Naisen on pidettävä mies kurissa

Viittaan tohon kommenttiin. Olen eri mieltä. Jos pitää miestä täytyy pitää kurissa ja valvoa, kannattaa mennä eteenpäin. Olen mies itse. Ei onnistu jos ei voi luottaa.

26

383

Äänestä

Vastaukset 26

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä kaikki vähänkään fiksut naiset ymmärtävät asian juuri näin.

• Ai olet nainen? Välillä esiinnyt miehenä?

• Juukai kirjoitti:

Ai olet nainen? Välillä esiinnyt miehenä?

Ihan sama. En enää kiinnitä huomiota, jos et provosoi minua. Jätän lukematta.

• Anonyymi
        Juukai kirjoitti:

Työväenluokkainen nainen on miehelleen kuin äiti, kontrolloi miehen "villiä luontoa" , juomista elintapoja. Fiksut koulutetut naiset olettavat, että mies kykenee huolehtimaan itse itsestään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työväenluokkainen nainen on miehelleen kuin äiti, kontrolloi miehen "villiä luontoa" , juomista elintapoja. Fiksut koulutetut naiset olettavat, että mies kykenee huolehtimaan itse itsestään.

Hah😄😄😄😆👎

• Anonyymi
        Juukai kirjoitti:

Sinua en ikävä kyllä ole vielä koskaan provosoinut, mutta voin tehdä niin jos haluat. 😂

Niin, tarkoitin sitä että mielestäni fiksu ihminen ei ole suhteessa ihmisen kanssa, johon ei voi luottaa. Sukupuolesta riippumatta.

• Anonyymi

Kyllä täytyy olla tarkkana, ettei päkkää siemeniään.

• Itse en alkaisi kenenkään vahtijaksi. Kyllä aikuisen ihmisen pitää tietää miten käyttäytyä ja ymmärtää rajansa. Tarvittaessa voin tietysti ohjata oikeaan suuntaan, mutta vartijaksi ja komenteeraksi en ala.

• Anonyymi

Heh. Täysin väärin ymmärretty voi söpöläiset 😃

• Anonyymi

Se näin sellainen sanonta 😆😛

• Anonyymi

*näin = on

• Anonyymi

Jännämies pitää naisen kurissa ja kuristamalla.

• Anonyymi

Ehkä alkoholin suhteen voisi hieman tarkkailla tilannetta ja antaa huomiota ja hellyydenosoituksia jo hyvissä ajoin ennen kuin tilanne menee pahaksi?

• Anonyymi

Kyllä!

• Toisen kontrolloinnissa aina mennään niin vikaan, että sama lähteä erisuuntiin.

Aikuista ihmistä pyydetään, ei käsketä.

• Samaa mieltä👍

• Juukai kirjoitti:

Samaa mieltä👍

Dissen kanssa🙂

• Juukai kirjoitti:

Dissen kanssa🙂

Mutta ihmisillä on erilaisia mielipiteitä. Hyväksy sen. En palaa asiaan.

• Juukai kirjoitti:

Mutta ihmisillä on erilaisia mielipiteitä. Hyväksy sen. En palaa asiaan.

Joo, saa olla. Ei mua haittaa. Saa muilla ollakin omat mielipiteensä. Mutta mä toimin omien mukaan. :o)

• Disse kirjoitti:

Joo, saa olla. Ei mua haittaa. Saa muilla ollakin omat mielipiteensä. Mutta mä toimin omien mukaan. :o)

Ok. Hyvä niin🙂

• Disse kirjoitti:

Just👍. Turhaa...

• Anonyymi

Naisen kannattaa ottaa kiltti mies, kiltti ätmi tai ruma mies.
      Ei tarvitse edes komentaa, kun mies pysyy kurissa, eikä varmasti petä naista, kun miehestä kiinnipitävä nainen on ainut, joka on kelpuuttanut tällaisen miehen.
      Tottelee myös naista, ettei naisen tarvitse kotitöitäkään tehdä ja ruokaa valmistaa naiselle hän.

• Miestä pidettävä kurissa, jos ei itse sitä vielä osaa ja kykene siihen.
      Jos mies haluu olla, pysyy järki päässä ja minä mielessä!

• Anonyymi

Kurssia on pidettävä kaikkina päivinä. Muistakaa yövalaistus. Muttei sekään haittaa, jos on häveliäät verhot.

• Verhot on hyvä😁

• Ok. Naiset🙄

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      65
      938
    2. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      69
      712
    3. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      133
      636
    4. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      37
      605
    5. Olen kironnut sinut alimpaan helvettiin

Hyvää matkaa.
      Ikävä
      68
      567
    6. Viesti sinulle

Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️
      Ikävä
      33
      562
    7. Ikävö sinua nainen!

Rakastan sua! ❤️💛❤️💜🧡🧡💚🤎:💜💜❤️
      Ikävä
      43
      544
    8. SAHIMÄKI LOPETA

Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve
      Ähtäri
      43
      541
    9. Rakas, rakkaampi, rakkain

Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m
      Sinkut
      112
      515
    10. Haluan purkaa vielä tuntemuksia

Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei
      Ikävä
      19
      490
    11. Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.

Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k
      Sinkut
      167
      458
    12. Ketä ajattelen

kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v
      Ikävä
      18
      451
    13. Pilkettä sunnuntain silmässä

😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto
      Sinkut
      61
      372
    14. Jos olet aidosti jostakin

kiinnostunut, niin yrität myös lähestyä irl. 😁
      Ikävä
      52
      369
    15. Mitä sinulle on tapahtunut lapsena

Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)
      Ikävä
      29
      354
    16. Kyllä tiedän sun

Likaiset pelit selän takana
      Ikävä
      42
      349
    17. Tiedätkö kun on

Ikävä sinua melko usein.
      Ikävä
      17
      342
    18. YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.

Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene
      Ähtäri
      22
      338
    19. Kuhmolaiset valittaa kaikesta

Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene
      Kuhmo
      9
      338
    20. En aio ottaa sinuun yhteyttä nainen

Saatan minä olla aika tyhmä välillä mutta sentään sen verran kuitenkin tajuan että annan sinun olla rauhassa. En siis ol
      Suhteet
      17
      330
    Aihe