Miehellä mekko ja sukkahousut inhottaako

. Miehellä mekko ja sukkahousut. Inhottaako vai ei. Miten suhtaisuidit jos perheen jäsen tai sukulainen käyttäisi. Tulisiko kutsu suvun juhlii

38

2431

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kesä lähenee ja aurinko paistaa, pitäisin itsekin mieluusti. Kepeä kesämekko ja sandaalit 😍
      Talvella sukkikset pitkän hameen alla ja kiilakorkosaappaat ☺️
      Anna mennä sisko 😊

      • Anonyymi

        Minä ainakin pidän kotona mekkoa ja hameita.
        Vaimo ei oikein tykkää mutta antaa kuitenkin käyttää.
        Pidän myös varpaankynnet lakattuina ympäri vuoden siitä ei ole ollut millään eikä myöskään muut ihmiset jotka ovat
        ne nähneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ainakin pidän kotona mekkoa ja hameita.
        Vaimo ei oikein tykkää mutta antaa kuitenkin käyttää.
        Pidän myös varpaankynnet lakattuina ympäri vuoden siitä ei ole ollut millään eikä myöskään muut ihmiset jotka ovat
        ne nähneet.

        Miehet ovat käyttäneet aurinkokuninkaan aikana korkokenkiä. Kun ei ole virallinen tilaisuus, on hyväksyttävää. Oikeasta mihet käyttivät sukkia ja sukkahousuja aikoinaan yhtä aikaa. Itse käytän syksyllä sukkiksii. Kotona voisin hamehousua tai hamettakin kätellä


      • Anonyymi

        Ei ole sisko, itte olette!


    • Anonyymi

      Täytyy myöntää, että jonkin verran oudoksuisin miestä mekossa ja sukkahousuissa, vaikka itse tykkäänkin sukkahousuista kovasti ja käytän niitä säännöllisesti. Minulle sukkahousut ovat kuitenkin ennen muuta alusvaatekerta, joka sopii kylmillä ilmoilla erinomaisesti pitkien housujen alle. Tavallisia miesten kalsareita en pidäkään juuri koskaan, sukkahousut ovat niin paljon mukavammat jalassa, ja niistä löytyy kaikenlaisille keleille sopiva paksuus. Ei minua inhota, jos miehellä on mekko ja sukkikset, mutta itse en varmaan niin pukeutuisi. Sen sijaan shortsien kanssa sukkahousut sopivat mielestäni mainiosti miehellekin. Olen itsekin käyttänyt joskus sukkahousuja shortsien alla viileinä kesäiltoina.

    • Anonyymi

      Ei inhota,käytän itsekin niitä.

      • Anonyymi

        Musta on hyvä väri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta on hyvä väri

        Myös ihonväriset on ihan jees,näin kesällä!


    • Anonyymi

      Kesällä sopii mainiosti. Mihelle sopiii skottihame. Varsinkin hellekeliillä mukavii

    • Anonyymi

      Minulla on päällä nytkin mekko ja huivi kaulassa,siis ei inhota.

    • Anonyymi

      Hei ja olen Raija Keravalta. Minä en näe mitään estettä sille että miehet käyttäisivät sukkahousuja ja hametta. Näyttäisivät vaan niin kauniillta ja moni nainenehan uneksii seksiä toisen naisen kanssa. Jospa se olisin shemale.....

      • Anonyymi

        Olen Miss Marika TV...ja käyttänyt sukkahousuja kauan. Nahkahameet on mieleeni ja entäs ne miesten paljonpuhuvat katseet, kun huomaavat nahkahameen ylläni ja en olekaan nainen. Vaikka korkeat piikkikorot kuuluu asukokonaisuuteen ja silmämeikikkini runsas, en pysty ketään narraamaa, sillä olen muutenkin liian ruma naiseksi! Meikkiä täytyy korjata pitkin päivää.....ne katseet siinä tilanteessa.


    • Anonyymi

      Helteellä on ihana olla mekossa ja pikku huivi kaulassa.

    • Anonyymi

      Minä käytän sukkiksia ja pikkareita jatkuvasti, joskus myös rintsikoitakin ja hameita, ne tuntuu vaan niin hyvältä miehenkin tllä, kokeilkaa itse niin huomaatte!
      Avokkini hyväksyy naisten alusasujen käytön kotonamme.

    • Anonyymi

      Shortseja ja sukkahousuja pääsee kohta pitämään, kunhan kelit lämpenee huhtikuussa. Hametta en ole vielä kehdannut käyttää , kun kotona. Kasvomaski peittäisi kasvot jos kehtaisi kaupungille shoppailemaan.. täytyypä miettiä rohkenesiko !

    • Anonyymi

      Mikä kummastus tämä nyt on? Ihan tervettä rajojen rikkomista. Jos näyttää hyvälle ja tuntuu kivalle, tai toisinpäin, niin miksi ei saisi käyttää?

    • Anonyymi

      Hei nähtiin vaimon kanssa kun oltiin ostoksilla ruokakaupassa niin vastaan tuli pariskunta jossa mies oli pukeutunut mekkoon katsoin kateellisena että onpa rohkea mies ja suvaitsevainen vaimo / tyttöystävä, oma vaimo ei pysty sietämään että itse käytän myös mekkoa ja hameita vain kotona hyväksyy. Nyt kylläkin lomalla ollessa suostu lähtemään ovesta ulos minun kanssa vaikka minulla oli vaalea farkkumainen hame päällä sanoi että nyt ei haittaa kun ei ole tuttuja lähettyvillä.
      T. Mekoista ja hameista pitävä tavallinen keski-ikäinen mies😀

      • Anonyymi

        Jess,kyllä olisi tosi kivaa käyttäähameita ja sukkiksia näin keväälläkin ihan julkisestikkin!

        Kotonamme käytän päivittäin naisten pikkareita ja sukkahousuja,joskus myös vaimoni gollege mekkoja, ne sopivat hyvinkun olemme molemmat samankokoisia suunnilleen,elikkä noin m tai l kokoa !
        Minä olen tykästynyt lähinnä sun tai powder värisiin sukkiksiin, avokkini taasen tykkääpitää vähän vahvempia sukkiksia noin 40-60 den,mutta minä taasen pidän eniten 15 -20 den vahvuuksista, sukkiksissa kummallekkin käy parhaiten koot 44-48, kokeilkaas ihmeessä muutkin miehet ,yllätytte mitenhyvältä tuntuu pitää sukkiksia !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jess,kyllä olisi tosi kivaa käyttäähameita ja sukkiksia näin keväälläkin ihan julkisestikkin!

        Kotonamme käytän päivittäin naisten pikkareita ja sukkahousuja,joskus myös vaimoni gollege mekkoja, ne sopivat hyvinkun olemme molemmat samankokoisia suunnilleen,elikkä noin m tai l kokoa !
        Minä olen tykästynyt lähinnä sun tai powder värisiin sukkiksiin, avokkini taasen tykkääpitää vähän vahvempia sukkiksia noin 40-60 den,mutta minä taasen pidän eniten 15 -20 den vahvuuksista, sukkiksissa kummallekkin käy parhaiten koot 44-48, kokeilkaas ihmeessä muutkin miehet ,yllätytte mitenhyvältä tuntuu pitää sukkiksia !

        Voi kun ois rohkeutta tarpeeksi. Käyttäisin mielelläni hametta ja niiden kanssa luonnollisesti sopii sukkahousut. Omistan muutaman farkkuhameen, polvipituisia ja vähän polven alle olevan ja mielestäni näyttää peilistä todella hyvältä mustien sukkahousujen kera, vaikka partaakin löytyy naamasta. Eihän se ole kun siitä omasta rohkeudesta kiinni ja siitä, että osaa itse olla tekemättä numeroa käytöksellään asuvalinnastaan. Rennosti selkä suorana kädet sivuilla opettelee kantamaan sitä hametta ja toimii kyllä miehelläkin mielestäni ihan kympillä. Ehkäpä joku päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jess,kyllä olisi tosi kivaa käyttäähameita ja sukkiksia näin keväälläkin ihan julkisestikkin!

        Kotonamme käytän päivittäin naisten pikkareita ja sukkahousuja,joskus myös vaimoni gollege mekkoja, ne sopivat hyvinkun olemme molemmat samankokoisia suunnilleen,elikkä noin m tai l kokoa !
        Minä olen tykästynyt lähinnä sun tai powder värisiin sukkiksiin, avokkini taasen tykkääpitää vähän vahvempia sukkiksia noin 40-60 den,mutta minä taasen pidän eniten 15 -20 den vahvuuksista, sukkiksissa kummallekkin käy parhaiten koot 44-48, kokeilkaas ihmeessä muutkin miehet ,yllätytte mitenhyvältä tuntuu pitää sukkiksia !

        samaa mieltä olen, kannattais itse kunkin miehenkin kokeilla käyttää sukkahousuja, niin voi itse todeta miten miellyttäviltä ne tuntuu yllä,
        mitä se muille kuuluu mitä kelläkin on alusvaatteinaan!
        juuri nytkin minulla on verkkarien alla sloggin midi pikkarit ja norlynin 15 denin harmaat sukkikset, ja sisätiloissa on ihan sopivasti päällä, ei kuuma eikä kylmä, kun pidämme huonelämmön n. 20 -22 asteessa !


      • Anonyymi

        Ei mekot ja hameet kuulu miesten vaatetukseen! Ovat todella hassun näkösiä"!


    • Anonyymi

      En malta olla tunnustamatta omaa fetissiäni. Kun alan siivoamaan, pukeudun kumikorsettiin, kumiboksereihin ja reiteen saakka ulottuviin kumisukkiin. On mulla joskus ollut siinä sellainen latex hamekin. Siivoaminen on tylsää, mutta näin siihen saa hiukan lisää virtaa. Ehkä vähän ohi alkuperäisen aiheen, sori.

    • Anonyymi

      Samoin haluaisin käyttää hametta ja sukkahousuja yleisesti, mutta täytyy vielä odottaa jokunen aika. Shortsien kanssa sukkahousuja olen kokeillut, yllättävän harva huomaa ihon väriset. Pyöräillessä tai luontopolulla shortsien kanssa paksummat sukkahousut toimii tosi hyvin. Kannattaa kokeilla, kuten polvisukkia

    • Anonyymi

      Prideviikollla tai kulkueessa voi toteuttaa itseää

    • Anonyymi

      Ja aina niiden välillä 🙂

    • Anonyymi

      On tuota tullut oltua molempien sukujen juhlissa, työnantajan juhlissa, kaupungilla ja kaupoissa. Hame ja sukkikset ym. tilanteeseen sopivalla asukokonaisuudella.
      T. Mies oletettu.

    • Anonyymi

      Miehillä pitää olla mahdollista käyttää hameita, mekkoja ja sukkahousuja!!!!!
      Voi kun olis enemmän rohkeita ketkä alkaisivat julkisesti käyttää!!!
      Ole jo monta vuotta toivonut, että joku julkkis tulisi kaapista tämän asian suhteen.
      Pikkuhiljaa sitten muurit murtuisi. Minua se ei enään kerkeä auttamaan, olen 65v. mies.
      OLKAA NUORET ROHKEITA!!!!!

    • Anonyymi

      Samaa mieltä !

    • Anonyymi

      Ei inhota. Hiukan huvittaa. 😊

      Rohkea mies!

      • Anonyymi

        Niinpä, hyväämieltä ja huvia tarvitaan!
        Jos on tilanteeseen sopivasti pukeutunut, niin mielestäni se on katsojan asennekysymys mitenkä kanssakulkijoihin suhtautuu.
        Mielestäni hoitamaton "tonttuparta" ja likaiset kolitsit kera linttaan poljettujen groksien kanssa ei ole kyllä yhtään parempi asuste esim. kauppareissulle?
        Mies oletettu.


    • Anonyymi

      Onhan se pöljän näköstä ei muuta voi sanoa.

    • Anonyymi

      Sehän on selvä merkki ,että mies on kääntynyt islamin-uskoon.
      ja valloittajat ovat onnistuneeet.

    • Anonyymi

      Tampereella naiset ilakoi nännit vapaaksi ja sehän tietysti soveliasta kaikin tavoin. Onko seuraavana vuorossa munat ja emättimet vapaaksi kulkueita...

    • Anonyymi

      Alkuviikosta näin Lahdessa miehen mustassa polvipituisessa mekossa. Näytti mielestäni ihan hauskalta.

    • Anonyymi

      Ei inhota, pikemminkin naurattaa. Rohkea täytyy miehen olla tai täysin piittaamaton sosiaalisista paineista.

    • Anonyymi

      Lahdessa miehet kulkevat mekossa ja sukkahousissa, uskallatko sinä ? Tuskin

    • Anonyymi

      Kauan siitä on meuhkattu, joko niitä näkyisi katu kuvassakin . Hame ja sukkahousut voisi olla mielenkiintoiset !

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4639
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1875
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1619
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      217
      1424
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1376
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe