Viimeisen kuukauden aikana on tapahtunut lyhyessä ajassa uskomattoman isoja asioita. Mies otti puheeksi eron, niinkuin aina kun riitaa tulee. En sitä enää ota niin vakavasti. Nyt hän kitenkin jatkoi asiaa noin viikon ja lopulta kun en uskonut, sanoi että hommaa häädön, jos en heti läjde ja jätä avaimia. En vieläkään uskonut, mutta oli jo tulostanut lapun. Ajattelin, että nyt täytyy lähteä vähäksii aikaa.
Tilanne ei kuitenkaan helpottanut, vaan hän on joka päivä soittanut ja tivannut, koska alan hakemaan tavaroitani. Sanoin, että odotellaan nyt hetki, mutta ei joka päivä sama juttu.Meillä o siis mennyt hyvin, käyty ulkomailla ja arki sujuu hyvin. Siksi olen aivan pois tolaltani.Miehen äiti kuoli vähän aikaa sitten, ja sen jälkeen muuttui hyvin vihamieliseksi ja ilkeäksi minua kohtaan.
Eroaminen toisen omistamasta talosta
Anonyymi
4
197
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä kuusta kuuleminen jonka juurella asunto!
- Anonyymi
Miehesi haluaa eron sinusta ja sinä vänkyilet vastaan minkä voit. Hirveää takertumista ja todella lapsellista käytöstä sinulta!
hommaa kämppä ja muuta, pitää sinun tavarat saada sieltä pois kun toinen niin haluaa
- Anonyymi
No ei sitä suoraan noin vaan voi heittää pikaisesti toista pihalle. Suuntaa voi katsoa vuokrakämppien irtisanomisajoista. Toki lähdettävä on, jos toinen sen niin esittää mutta kohtuus tuossa pikaisessa ehdottomuudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191692
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991508Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37973Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38851Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50806Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37750Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37730