Onko bileitä

Anonyymi

Aiotteko bilettää viikonloppuna?

19

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei. En.

      Ensi vknloppuna olis jotain pientä tiedossa.

      (hirn)

    • Anonyymi

      Parhaat bileet on palstalla!

      Terv. Turinatiimi, psta Dissis ja Jan-täti

    • Bileet Toyotan kanssa autotallissa. :)

      • Onko Toyota vanha vai melko uusi?

        Itse meinaan katsoa ystävän kanssa futista telkusta lauantaina. Seuraavalla viikolla ilmeisesti käyn kävelemässä yhden naisystävän kanssa. Oli tässä pari päivää sitten puhe sellaisesta. Alkoholia nautin ilmeisesti torilla Joensuussa viikkoa ennen juhannusta. Se jalkapallokaveri ehkä tulee juomaan yhden tuopin kanssani auringonpaisteisella terassilla. Nautitaan kesästä, mutta se isompia bileitä ei ole.


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Onko Toyota vanha vai melko uusi?

        Itse meinaan katsoa ystävän kanssa futista telkusta lauantaina. Seuraavalla viikolla ilmeisesti käyn kävelemässä yhden naisystävän kanssa. Oli tässä pari päivää sitten puhe sellaisesta. Alkoholia nautin ilmeisesti torilla Joensuussa viikkoa ennen juhannusta. Se jalkapallokaveri ehkä tulee juomaan yhden tuopin kanssani auringonpaisteisella terassilla. Nautitaan kesästä, mutta se isompia bileitä ei ole.

        Teini ikäinen.

        Mua mitkään bileet edes kiinnosta. Muutamat synttärit pitäisi juhlia kesän aikana. Muusta ei tietoa.


      • Jan1 kirjoitti:

        Teini ikäinen.

        Mua mitkään bileet edes kiinnosta. Muutamat synttärit pitäisi juhlia kesän aikana. Muusta ei tietoa.

        Muutama vuosi sitten menin katsomaan yhteen Halloween-bileisiin, mutta siellä oli jollain vieraalla natsi-uniformu päällä, joten lähdin pois. Muutama vuosi sitten luonani oli jonkinlaiset Halloween-bileet, jossa ei ollut alkoholia, mutta paljon makeisia. Muutama henki miehiä ja naisia oli silloin katsomass luonani Corpse Bride -leffaa. Se oli Halloween aiheinen. Sen jälkeen on myös ollut elokuvakatsomisia, mutta ei varsinaisia bileitä. Itse en tätä nykyä enää käy yliopiston ainejärjestön bileissä, sillä alan olla eri ikäluokkaa kuin 20-vuotiaat bilettäjät.


      • Anonyymi
        FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Muutama vuosi sitten menin katsomaan yhteen Halloween-bileisiin, mutta siellä oli jollain vieraalla natsi-uniformu päällä, joten lähdin pois. Muutama vuosi sitten luonani oli jonkinlaiset Halloween-bileet, jossa ei ollut alkoholia, mutta paljon makeisia. Muutama henki miehiä ja naisia oli silloin katsomass luonani Corpse Bride -leffaa. Se oli Halloween aiheinen. Sen jälkeen on myös ollut elokuvakatsomisia, mutta ei varsinaisia bileitä. Itse en tätä nykyä enää käy yliopiston ainejärjestön bileissä, sillä alan olla eri ikäluokkaa kuin 20-vuotiaat bilettäjät.

        Oletko aina ollut uskovainen?

        -^^-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko aina ollut uskovainen?

        -^^-

        Anonyymi: "Oletko aina ollut uskovainen?"

        Noin 21-vuotiaana olin ateisti ja ensimmäisen kerran tulin uskoon 21 3/4-vuotiaana. Sitä ennen tuli biletettyä. Armeijan jälkeen biletin paljon 20-vuotiaana ja tanssin muutamassa viikossa n. 100 naisen kanssa. Paljon en juonut, mutta olen joskus kokenut krapulan. Miksi kysyit?


      • Anonyymi
        FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Anonyymi: "Oletko aina ollut uskovainen?"

        Noin 21-vuotiaana olin ateisti ja ensimmäisen kerran tulin uskoon 21 3/4-vuotiaana. Sitä ennen tuli biletettyä. Armeijan jälkeen biletin paljon 20-vuotiaana ja tanssin muutamassa viikossa n. 100 naisen kanssa. Paljon en juonut, mutta olen joskus kokenut krapulan. Miksi kysyit?

        Kunhan mietin.

        -^^-


    • Sellaiset bileet, että parvekkeella nautin kahvia ja bebe-leivoksia. Toivottavasti ette kadehdi minua.

      • Mä haistelen partsilla aina kissanminttua.

        (hirn)


      • Anonyymi

        Ootko mun vastapäätä rakennuksen vai samassa rapussa??????jos et kerro nii en enään kirjoita sinulle ja sitten saat minusta rauhan!!!menen ihan oikeasti sitten harrastaa yhden illan juttuja!!! Silloin olisi edes vähän helpompaa unohtaa sinut!!!


    • Ei nyt mitään bileitä mutta silti tarvitsee valmiiksi katsella valtion juomalistaa. 😂 🥃🍺🍹🍸🍷🍾 ja 🍼 😋

    • Joo, ihan tässä kotisohvalla biletän ja surffailen keskustelupalstoilla jäkättämässä lämpimikseni. :D

    • Anonyymi

      Ensin työ sitten hupi, tai voi tietysti alkaa leikkimään Gaius Julius Caesaria, rooman valtiasta, ensi hupi, siitä seuraa valta ja Colloseumi laitamme pystyyn kaikkien kerrostalojen pihalle missä betonisessa suuressa "astiassa" eli Colosseumissa kerrostalojen lemmikkieläimet ja nälkiintyneet koirat tappelevat henkensä edestä, kuin kissatkin.

      Aivan kuin roomalaisten gladiaattorien areena, siinä olisi hyvä idea.

    • Anonyymi

      Onks tori ja baarit jo avattu?

    • Anonyymi

      Omat kalsaribileet toki on. Juopottelen, katselen vanhoja youtube-juttuja, kuuntelen iskelmämusiikkia ja kuvittelen että maailma on vielä ennallaan ja Spede hengissä.

    • Töitä painatan taas. Tänään vapaapäivänä kävin 6 tuntia ylitöitä tekee, sit la-su 12 tuntiset aamuhukit ja ma-ke yöhukit 12 tuntisina. Seuraava viikonloppu lapset, niin eiköhän tässä bileet ole silloin kun nukkuu.

      Noh, tulihan tuossa kaverin kaa ryllättyä, niin tovin jaksaa ihan normiarkeakin. 😊

    • Anonyymi

      Pitää ajaa aamulla heti kasilta ettei voi ryypiskellä ja sunnuntaina sama. Vichya siis vaan juon, olisin kyllä päässyt nais seuraan alkoholia nauttimaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe