Miten sujuisi ylioppilaskirjoitukset nyt..

18

55

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ilman kynää ja ilman tietokonettakin olisi kiva silloin vastailla vaativan fysiikan kysymyksiin.

• Hauska testi! Meni paremmin kuin omat uo-kirjoitukset silloin aikanaan. En ainakaan ole tyhmempi kuin yo-vuotena. Lohduttava tieto. :D

"Sait 10 /10 pistettä! Olet oikea ällän oppilas, erinomaista työtä."

• Menikö yhtään arvailun puolelle?

Mulla meni se kemian kysymys..

• Wwuwuw kirjoitti:

Menikö yhtään arvailun puolelle?

Mulla meni se kemian kysymys..

Joo, se Buddhalaisuus oli vähän kompa. Joutui funtsimaan. En ole uskontointoilija.

• tosi..typy kirjoitti:

Joo, se Buddhalaisuus oli vähän kompa. Joutui funtsimaan. En ole uskontointoilija.

Jaa.. No mä oon tän verran..👌

• Anonyymi

Sillä pääsee jo tuolla pistemäärällä alakoukuun syyskuussa. Jos koulut avataan, eivätkä sulkeudu sitten uudestaan jo heti uuden viruksen tullessa.

Itselläni... kun on totta että olen joku "ku klux dragon" .-titteliltäni, on tietysti apuja polttaa toisten omaisuutta jos tarvitsen, en kyllä sitä tee...

• Anonyymi kirjoitti:

Sillä pääsee jo tuolla pistemäärällä alakoukuun syyskuussa. Jos koulut avataan, eivätkä sulkeudu sitten uudestaan jo heti uuden viruksen tullessa.

Itselläni... kun on totta että olen joku "ku klux dragon" .-titteliltäni, on tietysti apuja polttaa toisten omaisuutta jos tarvitsen, en kyllä sitä tee...

Kun on paljon nippelitietoa, niistä voi aina päätellä ja kehitellä oikean vastauksen.
        Oikeasti minä en tiedä mistään mitään, mutta älä kerro kenellekään... ollaan vaan hiljaa, Hys! sshhh! :D

• Anonyymi

Minä olin kotona nukkumassa: herätti nukkumasta aamulla: olet ylioppilas, lukee lehdessä.

• Anonyymi

7/10. Olen silti amiksen käynyt pelle joka tienasi kolem tonnia kuussa.

• Tiiätkö mikä on golem?

• Sait 9 /10 pistettä! Olet oikea ällän oppilas, erinomaista työtä.

Jopas oli kysymykset, kylmä hiki virtasi ja pumppu meinasi pettää. Pitääkin jatkossa olla varovainen mitä testejä avaa, tuollaisesta kauhistuu kun edellinen oli sohvaperunatesti. 😵

• Mä en kyllä tajua miten joku sipsi näyttää erilaiselta kuin joku toinen, ellei siinä ole poimuja tai kierteitä..
        No, mä oon sitten kasvosokeuden lisäksi ainakin sipsisokea ja autosokea..

• Wwuwuw kirjoitti:

Mä en kyllä tajua miten joku sipsi näyttää erilaiselta kuin joku toinen, ellei siinä ole poimuja tai kierteitä..
        No, mä oon sitten kasvosokeuden lisäksi ainakin sipsisokea ja autosokea..

Eri valmistustapa ja mausteet lisää väriä ja muokkaa ulkonäköä niin sileissä kuin poimutetuissakin sipseissä. Maalaisperunalastut ovat luonnollisesti isompia ja mehukkaampi kuin kaupunkiperunalastut. 🙄

• Jascal kirjoitti:

Eri valmistustapa ja mausteet lisää väriä ja muokkaa ulkonäköä niin sileissä kuin poimutetuissakin sipseissä. Maalaisperunalastut ovat luonnollisesti isompia ja mehukkaampi kuin kaupunkiperunalastut. 🙄

Uu.. 😮

Hjämmästyttävää..

• Wwuwuw kirjoitti:

Uu.. 😮

Hjämmästyttävää..

Perunoista tiedän vain sen verran että niitä on monta lajiketta ja itselleni kelpaa vain kiinteä lajike. Perunarasisti olen, yksikään jauhoinen ei ruokaan pääse. 😂

• Jascal kirjoitti:

Perunoista tiedän vain sen verran että niitä on monta lajiketta ja itselleni kelpaa vain kiinteä lajike. Perunarasisti olen, yksikään jauhoinen ei ruokaan pääse. 😂

Puikuloiden on paras jättää kiehuttamisen jälkeen kuumaan veteen kypsymään..

Siinä mun knoppitietous potuista.

• Anonyymi

Normikysymyksiä jos laittaisi vaikka matematiikkaankin: mikä on pii:n täsmällinen arvo (yhtälö pitää tietystikin kirjoittaa mistä se tulee...)

Mikä on äärettömän numeraalinen täsmällinen arvo?

• Anonyymi

Random-luvut tietokoneissakin perustuvat aina aikaan... jos poistetaan aika miten se sitten se yhtälö ratkaistaan, jos aikaa ei ole olemassakaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      116
      6166
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      60
      5109
    3. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      60
      4228
    4. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      96
      3819
    5. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      11
      3604
    6. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      119
      3151
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      52
      2536
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2469
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      64
      2217
    10. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      23
      1561
    Aihe