Kummallisesti tuntui, ei mitään kipua, se vain tipahti, noh, yliviisaita joilla on ylimääräisiä hampaita... no kylpiessäkiin harjailen... ei ollut mitäänkipua, mitähän sitä viisaudella ja ylimääräisillä hampaillamuutenkaan tekee.
Irtosi juuri suusta hammas, viisaudenhammass sellainen.
9
<50
Vastaukset
Irtosi vai lohkesi? Parodontiitti? Täytyy olla ajattelematta niin ei jää munakas syömättä.
- Anonyymi
Kauhea tautipesäke!
- Anonyymi
Haluatko loputkin irti?
- Anonyymi
Kyl ne loputkin irtoo kun mätisäkki on aikansa maatunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl ne loputkin irtoo kun mätisäkki on aikansa maatunut.
Käytä kauniimpaa kieltä itsestäsi 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytä kauniimpaa kieltä itsestäsi 😂
Mulla ei legot tippuile.
Käytätkö huumeita? Ne tahtoo viedä hampaat.
- Anonyymi
Kyllä se kai irtosi kokonaan se hampi ja söin varmaan sen kun kiellellä tunnustelen, tulee siis kakkapökäleenä pois se rikkinäinnen hampio :)
- Anonyymi
Juristinkin tuota takahammasta sähköhammasharjalla, kuin asfalttiporalla konanaan, irtosi ja ikeni kasvaa sen ympäriltä nyt sitten normaalisti umpeen :D
Löysin amerikan basillin lattialta: pastilli eli sellainen suklaa juttu, suuria suklaata sisällä olioita :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?881737- 851242
- 1101123
- 71937
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36732
- 47731
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663