Bosch Gen3 vs. Gen4 mottorit.

Onko vielä kuinka paljon kokemuksia tuosta uudesta Bosch Performance CX:n neljännen sukupolven moottorista?
Vääntömomenttihan (75Nm.) pysyi samalla samalla tasolla edellisen moottorisukupolven kanssa, mutta maksimi-avustustaso nousi 300%->340%:iin.
Samoin mootterin fyysinen koko ainakin on tippunut uudessa mallisukupolvessa huomattavasti.

Onko vielä minkälaisia käytännön ajokokemuksia kyseisellä moottorilla varustetuista pyöristä?

5

4826

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eiköhän se parempi ole kuin edeltäjä joka sekin oli hyvä. Käy koeajamassa ja youtubesta löytyy kokemuksia ja testejä.

• Huomasinkin tänäin että kotikaupungissani olisi paikka joka vuokraa uutta Cuben täysjoustoa varustettuna tuolla Bosch:n Gen 4 Performance CX moottorilla, joko 55€/3h. tai 85€/vrk.
        Pitääkin ottaa tuo jonain sopivana päivänä vuorokaudeksi testiin.

• santtu_1975X kirjoitti:

Huomasinkin tänäin että kotikaupungissani olisi paikka joka vuokraa uutta Cuben täysjoustoa varustettuna tuolla Bosch:n Gen 4 Performance CX moottorilla, joko 55€/3h. tai 85€/vrk.
        Pitääkin ottaa tuo jonain sopivana päivänä vuorokaudeksi testiin.

Tänäin tuli tuo Bosch:n Gen 4 moottorilla varustettu Cube (Stereo hybrid Race) otettua vuokralle ja yhden akullisen verran ajettua maastossa (ja se pari akullista olisi tarkoitus ajaa huomenna ennen palautusta). Pakko sanoa että kyllä kokonaisuuden ero tuohon nykyiseen etujousitettuun Ghost:iin on iso, ei siinä mikään auta. Kyllä taitaa tulevan syksyn/talven alennusmyynneistä joku vastaava uudella moottorilla varustettu täysjousto mennä hankintaan ensikesän ajeluihin, jos vain löytyy.

• Anonyymi

Onneksi on FAZUA meille oikeille fillaristeille ;-)

• Anonyymi

Enpä tiedä mutta omassa shimanon stepissä on mielestäni potkua 60n ihan riittävästi maastoon kun maastoon. Yleensä ajan eco moodilla ja vain pahimmat paikat menee high modella joka tosin tuntuu vähän ylitehokkaalta jo. Onhan tolla toki helppo tehdä kova lenkki ilman sähköä tai sitten fiilistellä täysillä avuilla.
      Tää on vähän tällainen mielipiteitä jakava juttu onko se enää pyöräilyä kun sähkö tekee suurimman työn yhä tehokkaimmilla moottoreilla. No hauskaa tämä ainakin on tämä sähköpyöräily.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5086
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3616
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2993
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      9
      2896
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2343
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1770
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1639
    Aihe