Nainen tahtoo hösätä miehen kimpussa

Anonyymi

Miehen pitää ymmärtää ja hyväksyä se!

91

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kaikki naiset hösää miehen ympärillä, vain ne pesän perustaja tyyppiset. :)

• Anonyymi

Kyllä siinä on kiva hösätä jos mies malttaa vaan olla!

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä siinä on kiva hösätä jos mies malttaa vaan olla!

Malttaa, mistä hösäämisestä mahdatkaan puhua? ;)

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Ihan kaikenlaisesta kieppumisesta.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan kaikenlaisesta kieppumisesta.

Okei.

• Jan1 kirjoitti:

Varmasti jostain tankotanssista. 🤣🤣

• Jascal kirjoitti:

Hmm. 🤔

• Anonyymi
        Jascal kirjoitti:

Jos mies on riittävä varreltaan niin sitäkin?

• No joku voi olla välittämättä. Mutta en mä ainakaan jaksais kokoaikaista hössäämistä. Kannattais ottaa sit vaikka koira ja hössätä se kimpussa liiat hössäämiset. 😀

• Anonyymi

Kyllä täytyy touhuta ja se on vaan yritettävä ymmärtää. Se edistää hyvinvointia, että osallistuu mieheen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä täytyy touhuta ja se on vaan yritettävä ymmärtää. Se edistää hyvinvointia, että osallistuu mieheen.

Tai siis, sanoinko osallistuu? Vaikea valita se verbi, mutta jotain tuollaista.

• Anonyymi kirjoitti:

No en mä ymmärrä. Mä kyllä hoidan itseni ihan itse. 😁
        En mä hoitajaa itselleni tartte. 😃
        Mutta joku muu voi tykätä. Harmis vaikka. Sille vääntää kolmessa vuorossa pullaa ja puleeraa ihteensä, niin sehän ois ihsn töpinöissään. 😬

• Disse kirjoitti:

Mutta joku muu voi tykätä. Harmis vaikka. Sille vääntää kolmessa vuorossa pullaa ja puleeraa ihteensä, niin sehän ois ihsn töpinöissään. 😬

Tykkäät virpomisesta ja vitsan vääntmisestä? Ihan kaikkea ei tarvitse kertoa. 😵😂😋

• Anonyymi kirjoitti:

Tai siis, sanoinko osallistuu? Vaikea valita se verbi, mutta jotain tuollaista.

No ainahsn nainen tykkää vähän hössätä, mutta ehkä ei liikaa. Sellainen huomioiminen on hyvä, mutta se riittää. Sanoo, että muistappas tuo ja tämä, mutta itse pitää saada tehdä ja miettiä mitä tarttee. 😊👌

• Jascal kirjoitti:

Tykkäät virpomisesta ja vitsan vääntmisestä? Ihan kaikkea ei tarvitse kertoa. 😵😂😋

No joskus sanon tarkkaan liki kaiken. 😊

• Disse kirjoitti:

No joskus sanon tarkkaan liki kaiken. 😊

Anna vain sen naisen hösätä vitsan kimpussa. 😂

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Mies ei sitä heti tajua. Olet vielä kieltämisvaiheessa. Moni juttuja joutuu/pääsee hösäämään, että mies on toimintakuntoinen. No toki pulla voi olla yksi, mutta niitähän on ziljoonia. Vain nainen tajuaa ne. Mies tajuaa sitten kun nainen on hösännyt.

• Disse kirjoitti:

No ei tietenkään kolmessa vuorossa tarvitse, ei ehtisi syömään. Mutta lauantai on leipomispäivä, kerran viikossa siis uuni lämpimäksi :)

• Jascal kirjoitti:

Anna vain sen naisen hösätä vitsan kimpussa. 😂

Joo, eikun hössää vaan... tuollahan niitä metsikössä. 😀

• Anonyymi kirjoitti:

Mies ei sitä heti tajua. Olet vielä kieltämisvaiheessa. Moni juttuja joutuu/pääsee hösäämään, että mies on toimintakuntoinen. No toki pulla voi olla yksi, mutta niitähän on ziljoonia. Vain nainen tajuaa ne. Mies tajuaa sitten kun nainen on hösännyt.

Heh... jotkut uusavuttomat äijänpierut ehkä tarttee höösääjää, mutta mulla on jo valmis paketti, ei tartte säätöjä. Liinavaatekaappi vatupassisuoraa ja keittiössä jokaiselle kihvelille oma koti. Täysin arjallisesti toimiva elämä. ☝️😁

• Harmaaritari kirjoitti:

No ei tietenkään kolmessa vuorossa tarvitse, ei ehtisi syömään. Mutta lauantai on leipomispäivä, kerran viikossa siis uuni lämpimäksi :)

Milloinkas murekepäivä?

https://youtu.be/ZSGwAhEHdf8

Ainiin... tiistai. 😂

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Lauantai! Miks se pitää olla lauantai? Jauhoissa lukee Sunnuntai-jauho. Sulla on kyllä ihan omat säännöt.

• Disse kirjoitti:

Milloinkas murekepäivä?

https://youtu.be/ZSGwAhEHdf8

Ainiin... tiistai. 😂

Enpä ole tuota miettinyt. torstai on hernekeittopäivä ja sunnuntaina pihvi- tai kyljyspäivä :)

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Heh... jotkut uusavuttomat äijänpierut ehkä tarttee höösääjää, mutta mulla on jo valmis paketti, ei tartte säätöjä. Liinavaatekaappi vatupassisuoraa ja keittiössä jokaiselle kihvelille oma koti. Täysin arjallisesti toimiva elämä. ☝️😁

Nainen voi ottaa tollasen loukkauksena. Minä menisin ja vetäisin pinkan lattialle. Mies pitää ottaa haltuun. Sen voi tehdä vain otsikon mukaisella tavalla. Territoriaalinen asia. Älä sä tunge liinavaatekaappeihin.

• Anonyymi kirjoitti:

Lauantai! Miks se pitää olla lauantai? Jauhoissa lukee Sunnuntai-jauho. Sulla on kyllä ihan omat säännöt.

Sunnuntai on lepopäivä, silloin voidaan vaikka käydä jossain kyläilemässä tms. niin ei pidä laittaa sille mitään tehtäviä juttuja.

• Anonyymi kirjoitti:

Nainen voi ottaa tollasen loukkauksena. Minä menisin ja vetäisin pinkan lattialle. Mies pitää ottaa haltuun. Sen voi tehdä vain otsikon mukaisella tavalla. Territoriaalinen asia. Älä sä tunge liinavaatekaappeihin.

Juhuu.... ei tule sellaista pirttuhirmuista tänne sotkemaan systeemejä. Varmaan ei löytäis mitään mistään enää, jos noin kävis! 😳

Ruokaluvehkeet ois sekaisin.... ne pitää olla Haaveilussa... HAArukat VEItset LUsikat-järjestykseesä ja astianpesukoneeseen syömäpää pohjalle. 😬

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Enpä ole tuota miettinyt. torstai on hernekeittopäivä ja sunnuntaina pihvi- tai kyljyspäivä :)

Sulla on valmis lukujärjestys :)

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Sunnuntai on lepopäivä, silloin voidaan vaikka käydä jossain kyläilemässä tms. niin ei pidä laittaa sille mitään tehtäviä juttuja.

Hösääminen on peruja suvusta; kummi-täti tykkäs hösätä. Se oli aika luontevaa. Miestä vaan silrrettiin taloudessa aina eri kohtaan. Näytti toimivan näppärästi. Hän tiesi miehestään kaiken ja senkin mitä miehen piti tietää :D

• Anonyymi kirjoitti:

Hösääminen on peruja suvusta; kummi-täti tykkäs hösätä. Se oli aika luontevaa. Miestä vaan silrrettiin taloudessa aina eri kohtaan. Näytti toimivan näppärästi. Hän tiesi miehestään kaiken ja senkin mitä miehen piti tietää :D

No mä tiedän ihmistyypin. Mun täti oli samanlainen. Kuori potut muksuille jne. Nyt vähän vippasee, kun ei ole ketä höösätä. 🙄

Mutta jokainen tavallaan. Mä tykkään tilasta. 😊

Mut nyt öitä. 😴

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No mä tiedän ihmistyypin. Mun täti oli samanlainen. Kuori potut muksuille jne. Nyt vähän vippasee, kun ei ole ketä höösätä. 🙄

Mutta jokainen tavallaan. Mä tykkään tilasta. 😊

Mut nyt öitä. 😴

Mut sehän on ihanaa! Öitävöitä. Nainen tykkää kans tilasta. Se sun pitää vielä opetella, se tilan anto. Aina kun et muista, ajattelepa sitä sun tätiä :) toinen tekee toisen onnen eteen ja toinen kans.

• Anonyymi kirjoitti:

Sulla on valmis lukujärjestys :)

Pitää olla, kun asiat ovat oikeassa järjestyksessä on elo rauhaisaa :)

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Pitää olla, kun asiat ovat oikeassa järjestyksessä on elo rauhaisaa :)

Mmmm...nii :)

• Disse kirjoitti:

Hyvä. 😁 👍

• Anonyymi kirjoitti:

Näin naisvartaloon syntyneenä puhun nyt naissulla, että minä taas tykkään kun mies on jämpti. Eikä periaatteessa tarvi naista mihinkään muusta, kun rakkaudesta. Just hyvä! 😊 👍

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Näin naisvartaloon syntyneenä puhun nyt naissulla, että minä taas tykkään kun mies on jämpti. Eikä periaatteessa tarvi naista mihinkään muusta, kun rakkaudesta. Just hyvä! 😊 👍

Niin, mutta pointti on se, että mies voi tekeentyä tarvitsevansa, että toinen voi ährätä. Sykolookinen silmä ☝️

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, mutta pointti on se, että mies voi tekeentyä tarvitsevansa, että toinen voi ährätä. Sykolookinen silmä ☝️

Jaa niin kun hyvää hyvyyttään antaa toisen säheltää? No miksei, onpahan työnsarkaa vähemmän, jos toinen tekee puolesta. Kyllä sekin käy. 😃

• Jan1 kirjoitti:

Hyvä. 😁 👍

Joo, mua ei oo tehty höösättäväks... Ei niinkuin taivu oikeen siihen... :oD

• Disse kirjoitti:

Joo, mua ei oo tehty höösättäväks... Ei niinkuin taivu oikeen siihen... :oD

Juu, sitten kun ihminen pärjää yksinäänkin on mahdollista pärjätä suhteessakin. Mikäli haluaa itsenäisesti pärjäävien parisuhteen.

Ettei heti kaadu koko huusholli, jos toinen ei ole aina paikalla. Kumpikin kykenee ottamaan vetovastuuta ja systeemit pysyy pystyssä. 😃

• Jan1 kirjoitti:

Juu, sitten kun ihminen pärjää yksinäänkin on mahdollista pärjätä suhteessakin. Mikäli haluaa itsenäisesti pärjäävien parisuhteen.

Ettei heti kaadu koko huusholli, jos toinen ei ole aina paikalla. Kumpikin kykenee ottamaan vetovastuuta ja systeemit pysyy pystyssä. 😃

Joo. Mutta tosiaan mä kyllä sitten oon huolissaan noista hössääjistäkin. Mutsi nyt suhteellisen rauhallisena osaa olla, mutta tätistä on tullut miltei häirikkö. Se kiukkuaa jokasuuntaan, kun nyt sillä ei ole ketä höösätä. On jotenkin poissa tolaltaan. Serkkua näin joku kesä sitten, niin se sanoi, että mutsi saattaa tupsahtaa ja pitää tupatarkastuksen. Jääkaappia myöten koluaa kaikki. No se saattaa ostaa ruokaa ja sitä ja tätä, sitten häipyy... Sitten hän kuulemma mättää joutavat vaan roskiin. Ja nauroi päälle...että mutsi on nyt vaan ihan kaheli... Että ei se jonninjoutava hössääminenkään ole mistään kotoisin... Elä ja anna muittenkin elää. :oD

• Disse kirjoitti:

Joo. Mutta tosiaan mä kyllä sitten oon huolissaan noista hössääjistäkin. Mutsi nyt suhteellisen rauhallisena osaa olla, mutta tätistä on tullut miltei häirikkö. Se kiukkuaa jokasuuntaan, kun nyt sillä ei ole ketä höösätä. On jotenkin poissa tolaltaan. Serkkua näin joku kesä sitten, niin se sanoi, että mutsi saattaa tupsahtaa ja pitää tupatarkastuksen. Jääkaappia myöten koluaa kaikki. No se saattaa ostaa ruokaa ja sitä ja tätä, sitten häipyy... Sitten hän kuulemma mättää joutavat vaan roskiin. Ja nauroi päälle...että mutsi on nyt vaan ihan kaheli... Että ei se jonninjoutava hössääminenkään ole mistään kotoisin... Elä ja anna muittenkin elää. :oD

No kanaemon rooli voi mennä yli, jos ei koe muuten sielunrauhaa kun touhuttamalla ollakseen tarpeellinen. Kai tätisi kokee sen touhottamisen silleesti, että hän on tarpeellinen tekemällä itsensä tarpeelliseksi.

Minä taas yritän tehdä itsestäni tarpeettoman lapsilleni. Justiinsa toisinpäin.

Tuun ja jeesaan jos tarvitaan. Muuten saa touhuta ite tyylillään.

Mun äiti on onneksi oppinut olemaan höösäämättä, sillä oli niitä oireita silloin vielä kun löhdin 18 kesäisenä kotoota muualle asumaan. Tulin takaskin sitten, kun en viihtynyt siellä missä asuin. Liian levotonta olemista.

Kaipasin maaseudun rauhaa. Ja taisi olla vähän äitiäkin vielä ikävä. 😃

Mutta asuin kevättalven porukoilla ja kesällä jo muutin taas omaan asuntoon 19 täytettyäni. Että mieli veti kuitenkin pois. Nyt en varmaan pystys enää asumaan heidän kanssa. Liian erilaiset metkut. 😃

• Jan1 kirjoitti:

No kanaemon rooli voi mennä yli, jos ei koe muuten sielunrauhaa kun touhuttamalla ollakseen tarpeellinen. Kai tätisi kokee sen touhottamisen silleesti, että hän on tarpeellinen tekemällä itsensä tarpeelliseksi.

Mun äiti on onneksi oppinut olemaan höösäämättä, sillä oli niitä oireita silloin vielä kun löhdin 18 kesäisenä kotoota muualle asumaan. Tulin takaskin sitten, kun en viihtynyt siellä missä asuin. Liian levotonta olemista.

Mutta asuin kevättalven porukoilla ja kesällä jo muutin taas omaan asuntoon 19 täytettyäni. Että mieli veti kuitenkin pois. Nyt en varmaan pystys enää asumaan heidän kanssa. Liian erilaiset metkut. 😃

Tänään piti mennä mummolaan, mutta sairastelu siirtää menoa huomiselle.

• Jan1 kirjoitti:

No samahan se munkin mutsilla oli... Ja nyt kun erottiin, koitti lyödä kiilaa mun huusholliin, mutta jossain vaiheessa löin tiukasti jo vastaan, kun kantoi kyselemättä leipää ja herkkuja. Sanoin, ettei näitä kukaan nyt syö ja pakkanen on täynnä. Sitten se oli ihmeissään, mä sanoin, että kysy ensin, että tarviinko ja sitten leivo ja tuo, mutta myö ei sitä tahtia vedetä mitään pullaa ja kakkua, kun se tohkeissaan haluaa tehdä...sitten jos leipää on jo ja pakkaseen ei sovi, niin siihenpä sit kuivahtavat.
        Mutta kyllä se nyt on oppinut jo kysymään. :oD

• Jan1 kirjoitti:

Tänään piti mennä mummolaan, mutta sairastelu siirtää menoa huomiselle.

