Naisen on pidettävä mies kurissa

Viittaan tohon kommenttiin. Olen eri mieltä. Jos pitää miestä täytyy pitää kurissa ja valvoa, kannattaa mennä eteenpäin. Olen mies itse. Ei onnistu jos ei voi luottaa.

26

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä kaikki vähänkään fiksut naiset ymmärtävät asian juuri näin.

• Ai olet nainen? Välillä esiinnyt miehenä?

• Juukai kirjoitti:

Ai olet nainen? Välillä esiinnyt miehenä?

Ihan sama. En enää kiinnitä huomiota, jos et provosoi minua. Jätän lukematta.

• Anonyymi
        Juukai kirjoitti:

Työväenluokkainen nainen on miehelleen kuin äiti, kontrolloi miehen "villiä luontoa" , juomista elintapoja. Fiksut koulutetut naiset olettavat, että mies kykenee huolehtimaan itse itsestään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työväenluokkainen nainen on miehelleen kuin äiti, kontrolloi miehen "villiä luontoa" , juomista elintapoja. Fiksut koulutetut naiset olettavat, että mies kykenee huolehtimaan itse itsestään.

Hah😄😄😄😆👎

• Anonyymi
        Juukai kirjoitti:

Sinua en ikävä kyllä ole vielä koskaan provosoinut, mutta voin tehdä niin jos haluat. 😂

Niin, tarkoitin sitä että mielestäni fiksu ihminen ei ole suhteessa ihmisen kanssa, johon ei voi luottaa. Sukupuolesta riippumatta.

• Anonyymi

Kyllä täytyy olla tarkkana, ettei päkkää siemeniään.

• Itse en alkaisi kenenkään vahtijaksi. Kyllä aikuisen ihmisen pitää tietää miten käyttäytyä ja ymmärtää rajansa. Tarvittaessa voin tietysti ohjata oikeaan suuntaan, mutta vartijaksi ja komenteeraksi en ala.

• Anonyymi

Heh. Täysin väärin ymmärretty voi söpöläiset 😃

• Anonyymi

Se näin sellainen sanonta 😆😛

• Anonyymi

*näin = on

• Anonyymi

Jännämies pitää naisen kurissa ja kuristamalla.

• Anonyymi

Ehkä alkoholin suhteen voisi hieman tarkkailla tilannetta ja antaa huomiota ja hellyydenosoituksia jo hyvissä ajoin ennen kuin tilanne menee pahaksi?

• Anonyymi

Kyllä!

• Toisen kontrolloinnissa aina mennään niin vikaan, että sama lähteä erisuuntiin.

Aikuista ihmistä pyydetään, ei käsketä.

• Samaa mieltä👍

• Juukai kirjoitti:

Samaa mieltä👍

Dissen kanssa🙂

• Juukai kirjoitti:

Dissen kanssa🙂

Mutta ihmisillä on erilaisia mielipiteitä. Hyväksy sen. En palaa asiaan.

• Juukai kirjoitti:

Mutta ihmisillä on erilaisia mielipiteitä. Hyväksy sen. En palaa asiaan.

Joo, saa olla. Ei mua haittaa. Saa muilla ollakin omat mielipiteensä. Mutta mä toimin omien mukaan. :o)

• Disse kirjoitti:

Joo, saa olla. Ei mua haittaa. Saa muilla ollakin omat mielipiteensä. Mutta mä toimin omien mukaan. :o)

Ok. Hyvä niin🙂

• Disse kirjoitti:

Just👍. Turhaa...

• Anonyymi

Naisen kannattaa ottaa kiltti mies, kiltti ätmi tai ruma mies.
      Ei tarvitse edes komentaa, kun mies pysyy kurissa, eikä varmasti petä naista, kun miehestä kiinnipitävä nainen on ainut, joka on kelpuuttanut tällaisen miehen.
      Tottelee myös naista, ettei naisen tarvitse kotitöitäkään tehdä ja ruokaa valmistaa naiselle hän.

• Miestä pidettävä kurissa, jos ei itse sitä vielä osaa ja kykene siihen.
      Jos mies haluu olla, pysyy järki päässä ja minä mielessä!

• Anonyymi

Kurssia on pidettävä kaikkina päivinä. Muistakaa yövalaistus. Muttei sekään haittaa, jos on häveliäät verhot.

• Verhot on hyvä😁

• Ok. Naiset🙄

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      409
      3457
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      315
      1571
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      85
      1379
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      110
      1377
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1348
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1306
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1199
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      81
      1115
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      29
      1007
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      34
      913
    Aihe