Kuka panee ylempää?

Minä myönnän olevani TOYBOY . En häpeä sitä. Miksi pitäisi? Kyllähän te tiedätte maailman vanhimman ammatin? Jos olette Kristittyjä, niin mitäs teidän aataminne teki?

Lapsellista paskaa kirjoitetaan koko ajan ja kuvitellaan olevansa itse parempia. Vitut samanlaisia huoria olemme kaikki. Nyt ja tulevaisuudessa. Haluaako joku omasta mielestään parempi ihminen väitellä?

Satukirjan jakeita on sitten turha sitaata. Tuhoan ne kaikki. Nyt vain odotamme kun nes yritetään muka ovelasti haihduttaa epämiellyttävä totuus samoin kuten maailman menoa- palstalla.

Noh antaa idarien luulla olevansa järkeviä.

11

82

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kovin ovat bemulippisjätkät hiljaa.

• Aatami sai pakit Lilithiltä ja varmaan Eeva antoi säälistä. Tosin jos näet ihan porsasta muistuttavan ihmisen niin? 😁

Jos olemme kristittyjä niin juutalaiset tuonkin uskonnon kirjoitti, hiukan lainasivat tanakia sitä tehdessään.

• Anonyymi

En minä voi sitä tietää, mitä Jumalamme, teleportaava punainen tomaatti on kertonut meille nahistuville.

• Anonyymi

Punainen Tomaatti, Jumalamme, kierteli maapallon kanssa tähtiä ja kiinnitti valonsäikeen palloomme. Kun suuri Tomaattimme oli valmis, hän teleporttasi maapallon nykyiselle paikalleen ja valo oli siis heti täälläkin.

Taas todistin oikean Jumalan olemassa olon ja kumosin tyhmän näkymättömän satuolennon.

• Anonyymi kirjoitti:

Punainen Tomaatti, Jumalamme, kierteli maapallon kanssa tähtiä ja kiinnitti valonsäikeen palloomme. Kun suuri Tomaattimme oli valmis, hän teleporttasi maapallon nykyiselle paikalleen ja valo oli siis heti täälläkin.

Taas todistin oikean Jumalan olemassa olon ja kumosin tyhmän näkymättömän satuolennon.

Onko syntiä jos söi punaista tomaattia. 😱😵

• Anonyymi
        Jascal kirjoitti:

Onko syntiä jos söi punaista tomaattia. 😱😵

Söitkö siemenetkin? Aijai, näin henkin on tullut sinuunkin.

• Anonyymi

Asiakkaat kumpaakin sukupuolta?

• Anonyymi

Meinaatko päästä asiakkaaksi sinäkin? Olen ajatellut hänen osaaikatyönsä kyllä kokoaikaistaa, sen verran taitava hommassaan on, joten saattaa olla, että hänellä ei tulevaisudessa enää ole muille asiakkaille aikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaatko päästä asiakkaaksi sinäkin? Olen ajatellut hänen osaaikatyönsä kyllä kokoaikaistaa, sen verran taitava hommassaan on, joten saattaa olla, että hänellä ei tulevaisudessa enää ole muille asiakkaille aikaa.

heh osui ja upposi. Kisulle terkkuja.

• Anonyymi

Aika hyvä sellainen video jossa Kippari-Kalleksi pukeutunut mies panee kurpitsaa. Veitsellä kovertaa jotain reikää siihen muskelimies.

• Merimies on erimies. Junnun sanoin: Puosun alla parkaisin, mutta mieleni karkaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      226
      8626
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      119
      6281
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5712
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      4010
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      68
      3908
    6. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      30
      3058
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      26
      2813
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      28
      2775
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      25
      2747
    10. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      47
      2680
    Aihe