Miten irti exästä

Anonyymi

Päähän ei mee että en voi saada exää takasin. Mistä johtuu ku ei sopeudu asiaan😭😭

5

99

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jospa tämä turhien aloitusten tekeminen vähän helpottaa !

    • Anonyymi

      Haluaisitko että eksäsi olisi sun kanssa vastoin omaa tahtoaan? Ajattele asia niin päin että haluaisitko sä olla jonkun kanssa joka ei koe vetoa suhun? Millasta energiaa saisit tästä tilanteesta tai kokisitko tilanteen itse hyväksi jos olisit suhteessa joka ei toisen mielestä toimi?

      Olisiko kivempi löytää joku jonka kanssa sitä yhteistä fiilistä löytyy? Toki nykyään on se tilanne että vaihdamme kumppaneita nopeampaan tahtiin kun lakanoita ja se täydellinen paketti pitää löytää heti.

      Osaatko sä elää itseksesi? Hyväksytkö itsesi sellasena kun olet ja tiedostat että kykenet kehittymään, nauttimaan ja elämään täyttä elämää MYÖS itseksesi? Jos joku ei sua silti halua niin sitten juttu ei voi mitään. Ajattele tuo henkilö niinkuin saavina josta puuttuu pohja. Sä haluat elää täyttä elämää ja kannat vaivalla järvestä joka päivä monta sankoa vettä. Kaadatko sä veden ämpäriin jossa on pohja tallella vai ämpäriin jossa ei ole pohjaa? Aiotko sä nyt keskittyä hyviin ja positiivisiin asioihin sekä ihmisiin jotka haluaa olla sun kanssa? Vai ihmiseen joka ilmaisi että ei halua sun kanssa arkeaan jakaa?

    • Anonyymi

      No tuliko hän takaisin?

      • Anonyymi

        Menisitkö itse kun kyse aloittajan surussa on rahasta, ei rakkaudesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menisitkö itse kun kyse aloittajan surussa on rahasta, ei rakkaudesta?

        No olet jo valinnan tehny ja minua et ikinä saa kun kerran päätit jättää minut sen sun exän takia niin ikinä en sinua huoli nyt otan sen lotan ja vietän hänen kanssaan ne hetket.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe