Pieni muistutus naisten uskottomuudesta

Anonyymi

Olen toiminut kuljetusalalla vuosia, ensin kuljetin kappaletavaraa sit siirryin henkilö kuljetuksiin. Voi veljet millaisia perheelliset naisetkin on saadessaan viinaa. Olen kuljettanut työporukoita jonkin verran, viimeisinä muistoina päiväkodin "tädit" ne vasta villejä onkin kun pääsevät vapaalle. Hain yhden naisporukan laivaristeilyn jälkeen, yksikään ei tullut autoon selvänä ja kusitaukoja joutui pitämmään kahdesti noin 50 km matkalla. Onhan siinä näky kun naiset kykkii auton vieressä perse ja pillu paljaana, lorottavat siinä kunolla ja kun pääsevät takaisin sisään lisää litkua sisuksiin ja sit se juttu puoli, kunnon irstasta vetoa tulee. Kait se kuskikin jotain tarttis kun meitä jaksaa kuunnella, tuletkon mun luo kun päästään perille saat jotakin kosteeta, toinen sanoo etkös sä jo laivalla saanut, no se oli laivalla se hoito. Nainen naimisissa mikäli sormukseen uskomista. Kuule pitäähän sitä nauttii kun ilman miehiä päästään laivalle yksi sanoi, kaikki irti mitä saa. Ehdotuksia on tullut vaan joku roti kun kuskina on. Tarjottu muutakin kuin matkaseuraa, muijani joskus kysynyt minkälaista se on kuskata humalaisia, en ole kertaakaan sanonut totuutta. Nyttemmin en enää hommia ole tehnyt, vaihdoin ajo hommat toisiin ja elämäkin rauhottui. On sitä tullut siinä nähtyä monta persettä ja tussua kun kusella kyyristellään

3

652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täytyy kyllä allekirjoittaa toi kommentti päiväkotityöntekijöistä. Olen naimisissa yhden kanssa ja on kyllä vaimon reissut työporukan kesken sellasia että aika paljon joutuu katsomaan sormien läpi juttuja. Laivoilla käyvät hengailemassa ja on usein käynyt ihan selväksi että panemassahan siellä rampataan ja näkyy venyvän kaikki virkityspäivät ja pikkujoulutkin milloin hotelliöiksi ja milloin "kaverin" luona yöpymisiksi. Eipä toi sinänsä mikään ihme olekaan kun ohjelmassa pitää aina olla miesstrippareita, kaikenlaisia seksi- tai seksiväline esittelyjä, tantrakursseja tai muuta seksuaaliviritteistä teemaa. Kai siinä alkaa himottamaan vähemmästäkin. Huomiota ja munaa saa kyllä kotonakin mutta kai se on se vaihtelu tai ns kielletyn hedelmän viehätys joka vetää vieraisiin. Eipä silti, onpahan ainakin tavallaan tekosyy ja melkeinpä lupa livetä itsekin jos joskus meinaa haksahtaa. Hyvinhän tuo muuten asiansa hoitaa joten en nipota. Vähän kuitenkin arveluttaa se että aina annetaan paljaalla ja humalaiset naiset voi yksinään joutua jopa vaarallisiin tilanteisiin väärien miesten kanssa. Joskus se tuppaa hermostuttamaan yksin kotona lasten kanssa miettiä onkohan toinen turvassa ja kunnossa. Ei siinä muuten mitään.

    • Anonyymi

      Olen ollut 30-vuotta uskollinen ja siltikin puoliso tykkää enemmän tuollaisista jännänaisista. Jokin niissä viehättää.

    • Anonyymi

      Ne naiset siis perheeliset joiden luulis viimeiseksi pettävän ovat niitä katalampia. Nähty on kun työpaikalla oli sauna iltoja, parheen äidit/vaimot kun saivat ilojuomaa alkoi pikkaritkin lähteä nopeesti, paikalla ei ollut niin väliä, joku pieni kopperokin kävi nainti paikaksi ja kun koitti arki olivat kuin ei olis mitään tapahtunut ja miehet tietämättömiä kotona.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1157
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe