Pahoinpitely
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6f5b885c-af9c-46e9-8c49-d095c6ba014a
Vain 5 päivää koulua ja heti
15
<50
Vastaukset 15
- Anonyymi
Lapset ovat petoja, koska heidän vanhempansa ovat tehneet heistä sellaisia
Surullisinta tapauksessa on, että vierellä on porukkaa joista joku ehtii kyllä kuvaamaan ja osa seisoskelee muuten vaan, mutta kukaan ei mene väliin joko kohtuullista tai edes kohtuutonta väkivaltaa käyttäen.
valtakunta kirjoitti:
tämä on niin karua, vetää saattomaksi🥺
Voi tietenkin olla, että jos samat tyypit päivästä toiseen kikkailevat jotain hölmöä, niin ympärillä olevat sitten vain turtuu katselemaan sitä. Monta asiaa voi olla tapahtunut ennen kuin ollaan päädytty siihen mihin on.
Ei mulla ole oikein minkäänlaista käsitystä millaista koulujen arki on. Mutta tällaisista tapauksista lähinnä nousee esiin se, että viranomaiset ovat julkisuuteen päin huolissaan siitä että henkilöt ovat tunnistettavissa. Ikään kuin kaikki olisi muuten normaalia, mutta someen ladattu video ei.scrg kirjoitti:
Voi tietenkin olla, että jos samat tyypit päivästä toiseen kikkailevat jotain hölmöä, niin ympärillä olevat sitten vain turtuu katselemaan sitä. Monta asiaa voi olla tapahtunut ennen kuin ollaan päädytty siihen mihin on.
Ei mulla ole oikein minkäänlaista käsitystä millaista koulujen arki on. Mutta tällaisista tapauksista lähinnä nousee esiin se, että viranomaiset ovat julkisuuteen päin huolissaan siitä että henkilöt ovat tunnistettavissa. Ikään kuin kaikki olisi muuten normaalia, mutta someen ladattu video ei.Tiedän koulussa Ei liity tapaukseen.
Lapsi ei halua kertoa kun taas hän joutuu kiusatuksi ja satutetuksi.
Hän meni kertoo sisälle opettajalle ja jumiutu kun hänen piti olla läsnä selvittämässä. Kertominen on jo niin kova asia, että satutetaan kun kerrotaan. Poika ei halunnut että kerron kouluun ja ei pystynyt kouluun menee kun kerroin koulupsykologille. Se pelko että satutetaan tulee hyvin voimakkaaksi.scrg kirjoitti:
Ei mulla ole oikein minkäänlaista käsitystä millaista koulujen arki on. Mutta tällaisista tapauksista lähinnä nousee esiin se, että viranomaiset ovat julkisuuteen päin huolissaan siitä että henkilöt ovat tunnistettavissa. Ikään kuin kaikki olisi muuten normaalia, mutta someen ladattu video ei.Pelolla pystyy hallitsee.
- Anonyymi
Juu tästä ei voi muuta, kuin päätellä vain , kuinka järkyttävän heikko ja hunosti toimiva hallitus on maassa. Järjetön pääministeri ja opetusministeri Li Andersson on.
Se hyvin huonosti toimiva eivät katkaise koronaa vaan lähtevät levittää että ollaan poikkeuslaista pitkään ja rahat menee sinne.
Lapsista puuttuu tuki sitten kokonaa kun säästävät.
- Anonyymi
Paskoja väkivaltaisia jännämiehiä tuollaisista kakaroista tulee jotka hakkaa naisia aikuisena.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 130904
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.27886Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s42773- 39715
Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?48664Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?67568- 56566
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?57565- 36558
- 76557