Harvinainen soikia kuusi
https://aijaa.com/xR022s
löytyi tänään
Soikia puu
26
<50
Vastaukset
Ohhoh,
Ajoit siitä Jontikalla yli.Pah
Soikeita puita on metsä täys.
Tässä ei nyt ollut sitä kuuluisaa äijäinertiaa.
(hirn)Kerran mä ostin printtipaprua Akateemisesta ja kun yritin tunkea sitä koneeseen, niin huomasin sen olevan soikeaa.
En kehdannut valittaa.
(hihitystä)pujotteIija kirjoitti:
En mie ainakaan soikeita kuusia ole juurikaan nähnyt
Mjaa
No mä olen sitten varmaan nähnyt enemmän puita kuin sinä.
Uskomatonta.
(reps)Funeau kirjoitti:
Mjaa
Uskomatonta.
(reps)Siis oikeesti aika yleistä.
Funeau kirjoitti:
Mjaa
Uskomatonta.
(reps)No soikeita ainakin :D
pujotteIija kirjoitti:
No soikeita ainakin :D
Puusta toiseen.
Kuva on raikas, vaikkakin täynnä kuolemaa ja ihmisen käden jälkiä. Kuva tuoksuu hyvälle.
Ihan jees, vaikkakaan ei pyöreä.
(reps)Funeau kirjoitti:
Puusta toiseen.
Kuva on raikas, vaikkakin täynnä kuolemaa ja ihmisen käden jälkiä. Kuva tuoksuu hyvälle.
Ihan jees, vaikkakaan ei pyöreä.
(reps)Mjoo
Tarkemman tutkistelun jälkeen ymmärsin tuon palikan kohtaloksi koituneen jonkinlaisen bottikoneen.
Leikkauspinta on tasainen ja suurella nopeudella sahattu, ketju on ollut leveä. Lisäksi jokin rulla on pyyhkäissyt pitkin runkoa molemmilta puolin, sillä näen puiden läpi.
(hirn)Funeau kirjoitti:
Mjoo
Tarkemman tutkistelun jälkeen ymmärsin tuon palikan kohtaloksi koituneen jonkinlaisen bottikoneen.
Leikkauspinta on tasainen ja suurella nopeudella sahattu, ketju on ollut leveä. Lisäksi jokin rulla on pyyhkäissyt pitkin runkoa molemmilta puolin, sillä näen puiden läpi.
(hirn)Mjoo
Tällaiset speksit eivät tietenkään kiinnosta pätkääkään Timo Similää, joten ilahdutan häntä toisella tavalla.
(naurua)
https://www.youtube.com/watch?v=xDDpNaQxn6EFuneau kirjoitti:
Mjoo
(hirn)Halkosirkkelillä on katkaistu, pyyhkäisyjälki on moottorisahan tekemä
pujotteIija kirjoitti:
Halkosirkkelillä on katkaistu, pyyhkäisyjälki on moottorisahan tekemä
Ahaa.
No, ihminen on erehtyväinen.
(hirn)Funeau kirjoitti:
Ahaa.
No, ihminen on erehtyväinen.
(hirn)Todellisuudessa harvesterin ajorullat ovat piikkikkäitä, eivätkä jätä tuollaista jälkeä puun ainutlaatuiselle pinnalle.
(hihitystä)Funeau kirjoitti:
Todellisuudessa harvesterin ajorullat ovat piikkikkäitä, eivätkä jätä tuollaista jälkeä puun ainutlaatuiselle pinnalle.
(hihitystä)Niin, kuvassahan on vain pientä raapaisua
Tää kuuluu samaan sarjaan
https://aijaa.com/ToTV0F
Harvinainen kaareva kuusi- Anonyymi
Kasvaneet pinhuuksissa?
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Täytyy tunnustaa etten tiedä mitä pinhuuksissa tarkoittaa
Vähän niinku ahistuksessa, tiukassa paikassa. ei olis voinut kasvaa kuin vain tuohon yhteen suuntaan.
Anonyymi kirjoitti:
Vähän niinku ahistuksessa, tiukassa paikassa. ei olis voinut kasvaa kuin vain tuohon yhteen suuntaan.
Hyvinkin mahdollista että kasvanut pinhuuksissa
Mitä ihmeen herutuskuvia täällä on? Siinä on kuusi tahallisesti aseteltu. 😋
Mielenkiintoisesti kasvanut, onkohan yrittänyt kasvaa eroon jostakin nihkeästä männystä.En enää muista, miten ja missä kasvoi. On ollut jemmassa ainakin 10 vuotta, nyt tein polttopuiksi, kun en mitään käyttöä keksinyt
pujotteIija kirjoitti:
En enää muista, miten ja missä kasvoi. On ollut jemmassa ainakin 10 vuotta, nyt tein polttopuiksi, kun en mitään käyttöä keksinyt
Olisihan tuosta saanut kivan grillijakkaran tehtyä. Onkohan jokin aiheuttanut soikeaksi kasvun, este tai ravinto tms. Eiköhän se iloisesti pala takassa, saunassa tai vaikka kokossa.
Jascal kirjoitti:
Olisihan tuosta saanut kivan grillijakkaran tehtyä. Onkohan jokin aiheuttanut soikeaksi kasvun, este tai ravinto tms. Eiköhän se iloisesti pala takassa, saunassa tai vaikka kokossa.
Aivan varmasti palaa
- Anonyymi
Joo kyllähän tässäkin on tahallisesti pölliä kuvaan tuupattu. Ei kai näitäkään voi hyväksyä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2592884Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1052398Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121980- 731483
Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki851434Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181330TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161148Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos431014- 71983