Soikia puu

26

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ohhoh,
      Ajoit siitä Jontikalla yli.

      • Ehkä ajoin kun puu oli pieni, ja isompana siitä kehittyi soikia


    • Pah

      Soikeita puita on metsä täys.

      Tässä ei nyt ollut sitä kuuluisaa äijäinertiaa.

      (hirn)

      • Kerran mä ostin printtipaprua Akateemisesta ja kun yritin tunkea sitä koneeseen, niin huomasin sen olevan soikeaa.

        En kehdannut valittaa.

        (hihitystä)


      • En mie ainakaan soikeita kuusia ole juurikaan nähnyt


      • pujotteIija kirjoitti:

        En mie ainakaan soikeita kuusia ole juurikaan nähnyt

        Mjaa

        No mä olen sitten varmaan nähnyt enemmän puita kuin sinä.

        Uskomatonta.

        (reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjaa

        No mä olen sitten varmaan nähnyt enemmän puita kuin sinä.

        Uskomatonta.

        (reps)

        Siis oikeesti aika yleistä.


      • Funeau kirjoitti:

        Mjaa

        No mä olen sitten varmaan nähnyt enemmän puita kuin sinä.

        Uskomatonta.

        (reps)

        No soikeita ainakin :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        No soikeita ainakin :D

        Puusta toiseen.

        Kuva on raikas, vaikkakin täynnä kuolemaa ja ihmisen käden jälkiä. Kuva tuoksuu hyvälle.

        Ihan jees, vaikkakaan ei pyöreä.

        (reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Puusta toiseen.

        Kuva on raikas, vaikkakin täynnä kuolemaa ja ihmisen käden jälkiä. Kuva tuoksuu hyvälle.

        Ihan jees, vaikkakaan ei pyöreä.

        (reps)

        Mjoo

        Tarkemman tutkistelun jälkeen ymmärsin tuon palikan kohtaloksi koituneen jonkinlaisen bottikoneen.

        Leikkauspinta on tasainen ja suurella nopeudella sahattu, ketju on ollut leveä. Lisäksi jokin rulla on pyyhkäissyt pitkin runkoa molemmilta puolin, sillä näen puiden läpi.

        (hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Tarkemman tutkistelun jälkeen ymmärsin tuon palikan kohtaloksi koituneen jonkinlaisen bottikoneen.

        Leikkauspinta on tasainen ja suurella nopeudella sahattu, ketju on ollut leveä. Lisäksi jokin rulla on pyyhkäissyt pitkin runkoa molemmilta puolin, sillä näen puiden läpi.

        (hirn)

        Mjoo

        Tällaiset speksit eivät tietenkään kiinnosta pätkääkään Timo Similää, joten ilahdutan häntä toisella tavalla.

        (naurua)

        https://www.youtube.com/watch?v=xDDpNaQxn6E


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Tarkemman tutkistelun jälkeen ymmärsin tuon palikan kohtaloksi koituneen jonkinlaisen bottikoneen.

        Leikkauspinta on tasainen ja suurella nopeudella sahattu, ketju on ollut leveä. Lisäksi jokin rulla on pyyhkäissyt pitkin runkoa molemmilta puolin, sillä näen puiden läpi.

        (hirn)

        Halkosirkkelillä on katkaistu, pyyhkäisyjälki on moottorisahan tekemä


      • pujotteIija kirjoitti:

        Halkosirkkelillä on katkaistu, pyyhkäisyjälki on moottorisahan tekemä

        Ahaa.

        No, ihminen on erehtyväinen.

        (hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Ahaa.

        No, ihminen on erehtyväinen.

        (hirn)

        Todellisuudessa harvesterin ajorullat ovat piikkikkäitä, eivätkä jätä tuollaista jälkeä puun ainutlaatuiselle pinnalle.

        (hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Todellisuudessa harvesterin ajorullat ovat piikkikkäitä, eivätkä jätä tuollaista jälkeä puun ainutlaatuiselle pinnalle.

        (hihitystä)

        Niin, kuvassahan on vain pientä raapaisua


      • pujotteIija kirjoitti:

        Niin, kuvassahan on vain pientä raapaisua

        Mjoo

        Kuten kaikessa.

        (naurua)


    • Anonyymi

      Kasvaneet pinhuuksissa?

      • Täytyy tunnustaa etten tiedä mitä pinhuuksissa tarkoittaa


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Täytyy tunnustaa etten tiedä mitä pinhuuksissa tarkoittaa

        Vähän niinku ahistuksessa, tiukassa paikassa. ei olis voinut kasvaa kuin vain tuohon yhteen suuntaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vähän niinku ahistuksessa, tiukassa paikassa. ei olis voinut kasvaa kuin vain tuohon yhteen suuntaan.

        Hyvinkin mahdollista että kasvanut pinhuuksissa


    • Mitä ihmeen herutuskuvia täällä on? Siinä on kuusi tahallisesti aseteltu. 😋
      Mielenkiintoisesti kasvanut, onkohan yrittänyt kasvaa eroon jostakin nihkeästä männystä.

      • En enää muista, miten ja missä kasvoi. On ollut jemmassa ainakin 10 vuotta, nyt tein polttopuiksi, kun en mitään käyttöä keksinyt


      • pujotteIija kirjoitti:

        En enää muista, miten ja missä kasvoi. On ollut jemmassa ainakin 10 vuotta, nyt tein polttopuiksi, kun en mitään käyttöä keksinyt

        Olisihan tuosta saanut kivan grillijakkaran tehtyä. Onkohan jokin aiheuttanut soikeaksi kasvun, este tai ravinto tms. Eiköhän se iloisesti pala takassa, saunassa tai vaikka kokossa.


      • Jascal kirjoitti:

        Olisihan tuosta saanut kivan grillijakkaran tehtyä. Onkohan jokin aiheuttanut soikeaksi kasvun, este tai ravinto tms. Eiköhän se iloisesti pala takassa, saunassa tai vaikka kokossa.

        Aivan varmasti palaa


      • Anonyymi

        Joo kyllähän tässäkin on tahallisesti pölliä kuvaan tuupattu. Ei kai näitäkään voi hyväksyä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe