Aiotteko bilettää viikonloppuna?
Onko bileitä
19
<50
Vastaukset
Ei. En.
Ensi vknloppuna olis jotain pientä tiedossa.
(hirn)- Anonyymi
Parhaat bileet on palstalla!
Terv. Turinatiimi, psta Dissis ja Jan-täti Bileet Toyotan kanssa autotallissa. :)
Onko Toyota vanha vai melko uusi?
Itse meinaan katsoa ystävän kanssa futista telkusta lauantaina. Seuraavalla viikolla ilmeisesti käyn kävelemässä yhden naisystävän kanssa. Oli tässä pari päivää sitten puhe sellaisesta. Alkoholia nautin ilmeisesti torilla Joensuussa viikkoa ennen juhannusta. Se jalkapallokaveri ehkä tulee juomaan yhden tuopin kanssani auringonpaisteisella terassilla. Nautitaan kesästä, mutta se isompia bileitä ei ole.FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Onko Toyota vanha vai melko uusi?
Itse meinaan katsoa ystävän kanssa futista telkusta lauantaina. Seuraavalla viikolla ilmeisesti käyn kävelemässä yhden naisystävän kanssa. Oli tässä pari päivää sitten puhe sellaisesta. Alkoholia nautin ilmeisesti torilla Joensuussa viikkoa ennen juhannusta. Se jalkapallokaveri ehkä tulee juomaan yhden tuopin kanssani auringonpaisteisella terassilla. Nautitaan kesästä, mutta se isompia bileitä ei ole.Teini ikäinen.
Mua mitkään bileet edes kiinnosta. Muutamat synttärit pitäisi juhlia kesän aikana. Muusta ei tietoa.Jan1 kirjoitti:
Teini ikäinen.
Mua mitkään bileet edes kiinnosta. Muutamat synttärit pitäisi juhlia kesän aikana. Muusta ei tietoa.Muutama vuosi sitten menin katsomaan yhteen Halloween-bileisiin, mutta siellä oli jollain vieraalla natsi-uniformu päällä, joten lähdin pois. Muutama vuosi sitten luonani oli jonkinlaiset Halloween-bileet, jossa ei ollut alkoholia, mutta paljon makeisia. Muutama henki miehiä ja naisia oli silloin katsomass luonani Corpse Bride -leffaa. Se oli Halloween aiheinen. Sen jälkeen on myös ollut elokuvakatsomisia, mutta ei varsinaisia bileitä. Itse en tätä nykyä enää käy yliopiston ainejärjestön bileissä, sillä alan olla eri ikäluokkaa kuin 20-vuotiaat bilettäjät.
- Anonyymi
FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Muutama vuosi sitten menin katsomaan yhteen Halloween-bileisiin, mutta siellä oli jollain vieraalla natsi-uniformu päällä, joten lähdin pois. Muutama vuosi sitten luonani oli jonkinlaiset Halloween-bileet, jossa ei ollut alkoholia, mutta paljon makeisia. Muutama henki miehiä ja naisia oli silloin katsomass luonani Corpse Bride -leffaa. Se oli Halloween aiheinen. Sen jälkeen on myös ollut elokuvakatsomisia, mutta ei varsinaisia bileitä. Itse en tätä nykyä enää käy yliopiston ainejärjestön bileissä, sillä alan olla eri ikäluokkaa kuin 20-vuotiaat bilettäjät.
Oletko aina ollut uskovainen?
-^^- Anonyymi kirjoitti:
Oletko aina ollut uskovainen?
-^^-Anonyymi: "Oletko aina ollut uskovainen?"
Noin 21-vuotiaana olin ateisti ja ensimmäisen kerran tulin uskoon 21 3/4-vuotiaana. Sitä ennen tuli biletettyä. Armeijan jälkeen biletin paljon 20-vuotiaana ja tanssin muutamassa viikossa n. 100 naisen kanssa. Paljon en juonut, mutta olen joskus kokenut krapulan. Miksi kysyit?- Anonyymi
FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Anonyymi: "Oletko aina ollut uskovainen?"
Noin 21-vuotiaana olin ateisti ja ensimmäisen kerran tulin uskoon 21 3/4-vuotiaana. Sitä ennen tuli biletettyä. Armeijan jälkeen biletin paljon 20-vuotiaana ja tanssin muutamassa viikossa n. 100 naisen kanssa. Paljon en juonut, mutta olen joskus kokenut krapulan. Miksi kysyit?Kunhan mietin.
-^^-
Sellaiset bileet, että parvekkeella nautin kahvia ja bebe-leivoksia. Toivottavasti ette kadehdi minua.
- Anonyymi
Ootko mun vastapäätä rakennuksen vai samassa rapussa??????jos et kerro nii en enään kirjoita sinulle ja sitten saat minusta rauhan!!!menen ihan oikeasti sitten harrastaa yhden illan juttuja!!! Silloin olisi edes vähän helpompaa unohtaa sinut!!!
Ei nyt mitään bileitä mutta silti tarvitsee valmiiksi katsella valtion juomalistaa. 😂 🥃🍺🍹🍸🍷🍾 ja 🍼 😋
Joo, ihan tässä kotisohvalla biletän ja surffailen keskustelupalstoilla jäkättämässä lämpimikseni. :D
- Anonyymi
Ensin työ sitten hupi, tai voi tietysti alkaa leikkimään Gaius Julius Caesaria, rooman valtiasta, ensi hupi, siitä seuraa valta ja Colloseumi laitamme pystyyn kaikkien kerrostalojen pihalle missä betonisessa suuressa "astiassa" eli Colosseumissa kerrostalojen lemmikkieläimet ja nälkiintyneet koirat tappelevat henkensä edestä, kuin kissatkin.
Aivan kuin roomalaisten gladiaattorien areena, siinä olisi hyvä idea. - Anonyymi
Onks tori ja baarit jo avattu?
- Anonyymi
Omat kalsaribileet toki on. Juopottelen, katselen vanhoja youtube-juttuja, kuuntelen iskelmämusiikkia ja kuvittelen että maailma on vielä ennallaan ja Spede hengissä.
Töitä painatan taas. Tänään vapaapäivänä kävin 6 tuntia ylitöitä tekee, sit la-su 12 tuntiset aamuhukit ja ma-ke yöhukit 12 tuntisina. Seuraava viikonloppu lapset, niin eiköhän tässä bileet ole silloin kun nukkuu.
Noh, tulihan tuossa kaverin kaa ryllättyä, niin tovin jaksaa ihan normiarkeakin. 😊- Anonyymi
Pitää ajaa aamulla heti kasilta ettei voi ryypiskellä ja sunnuntaina sama. Vichya siis vaan juon, olisin kyllä päässyt nais seuraan alkoholia nauttimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2552719Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse812085Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121920Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841383- 671335
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181260TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161118Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901100Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43954- 71953