Olen sinkkunainen, nuori ja nätiksi sanottu. Oma valintani on pysyä sinkkuna. Pitäisi olla melko prinssi ,joka tilanteen muuttaisi. Tällä hetkellä olen työelämässä,todella unelmatyössä ja pärjään kaikin puolin. Muistutan teitä ihmiset,että jokainen on yksilö ja se mikä on toisen elämänkatsomus ei ole toiselle lainkaan sopiva. Moni valitsee nykyään sinkkuuden,ja kyllä aivan mukavuudenhalusta.
Jokainen on yksilö
83
<50
Vastaukset
- Anonyymi
moni on heikkona moneen, https://keskustelu.suomi24.fi/t/16403114/olen-heikkona-sinuun
- Anonyymi
Jooh jos jonkin tuohonkin voisi kääntää ja vääntää ajatelman;: jokainen on yksilö, mutta jokainen eläin on yksilö.
- Anonyymi
Pankki toi tiliotteen säikähdin että: onko nyt yhtäkkiä 9 muuttunut 3:ksi, monisilmät piti ottaa päähän ja tarkistaa, ei ollut 9 muuttunut 3:ksi sama 9 se oli vieläkin se numero kuten tavallisesti pitäisi olla, menee arkistoihini, mulla on kaikki vuosien tiliotteet omissa kirjekuorissaan,
Se on hyvä kun tietää mitä haluaa elämältä. Ei tarvitse pähkäillä, vaan antaa polttaa sata lasissa. 😊👌
Hieno juttu ja hyvää kesää. 😎Melkoinen sinkku-kinkku, nuori kuori ja nätti kuin tiskirätti? =)
- Anonyymi
Minua myös ärsyttää kyselyt Miks oot sinkku ja On se varmaan rankkaa etsiä. Etsiä mitä😂😂
- Anonyymi
Kyselyt kiukuttavat? Arvaa jo valmis vastaus?
- Anonyymi
No etsiä sitä prinssiä kuten ap,kin tekee. Vähempi ei nirsoille kelpaa, siihen asti on hyvä sanoa että viihdyn paremmin sinkkuna. Totuus on se ettei "prinssit" ole huolineet.
- Anonyymi
Defenssiä defenssiä vaan, pelkäät oikeasti että et löydä ketään sopivaa ja siksi uskottelet olevasi itsenäinen vahva yksilö joka ei ketään tarvitse, minä veikkaan että tilanne on tuo.
Tai takanasi on ero ja nyt vannot että ikinä et enää anna kenenkään satuttaa ja olet yksin mielummin.
Tai pelkäät miehiä koska olet joskus kokenut kamalia (toivottavasti tämä vaihtoehto ei osu).
Pariutumisen kaipuu on meihin sisäisesti luotu juttu, tarve olla jollekin tärkein ja lisääntyä, jos se oikeasti puuttuu en pidä sitä positiivisena asiana.
Eiköhän ne yksinäiset illat ala nyppiä kun kaverit on perheidensä kanssa.
Minä menisin naimisiin vaikka heti jos löytäisin sen oikean puoliskon."Pariutumisen kaipuu on meihin sisäisesti luotu juttu, tarve olla jollekin tärkein ja lisääntyä, jos se oikeasti puuttuu en pidä sitä positiivisena asiana."
Makuasioita ja niihin perustuvia mielipiteitä.
Joku vois sanoa että sä taas vaikutat läheisriippuvaiselta.
Trendi kuitenkin on se, että sinkkuus, tai ainakin yksinasuminen lisääntyy.. Ja onko ihmekään, kun katselee perheväkivaltatilastoja.. ja joka neljäs nainen Suomessa on kokenut myös vainoamista, lähinnä exänsä taholta.. Sinkkuus siis vaikuttaa ainakin naisten osalta järkivalinnalta.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
"Pariutumisen kaipuu on meihin sisäisesti luotu juttu, tarve olla jollekin tärkein ja lisääntyä, jos se oikeasti puuttuu en pidä sitä positiivisena asiana."
Makuasioita ja niihin perustuvia mielipiteitä.
Joku vois sanoa että sä taas vaikutat läheisriippuvaiselta.
Trendi kuitenkin on se, että sinkkuus, tai ainakin yksinasuminen lisääntyy.. Ja onko ihmekään, kun katselee perheväkivaltatilastoja.. ja joka neljäs nainen Suomessa on kokenut myös vainoamista, lähinnä exänsä taholta.. Sinkkuus siis vaikuttaa ainakin naisten osalta järkivalinnalta.Kyllä se kumppanin kaipuu on luonnollista ja tervettä, milläs luulet että ihmissuku muuten jatkuisi?
