Jos jäät sinkuksi riittääkö markkina-arvosi löytämään uuden puolison?
Vastaukset 36
Öm...
Ei.
Minun täytyy sitten ja sinä päivänä varmaan hommata itselleni Citroën.
(hirn)Funeau kirjoitti:
Mjoo
Ja laadukkaammat rinnat.
(hirn)Tarkemmin ajateltuna kannattaisi ehkä lähteä kuntosalille, sillä never know.
Mikään ei ole alttiimpi maalimanmullistuksille kuin aikuinen ja naimisissa oleva nainen.
(hihitystä)Funeau kirjoitti:
Tarkemmin ajateltuna kannattaisi ehkä lähteä kuntosalille, sillä never know.
Mikään ei ole alttiimpi maalimanmullistuksille kuin aikuinen ja naimisissa oleva nainen.
(hihitystä)Vai sanotaanko se....
mualimanmullistumus?
(hihitystä)Funeau kirjoitti:
Vai sanotaanko se....
mualimanmullistumus?
(hihitystä)Dumppaustilanteessa
Dumppaustilanteessa naisten kannattaa kurvata Tallinnan kautta Mummotunneliin, ja sieltä johonkin hotelliin soveltamaan itseään.
Hyvällä tsägällä hommasta tulee loppuikuinen.
(hirn)- Anonyymi
Voi vide, citikalla määkin koittaisin 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi vide, citikalla määkin koittaisin 👍
On kaksi sitikkaa, mutta silti ei nappaa :(
- Anonyymi
Ei, luojan kiitos. Odotan innolla omaa aikaa itsekseni, kun sen ennemmin tai myöhemmin saan. Voi sitä auvoa!
- Anonyymi
Ei varmaankaan, mutta onko sillä mitään väliä?
- Anonyymi
Jos palstan varatut sinkkuuntuvat, siirtyvätkö he parisuhdepalstalle?
- Anonyymi
Älä ole noin tylsän looginen, ei tietenkään!! Taidat olla mies..
Enpä tiedä. Enkä murehdi moista.
Thyllerötyttösen ottaisin..☝️
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Minä kun luulin, että te olette jo pariskunta. 😄
Paeiazkunta on Variskunta, kaksi varista.
Jan1 kirjoitti:
Minä kun luulin, että te olette jo pariskunta. 😄
Eeeh..Frouvan kanssa pijetään yhtä..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Eeeh..Frouvan kanssa pijetään yhtä..
Variskunta on kuin pariskunta.
Mites se patti voi?
Uskaltaisinkohan enää tulla puristelemaan sitä. Tulee sulla frouvan kanssa vielä ero.
Sait muuten äänen siitä edellisestä, kun uhkasit partakaveriakin panna säälistä.Thymallus kirjoitti:
Mites se patti voi?
Uskaltaisinkohan enää tulla puristelemaan sitä. Tulee sulla frouvan kanssa vielä ero.
Sait muuten äänen siitä edellisestä, kun uhkasit partakaveriakin panna säälistä.Juu..aijaa..
Patti.. "vilkasee"
Nii se, siinä se vaan olla nöpöttää..ei ehkä enää niin punasena.. Frouva kun innostui munkin karvakoivet ajelemaan, niin saattoi se patti tykkää kyttyrää siitä..No, ei kaikkia voi aina miellyttää..Wwuwuw kirjoitti:
Juu..aijaa..
Patti.. "vilkasee"
Nii se, siinä se vaan olla nöpöttää..ei ehkä enää niin punasena.. Frouva kun innostui munkin karvakoivet ajelemaan, niin saattoi se patti tykkää kyttyrää siitä..No, ei kaikkia voi aina miellyttää..Munkki sai ajelun. 😁
Thymallus kirjoitti:
Mites se patti voi?
Sait muuten äänen siitä edellisestä, kun uhkasit partakaveriakin panna säälistä.Mitä?! Mulla mennyt ohi moiset lupaukset.
- Anonyymi
En edes tiedä haluaisinko enää ketään? Jos vaikka haluaisinkin olla yksin maaliin saakka?
-palstahessu - Anonyymi
Vaimo on varis ja isäntä on rotta, siitä elämä lähtee maaseudullakin etenemään.
Itseäni ärsyttää eräs pistävä juttu pikkusormessa, pistää pikkusormessa oleva terävä asia, ei ole hengenvaarallinen mutta ärsyttää. - Anonyymi
Hyvät kynsisakset sitten jotkut TUV- saksalaista laatua olrevat jämerät peltisakset.
... homma toimii. - Anonyymi
Tottakai. Uskon että jokainen voi löytää. Eron hetkellä se tuntuu varmaan vaikealta. Mut hetken rypemisen jälkeen, pitää vaan ottaa niskasta kiinni ja ryhdistäytyä.
Itse löysin uuden paremman, jo harkinta-aikana. En uskonut niin käyvän.
Mut jos haluaa itselleen parhaan mahdollisen puolison, pitää olla itse sellainen myös. Ei omissa kuvitelmissaan, vaan sen kumppanin mielestä.
Toisinsanoen keskustelutaitoa pitää löytyä. kuuntelemista ja ymmärtämistä enemmän kuin omaa ääntä. Jos ei oikeita ihmisiä riitä, niin palstalta löytyy aina. Tähän ei liene kukaan voi sanoa vastaan.
En halua edes yrittää sen verta elämä kohdellut, etten usko.
- Anonyymi
Minun markkina-arvoa ei käytännössä ole. Minua ei kukaan huolisi. Se on tosiasia. Toivottavasti mies vielä kestää minua. Täytyy kysyä sitä häneltä ja laittaa kädet ristiin🙏🏻
- Anonyymi
Tietysti. Mutta olen ronkeli miesten suhteen. Löydän kaikista ihan vitusti vikoja, sitten ne alkavat ärsyttämään eikä kukaan kelpaa! Kun jokin juttu alkaa tympäisemään, en vaan jaksa eikä sen jälkeen kiinnosta yhtään, Pitäis olla aika uusiutuva mies, että edes mielenkiinto pysyis yllä!
- Anonyymi
Miehenä kun olen nyt varattuna pörrää naisia koko ajan ympärillä. En ala mihinkään kenenkään noista naisista kanssa. Mikä lie syy että varattua haluavat ja pyrkivät koko ajan mukaan maailmaani.
Jos tulisi ero en sittenkään ottaisi ketään näistä maailmaani.- Anonyymi
Oikein! Pysy kunnon ja kunnian miehenä. Ei tuommosia horatsuja, sulla on oma rakas ja se on ainoa oma ja oikea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082072
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,491237Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1851130- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56871- 71803
- 100792
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.348695- 33685