No mullakin tässä ollut työhässäköitä ja lisäks eno ja isä on häiriköineet. Enon traktorista vissiin polttoainesuodatin tukossa ja se kyseli, voisinko vippasta sille sinne maalle sellaisen, kun ei sillä ole autoa ja ainoa kulkupeli nikottelee. No mä sit delegoin homman poitsulle, joka vei mopolla sinne liki 50 km päähän suotimen. Nyt just soitti, että kiroilevat siellä ukin kanssa kilpaa sen vehkeen kanssa. :oD

No toivottavasti pääsette huomenna moikkaamaan vanhuksia. :o)

• Disse kirjoitti:

No samahan se munkin mutsilla oli... Ja nyt kun erottiin, koitti lyödä kiilaa mun huusholliin, mutta jossain vaiheessa löin tiukasti jo vastaan, kun kantoi kyselemättä leipää ja herkkuja. Sanoin, ettei näitä kukaan nyt syö ja pakkanen on täynnä. Sitten se oli ihmeissään, mä sanoin, että kysy ensin, että tarviinko ja sitten leivo ja tuo, mutta myö ei sitä tahtia vedetä mitään pullaa ja kakkua, kun se tohkeissaan haluaa tehdä...sitten jos leipää on jo ja pakkaseen ei sovi, niin siihenpä sit kuivahtavat.
        Mutta kyllä se nyt on oppinut jo kysymään. :oD

Äiti meinas, että tarviit paapomista. Vaikka sellainen on oikeesti rasittavaa. 😃

• Disse kirjoitti:

No mullakin tässä ollut työhässäköitä ja lisäks eno ja isä on häiriköineet. Enon traktorista vissiin polttoainesuodatin tukossa ja se kyseli, voisinko vippasta sille sinne maalle sellaisen, kun ei sillä ole autoa ja ainoa kulkupeli nikottelee. No mä sit delegoin homman poitsulle, joka vei mopolla sinne liki 50 km päähän suotimen. Nyt just soitti, että kiroilevat siellä ukin kanssa kilpaa sen vehkeen kanssa. :oD

No toivottavasti pääsette huomenna moikkaamaan vanhuksia. :o)

Huomenna on pakko mennä, kun maanantaina on katsastus. Pitää ehtiä vaihtaa jarrupalat taakse, polttimoita ehjiin. Pari polttimoa on ihan vasta näköjään pimennyt ja säätää käsijarrua, nousee liian ylös kahva.

Pääsen ite räpläämään, isäukko tuumaa vieressä. 🙂

• Jan1 kirjoitti:

Äiti meinas, että tarviit paapomista. Vaikka sellainen on oikeesti rasittavaa. 😃

No ehkä siinä mutsin kohdalla on vaan sekin, että se tykkää niin paljon leipomisesta ja ruuanlaitosta, mutta ei ole kelle sitä tehdä. :oD Ja mä ja mun muksut on oiva kohde tässä lähellä. Kyllä sisko sit saa osansa, kun tänne eksyy... on kuule nyssäkkää ja laatikkoa mukana kun kotiansa menee... :oD

• Jan1 kirjoitti:

Huomenna on pakko mennä, kun maanantaina on katsastus. Pitää ehtiä vaihtaa jarrupalat taakse, polttimoita ehjiin. Pari polttimoa on ihan vasta näköjään pimennyt ja säätää käsijarrua, nousee liian ylös kahva.

Pääsen ite räpläämään, isäukko tuumaa vieressä. 🙂

Niin sä teet katsastushuoltoa Toijotaan? Joo, no mun pitäis tilata sitikkaan takajarruihin palat, levyt ja joku tiivistesarja mäntiin... Sitten voi koittaa saada se mäkilähtöavustin pois tietsikalta....se jumittaa jarruja...ja on aivan turha kotkotus. :oD

• Disse kirjoitti:

No ehkä siinä mutsin kohdalla on vaan sekin, että se tykkää niin paljon leipomisesta ja ruuanlaitosta, mutta ei ole kelle sitä tehdä. :oD Ja mä ja mun muksut on oiva kohde tässä lähellä. Kyllä sisko sit saa osansa, kun tänne eksyy... on kuule nyssäkkää ja laatikkoa mukana kun kotiansa menee... :oD

Aaa, se on sellasta hösäämistä. No hyvää hän tarkoittaa. Tykkää tehdä ja antaa lapsilleen. Kyllä mä tuon vielä ymmärrän, mutta sellain tunkeutuminen minä oon korvaamaton tässä ärsyttää.

Ihan kun ilman minua maailma pysähtyisi höslääminen ottaa vaan aivoon.

• Jan1 kirjoitti:

Aaa, se on sellasta hösäämistä. No hyvää hän tarkoittaa. Tykkää tehdä ja antaa lapsilleen. Kyllä mä tuon vielä ymmärrän, mutta sellain tunkeutuminen minä oon korvaamaton tässä ärsyttää.

Siis kyllä varmaan itsekin joskus ilahdun, jos likat pyytää mua osallistumaan johonkin jotenkin heidän elämänsä h-hetkiin. Mutta koitan olla tyrkyttämättä. 😃

Että he itse kyselee sitten, voisiko äiti auttaa tässä ja tässä. Autan varmasti, missä suinkin pystyn.

• Jan1 kirjoitti:

Joo, no täti on vähän sellainen... Joskus jo mietin, kun sitä olivat laittamassa töistä ennenaikaiselle eläkkeelle, niin alkoi puhumaan siihen tyyliin, että eivät tule töissä pärjäämään ilman häntä...Sellaiselle on hyvä testi se sormen työntäminen vesilasiin, jos sormen tilalle jää kuoppa, on korvaamaton. :oD

Ne on työelämässäkin rasittavia... sinkoilevat sinnetänne ja sitten valittavat kilpaa, kun kukaan muu ei tee mitään, että kaikki pitää itse tehdä.....NO KUN EI KUKAAN MUU KERKEÄ TEHDÄ MITÄÄÄN!!! Kun tämä tunkee nokkansa jokakohtaan ja on suunapäänä. :oD

• Disse kirjoitti:

Niin sä teet katsastushuoltoa Toijotaan? Joo, no mun pitäis tilata sitikkaan takajarruihin palat, levyt ja joku tiivistesarja mäntiin... Sitten voi koittaa saada se mäkilähtöavustin pois tietsikalta....se jumittaa jarruja...ja on aivan turha kotkotus. :oD

Joo täytyy se koluta läpi ja tiedossa olevat puutteet hoitaa kuntoon. Vikalistalla sitten loput. Kertaakaan ei kyllä ole hylsyä tullut.

Kytkimestä sanoi viimeksi, että se kuntoon. Ja se on nyt kunnossa, uusittu koko paska.

Aina on Toyotat menny laakista läpi ja leimattu. 😄👍

Hyviä autoja, jos on alusta asti pidetty hyvin.
        Mä olen ainakin tykännyt Toyotasta varmuutensa vuoksi.

Ai, siinä citikassa on sellanenkin hienous. No kerpele. Onko siitä mitään iloa? Kyllähän nyt mäkilähtö on muutenkin yksinkertaista. ☺️

• Jan1 kirjoitti:

Siis kyllä varmaan itsekin joskus ilahdun, jos likat pyytää mua osallistumaan johonkin jotenkin heidän elämänsä h-hetkiin. Mutta koitan olla tyrkyttämättä. 😃

Että he itse kyselee sitten, voisiko äiti auttaa tässä ja tässä. Autan varmasti, missä suinkin pystyn.

No mulla poika tekee kaiken itse hienosti, mutta tyttöä pitää potkiskella persuuksille välillä. On sekin vähän rasittavaa, että ei itse tajua, mutta siihenkin on syynsä. Poika on pienestä pitäen tottunut siihen, että pitää osata jo itse, kun siskotyttö oli ihan pieni... Ja ehkä toisaalta siihen pojan opetukseen siivota vaikka omat jäljet pienestä pitäen oli aikaa enempi ja mahkuja, kun taas tyttö ei ole samanlaista koulua tarvinnut käydä... Ja tietty meitä on moneks.... Kyllä se tyttökin joskus oppii hoitamaan omat asiansa säntillisemmin. :o)

Mutta vastuuttaminen pienestä pitäen on tärkeää... voi olla vierellä ja auttaa, ei tehdä lapsen puolesta. :o)

• Disse kirjoitti:

Joo, no täti on vähän sellainen... Joskus jo mietin, kun sitä olivat laittamassa töistä ennenaikaiselle eläkkeelle, niin alkoi puhumaan siihen tyyliin, että eivät tule töissä pärjäämään ilman häntä...Sellaiselle on hyvä testi se sormen työntäminen vesilasiin, jos sormen tilalle jää kuoppa, on korvaamaton. :oD

Ne on työelämässäkin rasittavia... sinkoilevat sinnetänne ja sitten valittavat kilpaa, kun kukaan muu ei tee mitään, että kaikki pitää itse tehdä.....NO KUN EI KUKAAN MUU KERKEÄ TEHDÄ MITÄÄÄN!!! Kun tämä tunkee nokkansa jokakohtaan ja on suunapäänä. :oD

Aamen tälle. 🙏

Ei lisättävää. 😅

• Jan1 kirjoitti:

Joo täytyy se koluta läpi ja tiedossa olevat puutteet hoitaa kuntoon. Vikalistalla sitten loput. Kertaakaan ei kyllä ole hylsyä tullut.

Kytkimestä sanoi viimeksi, että se kuntoon. Ja se on nyt kunnossa, uusittu koko paska.

Aina on Toyotat menny laakista läpi ja leimattu. 😄👍

Hyviä autoja, jos on alusta asti pidetty hyvin.
        Mä olen ainakin tykännyt Toyotasta varmuutensa vuoksi.

Ai, siinä citikassa on sellanenkin hienous. No kerpele. Onko siitä mitään iloa? Kyllähän nyt mäkilähtö on muutenkin yksinkertaista. ☺️

No kolmesta muikkaristahan tulee hylsy nykyään, että valot kantsii ainakin laittaa kuntoon, rekisterikilven valoa myöten. Jokainen valo on erillinen. :o)

Toitsujen noi "vanhemmat" mallit on ikuvehkeitä kyllä. :o)

Noh, en mä siitä ikinä ole tykännyt....tykkään pitää auton itse hallinnassa ja tuntumassa.... mutta toisaalta on mun sanottava, että toi esp...ajon vakautus ja luistonesto-systeemi on kyllä hyvä. Autot on nykyään niin hiljaisia, että ei tule sitä perstuntumaa, milloin se rengas lähtee sutimaan tms. Se on siinä mielessä kyllä hyvä ja on se joskus korjaillut mun luisuja ihan onnistuneeksi...tosin....sit välillä tulee laskettua liikaa senkin varaan. :oD Joku kerta löytää ittensä vatvikosta kaikkine ranskalaisineen. :oD

• Disse kirjoitti:

No mulla poika tekee kaiken itse hienosti, mutta tyttöä pitää potkiskella persuuksille välillä. On sekin vähän rasittavaa, että ei itse tajua, mutta siihenkin on syynsä. Poika on pienestä pitäen tottunut siihen, että pitää osata jo itse, kun siskotyttö oli ihan pieni... Ja ehkä toisaalta siihen pojan opetukseen siivota vaikka omat jäljet pienestä pitäen oli aikaa enempi ja mahkuja, kun taas tyttö ei ole samanlaista koulua tarvinnut käydä... Ja tietty meitä on moneks.... Kyllä se tyttökin joskus oppii hoitamaan omat asiansa säntillisemmin. :o)

Mutta vastuuttaminen pienestä pitäen on tärkeää... voi olla vierellä ja auttaa, ei tehdä lapsen puolesta. :o)

Joo. Luonnekysymys. Mulla vanhempi likka on omatoimisempi ja tehnyt itse aina kaiken mahdollisen mihin suinkin kykenee ikänsä ja kokonsa puitteissa. Hyvin moneen kykenee.

Nuorempi on mukavuudenhaluinen ja teettää toisilla. En minä osaa, kun ei ole koittanutkaan. Vähän myös perfektionistin vikaa. Isäänsä tullut. 😂

Silti hän osaa, mutta kritisoi itseään suotta. Vaikka muut kehuu, että hyvin menee hyvä tulee. 🤗

Kyllä ne vielä oppii, kun ominpäin täytyy selvitä. Mäkin olen oppinut, vaikka teininä olin laiskamato. 😁

• Disse kirjoitti:

No kolmesta muikkaristahan tulee hylsy nykyään, että valot kantsii ainakin laittaa kuntoon, rekisterikilven valoa myöten. Jokainen valo on erillinen. :o)

Toitsujen noi "vanhemmat" mallit on ikuvehkeitä kyllä. :o)

Noh, en mä siitä ikinä ole tykännyt....tykkään pitää auton itse hallinnassa ja tuntumassa.... mutta toisaalta on mun sanottava, että toi esp...ajon vakautus ja luistonesto-systeemi on kyllä hyvä. Autot on nykyään niin hiljaisia, että ei tule sitä perstuntumaa, milloin se rengas lähtee sutimaan tms. Se on siinä mielessä kyllä hyvä ja on se joskus korjaillut mun luisuja ihan onnistuneeksi...tosin....sit välillä tulee laskettua liikaa senkin varaan. :oD Joku kerta löytää ittensä vatvikosta kaikkine ranskalaisineen. :oD

Juu.

-06 on vielä ihan kelpo Toyota, tiedä sitten millaisia on viimeisimmät Avensikset.

Mä nappaan usein sen luistonesto-vakaimen pois päältä talvella. Mä en tykkää, että auto "ajaa" mun puolesta, mutta on se pari kertaa jäisellä hiekkatiellä ollut hyväkin käytössä.

Mä jotenkin oon oppinut tuolla autolla tuntemaan, koska tekee lähtöä luisuun tai liiraa, pito irtoo. Persetuntuma. Sen jotenkin tuntee, että nyt lähtee jos antaa lähtee.

Farkku on muuten aika jämäkkä ja ei paljon huilua normisti.

• Jan1 kirjoitti:

Aamen tälle. 🙏

Ei lisättävää. 😅

Hehh...

• Jan1 kirjoitti:

Joo. Luonnekysymys. Mulla vanhempi likka on omatoimisempi ja tehnyt itse aina kaiken mahdollisen mihin suinkin kykenee ikänsä ja kokonsa puitteissa. Hyvin moneen kykenee.

Nuorempi on mukavuudenhaluinen ja teettää toisilla. En minä osaa, kun ei ole koittanutkaan. Vähän myös perfektionistin vikaa. Isäänsä tullut. 😂

Silti hän osaa, mutta kritisoi itseään suotta. Vaikka muut kehuu, että hyvin menee hyvä tulee. 🤗

Kyllä ne vielä oppii, kun ominpäin täytyy selvitä. Mäkin olen oppinut, vaikka teininä olin laiskamato. 😁

Samma häär... Mutsi sanoi mun huonetta sikolätiks! ;oD

• Disse kirjoitti:

Samma häär... Mutsi sanoi mun huonetta sikolätiks! ;oD

Heh, mun mutsi sanoi ettei noin laiskasta tytöstä tule ikinä mitään naista. 😬 😁

• Jan1 kirjoitti:

Juu.

-06 on vielä ihan kelpo Toyota, tiedä sitten millaisia on viimeisimmät Avensikset.

Mä nappaan usein sen luistonesto-vakaimen pois päältä talvella. Mä en tykkää, että auto "ajaa" mun puolesta, mutta on se pari kertaa jäisellä hiekkatiellä ollut hyväkin käytössä.

Mä jotenkin oon oppinut tuolla autolla tuntemaan, koska tekee lähtöä luisuun tai liiraa, pito irtoo. Persetuntuma. Sen jotenkin tuntee, että nyt lähtee jos antaa lähtee.

Farkku on muuten aika jämäkkä ja ei paljon huilua normisti.

No mä oon autoilusta jotenkin saanut niin kyllikseni, etten kovin paljoa hifistele... Tuossa vaan nyt on kaikenlaista, mutta toisaalta vaan hajoavaa osaa... Että parempi ois kun olisi ihan vaan kori ja tekniikka... noi elektroniset hömpät sais olla pois, mutta ei mitään ikuvanhaa enää ottais, joten ne tulee väkisin uusissa. :o)

Välillä on kyllä käynyt mielessä, että ostais jonkun nokikeppimersun ja köröttelis vaan sillä...ois mukava laiva ja kestävä. :oD

• Jan1 kirjoitti:

Heh, mun mutsi sanoi ettei noin laiskasta tytöstä tule ikinä mitään naista. 😬 😁

Mutta niin vaan tuli toimelias nainen ja kahden tyttösen äippä. :o)

No mulle ei tollaisia kuvia kukaan maalannut, mutta otin sen miehen "roolin" vähän liiankin vakavasti... Ja toisaalta exän kohdalla olisi pitänyt ottaakin sellainen "henkinen niskalenkki", että olis osannut olla itsensäkin kanssa, mutta ei sovi mun piirteeseen...ihan jokaisen pitää osata olla itse itsensä herra....tai rouva... :oD

• Disse kirjoitti:

Mutta niin vaan tuli toimelias nainen ja kahden tyttösen äippä. :o)

No mulle ei tollaisia kuvia kukaan maalannut, mutta otin sen miehen "roolin" vähän liiankin vakavasti... Ja toisaalta exän kohdalla olisi pitänyt ottaakin sellainen "henkinen niskalenkki", että olis osannut olla itsensäkin kanssa, mutta ei sovi mun piirteeseen...ihan jokaisen pitää osata olla itse itsensä herra....tai rouva... :oD

Tuli toimeentuleva aikuinen ihminen, naisesta en niin perusta. 😄

Mä en välitä niin tuosta sukupuolen 'maininnasta' miten sen sanoisi. Biologian mukaan anatominen nainen. 😁

Haastavaa, kun fysiikka on noin ja 'psykiikka' näin.

• Disse kirjoitti:

No mä oon autoilusta jotenkin saanut niin kyllikseni, etten kovin paljoa hifistele... Tuossa vaan nyt on kaikenlaista, mutta toisaalta vaan hajoavaa osaa... Että parempi ois kun olisi ihan vaan kori ja tekniikka... noi elektroniset hömpät sais olla pois, mutta ei mitään ikuvanhaa enää ottais, joten ne tulee väkisin uusissa. :o)

Välillä on kyllä käynyt mielessä, että ostais jonkun nokikeppimersun ja köröttelis vaan sillä...ois mukava laiva ja kestävä. :oD

Mä kun haaveilen, etten tarttis omaa autoa ollenkaan. 😃

• Jan1 kirjoitti:

Tuli toimeentuleva aikuinen ihminen, naisesta en niin perusta. 😄

Mä en välitä niin tuosta sukupuolen 'maininnasta' miten sen sanoisi. Biologian mukaan anatominen nainen. 😁

Haastavaa, kun fysiikka on noin ja 'psykiikka' näin.

No mulle se onkin juuri se, mitä siellä housuissa näyttää... Se ihmisyys sitten ympärillä on se juttu. Mutta sä olet herkillä nyt. Mutten oikeen muutenkaan voinut sanoa. :o)

• Jan1 kirjoitti:

Mä kun haaveilen, etten tarttis omaa autoa ollenkaan. 😃

No sekin ois jees... Mutta on sekin ihan hyvä olla, varsinkin täällä. Mutta voisin ottaa sellaisen avolavamaasturin sitten...L200 Mitsu tai vst. :o)

• Disse kirjoitti:

No mulle se onkin juuri se, mitä siellä housuissa näyttää... Se ihmisyys sitten ympärillä on se juttu. Mutta sä olet herkillä nyt. Mutten oikeen muutenkaan voinut sanoa. :o)

Periaatteessa niinhän se onkin. Mutta joku transpalstalla suomi24 kirjoitti hyvin. Lainaan hänen tekstiään.

"sukupuolia on kaksi(mies ja nainen), mutta sukupuoli identiteettejä voi olla vaikka kuinka monia.

transsukupuolisuus/trans EI OLE myöskään sukupuoli, se on vaan nimitys naisesta/miehestä joka on ”muuntautumassa”/tuntee itsensä mieheksi/naiseksi :)

parempi antaa kaikkien olla sellaisia kun ovat!"

• Jan1 kirjoitti:

Periaatteessa niinhän se onkin. Mutta joku transpalstalla suomi24 kirjoitti hyvin. Lainaan hänen tekstiään.

"sukupuolia on kaksi(mies ja nainen), mutta sukupuoli identiteettejä voi olla vaikka kuinka monia.

transsukupuolisuus/trans EI OLE myöskään sukupuoli, se on vaan nimitys naisesta/miehestä joka on ”muuntautumassa”/tuntee itsensä mieheksi/naiseksi :)

parempi antaa kaikkien olla sellaisia kun ovat!"

Joo. No mutta mun tarkoitus ei ole suoranaisesti tehdäkään mitään laatikkoa, vaan tuumia mitä mä oon mieltä. Minusta sinä olet ollut ihan nainen ja mihin tahaansa pääsetkin tuon asian tiimoilta, ei se sitä pois vie. :o)

Mutta nämä on vaikeita sanoittaa. :o)

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Hyviä ranskalaisia saa tiedät mistä.

• Jos naisella on jo koira mies saa olla suhteellisen rauhassa, ja viimeistään kun tekee lapset mies jää jo ihan huomiotta.

• Anonyymi

Minusta mies kuuluu tarkastaa joka päivä. Ei millään voi jäädä huomiotta. Sen voi tehdä aamulla, mutta jos ei silloin niin sitten jossain vaiheessa päivää. Viis koirasta!

• Anonyymi kirjoitti:

Minusta mies kuuluu tarkastaa joka päivä. Ei millään voi jäädä huomiotta. Sen voi tehdä aamulla, mutta jos ei silloin niin sitten jossain vaiheessa päivää. Viis koirasta!

Eläintevihaaja :D kyllä koiro tarvitsee rapsutuksia :)

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Eläintevihaaja :D kyllä koiro tarvitsee rapsutuksia :)

Äh! Mä en siitä niinkään. Menköön kenneliin. :D

• Anonyymi kirjoitti:

Äh! Mä en siitä niinkään. Menköön kenneliin. :D

Jos ei nainen rapsuta koiraa pitää miehen sen tehdä, seuraa epäsopua ja riitaa :(
        Nainen rapsuttaa miestä -> mies rapsuttaa koiroa -> Nainen tulee mustasukkaiseksi koirolle :D

• Heh, ei jää. Mies ottaa osaa kaikkiin niihin juttuihin mihin ennen lapsia ei tarvinut kajota. Mukaanlukien lapsien perushoito, kodinhoito.

• Jan1 kirjoitti:

Heh, ei jää. Mies ottaa osaa kaikkiin niihin juttuihin mihin ennen lapsia ei tarvinut kajota. Mukaanlukien lapsien perushoito, kodinhoito.

Siis huomioiminen muuttuu. Enää ei jouda rapsutella miestä ellei mies auta askareissa, kaikki aika menee niihin ja on mieheltä pois. Kannattaa siis auttaa emäntää lasten ja kodin hoitamisessa.

Niin emäntä on tyytyväinen ja isäntäkin saa osaksern hellyyttä ja ihailua. Helppoa.

• Oot ihan oikeassa ja muutenkin ruokalistan teko on kiva etukäteen.
        Meillä on pitza perjantai ja lauantain herkkupäivä ja elokuva yleistynyt perheen kanssa.

• Anonyymi

Miettikääpä vaikka kissanäyttelyitä? Sillä tavalla puunataan. Katsokaa sitä kissaa. Sehän nauttii. Ei mies maine coonista mielihyvässä poikkea. Samalla tavalla sen silmät menee viiruun.

• Anonyymi

Ei kai sinulla ole sitä isoa karvaista ronttia?

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai sinulla ole sitä isoa karvaista ronttia?

AsianVierestä

Haluaisin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisin!

Se on kyllä tyylikäs katti. Nuorempana minulla oli angorakissa joka luuli olevansa koira, haki tavaroita ja käveli mukana lenkeillä.

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kyllä tyylikäs katti. Nuorempana minulla oli angorakissa joka luuli olevansa koira, haki tavaroita ja käveli mukana lenkeillä.

AsianVierestä

Kissan pitää näkyä. Hyvää yötä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kissan pitää näkyä. Hyvää yötä!

Öitä.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Häh!

Mä tunnen vain yhden kissan, joka käyttäytyy aivan samalla tavalla kuin kuvailemasi. Ja mä luulin, että se on ainoa koirakissa maailmassa.

Siis pentukoirat leikkii sen kanssa - ja kunporulat lähtevät koirien kanssa ulos, niin kissa lähtee mukaan.

Aivan sairas tapaus.

(hirn)

• Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

Häh!

Mä tunnen vain yhden kissan, joka käyttäytyy aivan samalla tavalla kuin kuvailemasi. Ja mä luulin, että se on ainoa koirakissa maailmassa.

Siis pentukoirat leikkii sen kanssa - ja kunporulat lähtevät koirien kanssa ulos, niin kissa lähtee mukaan.

Aivan sairas tapaus.

(hirn)

Kissat ja koirat voivat olla parhaita ystäviä keskenään.
        Tässä hyvä video miten koirat ottavat uuden tulokkaan vastaan. Olisi kiva tietää mitä tuon huskin mielessä liikkuu.
        https://www.youtube.com/watch?v=Z4qPvxAxwAk

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Tässä hyvä video miten koirat ottavat uuden tulokkaan vastaan. Olisi kiva tietää mitä tuon huskin mielessä liikkuu.

AsianVierestä

Muuten ihan kiva, mutta ton pianistin voisi vaikka ampua.

Ei tulisi ikävä.

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Mun koira imetti kissanpentua.pentu hokas koiran nännit ja alko imeä niin koira alkoi tuottaa maitoa. Vähän koiramainen kissasta tulikin.tykkää vatsan rapsutuksista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun koira imetti kissanpentua.pentu hokas koiran nännit ja alko imeä niin koira alkoi tuottaa maitoa. Vähän koiramainen kissasta tulikin.tykkää vatsan rapsutuksista

Myöhemmin olivat ylemmät ystävykset.leikkivät keskenään😻

• Yksi kysymys!

Mitä tämä "hösääminen" oikeastaan on?

Kyllä mä niin kuin tajuan mitä se tarkoittaa, mutta jos jonkinlaista selvennystä vielä olisi saatavilla.

• Häsläämisestä tulee mieleen vain hätäinen nusaisu.

(reps)

• Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

Häsläämisestä tulee mieleen vain hätäinen nusaisu.

(reps)

Jos yllättää itsensä sellaisesta, kannattaa päättää samantien, ettei koskaan enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos yllättää itsensä sellaisesta, kannattaa päättää samantien, ettei koskaan enää.

Ja sit uudestaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      255
      2719
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      81
      2085
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      12
      1920
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      84
      1383
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      67
      1335
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      18
      1260
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1118
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1100
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      43
      954
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      953
    Aihe