On tarkoitettu että mies ja nainen muodostavat perheen ja lisääntyvät.
Jos ei haluja tuohon ole on se minusta negatiivista ihmissuvun kannalta.
Jokainen terve ihminen on jossain määrin riippuvainen läheisistään, erakkous on yleensä oire jostain.
Täysin yksin pärjäämisen tai varsinkaan viihtymisen ei tulisi olla tavoite, me olemme täällä toisiamme varten.
Minä olen sosiaalinen ihminen ja voin elää yksin, mutten ole onnellisimmillani yksin. Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se kumppanin kaipuu on luonnollista ja tervettä, milläs luulet että ihmissuku muuten jatkuisi?
On tarkoitettu että mies ja nainen muodostavat perheen ja lisääntyvät.
Jos ei haluja tuohon ole on se minusta negatiivista ihmissuvun kannalta.
Jokainen terve ihminen on jossain määrin riippuvainen läheisistään, erakkous on yleensä oire jostain.
Täysin yksin pärjäämisen tai varsinkaan viihtymisen ei tulisi olla tavoite, me olemme täällä toisiamme varten.
Minä olen sosiaalinen ihminen ja voin elää yksin, mutten ole onnellisimmillani yksin.Seksin harrastamiseen on useimmilla halu, mutta nykyinen ydinperhemalli taas on ihmisen historiassa uusi asia.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Seksin harrastamiseen on useimmilla halu, mutta nykyinen ydinperhemalli taas on ihmisen historiassa uusi asia.
Ei se mikään uusi asia ole. Sehän on mailman vanhin ihmisten perusyksikkö, tutkitusti kaikkein paras kasvualusta lapsillekin.
Aatamille luotiin Eeva vaimoksi ja perustivat perheen, niin sen on tarkoitettu menevän.
Nykyihminen on niin degeneroitunut jo tässä liki 6000 vuodessa että perhetaidot ja vietitkään eivät kaikilla enää toimi.
Seksi kun on tarkoitettu avioliittoon, kumppanien liimaksi ja lapsien alkuunsaattamiseksi.
Mutta lopun ajan ihmiset ovat monet hedonistisia ja kylmiä, kykenemättömiä kestävään uhrautuvaan rakkauteen. Wwuwuw kirjoitti:
Seksin harrastamiseen on useimmilla halu, mutta nykyinen ydinperhemalli taas on ihmisen historiassa uusi asia.
feminismi nimenomaan yrittää romuttaa perinteistä perhemallia. siksi länsimaissa meneekin asiat päin persettä.
timitys kirjoitti:
feminismi nimenomaan yrittää romuttaa perinteistä perhemallia. siksi länsimaissa meneekin asiat päin persettä.
Ehkä sun pitäis sitten muuttaa jonnekin muslimimaahan, jos siellä kerran asiat on niin kivasti.
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mikään uusi asia ole. Sehän on mailman vanhin ihmisten perusyksikkö, tutkitusti kaikkein paras kasvualusta lapsillekin.
Aatamille luotiin Eeva vaimoksi ja perustivat perheen, niin sen on tarkoitettu menevän.
Nykyihminen on niin degeneroitunut jo tässä liki 6000 vuodessa että perhetaidot ja vietitkään eivät kaikilla enää toimi.
Seksi kun on tarkoitettu avioliittoon, kumppanien liimaksi ja lapsien alkuunsaattamiseksi.
Mutta lopun ajan ihmiset ovat monet hedonistisia ja kylmiä, kykenemättömiä kestävään uhrautuvaan rakkauteen.Kyllä se on, jopa wikipedia osaa sen sulle kertoa.
Wwuwuw kirjoitti:
Ehkä sun pitäis sitten muuttaa jonnekin muslimimaahan, jos siellä kerran asiat on niin kivasti.
sama feministijengi myös hyväksyy muslimien perseilyn, vain valkoinen mies on vihollinen.
Wwuwuw kirjoitti:
Kyllä se on, jopa wikipedia osaa sen sulle kertoa.
wikipediahan ei olekkaan yhtään sensuroitu....
- Anonyymi
mikä vika yksin olemisessa on?
yksinoleminen taitaa olla niiden ihmisten ongelma jotka eivät pysty olemaan yksin.- Anonyymi
olen samaa mieltä
- Anonyymi
Ymmärrän kantasi täysin.
Ja mitä kauemmin olet sinkku sitä vähemmän tulet ajattelemaankaan vaihtoehtoja.
Väitän niin: koska olen itse ollut koko ikäni ollut sinkku, vuosi kymmeniin en ole kaivannut ketään elämääni.
On tämä tila vaan niin helppoa ja kivaa.
Väitän että parisuhteessa olevat ovat kateita meille kun eivät itse ole pystyneet samaan.
Me sinkut ollaan itsenäisiä, jotka osaavat tehdä asioita yksinkin.
Terveisin Tampereen mies 45v.
Kohta 46 - Anonyymi
Elämänlaatu siis vaikuttaa siihen kuinka mielellään on yksin? Eli jos asiasi olisivat huonommin niin silloin saattaisit ottaa kumppanin?
- Anonyymi
Jos minua tarkoitat. Ei ole pienintäkään ajatusta moiseen vaikka tapahtuisi mitä.
Vapaus ja itse määräämistä oikeus on niin tärkeää.
Ei ole tullut ketään sellaista vastaan, että olisin alkanut kyseen alaistamaan päätöksiäni.
Kohta 46- Anonyymi
Ap,lle pitää olla prinssi, sulle kai sitten prinsessa niin sinkkuasia muuttuisi.
yh ei ole kovin suurta valuuttaa sinkkumarkkinoilla
- Anonyymi
Oikeasti, en nyt pysty sanomaan että mitä tarvisi tapahtua että ajatus maailmani muuttuisi, ollen tähänkin asti ollut yksin niin miksi ei jatkossakin.
Myönnän on tässä huonot puoletkin.
Ei tämä mun elämä ole mitään ruusuilla tanssia, mutta sillä mennään ja valitaan seuraava vähiten huonoin vaihtoehto.
Niillä korteilla on pelattava mitkä on saanut.
Kohta 46. - Anonyymi
Yhtäläisyysyhtälöstä pääsemme lopputulokseen: 1 1 = espanja, ja että ihmeellisyys ihmeellisyys = hyvin ruskettunut valkoinen mies.
- Anonyymi
Pidä toi linjasi, muista samalla, et ne prinssisikin voivat olla pahemman luokan pelimiehiä suurin osa? Toivon, ettet lankea kenenkään huijarin pyöriteltäväksi.
- Anonyymi
Toimitusjohtaja on aina rotta, ihminen kuin eläin, kuten Darwin opetti tai luuli opettavansa.
- Anonyymi
Joskus kun... niin itkevät ihmisten ja nuorten naisten puutetta, parempi olisi katsoa itseä vähän peiliin, mutta konkreettisesti jos katson joskus itseäni peilistä aamulla: joku sting tai ismo alanko tuijottaa takaisin peilistä, hiukset pörrössä jne.
- Anonyymi
Mä sanosin ap, että vaikka olisit kuinka piintynyt sinkku tai varattu tai what ever, niin varmasti haluut olla toisen kanssa, jos kunnolla rakastut. Se ei vaan välttämättä oo molemminpuolista ja sillpin yleensä parisuhdeihmiset tapailee muita ja menee suhteeseen jonkun hieman laimeamman rakkauden (älkääkä käsittäkö väärin ei mielestäni yhtään huono vaihtoehto) kanssa ja vannoutuneet sinkut puolestaan laimeammin tai hällä väliä tunteella pysyy sinkkuna.
- Anonyymi
Olen sinkku ja haluan olla sinkku. Välillä panen tuollaisia sinkkunaisia jotka tinderissä majailee ja baareista myös löytynyt nättejä sinkkunaisia seksiä harratamaan. En varmaan koskaan ota enää vakikumppania. Nuorena kyllästyin naisten ailahtelevaan luonteeseen kun naiset ei tiedä mitä haluaa ja olivat myös lapsellisia kakaroita aikuisena joten parempi olla sinkku.
- Anonyymi
Joo, jokainen on "yksilö" mutta kuitenkin jossain on miljoona samanlaista.
- Anonyymi
Sinkkuna ei kukaan tule määräilemaan eikä käskemään vaan saa olla kuten haluaa ja saa tehdä mitä haluaa elämässä. Parisuhteissa monet riitelee kaiken aikaa ihan yksinkertaisista asioista kuten tiskaamisesta eivätkä siksi tule toimeen. Koko ajan stressiä ja huoli jaksamisesta, ei yhtään vapaa aikaa kun nainen tekee kaikki kotityöt ja mies juo viinaa ja pelaa pleikkaria. Ei se sinkkuna oleminen huono idea ole.
- Anonyymi
Seurustelu ok, mutta molemmilla omat kämpät ,sitä naiset pelkää että mies haluaa muuttaa heti yhteen.
- Anonyymi
Idiomaattisia ajatelmia, kuin että eläin on leijona.
- Anonyymi
jatkan ajatelmaani: mikä on idiomaattisen ja idioottimaisen ero, mielenkiintoinen sanaleikki sinänsä tuollainenkin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271944
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001690Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561306Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731265Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311008Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47916Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51913Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 108830
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830