaille tehty. Ei ollenkaan huono ajatus tuo myyminenkään, maalle muutto tai pienempi kämppä. Kaikki kuulostaa mun korvaan hyvälle.
Itekkään en yksin enkä kaksinkaan mitään isoa työleiriä ja kustannuserää kaipaa. Mieluiten asuisin jossain pienemmässä, mutta viihtyisässä kämpässä (rivari tai kerrostalo), mikseipä mummonmökkikin ja vapailla pääsis reissaamaan. Eikä olis mitään isoa pihaa tms. työleiriä huollettavana.
Ihan riittävästi olen kans saanut tehdä pihahommia ja remppoja. Voisi loppuelämän pyhittää elämysmatkailulle. 😁
Tekis toki töitä, tienaa ja kustantaa kaikki normi kulut kuten muutkin, mutta on vapaa kulkemaankin. 😁👍
Juu mä tiiän sut. 👌
Laita se teidän keli tännekin, kiitos.Joo. Ajatuksenahan tuo elämä ois kaunis. Tulis ja menis vaan. 😃 Et arvaa miten haaveilen siitä.
Käytännössähän tää kämppä on vielä vankila. Nyt ei voi, eikä kannata myydä. Siks ehostan ja teen lusimisesta mukavaa. 😂
Muutama vuosi sitten olin helkkarinmoisessa suossa tämänkin kanssa, mutta oikeasti omasta ajattelutavasta riippuen. Kyllä haaveet perustui siihen, että asiat vaan menisi hyvin.... no ei mennyt. Kyllä sitä kynnettiin syvällä maansisässä sitten. 😳
Joutui hyväksymään, että tuuri ei käy. Se vanha ”suo, kuokka ja Jussi” oli vastaus yhä. Mutta ei päättömästi. Askel kerrallaan kohti vankempaa jalustaa ja siitä rakentamaan uusiks koko systeemi. 🤔
No nyt on jo paljon enemmän mahdollisuuksia. 😊 Välillä yhä iskee neuvottomuus jossain, mutta kaikki on mun itse rakentamaa nyt. Ei oo mitään tyyliin: ”jos tapahtuu näin, mä voin tehdä noin”. Vaan nyt kaikki likipitäin menee: ” vaikka tapahtuu mitä, mä saan tehdä noin, tai voin tehdä näin, tai....” Mun elämä monen asian kohdalta on muusta maailmasta riippumatonta, mutta voin muuttaa elämääni muun maailman vuoksi.
Mutta enpä usko, että mitään tasaista silti tulee... ikää tulee mittariin kokoajan, lapset kasvaa ja vanhukset vanhenee. Maailma muuttuu ja ainoa keino on just muuttua itse. Laakereilleen jääminen kostautuu. 😬
Mutta täältä pesee, prkle! 💪😀Disse kirjoitti:
Joo. Ajatuksenahan tuo elämä ois kaunis. Tulis ja menis vaan. 😃 Et arvaa miten haaveilen siitä.
Käytännössähän tää kämppä on vielä vankila. Nyt ei voi, eikä kannata myydä. Siks ehostan ja teen lusimisesta mukavaa. 😂
Muutama vuosi sitten olin helkkarinmoisessa suossa tämänkin kanssa, mutta oikeasti omasta ajattelutavasta riippuen. Kyllä haaveet perustui siihen, että asiat vaan menisi hyvin.... no ei mennyt. Kyllä sitä kynnettiin syvällä maansisässä sitten. 😳
Joutui hyväksymään, että tuuri ei käy. Se vanha ”suo, kuokka ja Jussi” oli vastaus yhä. Mutta ei päättömästi. Askel kerrallaan kohti vankempaa jalustaa ja siitä rakentamaan uusiks koko systeemi. 🤔
No nyt on jo paljon enemmän mahdollisuuksia. 😊 Välillä yhä iskee neuvottomuus jossain, mutta kaikki on mun itse rakentamaa nyt. Ei oo mitään tyyliin: ”jos tapahtuu näin, mä voin tehdä noin”. Vaan nyt kaikki likipitäin menee: ” vaikka tapahtuu mitä, mä saan tehdä noin, tai voin tehdä näin, tai....” Mun elämä monen asian kohdalta on muusta maailmasta riippumatonta, mutta voin muuttaa elämääni muun maailman vuoksi.
Mutta enpä usko, että mitään tasaista silti tulee... ikää tulee mittariin kokoajan, lapset kasvaa ja vanhukset vanhenee. Maailma muuttuu ja ainoa keino on just muuttua itse. Laakereilleen jääminen kostautuu. 😬
Mutta täältä pesee, prkle! 💪😀Se on kaunis ajatus ja arvaa mitä, mä meinaan sen vielä toteuttaa omassa elämässäni. Muksut kasvaa ja lähtee liihottamaan, sitten lähtee tääkin (jos hengissä on). Joko ominpäin tai kumppanin kanssa, mutta haaveitakin pitää pystyä elämään todeksikin.. 😄
Mä en tarvihe isoja tiluksia ja suuria omaisuuksia tms. Mitä joskus nuorena vielä hikipinnassa hamusin ja tein töitä sen eteen. Nykyään riittää vähempikin, kun puuhun kiipee maahan ei tartte jäädä kun auto. 😂
Jos ilman sitäkin pärjää, niin fine..
Sä olet käynyt isoja asioita ja tunteita läpi. Hiljaa hyvä tulee. Mullakin on välillä yhtä myllerrystä, mutta jotenkin aina tippuu jaloilleen. 😛
Hetken kierii ja hierii...Jan1 kirjoitti:
Se on kaunis ajatus ja arvaa mitä, mä meinaan sen vielä toteuttaa omassa elämässäni. Muksut kasvaa ja lähtee liihottamaan, sitten lähtee tääkin (jos hengissä on). Joko ominpäin tai kumppanin kanssa, mutta haaveitakin pitää pystyä elämään todeksikin.. 😄
Mä en tarvihe isoja tiluksia ja suuria omaisuuksia tms. Mitä joskus nuorena vielä hikipinnassa hamusin ja tein töitä sen eteen. Nykyään riittää vähempikin, kun puuhun kiipee maahan ei tartte jäädä kun auto. 😂
Jos ilman sitäkin pärjää, niin fine..
Sä olet käynyt isoja asioita ja tunteita läpi. Hiljaa hyvä tulee. Mullakin on välillä yhtä myllerrystä, mutta jotenkin aina tippuu jaloilleen. 😛
Hetken kierii ja hierii...Niin, jättää liikkumavaraa siihen mistä haaveilee. Maailma sen päättää milloin. 😀👌
Mä olen huomannut, että lapset touhuilee yhä enemmän itse elämäänsä, mutta silti tässä on kiinni. Toisaalta se on lahja... se on sitä matkaa, mistä saa nauttia, kun vaan huomaa pysähtyä välillä katsomaan. 😊
Yksittäinen ihminen näkee niin lähelle vaan.... ja se on inhimillistä. 😊
Muistaa vaan sen ja istuutuu välillä katsomaan menoa. 😀
Niin, säkin olet siks vintiö. 😬 Kerkeet vaikka mitä ja kimpoilet tunteissa. Silti sä vaan porskutat ja elät elämää henskeleitä paukutellen lopulta. Että huhhuh.... olipa rasti. 😁Disse kirjoitti:
Niin, jättää liikkumavaraa siihen mistä haaveilee. Maailma sen päättää milloin. 😀👌
Mä olen huomannut, että lapset touhuilee yhä enemmän itse elämäänsä, mutta silti tässä on kiinni. Toisaalta se on lahja... se on sitä matkaa, mistä saa nauttia, kun vaan huomaa pysähtyä välillä katsomaan. 😊
Yksittäinen ihminen näkee niin lähelle vaan.... ja se on inhimillistä. 😊
Muistaa vaan sen ja istuutuu välillä katsomaan menoa. 😀
Niin, säkin olet siks vintiö. 😬 Kerkeet vaikka mitä ja kimpoilet tunteissa. Silti sä vaan porskutat ja elät elämää henskeleitä paukutellen lopulta. Että huhhuh.... olipa rasti. 😁Juu, joustovaraa pitää olla. Mutta pitää sitten myös uskaltaa käyttää tilaisuus, kun se tulee. Ja tehdäkin niitä tilaisuuksia. Vähän pahaa pelkään, että mun haaveet ei ole yks yhteen kumppanin haaveiden kanssa.
Sille näyttää, että jos meinaan saada toteutettua mitään mulle tärkeetä, joudun sen tekemään ilman häntä. Hän ei juuri jousta.
Joo se on hyvä, että on lähellä vaikka pärjääkin jo ominpäinkin. Niin minäkin meinaan aina olla olemassa ja valmis auttamaan lapsiani, kun mua tarvitaan. Mutta omatkin siivet täytyy saada kantamaan, en elä ikuisesti. 😃
Lempeesti hätyytellen, mene vain ja kokeile siipiäsi.
"Otan koppia, jos tiput, mutta lopulta lennät yksin."
Niinpä.
Nyt on viimeaikoina ollut isompia mylläköitä sisimmässä, kun ties milloin. Radikaalimpia ja isompia siirtoja omassa sielunelämässä.
Periks en ole tänne tullut antamaan. 💪😁Jan1 kirjoitti:
Juu, joustovaraa pitää olla. Mutta pitää sitten myös uskaltaa käyttää tilaisuus, kun se tulee. Ja tehdäkin niitä tilaisuuksia. Vähän pahaa pelkään, että mun haaveet ei ole yks yhteen kumppanin haaveiden kanssa.
Sille näyttää, että jos meinaan saada toteutettua mitään mulle tärkeetä, joudun sen tekemään ilman häntä. Hän ei juuri jousta.
Joo se on hyvä, että on lähellä vaikka pärjääkin jo ominpäinkin. Niin minäkin meinaan aina olla olemassa ja valmis auttamaan lapsiani, kun mua tarvitaan. Mutta omatkin siivet täytyy saada kantamaan, en elä ikuisesti. 😃
Lempeesti hätyytellen, mene vain ja kokeile siipiäsi.
"Otan koppia, jos tiput, mutta lopulta lennät yksin."
Niinpä.
Nyt on viimeaikoina ollut isompia mylläköitä sisimmässä, kun ties milloin. Radikaalimpia ja isompia siirtoja omassa sielunelämässä.
Periks en ole tänne tullut antamaan. 💪😁Oon huomannut sun miettivän tuota ja huomannut tuskan hyväksyä sekin, että toinen ei tule mukana. Tuo asioiden hyväksyminen ei käy käden käänteessä. Siellä on niin paljon kaikkea... miten sanoisin??? Ehoistista vaakakupissa, että se tuntuu seinältä vastassa. Tiedän....
Viime kesänä kirjoitin tänne kolme tärkeintä arvoa mulle. 1. Minä 2. Läheiset 3. Kaikki muu minun elämässä. Ja se toimii... jos mä unohdan jossainkohti itseni etusijalta, kärsii kaikki muutkin...
Toi systeemi ehkä oli ajatusmaailmaltaan toisin ennen ja ei mun lähelläkään voitu niin hyvin. Ei ollut töissä kivaa ja koti oli rempallaan, puhumattakaan taloudesta. Mutta sinnikkäästi mä oon koittanut pysyä tuossa järjestyksessä minkä keksin ja kyllä se mulla ainakin toimii. Ja nskeroista on kiva katsoa, miten ne tykkää siitä. 😁👌 Ne ei siekaile sanoa. 😃Disse kirjoitti:
Oon huomannut sun miettivän tuota ja huomannut tuskan hyväksyä sekin, että toinen ei tule mukana. Tuo asioiden hyväksyminen ei käy käden käänteessä. Siellä on niin paljon kaikkea... miten sanoisin??? Ehoistista vaakakupissa, että se tuntuu seinältä vastassa. Tiedän....
Viime kesänä kirjoitin tänne kolme tärkeintä arvoa mulle. 1. Minä 2. Läheiset 3. Kaikki muu minun elämässä. Ja se toimii... jos mä unohdan jossainkohti itseni etusijalta, kärsii kaikki muutkin...
Toi systeemi ehkä oli ajatusmaailmaltaan toisin ennen ja ei mun lähelläkään voitu niin hyvin. Ei ollut töissä kivaa ja koti oli rempallaan, puhumattakaan taloudesta. Mutta sinnikkäästi mä oon koittanut pysyä tuossa järjestyksessä minkä keksin ja kyllä se mulla ainakin toimii. Ja nskeroista on kiva katsoa, miten ne tykkää siitä. 😁👌 Ne ei siekaile sanoa. 😃Varmaan oot huomannutkin, kun tunnet mua paremmin kun moni muu täällä. Ne jotka tuntee varmasti huomaakin herkästi, kun mulla on jotenkin myllerrystä ja mielenpäällä. Toiset taas ei ehkä huomaa mitään muutosta missään.
Osaan aika hyvin pitää sisälläni tuskia.
Kyllä se tuskallista on, kun jotkut asiat uhkaa kasvaa muuriksi väliin. Ja tajuaa, että se muuri tosiaan kasvaa, jos minä en taas jousta. Vituttaa suoraan sanottuna.
Mulla se minä jää helposti, kun asetan lapset sijalle 1. Voisin haluta vaikka mitä, mutta en voi toteuttaa niitä asioita, koska se tarkoittaisi lasten sysäämistä jonnekin ja jonnekin ei aina ole lasten kannalta hyvä juttu.
Hetkittäin onnistuu tehdä niin, mutta pidempään tulisi ongelmia. Siksi en aloita uusia harrastuksiakaan. En vaan voi irroittautua kotoa. Siihin on syynsä. Mutta pätevät.
Joten pakko varttua, että he kasvaa ja pärjää.
Mulla toimii kyllä kaikki hyvin, kun olen yksin ohjaissa. Pärjään aina yksin, mutta en saa kaksin tarpeeksi välttämättä tilaa toimia.Jan1 kirjoitti:
Varmaan oot huomannutkin, kun tunnet mua paremmin kun moni muu täällä. Ne jotka tuntee varmasti huomaakin herkästi, kun mulla on jotenkin myllerrystä ja mielenpäällä. Toiset taas ei ehkä huomaa mitään muutosta missään.
Kyllä se tuskallista on, kun jotkut asiat uhkaa kasvaa muuriksi väliin. Ja tajuaa, että se muuri tosiaan kasvaa, jos minä en taas jousta. Vituttaa suoraan sanottuna.
Mulla se minä jää helposti, kun asetan lapset sijalle 1. Voisin haluta vaikka mitä, mutta en voi toteuttaa niitä asioita, koska se tarkoittaisi lasten sysäämistä jonnekin ja jonnekin ei aina ole lasten kannalta hyvä juttu.
Hetkittäin onnistuu tehdä niin, mutta pidempään tulisi ongelmia. Siksi en aloita uusia harrastuksiakaan. En vaan voi irroittautua kotoa. Siihin on syynsä. Mutta pätevät.
Mulla toimii kyllä kaikki hyvin, kun olen yksin ohjaissa. Pärjään aina yksin, mutta en saa kaksin tarpeeksi välttämättä tilaa toimia.Ja siksi, koska parisuhteet tuntuu olevan aina haasteita, olen monesti todennutkin ei ikinä enää. 😃
Ei ole ikinä mitään heikkoa pärjätä ominpäin, pärjään ja osaan houtaa kaikki asiani, mutta parisuhteessa tulee aina se eteen, että joku perkele alkaa pätemään ja pistämään oman pään mukaan jarrua mihin sattuu.
Tai varttuu, että MÄ aina joustan. 😤Jan1 kirjoitti:
Varmaan oot huomannutkin, kun tunnet mua paremmin kun moni muu täällä. Ne jotka tuntee varmasti huomaakin herkästi, kun mulla on jotenkin myllerrystä ja mielenpäällä. Toiset taas ei ehkä huomaa mitään muutosta missään.
Mulla toimii kyllä kaikki hyvin, kun olen yksin ohjaissa. Pärjään aina yksin, mutta en saa kaksin tarpeeksi välttämättä tilaa toimia.Niin. Kyllä mä sua tunnen, mutta rn tietenkään kaikkea tiedä. En voi, enkä haluisikaan mitään neuvoa.
Mutta itse olen huomannut miettiväni monesti asioita liian monimutkaisesti. Elän liian muitten kautta, mikä on oikeasti jopa väärin muita kohtaan, jopa lapsiani. 🙄
Minä joskus huolehdin, miten ne pärjää äitinsä luona. Miten hän niitä kohtelee jne. Ihan turhaan. Se elämä siellä on erilaista, mutta sitten on. Se on heidän elämää siellä. Kyllä nämä sanovat jos joku ei ole hyvin. Ja ei sitä itselläkään sina ole kaikki hyvin... elämää vain, johon nämäkin pitäis totuttaa tässä samalla. 😊 Kyllä sit kohta osaavat kohdata vaikka mitä. Toivottavasti paremmin kuin mä. 😊
Ei kannata miettiä mitään, että sitkun.... sitkun-elämä on hanurista. Huominen on jo toisenlainen... hetki voi tulla milloin vaan ja mihin vaan. Sitäpaitsi kivempaa kun kaikkea voi tulla vastaan. 😊
- Anonyymi
Taisin muuten niealaisakin tuon vanhan viisauden hampaan, lähti kivuttomasti pois, ilman konekivääritulta... ilmankupuja söin varmaan sen vahingossa nielaisin, kuin luidin;D
- Anonyymi
Aika hienosti poistui viisammasket ovat sellaisia ihimillä', kuin kaljuus lisä'ä tymyyttä, eli mitä enemän on viisauden hampaita oltu hän on sitä silloin viisaamsi niistä hampaiden määrästä, kaljuha on aina luuserein.
- Anonyymi
Mää oon tykänny Nivea Q10 voiteista. Ne saa vanhan ja parkkiintuneen naaman näyttämään nuorelta. Vanhaa nahkaa pitää rasvata usein. 😃😃😃
En pese naamaani saippualla ja varon vettäkin mutta rasvaan kasvoni
Kasvoni on hyvin herkät.- Anonyymi
Nauratin tuttuja tyttöjä lähikaupassa, kun niillä on ne kasvosuojat, kuin naamarit tai hitsaussuijat, mitähän sanoin jotain: hieno naamari, tuollainen läpinäkyvä naamari, silloin tuo tuttu myyjä kosketti itse sormella näyttäen sitä ja naurahti joo tämä naamari, maski.
- Anonyymi
Minä pesen ensin saippualla jotta puhdistuu kasvot ja sen jälkeen heti naamarasvaa jotta ei kuiva kasvot, noin lähes aina, aamuin illoin, ei finnejäkään helposti silloin.
Dove- sarjan palasaippua on erikoissaippua ja tarkoitettu juuri kasvojen puhdistukeen. Suosittelen kokeilemaan.
- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Dove- sarjan palasaippua on erikoissaippua ja tarkoitettu juuri kasvojen puhdistukeen. Suosittelen kokeilemaan.
Kiitos kauniista ehdotuksesta kallisarvoisa tyttö tai rouva.... joo on todella tärkeää itselle jos iho kuivaa ja kylven paljon Dove-juttu pitää kokeilla.
tosi..typy kirjoitti:
Vettäkään tai hikeä ja myös sauna eikä aurinkoa kasvoni ei kestä
valtakunta kirjoitti:
Vettäkään tai hikeä ja myös sauna eikä aurinkoa kasvoni ei kestä
Sinulla on herkkä iho. Oletko käynyt ihoanalysissa? Ehkä sinulle sopii luonnonkosmetiikka parhaiten?
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kauniista ehdotuksesta kallisarvoisa tyttö tai rouva.... joo on todella tärkeää itselle jos iho kuivaa ja kylven paljon Dove-juttu pitää kokeilla.
Ole hyvä. Kosmetiikkavinkkejä on mukava antaa ja saada.
- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Sinulla on herkkä iho. Oletko käynyt ihoanalysissa? Ehkä sinulle sopii luonnonkosmetiikka parhaiten?
Niin hitsausjutuista tullutta eli ultraviolettivalosta, mutta auttavat todella paljon nuo voiteet, en yleensä kärsi paljoakaan, jos laiskottelen ja makailen, silloin ilmenee tuota punertumaa kasvoissani.
- Anonyymi
Muista varoa silmänympärysihoa ettei mene voide silmiin.voi kirveltää🥰
- Anonyymi
Sinun kannattaa kaataa 2-tahti-bensiiniä silmiisi jos se kirvelisi ja puhdistaisi paremmin.
- Anonyymi
Todella jos valokaarella hitsauksessa teet ja ajattelet että: kädellä voin suojata tuota valokaarta kun pikaisesti hitsaan tuonpikkujutun... UV-säteilykin on hirvittävä silloin, kun se silmien sulkeminen ei siihen paljon auta silloin...
- Anonyymi
Itselläni: kylven aika paljon kylpyammeessa, joskus kaksikinkertaa päivässä peseydyn, olen yleensä puhtoinen poika, nukkumaan mennessä aina olen likainen tai eikun puhdas... mutta niin: tyttöjen kosmetiikkajutut, kasvojen voiteet, todella hyviä jotta kasvotkaan eivät hilseilemällä kuiva.
- Anonyymi
Minulla on Braunin uusi "partahirviö", kone on vanha Philipsinkin kolmiterä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?881737- 851242
- 1101123
- 71937
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36732
- 47731
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663