Monellako teistä mielenterveys

Anonyymi

Horjuu koska ette saa seksiä ettekä läheisyyttä?

39

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Veikkaan että kaikilla.

    • Mikä terveys?



      • Jan1 kirjoitti:

        Hyvä merkki. 😛👍

        Itsellä ei enää ole Mieleä, joten sillä Mielellä ei ole enää terveyttäkään. 😂 Ootko ilman lupaa laittanut emäntäsi kuvan profiiliin? 😋


      • Jascal kirjoitti:

        Itsellä ei enää ole Mieleä, joten sillä Mielellä ei ole enää terveyttäkään. 😂 Ootko ilman lupaa laittanut emäntäsi kuvan profiiliin? 😋

        Ihan oli ittestä kuva. Niin kun on nytkin. Mieli meni, mieletön juttu. 😁


      • Jan1 kirjoitti:

        Ihan oli ittestä kuva. Niin kun on nytkin. Mieli meni, mieletön juttu. 😁

        Siinä oli sitten kaanis kolli. 🐱


      • Anonyymi
        Jascal kirjoitti:

        Siinä oli sitten kaanis kolli. 🐱

        Anna sen wuppiksen hännän olla rauhassa. Herää vielä, eikä tiedä mitä on syönyt. Ku ei pysy laskuissa nukkuuko, vai onko dieetillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anna sen wuppiksen hännän olla rauhassa. Herää vielä, eikä tiedä mitä on syönyt. Ku ei pysy laskuissa nukkuuko, vai onko dieetillä.

        Wuppiksen? Yritän olla herättämättä.


      • Jascal kirjoitti:

        Siinä oli sitten kaanis kolli. 🐱

        Oli? Miten niin oli? On.


      • Jan1 kirjoitti:

        Oli? Miten niin oli? On.

        Vilkasin ja suljin, en jättänyt profiilia auki. Eilinen oli eilen. 😜 (kommentointi tuli tänään kun olin jo kauan ennen 22.22 nukkumassa.)


      • Jascal kirjoitti:

        Vilkasin ja suljin, en jättänyt profiilia auki. Eilinen oli eilen. 😜 (kommentointi tuli tänään kun olin jo kauan ennen 22.22 nukkumassa.)

        Ihan sun kiusaksi vaihdon taas kuvan. :D


      • Jan1 kirjoitti:

        Ihan sun kiusaksi vaihdon taas kuvan. :D

        Toihan menee jo heruttamiseksi. 🤣😋😋😋


      • Jascal kirjoitti:

        Toihan menee jo heruttamiseksi. 🤣😋😋😋

        Lurps vaan. 😛😝💧


      • Jan1 kirjoitti:

        Lurps vaan. 😛😝💧

        Ei ole lupia lurpsia. 😋😜😛😂


      • Jascal kirjoitti:

        Ei ole lupia lurpsia. 😋😜😛😂

        Nuole näyttöä. :)


      • Jan1 kirjoitti:

        Nuole näyttöä. :)

        Ei viitsi pilata hyvää laitetta. 😏


      • Jascal kirjoitti:

        Ei viitsi pilata hyvää laitetta. 😏

        Arvasin, puhetta vaan. :)


      • Jan1 kirjoitti:

        Arvasin, puhetta vaan. :)

        Mitä arvasit? Etten pilaa monen satasen laitetta nuolemalla sitä? 😋
        Mieti jos on hiukan korvaa tai nenää kutittanut. 👂👈👃👆👅


      • Jascal kirjoitti:

        Mitä arvasit? Etten pilaa monen satasen laitetta nuolemalla sitä? 😋
        Mieti jos on hiukan korvaa tai nenää kutittanut. 👂👈👃👆👅

        Hmph. 😷


    • Anonyymi

      _o/

    • Anonyymi

      No ei horju! Paremmin kuin hyvin omasta tahdosta viihdyn näin, toki asia on varmaan eri sitten tässä, koska molempia saisin, jos haluaisin

    • Anonyymi

      Horjuu jo niin pahasti että voit laskea minut vaikka kahtena. Tekisi mieli ryypätä joka ilta yksinäisyyteensä mutta pakko joskus yrittää hillitä. On tämä maailma vaan epäreilu paikka - jos olisi syntynyt naiseksi tai vähän erilaiseksi mieheksi niin ei olisi tällaista tuskaa. Juuri se epäreiluus saa kaiken tuntumaan entistäkin pahemmalta.

    • Anonyymi

      Ei tuollaista voi tunnustaa, muuten ihmiset pitää friikkinä.

    • Anonyymi

      Kyllä mies sekoaa jos ei saa

    • Anonyymi

      Rakkauselämä kaikilla sektoreilla parani avioeron myötä.

      Toipuminen kestää aikansa.
      Mutta minulla on Itämainen lääke, jolla on kaikkeen parantava vaikutus.

      Elän elämäni parasta aikaa

    • Anonyymi

      Minä luulen että se on miehille vaikeampi tilanne ja myös nuoremmille ihmisille. Minä en koe mitään ongelmaa siinä vaikka en saisi noita asioita enää koskaan.

    • Anonyymi

      Itselläni ei ainakaan. Mutta saankin usein ja hyvää seksiä

      • Anonyymi

        Et saa.


    • Anonyymi

      Kurja on maailma, jossa kylmyys lasketaan vahvuudeksi.

      Toivonkin etten koskaan lakkaa välittämästä tai rakastamasta.

    • Anonyymi

      Huoriin voi mennä mutta se onkin itsetuntoa laskeva teko kun joutuu maksamaan. Suomessa on niin paljon paljon rumia miehiä että oksettaa mut se vaan on niin että naiset on nirsoja eikä ne halua tutustua rumaan mieheen.

    • Anonyymi

      kyllä ruma mies pillua saa jos osaa käyttäytyä.
      kaikki naiset ei pidä hintahtavista "beibifaseista."

    • Anonyymi

      Onks sulla paiseita?

    • Anonyymi

      Päivän sinkuin kyssäri.

    • Anonyymi

      Vaikeaa on olla yksinäinen kaupungissa, paitsi ehkä joku mielinvikainen yksinäinen Seattlessa.

      Aina tulee ihmisiä vastaan joiden kanssa juttelee niitä ja näitä...

    • Pidetään äänestys siitä kuka on palstan kreisein.

      (hirn)

      • Anonyymi

        tee avaus osallistun illalla


      • Anonyymi kirjoitti:

        tee avaus osallistun illalla

        Mjaa

        Entäs jos joku äänestää sun puolesta ennen kuin ehdit itse äänestää?

        (hirn)


      • Anonyymi

        Se joka hirnuu kuin hevonen ja pärstäkin taitaa olla samanlainen aina toisia kiusaten eli SINÄ Funeau olet palstan rumin ja mielenvikaisin hahmo :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe