Soikia puu

26

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ohhoh,
      Ajoit siitä Jontikalla yli.

• Ehkä ajoin kun puu oli pieni, ja isompana siitä kehittyi soikia

• Pah

Soikeita puita on metsä täys.

Tässä ei nyt ollut sitä kuuluisaa äijäinertiaa.

(hirn)

• Kerran mä ostin printtipaprua Akateemisesta ja kun yritin tunkea sitä koneeseen, niin huomasin sen olevan soikeaa.

En kehdannut valittaa.

(hihitystä)

• En mie ainakaan soikeita kuusia ole juurikaan nähnyt

• pujotteIija kirjoitti:

En mie ainakaan soikeita kuusia ole juurikaan nähnyt

Mjaa

No mä olen sitten varmaan nähnyt enemmän puita kuin sinä.

Uskomatonta.

(reps)

• Funeau kirjoitti:

Mjaa

Uskomatonta.

(reps)

Siis oikeesti aika yleistä.

• Funeau kirjoitti:

Mjaa

Uskomatonta.

(reps)

No soikeita ainakin :D

• pujotteIija kirjoitti:

No soikeita ainakin :D

Puusta toiseen.

Kuva on raikas, vaikkakin täynnä kuolemaa ja ihmisen käden jälkiä. Kuva tuoksuu hyvälle.

Ihan jees, vaikkakaan ei pyöreä.

(reps)

• Funeau kirjoitti:

Puusta toiseen.

Kuva on raikas, vaikkakin täynnä kuolemaa ja ihmisen käden jälkiä. Kuva tuoksuu hyvälle.

Ihan jees, vaikkakaan ei pyöreä.

(reps)

Mjoo

Tarkemman tutkistelun jälkeen ymmärsin tuon palikan kohtaloksi koituneen jonkinlaisen bottikoneen.

Leikkauspinta on tasainen ja suurella nopeudella sahattu, ketju on ollut leveä. Lisäksi jokin rulla on pyyhkäissyt pitkin runkoa molemmilta puolin, sillä näen puiden läpi.

(hirn)

• Funeau kirjoitti:

Mjoo

Tarkemman tutkistelun jälkeen ymmärsin tuon palikan kohtaloksi koituneen jonkinlaisen bottikoneen.

Leikkauspinta on tasainen ja suurella nopeudella sahattu, ketju on ollut leveä. Lisäksi jokin rulla on pyyhkäissyt pitkin runkoa molemmilta puolin, sillä näen puiden läpi.

(hirn)

Mjoo

Tällaiset speksit eivät tietenkään kiinnosta pätkääkään Timo Similää, joten ilahdutan häntä toisella tavalla.

(naurua)

https://www.youtube.com/watch?v=xDDpNaQxn6E

• Funeau kirjoitti:

Mjoo

(hirn)

Halkosirkkelillä on katkaistu, pyyhkäisyjälki on moottorisahan tekemä

• pujotteIija kirjoitti:

Halkosirkkelillä on katkaistu, pyyhkäisyjälki on moottorisahan tekemä

Ahaa.

No, ihminen on erehtyväinen.

(hirn)

• Funeau kirjoitti:

Ahaa.

No, ihminen on erehtyväinen.

(hirn)

Todellisuudessa harvesterin ajorullat ovat piikkikkäitä, eivätkä jätä tuollaista jälkeä puun ainutlaatuiselle pinnalle.

(hihitystä)

• Funeau kirjoitti:

Todellisuudessa harvesterin ajorullat ovat piikkikkäitä, eivätkä jätä tuollaista jälkeä puun ainutlaatuiselle pinnalle.

(hihitystä)

Niin, kuvassahan on vain pientä raapaisua

• pujotteIija kirjoitti:

Niin, kuvassahan on vain pientä raapaisua

Mjoo

Kuten kaikessa.

(naurua)

• Anonyymi

Kasvaneet pinhuuksissa?

• Täytyy tunnustaa etten tiedä mitä pinhuuksissa tarkoittaa

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Täytyy tunnustaa etten tiedä mitä pinhuuksissa tarkoittaa

Vähän niinku ahistuksessa, tiukassa paikassa. ei olis voinut kasvaa kuin vain tuohon yhteen suuntaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Vähän niinku ahistuksessa, tiukassa paikassa. ei olis voinut kasvaa kuin vain tuohon yhteen suuntaan.

Hyvinkin mahdollista että kasvanut pinhuuksissa

• Mitä ihmeen herutuskuvia täällä on? Siinä on kuusi tahallisesti aseteltu. 😋
      Mielenkiintoisesti kasvanut, onkohan yrittänyt kasvaa eroon jostakin nihkeästä männystä.

• En enää muista, miten ja missä kasvoi. On ollut jemmassa ainakin 10 vuotta, nyt tein polttopuiksi, kun en mitään käyttöä keksinyt

• pujotteIija kirjoitti:

En enää muista, miten ja missä kasvoi. On ollut jemmassa ainakin 10 vuotta, nyt tein polttopuiksi, kun en mitään käyttöä keksinyt

Olisihan tuosta saanut kivan grillijakkaran tehtyä. Onkohan jokin aiheuttanut soikeaksi kasvun, este tai ravinto tms. Eiköhän se iloisesti pala takassa, saunassa tai vaikka kokossa.

• Jascal kirjoitti:

Olisihan tuosta saanut kivan grillijakkaran tehtyä. Onkohan jokin aiheuttanut soikeaksi kasvun, este tai ravinto tms. Eiköhän se iloisesti pala takassa, saunassa tai vaikka kokossa.

Aivan varmasti palaa

• Anonyymi

Joo kyllähän tässäkin on tahallisesti pölliä kuvaan tuupattu. Ei kai näitäkään voi hyväksyä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      259
      2884
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      105
      2398
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      12
      1980
    4. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      73
      1483
    5. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      85
      1434
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      18
      1330
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1148
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1120
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      43
      1014
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      983
    Aihe