Tämä lisää työttömyyttä

Anonyymi

On tullut hyvin esiin se seikka, että kun työpaikkoihin vaaditaan papereita, niin moni hyvä työntekijä jää nuolemaan näppejään. En tarkoita nyt vaativia ammatteja, vaan ihan perusduunarin hommia. Monilla saattaa olla pitkä kokemus työstä, mutta olet täysin syrjitty ilman papereita.
Monikaan vanhempi työntekijä ei lähde enää niitä papereita hommaamaan.

Miksi ahkeruus, hyvä ja pitkä kokemus ohitetaan? Olen omin silmin nähnyt, miten paperilliset työntekijät ovat niitä laiskimpia työntekijöitä.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ajanhenki on sellainen. Paperinvääntelystä ( lue: pyrkyryydeksi ja reittäpitkin kiipeämiseksi ja omanedun tavoitteluksi )kun saa aina parempaa liksaa ja enemmän valtaa.

      Työteko on menettänyt oikeasti merkityksensä kun laiskottelu ja kyllä joku hoitaa on vallannut jopa jo yli 40v. työläiset. Tärkeintä on juoruta ja saada päivä mahdollisimman vähällä vaivalla ohitse ja illalla käydään pätemässä sitten muuala. Ja se kännykkä on kiinni kasvanut kouraan.

      Tapauksia on eräässä työpaikassa yksi teki kahta työtä niin valitti sitte aina kun ei viitsi nyt tehdä kun sitte jaksaa jotain siellä toisessa firmassa olla skarppina ja sielläkään ei kuuleman mukaan kovin vauhdikasta ollut mutta ppulinaa ja pätemistä puhumalla tuli sielläkin, ja papereita kyllä löytyy joka lähtöön. Ja alkeellisimpiakaan tietoja ei kyllä löydyu vaikka paperit onkin.

      • Anonyymi

        Ja mikään ei oikeasti muutu mihinkään.
        Saat vain kielikellon maineen ja alkaa se nivusiin potkiminen joka käänteessä.
        Parempi olla välittämättä ja jättää reilusti tälläisten laiskureitten jäljet siivoamatta ja antaa heidän itse siivota omat jälkensä.
        Johtaa monesti kyllä sekin sitten riintaantumisiin ja kyräilyyn ja sormellaosoitteluun kuka on syyllinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mikään ei oikeasti muutu mihinkään.
        Saat vain kielikellon maineen ja alkaa se nivusiin potkiminen joka käänteessä.
        Parempi olla välittämättä ja jättää reilusti tälläisten laiskureitten jäljet siivoamatta ja antaa heidän itse siivota omat jälkensä.
        Johtaa monesti kyllä sekin sitten riintaantumisiin ja kyräilyyn ja sormellaosoitteluun kuka on syyllinen.

        Poistettu viesti, jossa ilmaisin, että käräyttää esimiehelle. Mitähän sääntöjen vastaista oli??

        Kielikellovaara on kyllä olemassa, jos esimies ajattelee enempi kaveruutta kuin sitä miten työt tehdään.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3270
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2496
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2335
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1793
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1747
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1610
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1466
    Aihe